Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 1 octombrie 2010  la apendicele I al anexei VI revizuite la MARPOL (model revizuit al Suplimentului la Certificatul international de prevenire a poluarii atmosferei)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 1 octombrie 2010 la apendicele I al anexei VI revizuite la MARPOL (model revizuit al Suplimentului la Certificatul international de prevenire a poluarii atmosferei)

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 790 din 8 noiembrie 2011

    Paragraful 2.3 al modelului Suplimentului la Certificatul internaţional de prevenire a poluãrii atmosferei este modificat dupã cum urmeazã:
    "2.3. Oxizi de sulf [SO(x)] şi particule materiale (regula 14)
    2.3.1. În cazul în care nava este exploatatã în afara unei zone de control al emisiilor specificate în regula 14.3, aceasta utilizeazã:
    .1 combustibil lichid al cãrui conţinut de sulf, aşa cum a fost atestat prin notele de livrare a buncãrului, nu depãşeşte valoarea-limitã de:
    ● 4,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2012 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 3,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2020 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 0,50% m/m şi/sau ...... [];
    .2 un aranjament echivalent, aprobat în conformitate cu regula 4.1, aşa cum se indicã la paragraful 2.6, care este cel puţin la fel de eficient sub aspectul reducerilor emisiei de SO(x) în comparaţie cu utilizarea unui combustibil lichid cu o valoare a limitei de conţinut de sulf de:
    ● 4,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2012 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 3,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2020 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 0,50% m/m .......[]
    2.3.2. În cazul în care nava este exploatatã în interiorul unei zone de control al emisiilor, specificate în regula 14.3, aceasta utilizeazã:
    .1 combustibil lichid al cãrui conţinut de sulf, aşa cum a fost atestat prin notele de livrare a buncãrului, nu depãşeşte valoarea-limitã de:
    ● 1,00% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2015 sau dupã aceastã datã); sau........ []
    ● 0,10% m/m şi/sau ..... [];
    .2 un aranjament echivalent, aprobat în conformitate cu regula 4.1, aşa cum se indicã la paragraful 2.6, care este cel puţin la fel de eficient sub aspectul reducerilor emisiei de SO(x) în comparaţie cu utilizarea unui combustibil lichid cu o valoare a limitei de conţinut de sulf de:
    ● 1,00% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2015 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 0,10% m/m ......[]".
                   __________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016