Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACORD din 1 februarie 2023  între Secretariatul General al Guvernului României ( Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ACORD din 1 februarie 2023 între Secretariatul General al Guvernului României ("SGG") şi Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică ("OCDE") ("Acordul")*)

EMITENT: Act Internaţional
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 322 din 18 aprilie 2023
──────────
    Aprobat prin HOTĂRÂREA nr. 345 din 12 aprilie 2023, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 322 din 18 aprilie 2023.
──────────
    *) Traducere.
    SGG şi OCDE (denumite în continuare individual „parte“ şi denumite în mod colectiv „părţile“) au convenit după cum urmează:
    1. Obiectul
    SGG a fost de acord să finanţeze activitatea pe care OCDE o va desfăşura, ca parte a programului său de lucru şi buget pentru 2021-2022 (domeniul de rezultat 4.3.1 privind eficacitatea sectorului public), în sprijinul activităţilor referitoare la inovarea în sectorul public şi capacitatea de inovare din cadrul Planului naţional de redresare şi rezilienţă (anexa 1 - Descrierea proiectului şi anexa 2 - Bugetul estimat).

    2. Contribuţie
    Prin prezenta, SGG se angajează să furnizeze către OCDE o contribuţie în valoare de 576.000 EUR (cinci sute şaptezeci şi şase de mii de euro). Pentru informare, această contribuţie este din bugetul aprobat de Secretariatul General al Guvernului, conform anexei nr. 2 la Decizia de finanţare nr. 20/13.121 din 3.05.2022, detaliat, la componenta 14, reforma 1, la art. 60.01 „Fonduri europene nerambursabile“; acest lucru nu va avea niciun impact asupra raportului juridic dintre SGG şi OCDE.
    Contribuţia va fi plătită în conformitate cu următorul grafic:
    • 70% la intrarea în vigoare a prezentului acord şi primirea facturii corespunzătoare de la OCDE; şi
    • 30% la finalizarea activităţilor şi rezultatelor cuprinse în Acord şi primirea facturii corespunzătoare de la OCDE.

    OCDE va administra plata în conformitate cu regulamentele sale financiare şi cu alte reguli, politici şi proceduri relevante ale OCDE, care prevăd în prezent o taxă de recuperare a costurilor administrative aplicată sumei totale a plăţii.
    Cheltuielile vor fi înregistrate în conturile OCDE, care urmează principiile contabile general acceptate şi care sunt supuse auditului în conformitate cu regulile standard de audit ale OCDE.

    3. Rapoarte
    SGG este de acord că cerinţele de raportare financiară sunt îndeplinite printr-o declaraţie de cheltuieli, în conformitate cu formatul standard de raportare OCDE, la finalizarea lucrărilor.
    SGG va primi un raport narativ final la finalizarea lucrărilor.

    4. Proprietate intelectuală
    Rezultatele lucrării, indiferent de formă, vor rămâne proprietatea exclusivă a OCDE.

    5. Continuarea
    Continuarea oricăror rezultate dincolo de 2022 este condiţionată de includerea unor astfel de rezultate în viitorul/viitoarele program(e) de lucru şi buget al(e) OCDE („PWB“).

    6. Destinaţii cu risc ridicat
    În cazul în care contribuţia implică misiuni care urmează să fie efectuate în destinaţii cu risc ridicat şi dacă OCDE consideră că există un risc inacceptabil pentru securitatea personalului şi a experţilor OCDE, OCDE poate anula sau suspenda imediat o parte sau toate acţiunile programate sau să rezilieze prezentul acord. OCDE va discuta cu SGG posibilitatea de a relua lucrările la o dată ulterioară sau de a desfăşura activităţile într-o altă locaţie. În cazul rezilierii, SGG va acoperi numai cheltuielile suportate sau angajate irevocabil de OCDE, precum şi orice cheltuieli suportate sau angajate ulterior de OCDE ca urmare a rezilierii unor astfel de angajamente.

    7. Puncte de contact
    Părţile au desemnat următoarele persoane ca puncte de contact pentru activităţile legate de prezentul acord:
    Secretariatul General al Guvernului României
    Anca Păiuşescu,
    consilier juridic superior - Serviciul pentru guvernare deschisă
    anca.paiusescu@gov.ro
    Tel. +(40)724 205 685
    OCDE
    Marco Daglio,
    şeful Observatorului pentru Inovarea Sectorului Public
    Marco.DAGLIO@oecd.org
    Tel. (+33) 6 32 90 80 78

    8. Durata Acordului
    Prezentul acord intră în vigoare după semnarea sa de către ambele părţi, atunci când SGG notifică OCDE hotărârea Guvernului României de aprobare a Acordului. Acesta va înceta la 31 decembrie 2024. În cazul în care Acordul nu intră în vigoare în termen de trei luni de la semnarea Acordului de către părţi, oricare dintre părţi se poate retrage din obligaţiile care îi revin în temeiul Acordului printr-o notificare scrisă trimisă celeilalte părţi. În plus, OCDE îşi rezervă dreptul, la discreţia sa, în urma consultării cu SGG, de a modifica calendarul activităţilor în temeiul prezentului acord, în cazul în care consideră că o astfel de modificare este necesară ca urmare a datei intrării în vigoare a Acordului, fără ca reprogramarea/modificarea activităţilor să depăşească data de 31 decembrie 2024. OCDE va informa SGG cu privire la astfel de modificări prin notificare prin e-mail.
    Prin acordul părţilor, prezentul acord poate fi prelungit în condiţiile pct. 11.

    9. Conduită şi etică
    Intenţia SGG şi a OCDE este ca:
    a) nicio ofertă, cadouri, plăţi, beneficii sau avantaje de orice natură care ar putea sau ar putea fi interpretate ca practici ilegale sau corupte nu vor fi acceptate de niciuna dintre părţi în cursul negocierii şi implementării prezentului acord;
    b) să fie evitate toate conflictele de interese în legătură cu executarea prezentului acord şi/sau implementarea acestuia; şi
    c) niciunul dintre fondurile furnizate în temeiul prezentului acord nu este utilizat pentru a oferi sprijin persoanelor sau entităţilor asociate cu terorismul sau în sprijinul traficului de droguri sau de persoane.

    În cazul în care, în orice etapă, una dintre părţi ia cunoştinţă sau suspectează că unul dintre membrii personalului său se angajează într-un comportament interzis la a), b) sau c) de mai sus, ea va investiga imediat problema şi, dacă ancheta demonstrează că a avut loc o conduită greşită, va informa cealaltă parte şi va lua toate măsurile rezonabile în conformitate cu regulile şi politicile sale pentru a se asigura că situaţia încetează şi nu se mai repetă.

    10. Confidenţialitate
    Prezentul acord nu va fi pus la dispoziţia publicului fără acordul prealabil scris al părţilor, cu excepţia auditorilor respectivi ai părţilor. Totuşi, aceasta nu limitează în niciun fel dreptul oricărei părţi de a dezvălui existenţa, obiectul sau valoarea contribuţiei furnizate de SGG către OCDE în temeiul prezentului acord.

    11. Amendamente
    Prezentul acord poate fi modificat numai prin acordul scris al părţilor.

    12. Încetarea Acordului
    În cazul unei încălcări semnificative a Acordului de către OCDE, care nu a fost remediată într-o perioadă convenită cu SGG, inclusiv dacă este documentat că întreaga contribuţie sau o parte din contribuţie nu a fost utilizată în conformitate cu Acordul şi/sau că OCDE s-a implicat cu bună ştiinţă într-un comportament interzis în temeiul articolului 9 a), b) sau c) de mai sus, SGG poate, în urma consultării cu OCDE, să rezilieze Acordul şi să pretindă rambursarea fondurilor utilizate într-o manieră incompatibilă cu prevederile din acest acord.
    SGG va acoperi totuşi orice cheltuieli suportate sau angajate irevocabil cu bună-credinţă de către OCDE pentru proiect până la data efectivă a rezilierii, precum şi orice cheltuieli suportate sau angajate ulterior de OCDE ca urmare a obligaţiei de a-şi rezilia angajamentele, fără să depăşească suma totală a contribuţiei indicate la articolul 2.

    13. Soluţionarea litigiilor
    Orice dispută, controversă sau reclamaţie care decurge din sau este legată de prezentul acord sau de încălcarea, rezilierea sau nulitatea acestuia va fi soluţionată prin arbitraj în conformitate cu Regulile de arbitraj din 2012 ale Curţii Permanente de Arbitraj. Numărul de arbitri va fi unu. Limba care va fi utilizată în procedurile arbitrale va fi engleza. Locul arbitrajului este Paris (Franţa). Părţile renunţă în mod expres la dreptul lor de a solicita anularea oricărei hotărâri pronunţate de tribunalul de arbitraj.

    14. Privilegii şi imunităţi
    Nimic din prezentul acord nu va fi interpretat ca o renunţare la privilegiile şi imunităţile de care se bucură OCDE ca organizaţie internaţională.

    15. Semnătura
    Prezentul acord este încheiat în două exemplare originale în limba engleză şi semnat în mod corespunzător de reprezentanţii autorizaţi ai SGG şi OCDE.
    Semnat de:
    Pentru Secretariatul General al Guvernului României,
    .................................................
    Victor Moraru,
    beneficiar de reforme şi/sau investiţii pentru
    implementarea PNRR, conform OSG nr. 590/2022,
    director general - Direcţia generală guvernare deschisă, relaţii publice şi cooperare
    Pentru Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică,
    Semnatar OECD 1
    ................................................
    Elsa Pilichowski,
    director,
    Direcţia guvernare publică
    Semnatar OECD 2
    .................................................
    Kevin O’Brien,
    şef adjunct,
    Serviciul program, buget şi management financiar,
    Direcţia executivă
    Anexa nr. 1 - Descrierea proiectului
    Anexa nr. 2 - Bugetul estimat

    ANEXA 1

    Descrierea proiectului
    I. Context
    Comisia Europeană a evaluat pozitiv Planul de redresare şi rezilienţă (PNRR) al României. Finanţarea oferită de Facilitatea pentru redresare şi rezilienţă - în centrul NextGenerationEU - va sprijini implementarea până în 2026 a măsurilor cruciale de investiţii şi reforme propuse de România pentru a ieşi mai puternică din pandemia de COVID-19.
    Planul României face parte dintr-un răspuns coordonat fără precedent al UE la criza COVID-19, pentru a aborda provocările comune europene prin îmbrăţişarea tranziţiilor verzi şi digitale, pentru a consolida rezilienţa economică şi socială şi coeziunea pieţei unice. În particular, reformele şi investiţiile incluse în plan sunt de aşteptat să contribuie în domeniile sustenabilităţii finanţelor publice şi sistemului de pensii, sănătate, administraţie publică, mediul de afaceri, educaţie şi tranziţie verde şi digitală.
    Activităţile specifice aferente acestei lucrări sunt în concordanţă cu PNRR în cadrul jalonului nr. 405 din CID (nr. 405 „Platforma IT operaţională de monitorizare a inovării în administraţia publică“), în cadrul reformei 1. Creşterea predictibilităţii şi eficienţei proceselor decizionale prin întărirea capacităţii de coordonare a politicilor şi de analiză a impactului la nivelul Guvernului şi ministerelor coordonatoare, precum şi prin consolidarea instrumentelor în vederea creşterii calităţii consultărilor publice la toate nivelurile administraţiei.
    Această activitate sprijină necesităţile fundamentale care vor sprijini România în atingerea obiectivelor sale mai largi, de exemplu, ODD-urile Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă, precum şi în ceea ce priveşte tranziţia ecologică, digitalizarea şi pentru a face faţă circumstanţelor în schimbare în jurul creşterii complexităţii globale. Capacitatea de inovare şi un scop clar, un mandat şi un sistem de guvernare pentru a promova inovarea sunt deosebit de esenţiale pentru a se asigura că administraţia publică este aptă pentru provocările prezente şi viitoare. UE a stabilit priorităţi la nivel înalt pentru a sprijini calitatea şi capacitatea administraţiilor publice. Pentru a face faţă problemelor complexe ale elaborării de politici publice şi pentru a concepe servicii care abordează probleme şi situaţii pe termen lung, complexe şi periculoase, este necesar ca acestea să se fundamenteze pe capacitatea inovatoare a funcţiei publice din România, noi parteneriate între sectoare, noi metode de lucru şi mentalităţi în sectorul public.
    Pentru ca România să folosească inovaţia în atingerea obiectivelor şi ambiţiilor sale, aceasta implică îmbunătăţirea întregului sistem, îndeplinirea misiunilor şi adaptarea schimbărilor de sus în jos şi de jos în sus. Este necesară o abordare strategică a inovaţiei, iar integrarea acesteia ca o funcţie deplină şi strategică a administraţiei publice este esenţială.
    Secretariatul General al Guvernului României joacă un rol esenţial în gestionarea, impulsionarea şi susţinerea inovării sectorului public în administraţia publică. Mai mult, România a aderat la Declaraţia OCDE privind inovarea sectorului public în martie 2020, demonstrând angajamentul de a-şi spori capacitatea de inovare.
    Până în prezent, România s-a angajat într-o activitate ambiţioasă şi sistemică, cu sprijinul OCDE, în contextul unor proiecte separate, în privinţa creşterii capacităţii de inovare, inclusiv prin sprijinirea efectuării unei evaluări a capacităţii inovatoare a României, şi, ulterior, pentru a sprijini România în crearea unui plan de acţiune pentru îmbunătăţirea capacităţii de inovare. Planul de acţiune va include, de asemenea, îndrumări specifice privind modul în care România poate înfiinţa şi utiliza un laborator de inovare pentru îmbunătăţirea capacităţii de inovare şi pentru utilizarea metodelor inovatoare în atingerea rezultatelor publice.

    II. Obiective şi scop
    În ansamblu, scopul acestei activităţi este să se bazeze pe lucrările anterioare întreprinse de OCDE pentru a sprijini România să îşi crească capacitatea administraţiei publice pentru abordări, politici şi servicii inovatoare care să răspundă nevoilor actuale şi viitoare ale ţării (a se vedea detalii suplimentare în secţiunea Context de mai sus).
    Obiectivele specifice ale acestui proiect sunt:
    • sprijinirea României în dezvoltarea unei strategii naţionale de inovare a sectorului public care stabileşte mandatul, scopul şi abordarea îmbunătăţirii şi valorificării inovaţiei pentru a sprijini ambiţiile Guvernului, pe baza lucrărilor din proiectul separat privind capacitatea inovatoare (scanarea evaluării capacităţii inovatoare a României şi, ulterior, sprijinirea României în crearea unui plan de acţiune pentru îmbunătăţirea capacităţii inovatoare);
    • sprijinirea dezvoltării aptitudinilor în utilizarea capacităţilor inovatoare (cum ar fi anticiparea, abordările sistemelor, misiunile, gândirea de proiectare, hackurile de inovare sau perspectivele comportamentale) pentru personalul din sectorul public;
    • sprijinirea dezvoltării unei platforme digitale de promovare a conştientizării şi monitorizării activităţii inovatoare în serviciul public românesc, prin furnizarea conceptului recomandat şi cerinţelor informate, adaptate cerinţelor din viitoarea Strategie naţională de inovare a sectorului public.

    În contextul acestor obiective, detaliile suplimentare despre cele trei rezultate care vor fi dezvoltate de OCDE ca parte a proiectului finanţat prin prezenta contribuţie sunt următoarele:

    Rezultatul 1 - Sprijin pentru dezvoltarea unei strategii naţionale de inovare a sectorului public
    OCDE va sprijini România în dezvoltarea Strategiei naţionale de inovare a sectorului public. Strategia este de aşteptat să fie un document concis, care urmăreşte să susţină capacitatea de inovare generală a sectorului public românesc şi va include contextul schimbării, o viziune şi o direcţie comune, sistemul actual, schimbările dorite la sistem, o foaie de parcurs şi indicatori de nivel înalt care permit Guvernului României să îşi monitorizeze eforturile în raport cu strategia şi să adopte decizii cu privire la schimbările necesare.
    De asemenea, se aşteaptă ca strategia să contureze îndrumări cu privire la modul de utilizare a Laboratorului de inovare din România pentru a se asigura că este încorporat în strategia generală şi guvernare. Acţiunile recomandate pentru îmbunătăţirea capacităţii inovatoare din raportul OCDE vor fi utile pentru a fundamenta deciziile adoptate de România şi ar putea fi adaptate de România pentru a forma un plan de acţiune anexat la strategia nou dezvoltată.
    Pentru a face acest lucru, OCDE va întreprinde mai multe acţiuni, în consultare cu România:
    • Activitatea 1.1. OCDE va elabora un raport concis, la nivel înalt, care va analiza cunoştinţele şi lucrările existente, precum şi cercetări suplimentare, inclusiv o analiză a literaturii academice despre managementul inovării, administrarea sectorului public, elaborarea politicilor, dezvoltarea strategiei şi cercetarea contextuală a României, revizuirea documentelor româneşti şi revizuiri anterioare, cum ar fi cele de la Banca Mondială şi lucrările anterioare ale OPSI.
    • Activitatea 1.2. OCDE va organiza întâlniri cu părţile interesate pentru a discuta schimbările dorite ale sistemului, adaptate ambiţiilor şi contextului românesc, precum şi acţiunile necesare pentru a transpune sistemul din sectorul public către acestea la nivel naţional. Implicarea părţilor interesate este importantă pentru a asigura susţinere, acceptare şi gestionare. OCDE va planifica o misiune „faţă în faţă“ în acest scop, care va include interviuri şi focus-grupuri. În cadrul întâlnirilor se vor discuta indicatorii la nivel înalt, precum şi acţiunile pentru dezvoltarea strategiei. În urma acestor discuţii, OCDE va elabora recomandări pentru o strategie practică menită să sprijine România în elaborarea Strategiei naţionale de inovare în sectorul public.
    • Activitatea 1.3. Colectarea de feedback referitor la recomandările privind strategia Recomandările vor fi transmise pentru comentarii din partea României, inclusiv cu factorii decizionali cheie, pe o perioadă de 1 săptămână. După acest proces de feedback, OCDE va rafina şi va finaliza recomandările.
    • Activitatea 1.4. Eveniment de lansare a strategiei de inovare OCDE va sprijini România în dezvoltarea de rezumate şi materiale de comunicare pentru a sprijini evenimentul de lansare a strategiei naţionale de inovare a României, cu condiţia ca România să adopte strategia în intervalul de timp al proiectului. Acest sprijin va lua forma unor îndrumări pentru dezvoltarea prezentărilor PowerPoint sau a mesajelor-cheie pentru a sprijini oficialii români în lansarea strategiei.
    • Activitatea 1.5. Sprijinirea echipei din România în modificarea legislaţiei actuale pentru înfiinţarea laboratoarelor de inovare la nivelul centrului Guvernului şi la nivel de ministere, oferindu-le îndrumări cu privire la modelele cele mai bune de laborator din ţările OCDE pe care le pot folosi pentru a se ghida în deciziile privind modelul lor.


    Rezultatul 2 - Consolidarea capacităţilor în utilizarea capacităţilor inovatoare
    Informată de Strategia naţională de inovare a sectorului public pe cât posibil şi adecvat, OCDE va sprijini România în construirea capacităţii de inovare prin consolidarea capacităţii actuale şi instruirea personalului din sectorul public, pentru a sprijini cocrearea de viziuni, politici şi soluţii la probleme comune din diferite sectoare.
    Exemple de metode care ar putea fi utilizate includ capacităţi de proiectare pentru a extinde proiectarea serviciilor din România, perspective comportamentale ca parte a procesului de elaborare a politicilor, inovaţii anticipative, abordări de sistem sau metode de ecosistem de inovare bazate pe misiuni.
    Pentru a face acest lucru, OCDE va întreprinde mai multe acţiuni, în consultare cu România:
    • Activitatea 2.1. Identificarea capacităţilor inovatoare OCDE va identifica domeniul de aplicare, curriculumul şi participanţii-ţintă pentru consolidarea capacităţilor. Astfel de capacităţi nu sunt încă definite, deoarece acestea vor fi definite ca parte a lucrărilor de mai sus cu privire la recomandări; cu toate acestea, ele ar putea include capacităţi specifice, cum ar fi utilizarea gândirii sistemelor pentru elaborarea de politici, gândirea de proiectare pentru serviciile publice, procese sau misiuni de inovare.
    • Activitatea 2.2. Organizarea a 4 sesiuni de instruire pentru administraţia centrală (SGG şi ministere) OCDE va organiza 4 ateliere de consolidare a capacităţilor prin misiuni fizice şi ateliere virtuale. Atelierele de consolidare a capacităţilor vor utiliza studii de caz relevante sau probleme de politică relevante pentru contextul României. Participarea la ateliere se va baza pe un set de cerinţe prealabile sau grupuri de participanţi în funcţie de atribuţiile din fişa postului.
    • Activitatea 2.3. Sprijinirea SGG în implementarea recomandărilor OCDE privind inovarea OCDE va oferi, de asemenea, sprijin şi recomandări operaţionale pentru România pentru a susţine eforturile de consolidare a capacităţilor, fie sub formă de consiliere la nivel înalt cu privire la procesele din sistemul sectorului public care pot acţiona ca o barieră în utilizarea noilor capacităţi, fie prin furnizarea de îndrumări privind modul în care pot fi încorporate activităţile în procesele lor zilnice de elaborare a politicilor sau în mecanismele de guvernare.


    Rezultatul 3 - Concept pentru platforma digitală de inovare
    SGG intenţionează să dezvolte o platformă digitală cu o companie externă de dezvoltare IT pentru a susţine agenda de inovare a României, inclusiv pentru a promova conştientizarea activităţilor de inovare şi a strategiei, eventual a întreprinde procese de inovare digitală sau pentru a sprijini procesele laboratorului şi pentru a monitoriza inovarea în administraţie publică. Se aşteaptă, de asemenea, ca platforma IT să producă rapoarte privind rezultatele inovaţiei şi capacitatea de inovare, conform Strategiei naţionale de inovare.
    În lumina acestui fapt, OCDE va sprijini dezvoltarea platformei de către România, prin recomandarea unui concept al platformei, inclusiv viziunea sugerată, obiectivele şi cerinţele pe care România poate decide să le împărtăşească dezvoltatorilor săi externi pentru îndrumări privind programarea şi designul arhitectural.
    Pentru a face acest lucru, OCDE va întreprinde mai multe acţiuni, în consultare cu România:
    • Activitatea 3.1. OCDE va identifica nevoile şi funcţionalităţile principale de nivel înalt ale utilizatorilor. Acest proces se va desfăşura printr-un atelier virtual cu personalul din sectorul public român identificat. Nevoile utilizatorilor de nivel înalt vor include funcţionalităţi recomandate, precum şi opţionale enumerate în detaliu pentru platformă. Aceste nevoi ale utilizatorilor vor identifica mai întâi utilizatorii platformelor (fie cetăţeni, părţi interesate, agenţii guvernamentale sau un amestec al acestora), apoi se vor identifica funcţionalităţile şi nevoile pentru fiecare dintre aceste audienţe. Aceste nevoi ale utilizatorilor vor fi prioritizate pentru ca dezvoltatorii IT să înţeleagă şi să ştie care sunt recomandate şi care pot fi discutate în funcţie de buget, sferă şi constrângeri de timp cu România.
    • Activitatea 3.2. Conceptul de platformă recomandat. Oferirea de recomandări cu privire la conceptul platformei IT pe baza cercetărilor şi experienţei anterioare şi folosind expertiza OCDE şi bune practici

    3.2.1. Recomandările vor include nevoile utilizatorilor (vezi mai sus), recomandări specifice privind conceptul (adică scopul platformei, nevoile de a se asigura că aceasta îşi menţine actualitatea şi în viitor). Acest proces se va face în consultare cu România şi, dacă este posibil, cu echipa de dezvoltare IT.
    3.2.2. Identificarea statelor mai avansate în domeniul inovării sectorului public şi furnizarea a 3, 4 elemente sau indicatori utili pentru comparabilitatea cu aceste state, pentru a fi integrate în platforma IT.
    • Activitatea 3.3. Sprijinirea echipei din România în determinarea specificaţiilor tehnice ale platformei IT prin oferirea de recomandări cu privire la caracteristicile-cheie ale platformei, inclusiv caracteristicile-cheie de utilizare şi cerinţele de funcţionalitate ale utilizatorilor


    III. Rezultate-cheie şi calendar
    Rezultatele aşteptate în cadrul acestui proiect şi termenele indicate sunt (menţionând că aceste intervale de timp se pot schimba):

┌──────────────────────────────┬───────┐
│Rezultatul 0 - Planul iniţial │ │
│de proiect (OCDE va pregăti un│ │
│plan de proiect care │Luna 0 │
│conturează la un nivel înalt │ │
│scopul, reperele şi echipa de │ │
│proiect aferente proiectului) │ │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Rezultatul 1 - Sprijin pentru │Luna │
│Strategia naţională de inovare│6-luna │
│a sectorului public │16 │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Rezultatul 2 - Activităţi de │Luna │
│consolidare a capacităţilor de│19-luna│
│inovare │23 │
├──────────────────────────────┼───────┤
│Rezultatul 3 - Concept pentru │ │
│platforma digitală, inclusiv │ │
│recomandări privind │Luna │
│specificaţiile tehnice ale │1-luna │
│designului şi cerinţele de │3 │
│funcţionalitate ale │ │
│utilizatorilor │ │
└──────────────────────────────┴───────┘





    ANEXA 2

    Bugetul estimat

┌─────────────────────────┬────────────┐
│ │Costuri │
│Categorie │estimate (în│
│ │EUR) │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Cheltuieli cu personalul │325.741 │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Costuri administrative │44.572 │
│per persoană │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Servicii legate de │ │
│drepturi de proprietate │96.186 │
│intelectuală │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Misiuni ale personalului │19.500 │
│propriu │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Misiuni ale experţilor │- │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Evenimente şi conferinţe │20.000 │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Alte cheltuieli │32.676 │
│operaţionale │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Cheltuieli administrative│37.325 │
│OCDE │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│TOTAL │576.000 │
└─────────────────────────┴────────────┘


    NOTĂ:
    Orice depăşire în cadrul unei linii bugetare poate fi compensată prin intermediul subutilizării unei alte linii bugetare, cu condiţia încadrării în bugetul total.


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016