────────
CONDIŢII PENTRU ÎNTOCMIREA DE COMENZI
Conform art. 4 pct. 3, comenzile pentru cereri de sprijin pot fi emise doar în baza prezentului acord în urmãtoarele condiţii:
a) comenzile pentru sprijin logistic, bunuri şi servicii, adresate în perioade de urgente naţionale, tensiuni internaţionale, ostilitati în desfãşurare, exercitii combinate, antrenamente, deplasãri, dislocari, operaţii sau orice alte activitãţi de cooperare şi în circumstanţe neprevãzute sau crize pentru care beneficiarul poate avea o necesitate de sprijin logistic, bunuri şi servicii;
b) comenzile pentru sprijin logistic, bunuri şi servicii solicitate urgent şi care nu sunt prevãzute într-o înţelegere de aplicare, cu condiţia ca pãrţile tranzacţiei sau reprezentanţii lor desemnaţi sa fie de acord.
ANEXA B
────────
INFORMAŢII MINIME ESENŢIALE ALE COMENZII
1. Înţelegere de aplicare sau acord de sprijin
2. Data comenzii
3. Desemnarea şi adresa oficiului la care se trimite factura
4. Lista numericã, cu numerele de stoc ale articolelor, dacã exista
5. Cantitatea şi descrierea materialelor/serviciilor solicitate
6. Cantitatea furnizatã
7. Unitatea de mãsura
8. Preţul unitar în moneda tarii care întocmeşte factura
9. Cantitatea furnizatã (6) înmulţitã cu preţul unitar (8)
10. Moneda tarii care întocmeşte factura
11. Suma totalã din comanda exprimatã în moneda tarii care întocmeşte factura
12. Numele (tipãrit sau scris la masina), semnatura şi funcţia reprezentantului autorizat pentru comenzi sau rechizitionari
13. Plãtitorul desemnat prin remitere
14. Desemnarea şi adresa oficiului de primire a remiterii
15. Semnatura primitorului adeverind serviciul sau bunurile primite pe baza de comanda ori rechiziţie sau un document suplimentar separat
16. Numãrul documentului de comanda sau rechiziţie
17. Organizaţia primitoare
18. Organizaţia emitenta
19. Tipul de tranzacţie
20. Menţionarea fondurilor sau adeverinta de dispunere de fonduri, dacã este cazul, conform procedurilor pãrţilor
21. Data şi locul transferului iniţial, în cazul tranzacţiei la schimb, un desfasurator de înlocuire conţinând ora şi locul transferului de înlocuire;
22. Numele, semnatura şi funcţia persoanei oficiale autorizate cu acceptarea
23. Cerinţe speciale suplimentare, dacã este cazul, precum: transport, ambalaj etc.
24. Limitãri ale rãspunderii guvernamentale
25. Numele, semnatura, data şi funcţia persoanei oficiale a partii furnizoare care presteazã în realitate bunuri şi servicii.
ANEXA C
────────
FORMULAR PENTRU CERERE STANDARD, PRIMIRE, RETURNARE ŞI FACTURA
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Partea A (Selecteaza) Partea C Factura │
│ │
│ [] Cerere [] Returnare │
├─────────────────────┬──────────────┬─────────────┬───────────────────────────┤
│1. Numãrul cererii │4. De la: │5. Naţiunea │22. Autoritatea emitenta │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│2. Acord de sprijin │6. Cãtre: │7. Naţiunea │23. Numãrul facturii │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│3. Mijloace de │8. Ora şi │ │24. Document de transport │
│ transport │ locul la │ │ │
│ │ care se │ │ │
│ │ solicita │ │ │
│ │ livrarea: │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│ │9. Partea │ │ │
│ │ primitoare │ │ │
├─────────────────────┼──────────────┼─────────────┼───────────────────────────┤
│ │10A. Oficial │10B. Data │ │
│ │ autorizat │ │ │
│ │ al partii │ │ │
│ │ solicitante│ │ │
│ │ (nume, grad│ │ │
│ │ semnatura) │ │ │
├─────┬──────┬───────┬┴─────────┬────┴────┬────────┴┬─────────┬────────┬───────┤
│11.No│12.Nr.│13.Des-│14.Unitãţi│15.Canti-│27.Canti-│28.Preţul│29.Total│30.Po- │
│ │de │criere │de mãsura │tatea │tatea │cu ama- │ │priri │
│ │stoc │ │ │solici- │livrata │nuntul │ │şi ga- │
│ │ │ │ │tata │ │ │ │rantiii│
├─────┼──────┼───────┼──────────┼─────────┼─────────┼─────────┼────────┼───────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┴──────┴───────┴──────────┴─────────┼─────────┴─────────┴────────┴───────┤
│16. Alte costuri │ │
├─────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────┤
│17. Modul de plata │ │
│ ├───────────────┬────────────────────┤
│[] Numerar []Prin []Schimb │31.Suma totalã │32. Valuta folositã:│
│ contrapartida valoare │ pretinsa: │ │
│ realã │ │ │
├─────────────────────┬───────────────────┼───────────────┴────────────────────┤
│18. Oficial autorizat│19. Data returnarii│33A. De plãtit lui: ................│
│ pentru partea │ │33B. Numãr de cont: ................│
│ furnizoare (se │ │33C. Pentru: .......................│
│ înscriu numele, │ │ │
│ gradul, semnatura│ │ │
│ şi data semnãrii)│ │ │
├─────────────────────┼───────────────────┼────────────────────────────────────┤
│Partea B Certificarea│ 21. Transport │34. Certific ca suma facturatã nu │
│primirii │ │conţine toate acele taxe pentru care│
│ │ │s-a acordat exceptare conform │
│ │ │prevederilor acordurilor existente │
│ │ │şi ca factura este corecta. │
│ │ ├────────────────────────────────────┤
│20. Chitanţa │ │35. Numele, gradul şi semnatura │
│acceptatã (se │ │ │
│înscriu locul, │ │ │
│data, numele, gradul │ │ │
│şi semnatura): │[] Gratis │ │
│ │[] Cu plata │ │
│ │ │ │
└─────────────────────┴───────────────────┴────────────────────────────────────┘