Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACORD din 23 februarie 2000  dintre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in numele Agentiei de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu, realizat prin Scrisoarea semnata la Washington la 9 februarie 2000 si la Bucuresti la 23 februarie 2000    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACORD din 23 februarie 2000 dintre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare, actionand in numele Agentiei de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu, realizat prin Scrisoarea semnata la Washington la 9 februarie 2000 si la Bucuresti la 23 februarie 2000

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 320 din 10 iulie 2000



BANCA MONDIALA 1818 H Street N.W.
Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare Washington, D.C. 20433
Asociatia Internationala pentru Dezvoltare S.U.A.


(202) 477-1234
Adresa prin cablu: INTBAFRAD
Adresa prin cablu: INDEVAS


Excelentei sale, Decebal Traian Remes 9 februarie 2000
Ministrul finantelor
Ministerul Finantelor
Bucuresti, Romania



Referitor la: Donatia pentru pregatirea unui proiect privind controlul poluarii in agricultura
GEF-PPG TF023482

Excelenta,
Va scriu in numele Bancii Internationale pentru Reconstructie si Dezvoltare (Banca) actionand ca Agentie de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu (GEF), pentru a va anunta acordul Bancii de a acorda Guvernului Romaniei (Beneficiarul) o donatie de pana la 300.000 dolari S.U.A. (donatia). Donatia a fost acordata ca raspuns la cererea Beneficiarului pentru asistenta financiara, pentru scopurile, in termenii, precum si in conditiile stabilite in anexa la acest acord. Beneficiarul, prin confirmarea acordului sau asupra celor ce urmeaza, este imputernicit sa contracteze si sa efectueze trageri din donatie, pentru scopurile, precum si in termenii si in conditiile stabilite.
Acordarea acestei donatii nu constituie si nu implica vreun angajament din partea Bancii, fie ca Agentie de Implementare a GEF, fie in numele sau propriu, fie in numele Asociatiei Internationale pentru Dezvoltare, de participare la finantarea vreunui proiect care ar rezulta din activitatile finantate din donatie.
Va rog sa confirmati acordul dumneavoastra privind cele ce urmeaza, in numele Beneficiarului, prin semnarea, datarea si returnarea copiei anexate de pe acest acord. Dupa primirea de catre Banca a unei copii de pe acest acord, contrasemnat de dumneavoastra, acesta va intra in vigoare la data contrasemnarii.

Cu stima,

BANCA INTERNATIONALA PENTRU RECONSTRUCTIE SI DEZVOLTARE
actionand ca
Agentie de Implementare a Facilitatii Globale de Mediu
Andrew N. Vorkink,
director de tara
Unitatea pentru Bulgaria si Romania
Regiunea Europa si Asia Centrala


De acord:
GUVERNUL ROMANIEI
SS // Decebal Traian Remes,
ministrul finantelor
reprezentant autorizat


Data: 23 februarie 2000

ANEXA 1

SCOPURILE, TERMENII SI CONDITIILE DONATIEI

1. Scopurile si activitatile
1.1. Scopul donatiei consta in sprijinirea pregatirii Proiectului privind controlul poluarii in agricultura, care are ca principal obiectiv reducerea poluarii agricole a Dunarii si a Marii Negre printr-un management integrat al regiunii Calarasi (Proiectul).
Activitatile Proiectului se vor dezvolta pornindu-se de la initiativele existente si planificate ale Guvernului, organizatiilor neguvernamentale si ale organizatiilor internationale si vor include: a) promovarea unor practici agricole nedaunatoare pentru mediu; b) refacerea ecologica a zonei agricole Boianu-Sticleanu; c) dezvoltarea capacitatii politice si de reglementare a Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului (MAPPM) si a Ministerului Agriculturii si Alimentatiei (MAA); si d) constientizarea publicului. Activitatile (activitatile) pentru care este acordata donatia sunt urmatoarele:
(i) cercetarea de baza: sprijinirea cercetarii necesare si pregatirea unui raport care sa descrie in mod sistematic, detaliat si sintetizat informatiile-cheie din sectorul vizat (descrierea modului de utilizare a terenurilor in prezent, evaluari economice, situatia biodiversitatii, problemele, cauzele, aranjamentele institutionale, evaluarea sociala, practicile agricole etc.). Aceasta ar putea furniza informatiile de baza necesare in realizarea Proiectului; si
(ii) dezvoltarea capacitatii si abordarea intr-o maniera participativa pentru realizarea conceptului detaliat al Proiectului si a planului de implementare a Proiectului: dezvoltarea (intr-o maniera participativa cu echipa de pregatire a Romaniei) componentelor Proiectului si a subcomponentelor acestuia, precum si a unei secvente de activitati detaliate, a planului de implementare si a nevoilor de investitii, inclusiv a termenilor de referinta pentru orice contracte majore care vor fi implementate in cadrul Proiectului. Scopul va consta in crearea la nivel national a capacitatii de dezvoltare a conceptului Proiectului si de implementare a acestuia dupa intrarea sa in vigoare.
2. Implementarea generala
2.1. Beneficiarul:
a) va indeplini activitatile cu eficienta si seriozitate;
b) va furniza cu promptitudine fondurile, facilitatile, serviciile si alte resurse necesare pentru indeplinirea scopurilor Proiectului;
c) va furniza toate informatiile privind activitatile si utilizarea sumelor donatiei, asa cum Banca solicita in mod rezonabil;
d) va schimba din cand in cand puncte de vedere cu reprezentantii Bancii privind progresul si rezultatele activitatilor;
e) va lua toate masurile necesare pentru a permite Bancii sa viziteze teritoriul Romaniei pentru scopurile privind donatia. Fara limitarile prevazute anterior, Beneficiarul va pregati, daca Banca va solicita astfel, si va furniza Bancii cu promptitudine, imediat dupa terminarea activitatilor, un raport privind rezultatele si impactul activitatilor, intr-o forma acceptabila Bancii.
3. Achizitiile
3.1. Cu exceptia cazului in care Banca va conveni altfel, achizitionarea serviciilor de consultanta si a bunurilor necesare pentru indeplinirea activitatilor, care vor fi finantate din sumele donatiei, se va face in conformitate cu prevederile anexei nr. I.
3.2. Beneficiarul va asigura ca toate bunurile importate, care vor fi finantate din sumele donatiei, vor fi asigurate impotriva accidentelor neprevazute in timpul achizitiei, transportului si livrarii acestora la locul utilizarii sau instalarii si ca orice suma primita ca urmare a unei astfel de asigurari este platibila intr-o moneda liber convertibila, pentru a permite repararea sau inlocuirea unor astfel de bunuri. Beneficiarul va asigura ca orice facilitati relevante privind activitatile vor fi operationale si mentinute tot timpul, in conformitate cu practicile corespunzatoare, si ca orice modificare sau reinnoire a unor astfel de facilitati va fi facuta cu promptitudinea care se impune.
4. Trageri din donatie
4.1. Suma donatiei va fi creditata intr-un cont deschis de Banca in numele Beneficiarului (contul donatiei) si pot fi efectuate trageri din acesta de catre beneficiar, in conformitate cu clauzele sectiunii a 4-a, pentru cheltuielile privind costurile rezonabile ale bunurilor si serviciilor necesare activitatilor si care sunt finantate din donatie.
4.2. Cheltuielile pentru articolele prezentate mai jos pot fi finantate din sumele donatiei si pot fi utilizate exclusiv pentru indeplinirea activitatilor:



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma alocata %
Articolul din donatie din cheltuieli
(dolari S.U.A.) care vor fi finantate
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Servicii de consultanta si instruire 164.000 100%
Bunuri 56.000 85% din cheltuielile
locale
Costuri operationale suplimentare 80.000 85%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 300.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Termenul cheltuieli locale inseamna cheltuielile exprimate in moneda tarii Beneficiarului sau pentru plata bunurilor furnizate de pe teritoriul tarii Beneficiarului.
Termenul cheltuieli operationale suplimentare inseamna cheltuieli recurente impuse de Facilitatea de Pregatire a Proiectului pentru coordonarea activitatilor Proiectului, inclusiv calatoriile in zonele Proiectului, cheltuielile cu diurna, combustibilul, soferul, intretinerea vehiculului, traduceri, comunicatii (e-mail, telefon, fax), utilitati (energie, apa, salubritate), asistentul de proiect, cheltuieli cu renovarea birourilor (zugravire, inchiriere mobila de birou, instalatii electrice) si cu alte bunuri necesare pentru dotarea birourilor.
4.3. Prin derogare de la clauzele paragrafului 4.2:
a) nu poate fi facuta nici o tragere: (i) pentru plata cheltuielilor facute anterior datei acestui acord; (ii) in contul platilor pentru orice taxa perceputa de catre sau pe teritoriul Beneficiarului; (iii) in contul cheltuielilor facute pe teritoriul oricarei tari care nu este membra a Bancii sau pentru bunuri produse in sau servicii furnizate din astfel de teritorii; (iv) pentru scopul oricarei plati catre persoane sau entitati ori pentru orice import de bunuri, daca astfel de plati sau importuri sunt interzise, prin instiintarea Bancii, printr-o decizie a Consiliului de Securitate al Natiunilor Unite prevazuta in cap. VII al Cartei Natiunilor Unite; sau (v) dupa 30 iunie 2001 sau o data ulterioara, asa cum Banca va stabili prin instiintare scrisa a Beneficiarului (data inchiderii), cu exceptia faptului ca se pot face trageri pentru cheltuielile angajate anterior datei inchiderii si primite de Banca in termen de 4 luni de la data inchiderii, dupa care orice suma a donatiei ramasa netrasa din contul donatiei va fi anulata; si
b) daca, in opinia Bancii, o suma a donatiei alocata oricarui articol din tabelul de la paragraful 4.2 va fi insuficienta pentru acoperirea cheltuielilor pentru un astfel de articol, aceasta poate, prin instiintarea scrisa a Beneficiarului, sa realoce pentru acel articol o suma a donatiei care era alocata altui articol care, in opinia sa, nu va mai implica alte cheltuieli.
4.4. Cand Beneficiarul va dori sa traga orice suma din contul donatiei, el va expedia Bancii o cerere de tragere pentru o astfel de suma, intr-o forma specificata de Banca. Cererile de tragere vor fi:
a) semnate in numele Beneficiarului de o persoana oficiala imputernicita sau de o alta persoana, dupa cum a fost imputernicita in scris; si
b) insotite de astfel de evidente in sprijinul cererii, asa cum Banca va solicita in mod rezonabil. Specimenele de semnatura autentificate ale persoanelor imputernicite sa semneze cererile de tragere vor fi furnizate cu prima cerere continand semnatura respectiva. Fiecare cerere de tragere pentru o suma din donatie si evidentele in sprijinul acesteia trebuie sa fie corespunzatoare ca forma si continut pentru ca Banca sa considere ca Beneficiarul este imputernicit sa traga suma respectiva din contul donatiei si ca aceasta suma este utilizata pentru realizarea activitatilor. Banca va plati sumele trase de Beneficiar din contul donatiei numai catre sau la cererea Beneficiarului.
4.5. Banca poate solicita ca tragerile din contul donatiei sa fie facute pe baza declaratiilor de cheltuieli pentru:
a) serviciile consultantilor individuali costand mai putin de 10.000 dolari S.U.A. echivalent;
b) bunurile; si
c) costurile operationale suplimentare, toate in cadrul termenilor si conditiilor specificate de Banca prin instiintarea Beneficiarului.
4.6. Tragerile din sumele donatiei vor fi facute in valuta donatiei. Banca, la cererea Beneficiarului si actionand ca agent al Beneficiarului, va achizitiona cu valuta donatiei trasa din contul donatiei acele valute care vor fi solicitate pentru plata cheltuielilor ce urmeaza sa fie finantate din donatie. Ori de cate ori va fi necesar, pentru scopurile acestui acord, pentru a determina valoarea unei valute exprimata in alta valuta, aceasta valoare va fi determinata in mod rezonabil de Banca.
4.7. Pentru a facilita realizarea activitatilor Beneficiarul poate deschide si mentine un cont special de depozit in dolari S.U.A. (cont special) la o banca comerciala, in termenii si in conditiile acceptabile Bancii, incluzand protectia corespunzatoare impotriva compensarii, confiscarii sau sechestrului. Depozitele in sau platile din contul special vor fi facute in conformitate cu clauzele anexei nr. II la aceasta anexa.
5. Conturile si auditul
5.1. a) Beneficiarul va mentine sau va determina mentinerea unui sistem de management financiar, incluzand inregistrarile si conturile, si va pregati situatiile financiare intr-o forma acceptabila Bancii, adecvate, care sa reflecte, in conformitate cu practicile contabile recunoscute, operatiunile, resursele si cheltuielile privind activitatile.
b) Beneficiarul: (i) va avea inregistrarile, conturile si situatiile financiare la care s-a facut referire in subparagraful a) de mai sus si inregistrarile si conturile privind contul special pentru fiecare an fiscal auditat, in conformitate cu standardele de auditare acceptabile Bancii, aplicate in mod consecvent de catre auditori independenti care intrunesc calificarile, experienta si termenii de referinta acceptabili Bancii; (ii) va furniza Bancii, cat de curand posibil, dar nu mai tarziu de 3 luni dupa sfarsitul fiecarui astfel de an: a) o copie de pe situatiile financiare la care se face referire in subparagraful a) al acestei sectiuni, pentru un astfel de an auditat; si b) o opinie privind aceste situatii, inregistrari si conturi, precum si raportul acestui audit efectuat de auditorii mai sus mentionati, in scopul si cu detaliile solicitate in mod rezonabil de Banca; si (iii) va furniza Bancii alte informatii privind inregistrarile si conturile mai sus mentionate si auditul, precum si privind auditorii mai sus mentionati, asa cum Banca va solicita din cand in cand.
c) Pentru toate cheltuielile pentru care au fost facute trageri din contul donatiei, pe baza declaratiilor de cheltuieli, Beneficiarul: (i) va mentine sau va determina mentinerea, in conformitate cu subparagraful a) de mai sus, inregistrarilor si conturilor care reflecta aceste cheltuieli; (ii) va mentine, cel putin un an dupa ce Banca a primit raportul de audit pentru anul fiscal in care a fost facuta ultima tragere din contul donatiei, toate inregistrarile (contracte, comenzi, facturi, note de plata, chitante si alte documente) care evidentiaza cheltuielile; (iii) va permite reprezentantilor Bancii sa examineze aceste inregistrari; si (iv) va asigura ca aceste inregistrari si conturi sunt incluse in auditul anual la care s-a facut referire in subparagraful b) de mai sus si ca raportul acestui audit contine o opinie separata a auditorilor mentionati conform careia declaratiile de cheltuieli prezentate pe parcursul anului fiscal respectiv, impreuna cu procedurile si controlul intern implicate in pregatirea lor, pot fi de incredere pentru sustinerea tragerilor mentionate.
6. Suspendarea si anularea
6.1. Banca poate oricand, prin instiintarea Beneficiarului, sa suspende dreptul acestuia de a face trageri in continuare din contul donatiei daca oricare dintre urmatoarele evenimente s-a produs si continua sa se produca:
a) Beneficiarul nu s-a conformat cu oricare dintre obligatiile sale specificate in prezentul acord; sau
b) va fi suspendat dreptul Beneficiarului sau al oricarei alte entitati, careia Banca i-a acordat un imprumut garantat de Guvernul Romaniei, de a face trageri in cadrul oricarui acord de imprumut cu Banca sau al oricarui acord de credit pentru dezvoltare cu Asociatia Internationala pentru Dezvoltare.
6.2. Banca, prin instiintarea scrisa a Beneficiarului, poate anula dreptul acestuia de a face trageri in continuare din contul donatiei:
a) oricand dupa ce dreptul Beneficiarului de a face trageri din contul donatiei va fi fost suspendat ca urmare a clauzelor mentionate la paragraful 6.1 de mai sus; sau
b) daca Beneficiarul nu a reusit sa actioneze in mod acceptabil pentru Banca, in vederea indeplinirii activitatilor, in decurs de 90 de zile dupa data intrarii in vigoare a acestui acord; sau
c) daca Banca a decis, oricand dupa consultarea cu Beneficiarul, sa retraga sprijinul sau pentru Proiect; sau
d) daca Beneficiarul a retras cererea sa catre Banca privind solicitarea de asistenta financiara pentru Proiect.

ANEXA 1

ACHIZITII

Sectiunea I
Servicii de consultanta

Partea A: Generalitati
Serviciile de consultanta vor fi contractate in conformitate cu clauzele prevazute in introducere si in sectiunea a IV-a din ghidul "Selectarea si angajarea consultantilor de catre Imprumutatii Bancii Mondiale", publicat de Banca in ianuarie 1997 si revizuit in septembrie 1997 si in ianuarie 1999 (Ghidul de consultanta) si cu urmatoarele clauze ale acestei sectiuni.
Partea B: Selectia pe baza de calitate si costuri
Cu exceptia altor cazuri prevazute in partea C a acestei sectiuni, serviciile de consultanta vor fi contractate prin contracte incheiate in conformitate cu prevederile sectiunii a II-a a Ghidului de consultanta, ale paragrafului 3 al anexei nr. 1 la acesta, ale anexei nr. 2 la acesta si cu clauzele paragrafelor 3.13-3.18 din acesta, aplicabile selectarii consultantilor pe baza calitatii si costurilor.
Partea C: Alte proceduri pentru selectarea consultantilor
Consultantii individuali
Serviciile pentru sarcinile care intrunesc cerintele stabilite in paragraful 5.1 din Ghidul de consultanta vor fi achizitionate prin contracte incheiate cu consultantii individuali in conformitate cu clauzele paragrafelor 5.1-5.3 din Ghidul de consultanta.
Partea D: Analiza de catre Banca a selectarii consultantilor
1. Planificarea selectarii
Anterior emiterii catre consultanti a oricarei cereri pentru propuneri, planul propus pentru selectarea consultantilor in cadrul activitatilor va fi furnizat Bancii spre analiza si aprobare, in conformitate cu clauzele paragrafului 1 al anexei nr. 1 la Ghidul de consultanta. Selectarea tuturor serviciilor de consultanta va fi realizata in conformitate cu planul respectiv de selectare, asa cum a fost aprobat de Banca, si cu clauzele paragrafului 1 mentionat.
2. Analiza anterioara
(a) La contractele pentru angajarea consultantilor individuali, estimate la un cost de 10.000 dolari S.U.A. echivalent sau mai mult, calificarile, experienta, termenii de referinta si termenii de angajare a consultantilor vor fi furnizate Bancii spre aprobare. Contractul va fi incheiat numai dupa ce a fost data aprobarea mentionata.
3. Analiza ulterioara
Pentru fiecare contract neacoperit de paragraful 2 al acestei parti se vor aplica procedurile stabilite in paragraful 4 al anexei nr. 1 la Ghidul de consultanta.

Sectiunea a II-a
Achizitionarea bunurilor

Bunurile vor fi achizitionate: a) in conformitate cu clauzele sectiunii I a "Ghidului de achizitii in cadrul imprumuturilor B.I.R.D. si creditelor AID", publicat de Banca in ianuarie 1995 si revizuit in ianuarie si august 1996, in septembrie 1997 si in ianuarie 1999 (Ghidul); si b) in cadrul contractelor incheiate pe baza procedurilor de cumparare, in conformitate cu clauzele paragrafelor 3.5 si 3.6 din Ghid. Procedura de analiza descrisa in paragraful 4 al anexei nr. I la Ghid se va aplica acelor contracte, cu conditia ca termenul "oferta" in acel paragraf 4 sa fie citit "cotatie".

ANEXA 2

CONTUL SPECIAL

1. Pentru scopurile acestei anexe:
a) termenul articol eligibil inseamna acel articol stabilit in tabelul din paragraful 4.2 din anexa la acest acord;
b) termenul cheltuieli eligibile inseamna cheltuieli efectuate pentru acoperirea costurilor rezonabile ale bunurilor si serviciilor necesare activitatilor si care vor fi finantate din sumele donatiei; si
c) termenul alocatii autorizate inseamna o suma de pana la 150.000 dolari S.U.A. echivalent care va fi trasa din contul donatiei si depozitata in contul special, potrivit paragrafului 3 a) din aceasta anexa.
2. Platile din contul special vor fi facute exclusiv pentru cheltuieli eligibile in conformitate cu clauzele acestei anexe.
3. Dupa ce Banca a primit evidenta acceptabila prin care contul special a fost deschis in mod corespunzator, tragerile alocatiei autorizate si tragerile ulterioare care vor alimenta contul special vor fi facute dupa cum urmeaza:
a) Beneficiarul va transmite Bancii o cerere sau cereri pentru depozitarea in contul special a unei sume sau a unor sume care nu vor depasi suma cumulata a alocatiei autorizate. Pe baza acestei cereri sau a acestor cereri Banca va efectua, in numele Beneficiarului, trageri din contul donatiei si va depozita in contul special o suma sau sumele, dupa cum a solicitat Beneficiarul.
b) (i) Pentru alimentarea contului special Beneficiarul va furniza Bancii cereri pentru depozite in contul special la intervalele pe care le va specifica Banca.
(ii) Anterior sau la data fiecarei astfel de cereri Beneficiarul va furniza Bancii documentele si alte evidente solicitate ca urmare a paragrafului 4 din aceasta anexa pentru plata sau platile pentru care este solicitata alimentarea. Toate depozitele vor fi trase de Banca din contul donatiei in cadrul articolului (articolelor) eligibil (eligibile) si in sumele echivalente respective, asa cum va fi fost justificat de documentele mentionate si de alte evidente.
4. Pentru fiecare plata facuta de Beneficiar din contul special Beneficiarul va furniza Bancii, ori de cate ori aceasta solicita in mod rezonabil, documentele si alte evidente care sa indice ca aceste plati au fost facute exclusiv pentru cheltuieli eligibile.
5. Prin derogare de la clauzele paragrafului 3 din aceasta anexa, Bancii nu i se va solicita sa faca depozite in contul special:
a) daca oricand Banca va fi determinat ca toate tragerile urmatoare ar trebui facute de Beneficiar direct din donatie;
b) daca Beneficiarul nu a reusit sa furnizeze Bancii, in cadrul unei perioade specificate in paragraful 5.1 b) (ii) din anexa la acest acord, orice rapoarte de audit solicitate sa fie furnizate Bancii ca urmare a clauzelor paragrafului amintit pentru auditarea inregistrarilor si conturilor pentru contul special;
c) daca oricand Banca va instiinta Beneficiarul despre intentiile sale de a suspenda in intregime sau in parte dreptul Beneficiarului de a face trageri din contul donatiei ca urmare a clauzelor paragrafului 6.1 din anexa la acest acord;
d) o data ce suma totala trasa din donatie va egala echivalentul a de doua ori suma alocatiei autorizate.
Tragerile din contul donatiei ale sumelor ramase netrase din donatie vor urma procedurile specificate de Banca prin instiintarea Beneficiarului. Aceste trageri vor fi facute numai dupa si in masura in care Banca a fost satisfacuta ca toate aceste sume ramase in depozit in contul special la data acestei instiintari vor fi utilizate pentru plata cheltuielilor eligibile.
6. a) Daca oricand Banca a determinat ca orice plata din contul special: (i) a fost facuta pentru o cheltuiala sau intr-o suma neeligibila, potrivit paragrafului 2 din aceasta anexa; sau (ii) nu a fost justificata de evidentele furnizate Bancii, Beneficiarul, dupa instiintarea prompta primita de la Banca: A. va furniza evidentele suplimentare solicitate de Banca; sau B. va depozita in contul special (sau, daca Banca va solicita astfel, va rambursa catre Banca) o suma egala cu suma unei astfel de plati sau a unei parti din aceasta, nu neaparat eligibila sau justificata. In afara de cazul in care Banca va hotari altfel, nu va mai fi facut in continuare nici un depozit de catre Banca in contul special pana cand Beneficiarul nu va fi furnizat astfel de evidente sau nu va fi facut un astfel de depozit sau de rambursare, dupa cum va fi cazul.
b) Daca oricand Banca va fi determinat ca orice suma neutilizata din contul special nu va fi solicitata sa acopere platile urmatoare pentru cheltuielile eligibile, Beneficiarul va rambursa cu promptitudine Bancii aceasta suma neutilizata, dupa instiintarea primita din partea Bancii.

-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016