Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACORD-CADRU DE IMPRUMUT din 4 mai 2007  intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei*)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACORD-CADRU DE IMPRUMUT din 4 mai 2007 intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 624 din 11 septembrie 2007
ACORD-CADRU DE ÎMPRUMUT din 4 mai 2007
între România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei*)
EMITENT: ACT INTERNAŢIONAL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 624 din 11 septembrie 2007

________
*) Traducere.


F/P 1572 (2006)

România, prin Ministerul Economiei şi Finanţelor, Bucureşti, România (denumitã în continuare Împrumutat), pe de o parte,
şi
Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizaţie internaţionalã, Paris (denumitã în continuare BDCE), pe de altã parte,
având în vedere solicitarea transmisã de membrul Guvernului României din data de 5 mai 2006,
luând în considerare cel de-al treilea Protocol la Acordul general pentru privilegii şi imunitãţi al Consiliului Europei,
ţinând seama de Rezoluţia Consiliului de administraţie al BDCE 1495 (2006),
având în vedere Normele de împrumut ale BDCE din iunie 2006 (denumite în continuare normele de împrumut),
au convenit urmãtoarele:

Definiţii
Alocarea unei tranşe (denumitã în continuare fie alocare, fie alocatã) înseamnã angajarea unei tranşe de cãtre Împrumutat pe pãrţile componente ale Proiectului (identificate cu ajutorul unui tabel standard, anexat la prezentul acord-cadru de împrumut), chiar dacã respectiva tranşã nu a fost cheltuitã încã pentru Proiect.
Data anticipatã de finalizare a Proiectului înseamnã data la care se aşteaptã finalizarea fizicã a Proiectului, precizatã de cãtre Împrumutat la momentul aprobãrii Proiectului de cãtre Consiliul de administraţie al BDCE sau de cãtre Comitetul executiv al acesteia, dupã cum se aratã în art. 3.3.
Zi lucrãtoare înseamnã o zi în care sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontãrile brute în timp real) funcţioneazã.
Liniile directoare de achizitii ale BDCE înseamnã liniile directoare la care s-a facut referire în Rezolutia 1495 în documentul 2: "Manualul pentru pregãtirea şi monitorizarea proiectelor", anexa B "Principii pentru achiziţia de bunuri, lucrãri şi servicii" .
Data limitã de tragere înseamnã data care cade la 6 luni de la data anticipatã de finalizare a Proiectului, precizatã la art. 3.3.
EURIBOR (rata interbancarã oferitã în euro) este rata oferitã de cãtre o bancã de prim rang unei alte bãnci de prim rang pentru depozitele la termen interbancare, în euro, în zona euro. Aceasta este sponsorizatã de Federaţia Bancarã Europeanã, calculatã de Reuters şi publicatã în fiecare zi lucrãtoare la Bruxelles, la ora 11,00 a.m., pe pagina Reuters EURIBOR01.
Convenţia privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã înseamnã o convenţie prin care dacã o datã specificatã cade într-o zi care nu este zi lucrãtoare, acea datã va fi prima zi care urmeazã acelei zile, care este zi lucrãtoare, cu condiţia ca acea zi sã nu cadã în urmãtoarea lunã calendaristicã, caz în care acea datã va fi prima zi care precedã acea zi, care este zi lucrãtoare.
Agenţia de Implementare a Proiectului (denumitã în continuare AIP) înseamnã managerul de proiect*1) care, pentru acest proiect, este Ministerul Culturii şi Cultelor al Împrumutatului, care va realiza Proiectul în baza delegãrii de cãtre Împrumutat.
___________
*1) Conform definiţiei din Manualul de elaborare şi monitorizare a proiectelor, aprobat de Consiliul de administraţie al BDCE prin Rezoluţia 1495 (2006), managerul de proiect înseamnã entitatea responsabilã cu implementarea Proiectului.

Unitatea de management al Proiectului (denumitã în continuare UMP) înseamnã unitatea constituitã în cadrul AIP, responsabilã de implementarea de zi cu zi, de managementul fizic şi financiar şi de urmãrirea Proiectului, precum şi a F/P 1562 (2006) - reabilitarea monumentelor istorice din România.
Stadiul prognozat privind situaţia lucrãrilor înseamnã ponderea cheltuielilor eligibile, pentru toate pãrţile componente ale Proiectului, în costurile eligibile totale ale Proiectului, unde cheltuielile eligible includ atât cheltuielile deja efectuate, cât şi cheltuielile ce se anticipeazã a fi efectuate într-o perioadã determinatã de timp, ce nu depãşeşte un an de la data raportului de monitorizare (definit la art. 4.2.2.).
Stadiul lucãrilor înseamnã ponderea cheltuielilor eligibile deja efectuate, pentru toate pãrţile componente ale Proiectului, în costurile eligibile totale ale Proiectului.
Tranşã înseamnã o sumã disponibilizatã sau care urmeazã a fi disponibilizatã din împrumut.

ART. 1
Condiţii
Împrumutul este acordat în cadrul condiţiilor generale ale normelor de împrumut şi în cadrul condiţiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare Acordul), anexele acestuia şi scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).
ART. 2
Proiectul
BDCE acordã Împrumutatului, care acceptã, un împrumut (denumit în continuare împrumutul) pentru finanţarea parţialã a F/P 1572 (2006), aprobat de cãtre Consiliul de administraţie al BDCE în 7 septembrie 2006, referitor la finalizarea construcţiei, renovarea sau reabilitarea clãdirilor culturale de interes public din România.
Împrumutul este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de Împrumutat de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanţarea proiectului descris în anexa nr. 1 (denumit în continuare Proiectul) şi de a realiza acest proiect prin AIP, în condiţiile care sunt detaliate în anexa menţionatã.
Orice schimbare a modului în care este utilizat împrumutul, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea anticipatã a împrumutului, conform termenilor art. 3.3, 3.5 şi 3.6 ale normelor de împrumut.
ART. 3
Împrumutul
3.1. Condiţii financiare
Valoarea împrumutului acordat este: 116.200.000 EUR (una sutã şaisprezece milioane douã sute de mii de euro)
Acesta va fi disponibilizat în tranşe.
Pentru fiecare tranşã, valoarea, rata dobânzii, data de disponibilizare, perioada de rambursare şi conturile de remitere ale fiecãrei pãrţi vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de cãtre Împrumutat şi BDCE. Toate tranşele împrumutului în cadrul Acordului vor fi disponibilizate în euro.
O scrisoare suplimentarã care specificã aceste condiţii va fi întocmitã la momentul disponibilizãrii, în formatul stabilit în anexa nr. 2.
3.2. Trageri
BDCE va disponibiliza împrumutul în minimum douã tranşe. Suma fiecãrei tranşe se va stabili în conformitate cu stadiul lucrãrilor şi/sau cu stadiul prognozat privind situaţia lucrãrilor.
Prima disponibilizare va avea loc în termen de 12 luni de la intrarea în vigoare a Acordului, definitã la art. 15.
Prima tranşã nu va depãşi 35% din suma aprobatã a împrumutului.
Fiecare tranşã ulterioarã va putea fi disponibilizatã numai dupã ce Împrumutatul confirmã în scris BDCE, cu respectarea art. 4.2.2., cã 90% din tranşa anterioarã a fost alocatã. Tranşele ulterioare vor fi calculate pe baza stadiului lucrãrilor şi - dacã se considerã potrivit acest lucru - pe baza stadiului prognozat privind situaţia lucrãrilor.
3.3. Data anticipatã de finalizare a Proiectului şi data limitã de tragere
Data anticipatã de finalizare a Proiectului este 31 decembrie 2009.
Data limitã de tragere este 30 iunie 2010. De la aceastã datã şi dupã notificarea Împrumutatului de cãtre BDCE, Împrumutatul nu mai poate efectua trageri.
3.4. Detalii de platã
Toate sumele datorate de Împrumutat în cadrul acestui împrumut sunt plãtibile în valuta fiecãrei tranşe, în contul cu numãrul comunicat de BDCE Împrumutatului la momentul disponibilizãrii.
Împrumutatul sau banca însãrcinatã de cãtre Împrumutat, dupã caz, va trimite o notificare de platã în scris cãtre BDCE cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înaintea plãţii oricãrei sume datorate în baza Acordului.
Toate plãţile ce decurg din Acord se vor efectua într-o zi lucrãtoare, cu respectarea Convenţiei privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã.
ART. 4
Monitorizarea împrumutului şi a Proiectului
4.1. Utilizarea împrumutului
4.1.1. Perioada
Tranşele trebuie sã fie alocate Proiectului de cãtre Împrumutat prin AIP în termen de 12 luni de la fiecare disponibilizare.
Pentru fiecare tranşã a împrumutului, suma tranşei care nu este alocatã Proiectului în acest interval de timp trebuie sã fie restituitã BDCE în cel mult 30 de zile.
Împrumutatul, prin AIP, se angajeazã sã suporte costul ce decurge din aceastã restituire. Acest cost va include costul pe care BDCE va trebui sã îl suporte datoritã reinvestirii aceleiaşi sume la data restituirii, pentru perioada rãmasã pânã la scadenţa finalã a împrumutului iniţial. Rata de dobândã reinvestitã se va determina de cãtre BDCE pe baza condiţiilor de piaţã la data restituirii pentru perioada respectivã. Ca urmare, costul se va calcula luând în considerare diferenţa dintre rata de dobândã iniţialã precizatã în scrisoarea suplimentarã aferentã şi rata de dobândã reinvestitã pentru suma, restituitã în euro pentru perioada rãmasã, convenitã în scrisoarea suplimentarã.
În plus, dacã o tranşã disponibilizatã de BDCE nu este alocatã Proiectului sau este doar parţial alocatã în intervalul de timp menţionat în primul paragraf de mai sus, aceasta va constitui un eveniment de tipul celor enumerate la art. 3.3 (h) al cap. 3 din normele de împrumut şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea anticipatã a împrumutului în termenii art. 3.3, 3.5 şi 3.6 din normele de împrumut.
4.1.2. Implementarea Proiectului
Împrumutatul desemneazã Ministerul Culturii şi Cultelor (MCC) ca AIP. AIP va pãstra în structura sa şi va asigura resurse suplimentare UMP-ului existent, care a fost deja înfiinţat în cadrul F/P 1562 (monumente istorice). Cu toate acestea, responsabilitatea privind respectarea tuturor obligaţiilor aferente implementãrii Proiectului îi revine Împrumutatului, prin AIP.
4.1.2.1. Îndatoriri asumate
Împrumutatul, prin AIP şi UMP, va depune toate eforturile şi diligenţele şi va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale şi manageriale, precum şi pe cele referitoare la protecţia mediului înconjurãtor, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzãtoare a Proiectului.
4.1.2.2. Majorarea sau revizuirea costurilor Proiectului
În cazul în care costurile Proiectului, prevãzute în anexa nr. 1 la Acord, se majoreazã sau vor fi revizuite din orice motive, Împrumutatul şi AIP se vor asigura cã sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.
În special, se va asigura, înainte ca Proiectul sã fie implementat, cã sunt disponibile toatã finanţarea, drepturile de proprietate asupra terenurilor şi bunurilor care sunt necesare acestuia şi cã toate activele şi instalaţiile sunt în permanenţã asigurate şi întreţinute.
În orice caz, finanţarea parţialã acordatã de BDCE nu va depãşi 70% din costul total al Proiectului, excluzând dobânda şi comisioanele financiare, conform anexei nr. 1.
4.1.2.3. Vizibilitatea BDCE
Împrumutatul, prin AIP, va întreprinde toate demersurile necesare pentru a face public faptul cã Proiectul a beneficiat de finanţarea BDCE. Informaţiile puse la dispoziţia presei, precum şi documentele publice aferente Proiectului vor confirma cã Proiectul a fost realizat "cu fonduri de la Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei". În plus, Împrumutatul şi/sau MCC vor afişa simbolul BDCE ori de câte ori se va prezenta un anunţ public referitor la investiţiile finanţate în cadrul Proiectului.
4.1.2.4. Alte angajamente
În plus, Împrumutatul, prin AIP, se angajeazã cã:
- implementarea Proiectului respectã reglementãrile relevante în domeniul fraudei, corupţiei şi spãlãrii banilor;
- implementarea Proiectului nu conduce la o încãlcare a Convenţiei europene a drepturilor omului şi a Cartei sociale europene;
- Proiectul respectã Principiile BDCE referitoare la managementul mediului înconjurãtor (anexa nr. 3).
4.1.3. Achiziţii
Achiziţiile se vor efectua în conformitate cu legea românã, în prezent <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind achiziţiile publice, conformã cu directivele Uniunii Europene în vigoare ( 2004/17/CE şi 2004/18/CE ) şi care nu intrã deci în niciun fel de contradicţie cu liniile directoare privind achiziţiile ale BDCE, sau în conformitate cu ultima variantã amendatã a legii naţionale privind achiziţiile publice, în vigoare la data lansãrii licitaţiilor.
Împrumutatul, prin AIP, va întocmi un plan de achiziţii înainte de disponibilizarea primei tranşe a împrumutului BDCE. Acest plan va cuprinde activitãţile care trebuie întreprinse pentru a asigura un proces corespunzãtor de achiziţii şi va fi actualizat periodic, dupã caz.Versiunile actualizate ale planului de achiziţii vor fi supuse spre revizuire BDCE.
În oricare dintre situaţii responsabilitatea pentru implementarea Proiectului şi, ca urmare, responsabilitatea pentru adjudecarea şi administrarea contractelor în cadrul Proiectului rãmân Împrumutatului, prin AIP/UMP. Contractele în derulare, adjudecate înainte de aprobarea Proiectului, vor fi transmise în copie la BDCE împreunã cu toatã documentaţia necesarã ce demonstreazã cã respectivele contracte au fost adjudecate în conformitate cu legea şi reglementãrile naţionale privind achiziţiile publice, în vigoare la data lansãrii procesului de achiziţie.
BDCE nu va emite "fãrã comentarii" pentru aranjamentele de achiziţii propuse de Împrumutat prin AIP/UMP, inclusiv gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar îşi va rezerva dreptul de a proceda la o analizã anterioarã sau ulterioarã, efectuatã prin sondaj, a documentaţiei de achiziţii, pentru a verifica dacã aceasta este în conformitate cu legislaţia naţionalã privind achiziţiile publice.
Dacã în orice moment BDCE constatã cã o achiziţie efectuatã în cadrul Proiectului nu este în conformitate cu prevederile menţionate anterior, îşi rezervã dreptul de a aplica prevederile art. 3.3, 3.5 şi 3.6 din normele de împrumut.
4.2. Cerinţe de informare
4.2.1. Informaţii despre Proiect
Împrumutatul, prin AIP/UMP, va ţine evidenţe contabile privind Proiectul, în conformitate cu standardele internaţionale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului şi în care se vor înregistra toate operaţiunile efectuate şi se vor identifica activele şi serviciile finanţate cu ajutorul împrumutului.
Împrumutatul, prin AIP/UMP, se angajeazã sã rãspundã într-o perioadã de timp rezonabilã oricãrei solicitãri de informaţii din partea BDCE şi sã furnizeze orice documentaţie pe care BDCE o poate considera necesarã şi o poate solicita în mod rezonabil pentru implementarea corespunzãtoare a Acordului, în special în ceea ce priveşte monitorizarea Proiectului şi utilizarea împrumutului.
Împrumutatul, prin AIP/UMP, va informa BDCE imediat despre orice modificare a legislaţiei sau a reglementãrii în sectorul economic relevant pentru Proiect şi în sens general despre orice eveniment care poate influenţa îndeplinirea obligaţiilor sale asumate în cadrul Acordului. Orice modificare a legislaţiei sau a normelor în sectorul economic relevant pentru Proiect va constitui unul dintre evenimentele precizate la art. 3.3 (h) al cap. 3 din normele de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea anticipatã a împrumutului, în condiţiile art. 3.3, 3.5 şi 3.6 din normele de împrumut.
4.2.2. Rapoarte de monitorizare
Cel puţin la fiecare 6 luni de la tragerea primei tranşe din împrumut pânã la finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin AIP/UMP, va transmite BDCE un raport de monitorizare. Împrumutatul va transmite, de asemenea, un raport de monitorizare înaintea fiecãrei trageri, cu excepţia primei tranşe. Aceste rapoarte trebuie sã fie considerate satisfãcãtoare de cãtre BDCE înainte de efectuarea oricãrei disponibilizãri.
Anexa nr. 4 conţine formatul în care se precizeazã informaţiile minime pe care BDCE le solicitã în rapoartele de monitorizare. Pot fi utilizate formate alternative care cuprind aceleaşi informaţii.
În orice situaţie, rapoartele de monitorizare vor include:
- situaţia alocãrii tranşelor disponibilizate din împrumut;
- stadiul planului de finanţare al Proiectului şi al planului de achiziţii al acestuia;
- stadiul Proiectului din punctul de vedere al stadiului fizic şi al cheltuielilor efectuate;
- detalii privind managementul Proiectului.
4.2.3. Raportul privind finalizarea Proiectului
La finalizarea fizicã a întregului Proiect, Împrumutatul, prin AIP/UMP, va prezenta un raport final conţinând evaluarea efectelor economice, financiare, sociale şi a efectelor asupra mediului înconjurãtor pe care le-a avut Proiectul. Acest raport trebuie considerat satisfãcãtor de cãtre BDCE.
4.2.4. Misiuni de monitorizare
Împrumutatul, prin AIP/UMP, se angajeazã sã primeascã favorabil orice misiune de monitorizare efectuatã de cãtre salariaţii BDCE sau de consultanţi externi angajaţi de BDCE şi sã asigure cooperarea necesarã pentru aceste misiuni de monitorizare prin facilitarea oricãrei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. În special, BDCE poate efectua la faţa locului un audit al contabilitãţii Proiectului, realizat de unul sau mai mulţi consultanţi, la alegerea acesteia, pe cheltuiala Împrumutatului, în cazul neonorãrii la scadenţã de cãtre Împrumutat a oricãrei obligaţii asumate în cadrul împrumutului.
ART. 5
Încetarea obligaţiilor Împrumutatului
Dupã ce întreaga sumã a acestui împrumut şi toate dobânzile şi alte costuri ce decurg din acesta, în special acele sume prevãzute la art. 6 şi 7, au fost plãtite corespunzãtor, Împrumutatul va fi pe deplin eliberat de obligaţiile sale faţã de BDCE. În ceea ce priveşte obligaţiile stipulate în art. 4.2.1 şi 4.2.4, acestea vor continua sã existe în scopul evaluãrii ulterioare a Proiectului, evaluare ce va avea loc într-un interval rezonabil de timp, care nu va depãşi 7 ani dupã finalizarea Proiectului.
ART. 6
Dobânda pentru întârziere
Pentru disponibilizãrile în euro şi fãrã a contraveni oricãrui alt recurs aflat la dispoziţia BDCE prin Acord şi prin normele de împrumut sau în alt fel, dacã Împrumutatul nu plãteşte întreaga dobândã sau orice altã sumã datoratã, conform Acordului, cel mai târziu la data scadenţei specificate, Împrumutatul trebuie sã plãteascã o dobândã suplimentarã la suma datoratã şi neplãtitã integral egalã cu dobânda EURIBOR la o lunã valabilã la data scadenţei, la ora 11:00 a.m. (ora localã la Bruxelles), plus 2,5% pe an, calculatã de la data scadenţei acestei sume pânã la data efectuãrii plãţii.
Rata EURIBOR la o lunã, aplicabilã, va fi actualizatã la fiecare 30 de zile.
ART. 7
Costuri asociate
Toate impozitele şi taxele de orice fel, datorate şi plãtite, şi toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea Acordului, în totalitate sau parţial, fie din garantarea sau refinanţarea împrumutului acordat, împreunã cu toate actele judiciare şi extrajudiciare, care decurg din acest împrumut, vor fi suportate de cãtre Împrumutat.
Totuşi, se vor aplica prevederile art. 4.7 al cap. 4 din normele de împrumut pentru costurile procedurilor de arbitraj menţionate în acest cap. 4.
ART. 8
Pari passu şi garanţii
Împrumutatul declarã cã niciun alt angajament nu a fost fãcut şi nu va fi fãcut în viitor, care ar putea conferi unei terţe pãrţi un regim preferenţial, un drept preferenţial de platã, o colateralã sau o garanţie de orice naturã ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terţi (denumitã în continuare garanţie).
Dacã o astfel de garanţie a fost totuşi acordatã unei terţe pãrţi, Împrumutatul este de acord sã întocmeascã sau sã furnizeze o garanţie identicã în favoarea BDCE sau, când este împiedicat sã o facã, sã ofere o garanţie echivalentã şi sã stipuleze formarea unei astfel de garanţii în favoarea BDCE.
Nerespectarea acestor prevederi reprezintã un caz de neîndeplinire a obligaţiilor, dupã cum se prevede în art. 3.3 (h) din cap. 3 al normelor de împrumut ale BDCE, şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea anticipatã a împrumutului în condiţiile art. 3.3, 3.5 şi 3.6 din normele de împrumut.
ART. 9
Reprezentãri şi certificãri
Împrumutatul prezintã şi certificã faptul cã:
- autoritãţile sale competente l-au autorizat sã încheie Acordul şi au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementãrile, articolele asocierii şi cu alte texte aplicabile acestuia;
- întocmirea şi semnarea Acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementãrilor, articolelor asocierii şi altor texte aplicabile acestuia şi toate permisele, licenţele şi autorizaţiile necesare acestuia au fost obţinute şi vor rãmâne valabile pe toatã durata împrumutului.
Orice modificare referitoare la reprezentãrile şi certificãrile de mai sus trebuie, pe toatã durata împrumutului, sã fie notificatã imediat BDCE şi trebuie sã fie furnizate toate documentele justificative.
ART. 10
Relaţii cu terţii
Împrumutatul nu poate invoca, în cadrul utilizãrii împrumutului, niciun fapt referitor la relaţiile sale cu terţe pãrţi, în vederea evitãrii îndeplinirii, totale sau parţiale, a obligaţiilor sale ce decurg din Acord.
BDCE nu poate fi implicatã în disputele care ar putea sã aparã între Împrumutat şi terţe pãrţi, iar costurile, indiferent de natura lor, efectuate de cãtre BDCE datoritã oricãrei reclamaţii, şi în special toate costurile juridice sau de judecatã, vor fi suportate de Împrumutat.
ART. 11
Interpretarea Acordului
Împrumutatul declarã cã a luat cunoştinţã de normele de împrumut şi cã a primit o copie a acestora.
Atunci când existã o contradicţie între oricare prevedere din normele de împrumut şi oricare prevedere a Acordului, va prevala prevederea Acordului.
Titlurile paragrafelor, secţiunilor şi capitolelor Acordului nu vor servi la interpretarea acestuia.
În nicio situaţie nu se va presupune cã BDCE a renunţat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin Acord.
ART. 12
Legea aplicabilã
Acordul şi garanţiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, dupã cum este specificat în prevederile art. 1, paragraful 3 al celui de-al Treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii şi imunitãţi al Consiliului Europei din data de 2 septembrie 1949 şi, în secundar, dacã este cazul, de legea francezã.
Diferendele dintre pãrţile la Acord vor face obiectul arbitrajului, în condiţiile specificate în cap. 4 din normele de împrumut.
ART. 13
Executarea unei hotãrâri de arbitraj
Pãrţile contractante convin sã nu facã uz de niciun privilegiu, imunitate sau legislaţie în faţa niciunei autoritãţi jurisdicţionale sau de alt fel, fie ea naţionalã sau internaţionalã, în vederea împiedicãrii punerii în aplicare a unei decizii date în condiţiile specificate în cap. 4 al normelor de împrumut.
ART. 14
Notificãri
Orice notificare sau alte comunicãri care vor fi date sau efectuate în cadrul Acordul cãtre BDCE sau cãtre Împrumutat vor fi în scris şi vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacã sunt predate personal, transmise par avion sau pe fax de cãtre o parte celeilalte pãrţi la acea adresã a pãrţii specificatã mai jos.
Pentru Împrumutat:
Ministerul Economiei şi Finanţelor
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5,
Bucureşti, România
În atenţia: ministrului economiei şi finanţelor, secretarului de stat şi/sau directorului general al Direcţiei generale a finanţelor publice externe.
Fax: +4021 312 67 92

Pentru BDCE:
Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei
55 Avenue Kleber
75 116 Paris
În atenţia: Departamentului de programe
Fax: +33 1 47 55 37 52

Toate comunicãrile care vor fi date sau efectuate vor fi în limba englezã sau francezã ori, dacã sunt în altã limbã, vor fi însoţite de o traducere autorizatã a acestora în limba englezã sau francezã, atunci când BDCE solicitã acest lucru.
ART. 15
Intrarea în vigoare
Acordul va intra în vigoare dupã semnarea lui de cãtre BDCE şi Împrumutat şi dupã aprobarea lui de cãtre autoritãţile române, în baza confirmãrii în scris a acestui lucru primite de cãtre BDCE de la Împrumutat.
ART. 16
Exemplarele Acordului
Acordul este întocmit în douã exemplare originale, fiecare dintre acestea fiind egal autentice.
Câte un original este pãstrat de fiecare dintre pãrţile contractante.

Bucureşti, 4 mai 2007
Pentru România,
Varujan Vosganian,
ministrul economiei şi finanţelor

Paris, 14 mai 2007
Pentru BDCE,
Apolonio Ruiz Ligero,
viceguvernator

ANEXA 1

DESCRIEREA PROIECTULUI


I.
┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│F/P │ 1572 (2006) │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Împrumutat │România │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Aprobarea Consiliului 𗈛 septembrie 2006 │
│de administraţie │CA/PV/243/2006 │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Suma aprobatã �.200.000 EUR │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘

II.
┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Domenii de intervenţie: │Îmbunãtãţirea condiţiilor de viaţã în zonele │
│ │urbane şi rurale │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Lucrãrile planificate: │Proiectul propus în domeniul îmbunãtãţirii │
│ │condiţiilor de viaţã în zonele urbane şi rurale │
│ │va permite finalizarea construcţiei, reabilitarea│
│ │renovarea sau modernizarea unui numãr de clãdiri │
│ │culturale prioritare, selectate preliminar, │
│ │la data prezentãrii solicitãrii de împrumut, │
│ │dupã cum urmeazã: │
│ │- finalizarea construcţiei Bibliotecii Naţionale,│
│ │ Bucureşti; │
│ │- reabilitarea Teatrului Naţional "I.L.Caragiale"│
│ │ Bucureşti; │
│ │- reabilitarea Teatrului Naţional de Operetã, │
│ │ Bucureşti; │
│ │- reabilitarea Palatului Cantacuzino, Bucureşti; │
│ │ şi │
│ │- reabilitarea Teatrului Maghiar de Stat, │
│ │ Cluj-Napoca. │
│ │În cea mai mare parte, investiţiile se vor │
│ │concentra pe îmbunãtãţirea stabilitãţii │
│ │structurale a clãdirilor şi pe modernizarea │
│ │instalaţiilor şi a echipamentelor acestora, în │
│ │vederea asigurãrii unor condiţii sigure şi │
│ │satisfãcãtoare de funcţionare a edificiilor şi a │
│ │asigurãrii confortului (iluminare, aerisire, │
│ │instalaţii sanitare etc.) şi a securitãţii │
│ │(acces, inclusiv pentru persoanele cu │
│ │dizabilitãţi, protecţie împotriva incendiilor) │
│ │pentru interpreţi, public şi administraţie. În │
│ │funcţie de fiecare edificiu în parte se vor putea│
│ │efectua lucrãri de restaurare sau modernizare a │
│ │calitãţilor funcţionale şi estetice originale, │
│ │lucrãri suplimentare de construcţie sau lucrãri │
│ │de reamenajare interioarã. Toate investiţiile │
│ │avute în vedere pentru consolidarea structuralã │
│ │şi modernizarea instalaţiilor şi echipamentelor │
│ │vor respecta normele şi standardele tehnice │
│ │existente, în mod special pe cele aplicabile │
│ │ansamblelor de clãdiri publice, şi pe cele │
│ │aferente construcţiilor în zone predispuse la │
│ │mişcãri seismice. │
│ │În plus faţã de cele de mai sus, Proiectul va │
│ │finanţa actualizarea sau elaborarea studiilor │
│ │de fezabilitate, proiecte tehnice, supervizarea │
│ │lucrãrilor, autorizaţii şi permise şi furnizarea │
│ │de echipamente sau bunuri, precum şi costuri de │
│ │administrare a Proiectului (cum ar fi salariile │
│ │personalului şi onorarii pentru consultanţi, │
│ │consumabile, bunuri şi echipamente, comunicaţii │
│ │şi costuri de deplasare etc). │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Localizare: │Pe întreg teritoriul României │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Costul total al │ │
│Proiectului: �.980.000 EUR │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Detalierea estimativã │ în EUR │
│a costului: │Proiectare, lucrãri, supervizare │
│ │lucrãri şi echipamente 163.980.000 │
│ │Autorizaţii şi permise 1.500.000 │
│ │Administrare proiect 500.000 │
│ │TOTAL: 165.980.000 │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Planul de finanţare: �.200.000 EUR BDCE 70 % │
│ │ 49.780.000 EUR Guvernul României 30% │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Stadiul lucrãrilor │Aproximativ 26% │
│la momentul prezentãrii │ │
│solicitãrii: │ │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Graficul lucrãrilor: �-2009 │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Condiţii specifice: │Înaintea primei trageri: │
│ │- Împrumutatul şi AIP vor încheia un acord de │
│ │ împrumut subsidiar în care sã se stipuleze, │
│ │ printre altele, rolurile şi responsabilitãţile │
│ │ pãrţilor implicate; │
│ │- Împrumutatul, prin AIP, va confirma oficial cã │
│ │ UMP dispune de resurse corespunzãtoare pentru │
│ │ realizarea misiunii în cadrul Proiectului, │
│ │ suplimentar sarcinilor legate de implementarea │
│ │ Proiectului F/P 1562, aflat, de asemenea, în │
│ │ supravegherea acesteia; │
│ │- AIP va comunica BDCE, pentru fiecare subproiect│
│ │ indicatorii monitorizaţi în prezent pentru │
│ │ crearea condiţiilor de evaluare a │
│ │ performanţelor viitoare ale Proiectului; │
│ │- Împrumutatul, prin AIP/UMP, va elabora un plan │
│ │ iniţial de achiziţii, ce poate fi actualizat │
│ │ periodic, dacã este necesar, şi care va fi │
│ │ revizuit de BDCE. Acest plan va cuprinde │
│ │ activitãţile ce vor fi întreprinse pentru a │
│ │ asigura un proces corespunzãtor de achiziţii. │
│ │Pe parcursul implementãrii, dat fiind impactul │
│ │negativ al aulei asupra situaţiei tehnice a │
│ │clãdirii Bibliotecii Naţionale, autoritãţile │
│ │române vor întreprinde mãsurile ce se impun │
│ │pentru a finaliza transferul de proprietate al │
│ │aulei de la Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi │
│ │Tineretului la AIP şi pentru a mobiliza resursele│
│ │financiare necesare în vederea finalizãrii │
│ │lucrãrilor de reabilitare a întregului edificiu. │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘

III.
┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Criterii de eligibilitate:│Proiectul îndeplineşte criteriile de │
│(pe domenii de │eligibilitate stabilite în Rezoluţia 1495 (2006) │
│intervenţie): │şi astfel contribuie la coeziunea socialã în │
│ │ţarã. │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘

IV.
┌──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Efecte sociale │Obiectivul general al Proiectului este acela de │
│(pe domenii de │a diversifica şi a îmbunãtãţi calitatea vieţii │
│intervenţie): │culturale prin asigurarea unor spaţii │
│ │corespunzãtoare de desfãşurare a unor activitãţi │
│ │culturale cu un public larg. Ca urmare, ar trebui│
│ │sã asigure accesul permanent la culturã, sã │
│ │diversifice oferta culturalã şi sã încurajeze │
│ │populaţia localã sã participe la dezvoltarea │
│ │economicã şi culturalã a comunitãţii. Prin │
│ │restaurarea aspectelor funcţionale şi prin │
│ │stabilirea unor condiţii tehnice şi de siguranţã │
│ │satisfãcãtoare pentru instituţiile culturale, │
│ │proiectul va îmbunãtãţi şi condiţiile de lucru │
│ │ale personalului. În final, modernizarea │
│ │instalaţiilor şi a echipamentelor ar trebui sã │
│ │contribuie la reducerea costurilor de operare │
│ │şi de întreţinere ale clãdirilor culturale │
│ │incluse în sfera Proiectului. │
│ │În plus, faţã de contribuţia sa la dezvoltarea │
│ │culturalã, Proiectul va conduce la crearea a │
│ │circa 1.500 de locuri de muncã temporare pe │
│ │parcursul perioadei de implementare a │
│ │lucrãrilor de reabilitare/renovare. │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 2

SCRISOARE SUPLIMENTARĂ?
pentru un împrumut cu ratã variabilã
- Model -

F/P [numãr] - tranşa [numãr]
BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI
Scrisoare suplimentarã la Acordul-cadru de împrumut (Acordul) din data de [data]
între
BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI (denumitã în continuare BDCE)
şi
ROMÂNIA
(denumitã în continuare Împrumutat)
Prezenta scrisoare suplimentarã şi acordul stabilesc termenii şi condiţiile convenite pentru tranşa [numãr], aşa cum este specificat în art. [numãr] din Acord.


Suma împrumutului: [valuta si suma]
Maturitate: 20 de ani maturitate finalã, cu o perioadã de
graţie de 5 ani
EURIBOR [introduceţi definiţia EURIBOR]
Rata variabilã a dobânzii: EURIBOR la 6 luni plus [numãr] puncte de bazã
[net] pe an
Reuters [referinţã]
Plata dobânzii: În rate semestriale
Numitorul fracţiei: actual/360 zile, Convenţia privind ziua
lucrãtoare urmãtoare modificatã
Zi lucrãtoare Conform definiţiei din Acord
Data de disponibilizare [data]
Instrucţiuni de platã Numãrul contului [numãr] al [numele bãncii şi
(Împrumutat) oraşului], CODUL SWIFT: [cifrul] prin [nume
bancã corespondentã şi oraşul],
CODUL SWIFT [cifrul]
Instrucţiuni de platã Conform art. 3.4 din Acord
(BDCE)



Rata dobânzii va fi calculatã pentru fiecare perioadã de [6] luni începând de la data de disponibilizare. Dobânda va fi fixatã cu douã zile lucrãtoare înaintea fiecãrei noi perioade de dobândã. BDCE va informa Împrumutatul despre dobânda datoratã la fiecare [6] luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua, luna]*2) a fiecãrui an şi pentru prima datã la [data] [se listeazã datele de platã şi ratele de capital datorate pentru fiecare datã]
Toate plãţile vor fi efectuate în contul BDCE conform instrucţiunilor de platã (BDCE) descrise mai sus.
Aceste prevederi fac obiectul înţelegerii "Convenţia privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã", a cãrei definiţie se gãseşte în Acord, semnat între BDCE şi Împrumutat la [data].
__________
*2) Se precizeazã douã date pentru plãţile semestriale.



[Oraşul , data] [Oraşul, data]
Pentru Banca de Dezvoltare Pentru [nume Împrumutat],
a Consiliului Europei, ........................
....................... Pentru [nume Garant],
........................



ANEXA 3

PRINCIPII
privind managementul mediului

Scopul principiilor de analizare a aspectelor de mediu, prezentate mai jos, este urmãtorul:
1. asigurarea cã proiectele finanţate de cãtre BDCE au fost supuse unei analize prealabile (evaluare prealabilã) şi cã aspectele legate de mediu ale acestora sunt luate în considerare;
2. evitarea oricãror riscuri sau litigii legate de mediu, care ar putea periclita implementarea şi funcţionarea Proiectului;
3. asigurarea cã toate costurile aferente oricãror posibile mãsuri de protecţie a mediului sunt estimate şi integrate în costul total al Proiectului.
Împrumutatul trebuie sã furnizeze toate informaţiile necesare pentru evaluarea de mediu a proiectului.
Proiectele realizate în cadrul unui stat membru sau candidat al Uniunii Europene sau în cadrul unei ţãri ce aparţine Spaţiului Economic European (SEE) trebuie sã respecte reglementãrile europene de mediu, ale cãror principii majore sunt:
- principiul precauţiei, principiul prevenirii, principiul conform cãruia se acordã prioritate soluţionãrii problemelor de mediu la sursã şi principiul conform cãruia "poluatorul plãteşte";
- directivele europene privind studiile de impact asupra mediului (SIM);
- directivele europene privind producţia industrialã, gestionarea apei şi a deşeurilor, poluarea solului şi a aerului şi protecţia naturii.
În plus, proiectele trebuie sã respecte toate acordurile şi convenţiile internaţionale în materie.
Pentru proiectele implementate în alte state membre ale BDCE se vor aplica aceleaşi principii, cu condiţia ca acestea sã fie compatibile cu legile şi condiţiile naţionale.
Prevederile de analizã a aspectelor de mediu aplicabile tuturor proiectelor sunt urmãtoarele:
A. Impactul asupra mediului
- Fiecare proiect va fi supus unei analize preliminare pentru a se identifica potenţialele pagube pe care acesta le-ar putea provoca asupra mediului
- Aceastã analizã ar trebui sã ofere posibilitatea de a clasifica proiectele în funcţie de criteriile relevante definite în Directiva CEE/337/85 referitoare la evaluarea impactului anumitor proiecte publice sau private asupra mediului
- În cazul proiectelor a cãror implementare şi/sau funcţionare pot avea un risc potenţial crescut de producere a unor daune asupra mediului este obligatorie efectuarea unui studiu de impact asupra mediului de cãtre un organism independent
B. Riscuri de mediu
- Fiecare proiect va fi supus unei analize preliminare de identificare a riscurilor de mediu ce ar putea periclita implementarea şi/sau funcţionarea corectã a acestuia
- Nişte exemple neexhaustive de proiecte riscante sunt cele realizate:
- pe foste terenuri de depozitare a deşeurilor industriale (riscuri de contaminare a solurilor şi a apelor de subteran)
- în locuri aflate în apropierea instalaţiilor periculoase
- în zone expuse pericolului de inundaţii
- în zone cu risc seismic crescut (riscuri de cutremure, alunecãri de teren etc.)
- pentru orice proiect ce prezintã probabilitatea de a fi expus la riscuri substanţiale de mediu este obligatorie efectuarea unei evaluãri de mediu (EM)
EM trebuie sã includã o analizã a mãsurilor întreprinse pentru a preveni riscurile de mediu apãrute.

ANEXA 4
Raport privind stadiul Proiectului


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ROMÂNIA │
│ │
│ Finalizarea construcţiei, renovarea sau reabilitarea clãdirilor culturale │
│ de interes public │
│ │
│ Sumarul stadiului Proiectului │
├───────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│Cost Proiect: │Obiective de Dezvoltare: │
│Sumã împrumut BDCE: │ │
│Cofinanţarea asiguratã de la Guvern: │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│Data intrãrii în vigoare: │Agenţia de implementare: │
│Data limitã de tragere: │Componentele Proiectului: │
│Anii de implementare: │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│% tras la data de (data) │Istoricul tragerilor (la sfârşitul │
│ │perioadei) │
│ │Curent │
│ │Estimat │
│ │Informaţii privind tragerile │
│ │actualizate anexate │
├───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┤
│Sumarul stadiului Proiectului │
│Stadiul implementãrii în prezent este urmãtorul: │
│Raportul privind stadiul pe fiecare subproiect │
│Administrare Proiect │
│Cost Proiect şi finanţare │
│Implementarea financiarã a proiectului pe activitãţi pentru perioada │
│(perioada curentã) │
│Implementarea tehnicã a Proiectului pe activitãţi pentru perioada │
│(perioada curentã) │
│Achiziţii pentru perioada (perioada curentã) │
│Plan de achiziţii (pentru perioada viitoare) │
│Monitorizare şi evaluare │
│Probleme specifice Proiectului │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
Raport narativ privind stadiul Proiectului




Costuri în EUR




Ţara: România
PROIECT F/P 1572 (2006) - Finalizarea construcţiei, renovarea sau
reabilitarea clãdirilor culturale de interes public fãrã TVA
Data ........
┌─────────────────────────────────────────────┬───────┬────────────────┬─────┬─────┬────────┬─────┬─────┐
│ │ │ │ │ │Total │ │Modi-│
│ │ │ │ │ │cost │ │fi- │
│ DESCRIERE │ │ │ │ │contrac-│ % │cãri/│
│ │Cheltu-│Cheltuieli │Cost │ % │tat la │anga-│co- │
│ │ieli │viitoare │total│chel-│data │jat │men- │
├───────────┬─────────┬─────────────────┬─────┤efectu-├───────┬────────┤ │tuit │de.... │ │tarii│
│ │ │ │Cost │ate la │pânã la│din care├─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │ │plani│data │finali-│urmãtoa-│C=A+B│D=A/C│ E │F=E/C│ │
│Subproiect │Locali- │ Articole │ficat│ │zare │rele 6 │ │ │ │ │ │
│ │zare │ bugetare │esti-├───────┼───────┤luni │ │ │ │ │ │
│ │ │ │mat │ A │ B │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│Biblioteca │ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Naţionalã │Bucureşti│asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│a României │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│(sediul │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│central) │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│Teatrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Naţional │ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│"I.L. │ │asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Caragiale" │Bucureşti├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│(clãdirea │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│principalã)│ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│Teatrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Naţional │ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de Operetã │Bucureşti│asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(Sala Omnia│ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│Palatul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Cantacuzino│ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(clãdirea │ │asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│principalã)│Bucureşti├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│Teatrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Maghiar │Cluj- │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de Stat │Napoca │asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(clãdirea │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│principalã)│ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ │ │ Total│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┴─────────┴─────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│TOTAL SUBPROIECTE: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ Autorizaţii şi permise│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ Administrare Proiect│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│TOTAL COSTURI ADMINISTRATIVE: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ TOTAL general, din care:│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ BDCE*)│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────────────────────────────────┼─────┼───────┼───────┼────────┼─────┼─────┼────────┼─────┼─────┤
│ Guvern│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────┴─────┴───────┴───────┴────────┴─────┴─────┴────────┴─────┴─────┘
Tabelul nr. 1


____________
*) Raportul de monitorizare trebuie completat cu un extras privind utilizarea Contului Special al



Cost cumulat pe metode de achiziţii


Ţara: România
Data .............
PROIECT F/P 1572 (2006) - Finalizarea construcţiei, renovarea sau
reabilitarea clãdirilor culturale de interes public
┌────────────────────────┬───────────────────┬─────┬────────────┐
│ Categorii │Metoda de achiziţie│Cost │Modificarã/ │
│ de cheltuieli ├─────┬────┬────────┤total│comentarii │
│ │ LD │ LR │ Altele │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────┼────────┼─────┼────────────┤
𗈕. Lucrãri │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────┼────────┼─────┼────────────┤
𗈖. Bunuri şi echipamente│ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────┼────────┼─────┼────────────┤
𗈗. Servicii (proiectare │ │ │ │ │ │
│ şi supervizare) │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────┼────────┼─────┼────────────┤
𗈘. Diverse │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼─────┼────┼────────┼─────┼────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │ │
└────────────────────────┴─────┴────┴────────┴─────┴────────────┘
Tabelul nr. 2A
Abrevieri:
LD: licitaţie deschisã
LR: licitaţie restrânsã



LISTA
contractelor adjudecate




Ţara: România
PROIECT F/P 1572 (2006) - Finalizarea construcţiei, renovarea sau
reabilitarea clãdirilor culturale de interes public
Data ...................
┌───────┬────────┬─────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬───────────────┬──────┬───────────┐
│Descri-│ Datã │Adjudecat│Metoda de │ COST │Preţ fix│ Suma │Perioada de │ Data │Modificãri/│
│ere ├contract│(nume │achiziţie*)│ fãrã TVA │(da/nu) │achitatã│implementare │ de │comentarii │
│con- │ │contrac- │ ├───────────┤ │la data ├───────┬───────┤recep-│ │
│tract │ │tor) │ │Valuta│Suma│ │....... │Început│Sfârşit│ţie │ │
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
├───────┼────────┼─────────┼───────────┼──────┼────┼────────┼────────┼───────┼───────┼──────┼───────────┤
└───────┴────────┴─────────┴───────────┴──────┴────┴────────┴────────┴───────┴───────┴──────┴───────────┘
Tabelul nr. 2B
*) Abrevieri utilizate:
LD= licitaţie deschisã;
LR= licitaţie restrânsã;
DC= dialog competitiv;
N= negociere;
CS= concurs de soluţii.



GRAFICUL LUCRĂ?RILOR
- Diagrama -




Ţara: România Data ...................
PROIECT F/P 1572 (2006) - Finalizarea construcţiei, renovarea sau
reabilitarea clãdirilor culturale de interes public
┌─────────────────────┬─────────────────┬─────┬───────────┬───────────┬───────────┬──────────┬──────────┐
│ DESCRIERE │ │Îna- │ │ │ │ │Modificãri│
├───────────┬─────────┤ │inte │ 2007 │ 2008 │ 2009 │% lucrãri │comentarii│
│ │Locali- │ Activitate │ de ├─────┬─────┼─────┬─────┼─────┬─────┤finalizate│ │
│Subproiect │zare │ � │ S2 │ S3 │ S4 │ S5 │ S6 │ S7 │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼─┬─┬─┼──────────┼──────────┤
│Biblioteca │ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Naţionalã │Bucureşti│asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│a României │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│(sediul │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │central) │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│Teatrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Naţional │ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│"I.L. │ │asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Caragiale" │Bucureşti├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│(clãdirea │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│principalã)│ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│Teatrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Naţional │ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de Operetã │Bucureşti│asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(Sala Omnia│ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│Palatul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Cantacuzino│ │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(clãdirea │ │asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│principalã)│Bucureşti├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───────────┼─────────┼─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│Teatrul │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Maghiar │Cluj- │Proiectare şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│de Stat │Napoca │asistenţã tehnicã│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(clãdirea │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│principalã)│ │Lucrãri │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Echipamente │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ ├─────────────────┼─────┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼─┼──────────┼──────────┤
│ │ │Supervizare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────┴─────────┴─────────────────┴─────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴──────────┴──────────┘
Tabel nr. 3




INDICATORI DE PERFORMANŢÃ



Ţara: România Data .............
PROIECT F/P 1572(2006) - Finalizarea construcţiei, renovarea sau
reabilitarea clãdirilor culturale de interes public fãrã TVA
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┐
│ Descriere │Co- │
├────────────────────┬───────────────────┬────┬────┬──────┬─────┬────────┤men- │
│ Subproiect │ Parametrii │U.M.│ An │Actual│Ţinta│Rezultat│tarii│
├────────────────────┼───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │Utilizatori │ u �│ │ │ │ │
│ │bibliotecã │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ Biblioteca ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ Naţionalã a │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ României │Cheltuieli anuale │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ (noul sediu │de funcţionare │ �│ │ │ │ │
│ central) │şi intreţinere │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Venituri │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ anuale │ �│ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │Spectatori │ u �│ │ │ │ │
│ │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ Teatrul Naţional │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ "I.L. Caragiale" │Spectacole/ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│(clãdire principalã)│Evenimente │ u �│ │ │ │ │
│ │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Cheltuieli anuale │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ de funcţionare │ �│ │ │ │ │
│ │ şi intreţinere │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Venituri │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ anuale │ �│ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │Spectatori │ u �│ │ │ │ │
│ │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│Teatrul Naţional │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│de Operetã │Spectacole/ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│(sala Omnia) │Evenimente │ u �│ │ │ │ │
│ │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Cheltuieli anuale │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ de funcţionare │ �│ │ │ │ │
│ │ si intreţinere │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Venituri │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ anuale │ �│ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │Vizitatori │ u �│ │ │ │ │
│ │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│Palatul │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│Cantacuzino │Expozitii/ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│(clãdire │Evenimente │ u �│ │ │ │ │
│principalã) │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Cheltuieli anuale │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ de funcţionare │ �│ │ │ │ │
│ │ şi intreţinere │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Venituri │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ anuale │ �│ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
├────────────────────┼───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │Spectatori │ u �│ │ │ │ │
│ │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│Teatrul Maghiar │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│de Stat │Spectacole/ │ N ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│(clãdire │evenimente │ u �│ │ │ │ │
│principalã) │ │ m ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ ã �│ │ │ │ │
│ │ │ r ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Cheltuieli anuale │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ de funcţionare │ �│ │ │ │ │
│ │ şi intreţinere │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ ├───────────────────┼────┼────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ * │ ** │ ** │ │
│ │ │ ├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
│ │ Venituri │EURO├────┼──────┤ │ ├─────┤
│ │ anuale │ �│ │ │ │ │
│ │ │ ├────┼──────┼─────┼────────┼─────┤
│ │ │ �│ │ │ │ │
└────────────────────┴───────────────────┴────┴────┴──────┴─────┴────────┴─────┘
Tabelul nr. 4





┌────┐
│ * │ va fi completat la începutul programului şi înainte de finanţarea proiectului
└────┘

┌────┐
│ ** │ va fi completat la finalizarea programului
└────┘
┌────┐
│ │ va fi completat pe parcursul implementãrii programului
└────┘

_____________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016