Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 1 octombrie 2010  la apendicele I al anexei VI revizuite la MARPOL (model revizuit al Suplimentului la Certificatul international de prevenire a poluarii atmosferei)    Twitter Facebook

AMENDAMENT din 1 octombrie 2010 la apendicele I al anexei VI revizuite la MARPOL (model revizuit al Suplimentului la Certificatul international de prevenire a poluarii atmosferei)

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 790 din 8 noiembrie 2011


    Paragraful 2.3 al modelului Suplimentului la Certificatul internaţional de prevenire a poluãrii atmosferei este modificat dupã cum urmeazã:
    "2.3. Oxizi de sulf [SO(x)] şi particule materiale (regula 14)
    2.3.1. În cazul în care nava este exploatatã în afara unei zone de control al emisiilor specificate în regula 14.3, aceasta utilizeazã:
    .1 combustibil lichid al cãrui conţinut de sulf, aşa cum a fost atestat prin notele de livrare a buncãrului, nu depãşeşte valoarea-limitã de:
    ● 4,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2012 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 3,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2020 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 0,50% m/m şi/sau ...... [];
    .2 un aranjament echivalent, aprobat în conformitate cu regula 4.1, aşa cum se indicã la paragraful 2.6, care este cel puţin la fel de eficient sub aspectul reducerilor emisiei de SO(x) în comparaţie cu utilizarea unui combustibil lichid cu o valoare a limitei de conţinut de sulf de:
    ● 4,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2012 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 3,50% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2020 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 0,50% m/m .......[]
    2.3.2. În cazul în care nava este exploatatã în interiorul unei zone de control al emisiilor, specificate în regula 14.3, aceasta utilizeazã:
    .1 combustibil lichid al cãrui conţinut de sulf, aşa cum a fost atestat prin notele de livrare a buncãrului, nu depãşeşte valoarea-limitã de:
    ● 1,00% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2015 sau dupã aceastã datã); sau........ []
    ● 0,10% m/m şi/sau ..... [];
    .2 un aranjament echivalent, aprobat în conformitate cu regula 4.1, aşa cum se indicã la paragraful 2.6, care este cel puţin la fel de eficient sub aspectul reducerilor emisiei de SO(x) în comparaţie cu utilizarea unui combustibil lichid cu o valoare a limitei de conţinut de sulf de:
    ● 1,00% m/m (nu se aplicã la 1 ianuarie 2015 sau dupã aceastã datã); sau ....... []
    ● 0,10% m/m ......[]".
                   __________

Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email




Tags: Monitorul Oficial, Acte Monitorul Oficial, Amendament, Organizatia Maritima Internationala, AMENDAMENT din 1 octombrie 2010

Comentarii



Nume
Email
Comentariu

Maximum 3000 caractere.
Cod securitate:
Cod de securitate
Fii primul care comenteaza.
Cautare document
Club Legislatia Muncii
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5