Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACORD - CADRU DE IMPRUMUT din 2 februarie 2007  intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucuresti si la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finantarea primei faze a Proiectului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACORD - CADRU DE IMPRUMUT din 2 februarie 2007 intre Romania si Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucuresti si la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finantarea primei faze a Proiectului "Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apa si canalizare, a statiilor de tratare a apei potabile si statiilor de epurare a apelor uzate in localitatile cu o populatie de pana la 50.000 de locuitori"*)

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 26 iulie 2007
ACORD - CADRU DE ÎMPRUMUT din 2 februarie 2007
între România şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, semnat la 2 februarie 2007 la Bucureşti şi la 9 februarie 2007 la Paris, pentru finanţarea primei faze a Proiectului "Sistem integrat de reabilitare a sistemelor de alimentare cu apã şi canalizare, a staţiilor de tratare a apei potabile şi staţiilor de epurare a apelor uzate în localitãţile cu o populaţie de pânã la 50.000 de locuitori"*)
EMITENT: ACT INTERNAŢIONAL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 500 din 26 iulie 2007

_________
*) Traducere.


F/P 1568 (2006)

România, prin Ministerul Finanţelor Publice, Bucureşti, România (denumitã în continuare Împrumutat), pe de o parte, şi Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei, organizaţie internaţionalã, Paris (denumitã în continuare BDCE), pe de altã parte,
având în vedere solicitarea transmisã de un membru al Guvernului României din data de 18 mai 2006,
având în vedere Rezoluţia Consiliului de administraţie al BDCE nr. 1.480 (2004),
având în vedere cel de-al Treilea Protocol la Acordul general pentru privilegii şi imunitãţi al Consiliului Europei,
având în vedere articolele Normelor de împrumut ale BDCE din octombrie 1970,
au convenit urmãtoarele:

ART. 1
Condiţii generale
Acest împrumut este acordat în cadrul condiţiilor generale ale actualelor Norme de împrumut ale BDCE şi în cadrul condiţiilor speciale stabilite prin prezentul acord-cadru de împrumut (denumit în continuare acordul), anexele acestuia şi scrisorile sale suplimentare (denumite în continuare scrisori suplimentare).
ART. 2
Proiectul
BDCE acordã Împrumutatului, care acceptã, un împrumut pentru finanţarea parţialã a F/P 1568 (2006), aprobat de Consiliul de administraţie al BDCE în 16 iunie 2006, referitor la reabilitarea reţelelor de apã potabilã şi de apã uzatã menajerã şi a facilitãţilor de tratare din localitãţile cu mai puţin de 50.000 de locuitori din România.
Acest împrumut este acordat de BDCE luând în considerare angajamentul asumat de Împrumutat de a utiliza acest împrumut exclusiv pentru finanţarea proiectului sectorial descris în anexa nr. 1 la prezentul acord (denumit în continuare Proiectul), care corespunde primei faze a planului de investiţii multianual, şi de a realiza acest proiect, prin Compania Naţionalã de Investiţii (CNI), entitate aflatã în subordinea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului (MTCT), în condiţiile care sunt detaliate în anexa menţionatã.
Orice schimbare a modului în care împrumutul este aplicat, care nu a primit aprobarea BDCE, poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediatã a împrumutului, conform termenilor art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.
ART. 3
Împrumutul
3.1. Condiţii financiare
Valoarea împrumutului acordat este de 160.100.000 EUR (o sutã şaizeci de milioane una sutã de mii de euro).
Acesta va fi disponibilizat în tranşe. Fiecare tranşã a împrumutului va fi pentru o perioadã care nu va depãşi 20 de ani, incluzând o perioadã de graţie de 5 ani.
Pentru fiecare tranşã, valoarea, rata dobânzii, valuta, data de disponibilizare, perioada de rambursare şi conturile de remitere a fiecãrei pãrţi vor fi stabilite de comun acord, prin fax, de cãtre Împrumutat şi BDCE.
O scrisoare suplimentarã la prezentul acord, precizând condiţiile pentru fiecare tranşã, va fi întocmitã la momentul tragerii, în formatul stabilit în anexa nr. 2 la prezentul acord.
3.2. Trageri
Tragerea sumelor împrumutului în mai multe tranşe se va efectua în conformitate cu stadiul implementãrii Proiectului, dacã au fost îndeplinite condiţiile specifice enumerate în anexa nr. 1 la prezentul acord.
O tranşã de avans de cel mult 20% din suma aprobatã a împrumutului va fi vãrsatã într-un cont înregistrat, ce poate fi supus auditului BDCE.
Tragerile ulterioare vor fi efectuate pe baza declaraţiilor Împrumutatului, prin CNI, referitoare la stadiul implementãrii Proiectului (şi previziunile privind stadiul lucrãrilor în anul curent).
Tranşele ulterioare vor fi disponibilizate odatã ce 90% din tranşa precedentã au fost utilizate.
3.3. Mobilizare
În scopul mobilizãrii tranşelor împrumutului, Împrumutatul va transmite BDCE înaintea efectuãrii fiecãrei trageri angajamentul de platã anexat (anexa nr. 3 la prezentul acord) pentru fiecare tranşã.
Angajamentul de platã este întocmit şi plãtibil în valuta în care tranşa a fost disponibilizatã.
3.4. Domiciliu
Toate sumele datorate de Împrumutat în cadrul acestui împrumut sunt plãtibile în valuta fiecãrei tranşe, în contul cu numãrul comunicat de BDCE Împrumutatului la momentul plãţii, prin fax, care va fi trimisã BDCE de banca însãrcinatã de cãtre Împrumutat cu efectuarea plãţii, cu cel puţin 5 zile lucrãtoare înaintea fiecãrei plãţi.
3.5. Date
Prevederile prezentului articol 3 fac obiectul Convenţiei privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã. Convenţia privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã înseamnã o convenţie prin care dacã data specificatã va cãdea într-o zi care nu este o zi lucrãtoare [zi lucrãtoare înseamnã o zi în care sistemul TARGET (Sistemul de transfer rapid automat transeuropean cu privire la decontãrile brute în timp real) funcţioneazã], acea datã va fi prima zi care urmeazã acelei zile, care este zi lucrãtoare, cu condiţia ca acea zi sã nu cadã în urmãtoarea lunã calendaristicã, caz în care acea datã va fi prima zi care precedã acea zi, care este zi lucrãtoare.
ART. 4
Monitorizarea împrumutului şi Proiectului
4.1. Utilizarea împrumutului
4.1.1. Perioada
Sumele împrumutului pentru fiecare tranşã trebuie sã fie utilizate de Împrumutat pentru finanţarea Proiectului în termen de 12 luni de la disponibilizarea acestora de cãtre BDCE.
4.1.2. Implementarea Proiectului
Pentru implementarea Proiectului Împrumutatul desemneazã CNI ca agenţie de implementare, sub autoritatea MTCT. CNI va înfiinţa o unitate de management al Proiectului (UMP) dedicatã implementãrii şi monitorizãrii Proiectului. CNI va fi coordonatã şi supervizatã de Unitatea de coordonare a Proiectului (UCP), ce funcţioneazã în cadrul MTCT şi este dedicatã acestui scop.
Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, va depune toate eforturile şi diligenţele şi va exercita toate mijloacele utilizate în mod curent, în special mijloace financiare, tehnice, sociale şi manageriale, precum şi cele referitoare la protecţia mediului înconjurãtor, care vor fi necesare pentru implementarea corespunzãtoare a Proiectului.
În cazul în care costurile Proiectului, prevãzute în anexa nr. 1 la prezentul acord, se majoreazã sau vor fi revizuite din orice motive, Împrumutatul se va asigura cã sunt disponibile resurse financiare suplimentare pentru finalizarea Proiectului.
În plus, Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, se angajeazã cã:
- Proiectul corespunde prevederilor convenţiilor relevante în materie ale Consiliului Europei;
- Proiectul respectã mediul înconjurãtor, potrivit cadrului legal în materie din România;
- Proiectul corespunde criteriilor de eligibilitate prevãzute în anexa nr. 1 la prezentul acord;
- finanţarea parţialã acordatã de BDCE nu depãşeşte 77% din costul total al Proiectului, excluzând dobânda şi comisioanele financiare, conform anexei nr. 1 la prezentul acord.
4.1.3. Achiziţii
Achiziţiile se vor efectua în conformitate cu legea românã, în prezent <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 337/2006 , conformã cu directivele UE în vigoare ( 2004/17/CE şi 2004/18/CE ) şi care nu intrã deci în niciun fel de contradicţie cu Liniile directoare privind achiziţiile ale BDCE sau în conformitate cu ultima variantã amendatã a legii naţionale privind achiziţiile publice în vigoare la data lansãrii licitaţiilor.
În oricare dintre situaţii, responsabilitatea pentru implementarea Proiectului şi, ca urmare, responsabilitatea pentru adjudecarea şi administrarea contractelor în cadrul Proiectului, revine Împrumutatului, prin MTCT şi CNI. Contractele în derulare, adjudecate înainte de aprobarea Proiectului, vor fi transmise în copie la BDCE împreunã cu toatã documentaţia necesarã ce demonstreazã cã respectivele contracte au fost încredinţate în conformitate cu legea şi reglementãrile naţionale privind achiziţiile publice în vigoare la data lansãrii procesului de achiziţie.
BDCE nu va emite "fãrã comentarii" pentru aranjamentele de achiziţii propuse de Împrumutat, prin MTCT sau CNI, inclusiv gruparea contractelor, procedurile aplicabile, dar îşi va rezerva dreptul de a proceda la o analizã anterioarã sau ulterioarã, efectuatã prin sondaj, a documentaţiei de achiziţii, pentru a verifica dacã acestea sunt în conformitate cu legislaţia naţionalã privind achiziţiile publice.
Dacã, la orice moment, BDCE constatã cã o achiziţie efectuatã în cadrul acestui proiect nu este în conformitate cu prevederile menţionate anterior, îşi rezervã dreptul de a aplica prevederile art. 13 din Normele de împrumut ale BDCE.
4.2. Raportãrile Împrumutatului
4.2.1. Raportãrile privind stadiul Proiectului
La fiecare 6 luni de la tragerea primei tranşe din împrumut pânã la finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin CNI, va transmite BDCE un raport vizat de UCP, în care se detaliazã:
- situaţia utilizãrii împrumutului;
- stadiul planului financiar al Proiectului;
- stadiul Proiectului;
- detalii privind managementul Proiectului.
În anexa nr. 4 la prezentul acord este inclus formatul în care se menţioneazã informaţiile minimale solicitate de BDCE pentru aceste rapoarte privind stadiul Proiectului. Pot fi utilizate şi formate alternative ce conţin aceleaşi informaţii.
4.2.2. Raportul privind finalizarea Proiectului
La finalizarea întregului Proiect, Împrumutatul, prin CNI, va prezenta un raport final vizat de UCP, conţinând evaluarea efectelor economice, financiare, sociale şi a efectelor asupra mediului înconjurãtor pe care le-a avut Proiectul.
4.3. Furnizarea de informaţii cãtre BDCE
Împrumutatul, prin CNI, va ţine evidenţe contabile privind Proiectul, care vor fi în conformitate cu standardele internaţionale, care vor reflecta în orice moment stadiul Proiectului şi în care se vor înregistra toate operaţiunile efectuate şi vor identifica activele şi serviciile finanţate cu ajutorul prezentului împrumut.
Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, se angajeazã sã primeascã favorabil orice misiune de informare efectuatã de cãtre salariaţii BDCE sau de consultanţi externi angajaţi de BDCE şi sã asigure cooperarea necesarã pentru aceastã misiune de informare, prin facilitarea oricãrei vizite posibile la amplasamentul Proiectului. În special, BDCE poate efectua la faţa locului un audit al contabilitãţii Proiectului, realizat de unul sau mai mulţi consultanţi la alegerea acesteia, pe cheltuiala Împrumutatului, în cazul neonorãrii la scadenţã de cãtre Împrumutat a oricãrei obligaţii asumate în cadrul prezentului împrumut.
Împrumutatul, prin MTCT şi CNI, se angajeazã sã rãspundã într-o perioadã de timp rezonabilã oricãrei solicitãri de informaţii din partea BDCE şi sã furnizeze orice documentaţie pe care BDCE o poate considera necesarã şi o poate solicita rezonabil, pentru implementarea corespunzãtoare a prezentului acord, în special în ceea ce priveşte monitorizarea Proiectului şi utilizarea împrumutului.
Împrumutatul şi/sau MTCT vor informa BDCE imediat despre orice modificare a legislaţiei sau a normelor, în sectorul economic relevant pentru Proiect, şi în sens general, despre orice eveniment care poate influenţa îndeplinirea obligaţiilor sale asumate în cadrul prezentului acord. Orice modificare a legislaţiei sau a normelor, în sectorul economic relevant pentru Proiect, constituie unul dintre evenimentele precizate în art. 13 lit. h) al cap. 3 din Normele de împrumut ale BDCE şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediatã a împrumutului.
ART. 5
Încetarea obligaţiilor Împrumutatului
Plata sumei datorate, stipulatã în angajamentul de platã, elibereazã Împrumutatul de obligaţiile sale, definite în paragraful 3.1.
Dupã ce întreaga sumã a acestui împrumut şi toate dobânzile şi alte costuri, care rezultã din acesta, în special acele sume prevãzute la art. 6 şi 7, au fost plãtite corespunzãtor, Împrumutatul va fi pe deplin eliberat de obligaţiile sale faţã de BDCE. În ceea ce priveşte obligaţiile stabilite în paragraful 4.3, acestea vor continua sã rãmânã în vigoare în scopul unei posibile postevaluãri a Proiectului, care va avea loc într-o perioadã rezonabilã de timp, care nu va depãşi 7 ani de la finalizarea Proiectului.
ART. 6
Dobânda pentru întârziere
Fãrã a contraveni oricãrui alt recurs aflat la dispoziţia BDCE prin prezentul acord şi prin Normele de împrumut ale BDCE ori în alt fel, dacã Împrumutatul nu plãteşte întreaga dobândã sau orice altã sumã plãtibilã, conform prezentului acord, cel mai târziu la data scadenţei specificate, Împrumutatul trebuie sã plãteascã o dobândã suplimentarã la suma datoratã şi neplãtitã integral, egalã cu dobânda EURIBOR la o lunã pentru depozitele în valuta plãţii întârziate la data scadenţei (dacã nu este zi lucrãtoare TARGET, urmãtoarea zi lucrãtoare), la ora 11,00 a.m. (ora localã la Bruxelles), plus 2,5% pe an, calculatã de la data scadenţei acestei sume pânã la data efectuãrii plãţii.
Rata EURIBOR la o lunã, aplicabilã, va fi actualizatã la fiecare 30 de zile.
ART. 7
Costuri asociate
Toate impozitele şi taxele de orice fel, datorate şi plãtite, şi toate cheltuielile rezultate fie din încheierea, executarea, lichidarea, anularea sau suspendarea acestui acord, în totalitate ori parţial, fie din garantarea sau refinanţarea împrumutului acordat, împreunã cu toate actele judiciare sau extrajudiciare care decurg din acest împrumut, vor fi suportate de cãtre Împrumutat.
Totuşi, se vor aplica prevederile art. 25 al cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE pentru costurile procedurilor de arbitraj menţionate în acest capitol 4.
ART. 8
Garanţii
Împrumutatul declarã cã niciun alt angajament nu a fost fãcut şi nu va fi fãcut în viitor, care ar putea conferi unei terţe pãrţi un regim preferenţial, un drept preferenţial de platã, o garanţie colateralã sau o garanţie de orice naturã ar fi, care ar putea conferi drepturi sporite asupra unor terţi (denumitã în continuare garanţie).
Dacã o astfel de garanţie a fost totuşi acordatã unei terţe pãrţi, Împrumutatul este de acord sã întocmeascã sau sã furnizeze o garanţie identicã în favoarea BDCE ori când este împiedicat sã o facã, sã ofere o garanţie echivalentã şi sã stipuleze formarea unei astfel de garanţii în favoarea BDCE.
Nerespectarea acestor prevederi reprezintã un caz de neîndeplinire a obligaţiilor, dupã cum se prevede în art. 13 lit. h) din cap. 3 al Normelor de împrumut ale BDCE, şi poate conduce la suspendarea, anularea sau rambursarea imediatã a împrumutului.
ART. 9
Reprezentãri şi certificãri
Împrumutatul prezintã şi certificã faptul cã:
- autoritãţile sale competente l-au autorizat sã încheie prezentul acord şi au dat în acest sens semnatarilor autorizarea pentru aceasta, în conformitate cu legile, decretele, reglementãrile, articolele asocierii şi alte texte aplicabile acestuia;
- întocmirea şi semnarea acordului nu contravin legilor, decretelor, reglementãrilor, articolelor asocierii şi altor texte aplicabile acestuia şi cã toate permisele, licenţele şi autorizaţiile necesare acestuia au fost obţinute şi vor rãmâne valabile pe toatã durata împrumutului.
Orice modificare referitoare la reprezentãrile şi certificãrile de mai sus trebuie, pe toatã durata împrumutului, sã fie notificatã imediat BDCE şi sã fie furnizate toate documentele justificative.
ART. 10
Relaţii cu terţii
Împrumutatul nu poate invoca, în cadrul utilizãrii împrumutului, niciun fapt referitor la relaţiile sale cu terţe pãrţi, în vederea evitãrii îndeplinirii, totale sau parţiale, a obligaţiilor sale ce rezultã din acord.
BDCE nu poate fi implicatã în disputele care ar putea sã aparã între Împrumutat şi terţe pãrţi, iar costurile, indiferent de natura lor, efectuate de cãtre BDCE datoritã oricãrei dispute, şi în special toate costurile juridice sau de judecatã vor fi suportate de Împrumutat.
ART. 11
Interpretarea acordului
Împrumutatul declarã cã a luat cunoştinţã de Normele de împrumut ale BDCE şi cã a primit o copie a acestora.
Atunci când existã o contradicţie între orice prevedere din Normele de împrumut ale BDCE şi orice prevedere a acordului, va prevala prevederea acordului.
Titlurile paragrafelor, secţiunilor şi capitolelor acordului nu vor servi pentru interpretarea acestuia.
În nicio situaţie nu se va presupune cã BDCE a renunţat tacit la vreun drept care i-a fost acordat prin acord.
ART. 12
Legea aplicabilã
Prezentul acord şi garanţiile negociabile legate de acesta vor fi guvernate de regulile BDCE, dupã cum este specificat în prevederile art. 1 paragraful 3 al celui de-al Treilea Protocol din data de 6 martie 1959 la Acordul general pentru privilegii şi imunitãţi al Consiliului Europei din data de 2 septembrie 1949 şi, în secundar, dacã este cazul, de legea francezã.
Diferendele dintre pãrţile la acord vor face obiectul arbitrajului, în condiţiile specificate în cap. 4 din Normele de împrumut ale BDCE.
ART. 13
Executarea unei hotãrâri de arbitraj
Pãrţile contractante convin sã nu facã uz de niciun previlegiu, imunitate sau legislaţie în faţa oricãrei autoritãţi jurisdicţionale sau a altei autoritãţi, fie ea naţionalã sau internaţionalã, în vederea împiedicãrii punerii în aplicare a unei decizii date în condiţiile specificate în cap. 4 al Normelor de împrumut ale BDCE.
ART. 14
Notificãri
Orice notificare sau alte comunicãri care vor fi date sau efectuate în cadrul prezentului acord cãtre BDCE sau Împrumutat vor fi fãcute în scris şi vor fi considerate pe deplin acordate sau efectuate dacã sunt predate personal, transmise par-avion sau prin fax de cãtre o parte celeilalte pãrţi la acea adresã a pãrţii specificatã mai jos.
Pentru Împrumutat:
Ministerul Finanţelor Publice
Str. Apolodor nr. 17, sectorul 5,
Bucureşti, România
În atenţia: Ministrului finanţelor publice, secretarului de stat şi/sau directorului general al Direcţiei generale a finanţelor publice externe
Fax: +4021 312 67 92
Pentru BDCE:
Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei
55 Avenue Kleber
75 116 Paris
În atenţia: Directorului Departamentului de programe
Fax: +33 1 47 55 37 52
Toate comunicãrile care vor fi date sau efectuate vor fi în limba englezã sau francezã, iar dacã sunt în altã limbã vor fi însoţite de o traducere a acestora în limba englezã sau francezã.
ART. 15
Intrarea în vigoare
Prezentul acord va intra în vigoare dupã semnarea de cãtre BDCE şi Împrumutat şi dupã aprobarea lui de cãtre autoritãţile române, ulterior confirmãrii în scris a acestui lucru primite de cãtre BDCE de la Împrumutat.
ART. 16
Exemplarele acordului
Prezentul acord este întocmit în douã exemplare originale, ambele exemplare fiind egal autentice.
Câte un exemplar original este pãstrat de fiecare dintre pãrţile contractante.

Bucureşti, 2 februarie 2007.

Pentru România,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu,
ministrul finanţelor publice

Paris, 9 februarie 2007.

Pentru BDCE,
Apolonio Ruiz Ligero,
viceguvernator

ANEXA 1
la acord
DESCRIEREA PROIECTULUI


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. F/P 1568 (2006)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Împrumutat România
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Aprobat de Consiliul 16 iunie 2006
de administraţie CA/PV/242/2006
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma aprobatã 160.100.000 EUR
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
II. Domenii de intervenţie Protecţia mediului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Lucrãrile planificate Proiectul vizeazã reabilitarea parţialã a reţele-
lor de apã potabilã şi de apã uzatã menajerã şi a
facilitãţilor de tratare în localitãţile cu mai
puţin de 50.000 de locuitori.
Principalele categorii de lucrãri sunt
urmãtoarele:
Apã potabilã
(1) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi
reţele de distribuţie a apei potabile
(2) Reabilitarea, extinderea ori crearea de noi
staţii de epurare a apei potabile (SEAP) sau de
surse de apã potabilã (puţuri de adâncime)
Ape uzate
(1) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi
reţele de canalizare
(2) Reabilitarea, extinderea sau crearea de noi
staţii de epurare a apelor uzate (SEAU)
Pe lângã lucrãrile de mai sus, Proiectul va asi-
gura finanţarea elaborãrii/actualizãrii de
studii de fezabilitate, proiecte tehnice şi
arhitecturale (care vor include liste de
cantitãţi), studii de impact asupra mediului,
pregãtirea documentaţiilor tehnice pentru
achiziţii şi a documentelor de achiziţii,
asistenţã pentru evaluarea licitaţiilor,
asistenţã tehnicã pentru promotorii proiectelor
pe parcursul implementãrii Proiectului şi
elaborarea la nivel de judeţ a planului de
investiţii pe termen lung. Asistenţa tehnicã va
fi realizatã de firme de consultanţã cu
experienţã în proiecte din domeniul apelor şi/sau
mediului.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Localizare Împrumutatul a furnizat BDCE o listã iniţialã de
10 judeţe (Bihor, Bistriţa-Nãsãud, Cãlãraşi,
Constanţa, Dâmboviţa, Gorj, Harghita, Mureş,
Tulcea şi Vaslui) amplasate în 11 bazine hidro-
grafice (Crişuri, Someş-Tisa, Mureş, Olt, Prut,
Siret, Jiu, Argeş-Vedea, Buzãu-Ialomiţa, Dunãrea
şi Dobrogea - Bazinul Hidrografic Litoral al
Mãrii Negre) în care vor fi efectuate
activitãţile Proiectului.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Costul total al 208.100.000 EUR
Proiectului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Defalcarea estimatã în EUR
a costurilor
Lucrãri de bazã 182.000.000
Servicii de consultanţã*) 10.100.000
Neprevãzute 8.000.000
Administrarea Proiectului**) 8.000.000
Total 208.100.000
______________
*) Include proiectare (nouã/actualizatã),
asistenţã tehnicã pentru documentele de lici-
taţie şi pentru evaluarea lor şi asistenţã
tehnicã pentru implementarea subproiectelor.
**) Include cheltuielile pentru UMP, UCP, CNI,
audit şi supravegherea lucrãrilor.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Planul de finanţare 160.100.000 EUR BDCE 77,0%
40.000.000 EUR Autoritãţi locale 19,2%
8.000.000 EUR Guvern 3,8%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Stadiul lucrãrilor la 0%
momentul prezentãrii
solicitãrii
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Graficul lucrãrilor 2007-2011
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Condiţii specifice Înaintea primei trageri vor fi îndeplinite
urmãtoarele condiţii:
* În cadrul MTCT se va înfiinţa o unitate de
coordonare a Proiectului (UCP) care va
asigura coordonarea generalã a Proiectului şi
legãtura cu alte instituţii centrale/locale şi
va supraveghea pregãtirea fazelor urmãtoare ale
Proiectului în conformitate cu criteriile de
selecţie şi cu procedurile acceptabile pentru
BDCE. MTCT şi CNI vor încheia acorduri de
implementare cu fiecare judeţ şi unitate
administrativ-teritorialã implicatã în Proiect.
Proiectul va fi implementat zilnic de o unitate
de management al Proiectului (UMP) ce se va
înfiinţa în cadrul CNI. UMP va fi responsabilã
pentru gestiunea financiarã de ansamblu a
Proiectului, inclusiv pentru operarea contului
special în care va fi virat împrumutul BDCE, şi
pentru administrarea tuturor surselor financiare
alocate Proiectului.
Înaintea primei trageri UCP şi UMP vor fi
complet operaţionale şi vor dispune de personal
corespunzãtor pentru sarcinile ce trebuie
îndeplinite.
* Pentru fiecare subproiect se vor selecta
indicatori de performanţã în conformitate cu
directivele UE şi cu legislaţia românã privind
furnizarea de apã potabilã, colectarea apelor
uzate, tratarea şi evacuarea. Înaintea fiecãrei
trageri MTCT va furniza BDCE o listã a indica-
torilor relevanţi acceptabil pentru Bancã ce
vor fi utilizaţi pentru monitorizarea
subproiectelor respective.
* În cursul etapei de evaluare a Proiectului a
fost furnizatã BDCE o listã iniţialã de
subproiecte amplasate în municipalitãţile
selectate. Lista de subproiecte selectate
conform criteriilor acceptabile pentru BDCE va
trebui actualizatã înainte de prima tragere.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
III. Criterii de eligibili Proiectul intrã sub incidenţa criteriilor de
tate (pe domenii de eligibilitate stabilite în Rezoluţia nr. 1.480
de intervenţie) (2004) şi deci contribuie la coeziunea socialã în
ţarã.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
IV. Efecte sociale (pe Proiectul propus va contribui la aducerea
domenii de intervenţie) instalaţiilor de furnizare a apei potabile şi de
tratare a apelor uzate din localitãţile benefici-
are la un nivel conform cu prevederile directive-
lor relevante ale UE integrate în legislaţia
naţionalã.
Proiectul va contribui direct la îmbunãtãţirea
calitãţii apei potabile, fãcând posibile
furnizarea continuã şi sigurã de apã şi controlul
evacuãrii apelor uzate. Prin realizarea acestor
obiective, Proiectul va contribui la îmbunãtãţi-
rea durabilã a nivelului de viaţã al populaţiei,
mai ales în ceea ce priveşte îmbunãtãţirea cali-
tãţii apei la sursã şi reducerea poluãrii. Imple-
mentarea Proiectului ar trebui sã conducã de
asemenea la o reducere semnificativã a cantitãţi-
lor de ape uzate evacuate în cursurile de apã şi
la o reducere în paralel a poluãrii transfronta-
liere, mai ales în cursurile de apã din Ungaria.
Prin dezvoltarea unui sistem integrat de infra-
structurã a apei ce îndeplineşte standardele UE,
Proiectul va avea un impact pozitiv şi asupra
dezvoltãrii economice şi a turismului în locali-
tãţile beneficiare.
Numãrul de locuitori ce se estimeazã cã vor bene-
ficia de pe urma Proiectului este de 820.000 de
persoane.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 2
la acord

Model de scrisoare suplimentarã pentru un împrumut cu ratã variabilã

F/P 1568 - tranşa [numãr]

BANCA DE DEZVOLTARE A CONSILIULUI EUROPEI
SCRISOARE SUPLIMENTARÃ

La Acordul-cadru de împrumut din data [data]
între Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei (denumitã în continuare BDCE) şi România (denumitã în continuare Împrumutat)
Prezenta scrisoare suplimentarã şi Acordul-cadru de împrumut stabilesc termenii şi condiţiile convenite pentru tranşa [numãr], aşa cum este specificat în art. [numãr] din acordul-cadru menţionat.


Suma împrumutului: [valuta şi suma]
Maturitate: pânã la 20 de ani maturitate finalã, cu o
perioadã de graţie de 5 ani
EURIBOR: [introduceţi definiţia EURIBOR]
Rata variabilã a dobânzii: EURIBOR la 6 luni plus sau minus [numãr] puncte
de bazã [net] pe an (Telerate [referinţã] sau
Reuters [referinţã])
Plata dobânzii: semestrial, la sfârşitul perioadei
Numitorul fracţiei: actual/360 de zile, Convenţia privind ziua
lucrãtoare urmãtoare modificatã
Zi lucrãtoare (EURO): înseamnã o zi în care Sistemul de transfer rapid
automat transeuropean cu privire la decontãrile
brute în timp real (TARGET) funcţioneazã
sau (altele): înseamnã o zi lucrãtoare în ţara valutei
Data de disponibilizare: [data]
Instrucţiuni de platã Numãrul contului [numãr] al [nume Bancã şi oraş],
(Împrumutat): codul SWIFT: [cifrul] prin [nume bancã
corespondentã şi oraş], codul SWIFT [cifrul]
Instrucţiuni de platã conform paragrafului 3.4 din Acordul-cadru de
(BDCE): împrumut



Rata dobânzii va fi calculatã pentru fiecare perioadã de 6 luni începând de la data de disponibilizare. Dobânda va fi fixatã cu douã zile lucrãtoare înaintea fiecãrei noi perioade de dobândã. BDCE va informa Împrumutatul despre dobânda plãtibilã la fiecare 6 luni. Plata dobânzii va avea loc în [ziua, luna]*1) a fiecãrui an şi pentru prima datã la [data]. [Se listeazã datele de platã şi ratele de capital datorate pentru fiecare datã.]
_________
*1) Se precizeazã 4 date pentru plãţile trimestriale şi douã date pentru plãţile semestriale.

Toate plãţile vor fi efectuate în contul BDCE, conform Instrucţiunilor de platã (BDCE) descrise mai sus.
Aceste prevederi fac obiectul înţelegerii "Convenţia privind ziua lucrãtoare urmãtoare modificatã", a cãrei definiţie se gãseşte în paragraful 3.5 din Acordul-cadru de împrumut, semnat între Împrumutat şi BDCE la [data].
În vederea mobilizãrii acestei tranşe din împrumut, Împrumutatul va trimite în timp util cãtre BDCE un angajament de platã corespunzãtor acestei tranşe (a se vedea anexa nr. 3 la acord).

[Oraşul, data]
Pentru Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei

[Oraşul, data]
Pentru [numele împrumutatului]


ANEXA 3
la acord

Model de angajament de platã pentru un împrumut cu ratã variabilã

F/P 1568 - tranşa [numãr]

ANGAJAMENT DE PLATÃ


[Valuta] [Suma] [Data]

Pentru valoarea primitã, subsemnatul ........................., prin acest
angajament de platã, promit sã plãtesc Bãncii de Dezvoltare a Consiliului
Europei sau altuia suma împrumutatã de ....................................,
[suma în litere] [valuta în litere]
în tranşele şi la dobânda specificate mai jos:

Rate de capital Dobânda
[Data]: [Valuta][Suma] [Se insereazã dobânda specificatã în scrisoarea
suplimentarã.]
[Data]: [Valuta][Suma]
[Data]: [Valuta][Suma]
[Data]: [Valuta][Suma]
....//....

Plãţile de mai sus vor fi fãcute la .......................................
[banca corespondentã a BDCE şi contul de referinţã]
în favoarea Bãncii de Dezvoltare a Consiliului Europei, fãrã nicio deducere
sau luare în considerare a vreunei taxe, vreunui impozit sau altor costuri,
prezente sau viitoare, datorate ori percepute pentru acest angajament sau
pentru sumele acestuia de cãtre ori în cadrul [introduceţi statul] sau al
oricãrei alte subdiviziuni politice ori fiscale a acestuia.
Acest angajament de platã este legat de împrumutul acordat de cãtre Banca
de Dezvoltare a Consiliului Europei Împrumutatului la data [data disponibili-
zãrii].
În cazul neefectuãrii plãţii prompte şi în totalitate a oricãrei sume
datorate prin acest angajament, întregul împrumut şi dobânda aferentã conform
acestuia pânã la data plãţii vor deveni imediat scadente şi vor fi plãtite la
opţiunea şi la cererea deţinãtorului acestuia.
Neexercitarea de cãtre deţinãtorul angajamentului a oricãrui drept care
rezultã din acesta nu va constitui în niciun caz o renunţare la niciunul
dintre drepturile sale în aceastã sau în oricare altã circumstanţã.

Pentru împrumutat,



ANEXA 4
la acord

Formularul de raport privind stadiul Proiectului

ANEXA 4A

F/P 1568 (2006) - Reabilitarea sistemului integrat de apã şi apã uzatã menajerã pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ FIŞÃ DE IDENTIFICARE │
├──────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────┤
│Nume: │ │
├──────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────┤
│A - Descriere │
├──────────────────────────────┬────────────────────┬────────────────────────┤
│ │ Nume │ Numãr de locuitori │
│ ├────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
│ ├────────────────────┼────────────────────────┤
𗈖. Localitãţi: │ │ │
│ ├────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
│ ├────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
│ ├─────────────┬──────┼─────────────┬──────────┤
│ │Numãr total │ │Populaţie │ │
│ │de localitãţi│ │Totalã │ │
├──────────────────────────────┼─────────────┴──────┴─────────────┴──────────┤
│ │ │
𗈗. Descrierea Obiectivelor: │ │
│ │ │
├──────────────────────────────┼────────────────────┬────────────────────────┤
│ │ Început: │ Sfârşit │
𗈘. Calendarul lucrãrilor: ├────────────────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────────────────┼─────────────┬──────┼─────────────┬──────────┤
│ │Reţeaua de │ Km │Staţie de E- │ mc/zi │
│ │Distribuţie │ │purare a Apei│ │
𗈙.Distribuţia de Apã Potabilã:├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Reabilitare │ │Capacitate │ │
│ │ │ │Totalã │ │
│ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Extindere │ │ │ │
│ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Nouã │ │ │ │
├──────────────────────────────┼─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Reţeaua de │ Km │ SEAU │ mc/zi │
│ │Canalizare │ │ │ │
𗈚. Epurare a Apelor Uzate: ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Reabilitare │ │Capacitate │ │
│ │ │ │Totalã │ │
│ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Extindere │ │ │ │
│ ├─────────────┼──────┼─────────────┼──────────┤
│ │Nouã │ │ │ │
├──────────────────────────────┼─────────────┼──────┴─────────────┼──────────┤
│ │Articole │ Suma │ % │
│ │Bugetare │ │ │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ │Studii şi su-│EUR │ │
│ │praveghere │ │ │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤
𗈛. Analiza de Cost: │ Lucrãri│EUR │ │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ │ Instalare│EUR │ │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ │ Bunuri│EUR │ │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ │ Total│EUR │ │
│ ├─────────────┼────────────────────┼──────────┤
│ │ │EUR │ │
└──────────────────────────────┴─────────────┴────────────────────┴──────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│B - INDICATORI SERVICIUL DE FURNIZARE A APEI │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│ PARAMETRU │ Unitate │Curent│ Ţinta │Referinţã│
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori ai serviciilor │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Acoperire populaţie │ % │ │ │ QS03 │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Continuitatea furnizãrii │ % │ │ │ QS10 │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Populaţie ce se confruntã cu res-│ % │ │ │ QS13 │
│tricţii ale serviciilor de apã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Consum casnic │Litri pe client│ │ │ │
│ │pe zi │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Consum ne-casnic │mc per conecta-│ │ │ │
│ │re pe lunã │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Consumatori contorizaţi │ % │ │ │ Ph11 │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Tarife medii la apã pentru consu-│ euro/mc │ │ │ Fl21 │
│mul direct │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Calitatea apei furnizate - │ % │ │ │ QS17 │
│microbiologicã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Calitatea apei furnizate - │ % │ │ │ QS18 │
│fizico-chimicã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori de Eficienţã Fizicã │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Apã negeneratoare de venituri, │ % │ │ │ Fi36 │
│volum │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Pierderi de apã │mc pe conectare│ │ │ Op22 │
│ │pe an │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Indexul de scurgeri al infra- │ │ │ │ Op25 │
│structurii │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ COMPANIE JUDEŢEANÃ DE OPERARE │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Eficienţã personal │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Angajaţi pe conectare │Numãr la 1000 │ │ │ Pe01 │
│ │conectãri │ │ │ │
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori financiari │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Venit anual al unitãţii │ euro/mc │ │ │ Fi15 │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Costuri totale ale unitãţii │ euro/mc │ │ │ Fi01 │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Rata de acoperire a costurilor │ % │ │ │ Fi23 │
│totale │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Rata de acoperire a costurilor │ % │ │ │ Fi24 │
│de operare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Rata colectãrii │ % │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Rata de acoperire a serviciului │ % │ │ │ Fi31 │
│datoriei │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│C - INDICATORI PENTRU APA UZATÃ ŞI PENTRU LUCRÃRI DE DRENAJ │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│ Parametru │ Unitate │Curent│ Ţinta │Referinţã│
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori ai serviciilor │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Acoperire canalizare: │ │ │ │ │
│Populaţie cu acces la reţeaua de │ │ │ │ │
│canalizare/total populaţie sub │ % │ │ │ │
│responsabilitatea utilitãţii │ │ │ │ │
│exprimat în % │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Volumul apã uzatã menajerã/total │ │ │ │ │
│volum de apã uzatã colectatã: │ │ │ │ │
│Ilustreazã proporţia de apã uzatã│ │ │ │ │
│menajerã faţã de fluxurile comer-│ % │ │ │ │
│ciale şi industriale de apã uzatã│ │ │ │ │
│în fluxul total de apã uzatã │ │ │ │ │
│colectatã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Tarife de canalizare şi drenaj pe│ │ │ │ │
│gospodãrie: │ │ │ │ │
│Costul lunar al sumelor aferente │ euro/lunã │ │ │ │
│canalizãrii şi drenajului pentru │ │ │ │ │
│o gospodãrie medie │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Echivalent Medie populaţie trata-│ │ │ │ │
│tã zilnicã/capacitatea existentã │ │ │ │ │
│de tratare zilnicã: │ │ │ │ │
│Ilustreazã utilizarea zilnicã me-│ % │ │ │ │
│die a capacitãţii existente de │ │ │ │ │
│tratament pe baza încãrcãrii po- │ │ │ │ │
│pulaţiei echivalente, exprimatã │ │ │ │ │
│în % │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Maxim echivalent populaţie trata-│ │ │ │ │
│tã zilnic/capacitate maximã exis-│ │ │ │ │
│de tratare zilnicã: │ │ │ │ │
│Ilustreazã utilizarea maximã zil-│ % │ │ │ │
│nicã a capacitãţii existente de │ │ │ │ │
│tratare pe baza încãrcãrii popu- │ │ │ │ │
│laţiei echivalente, exprimatã în │ │ │ │ │
│% │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Apã uzatã colectatã şi tratatã la│ │ │ │ │
│nivel primar/secundar/terţiar: │ │ │ │ │
│Separã pe categorii fluxurile de │ │ │ │ │
│apã colectatã şi tratatã între │ % │ │ │ │
│cele trei niveluri diferite de │ │ │ │ │
│tratare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori de eficienţã operaţionalã │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Reclamaţii privind calitatea ser-│ │ │ │ │
│viciilor: │ │ │ │ │
│Numãr total de reclamaţii pe an │ % │ │ │ │
│exprimat ca % din numãrul total │ │ │ │ │
│de conectãri la canalizare │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Conformitatea scurgerilor din │ │ │ │ │
│punct de vedere al calitãţii: │ │ │ │ │
│Procentul de parametri neconformi│ % │ │ │ │
│din punct de vedere al calitãţii │ │ │ │ │
│scurgerilor │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Productivitatea personalului: │Numãr de anga- │ │ │ │
│Ilustreazã eficienţa personalului│jaţi/numãr de │ │ │ │
│din punct de vedere al numãrului │conectãri sau │ │ │ │
│de angajaţi pe unitate zonalã de │numãr de anga- │ │ │ │
│servicii. În funcţie de natura │jaţi/km de lun-│ │ │ │
│zonei de servicii aceasta poate │gime a reţelei │ │ │ │
│fi mãsuratã în raport de numãrul │ │ │ │ │
│de conectãri ale gospodãriilor │ │ │ │ │
│sau în raport de lungimea liniarã│ │ │ │ │
│a reţelei │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Costul forţei de muncã/total cos-│ │ │ │ │
│turi curente: │ │ │ │ │
│Ilustreazã proporţia salariilor │ │ │ │ │
│personalului şi a plãţilor de be-│ % │ │ │ │
│neficii faţã de costurile de ope-│ │ │ │ │
│rare ce nu au legãturã cu perso- │ │ │ │ │
│nalul │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori financiari │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Cost operaţional al unitãţii: │ │ │ │ │
│Cheltuieli operaţionale anuale │ │ │ │ │
│totale/volum anual total de apã │ euro/mc │ │ │ │
│colectatã şi tratatã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Venit mediu: │ │ │ │ │
│Venituri anuale totale/volum │ euro/mc │ │ │ │
│anual total de apã colectatã şi │ │ │ │ │
│tratatã │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Rata colectãrii: │ │ │ │ │
│Venit anual încasat/valoare fac- │ % │ │ │ │
│turi emise, exprimat în %: │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┤
│ Indicatori de Poluare │
├─────────────────────────────────┬───────────────┬──────┬─────────┬─────────┤
│Solide în suspensie │ kg/a │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Consum biologic de oxigen în │ kg/a │ │ │ │
│interval de cinci zile │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Consum chimic de oxigen metoda - │ kg/a │ │ │ │
│CR │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Nitrogen total │ kg/a │ │ │ │
├─────────────────────────────────┼───────────────┼──────┼─────────┼─────────┤
│Fosfor total │ kg/a │ │ │ │
└─────────────────────────────────┴───────────────┴──────┴─────────┴─────────┘




ANEXA 4B

Tabelul 1


COSTURI
în EUR (exclusiv impozite şi TVA)

ŢARA: ROMÂNIA Data: .............
PROIECT: F/P 1568 (2006) - Sisteme integrate de apã şi apã uzatã menajerã
pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori

┌────────────────────────────┬──────────┬──────────────┬──────┬───────┬──────┐
│ │CHELTUIELI│ CHELTUIELI │COS- │% CHEL-│COMEN-│
│ Descriere │EFECTUATE │ VIITOARE │TURI │TUIT │TARII │
│ │ │ │TOTALE│ │ │
├──┬───────┬─────────┬───────┤ ├──────┬───────┤ │ │ │
│Nr│Subpro-│Obiective│Locali-│ │Pânã │din ca-│ │ │ │
│ │iect │ │zare │ la[data] │la fi-│re în │ │ │ │
│ │ │ │ │ │nali- │urmã- │ │ │ │
│ │ │ │ │ │zare │toarele│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ 󧓔 luni│ │ │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┤ │
│ │ │ │ │ 1 │ 2 │ 3 𗈘=1+2 │ 5=1/4 │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼───────┼─────────┼───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┴───────┴─────────┴───────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│SURSA DE FINANŢARE │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ BDCE│ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ STAT│ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────────┼──────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────────────┴──────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘

Tabelul 2A
EVALUAREA ACHIZIŢIILOR

ŢARA: ROMÂNIA
PROIECT: F/P 1568 (2006) - Sisteme integrate de apã şi apã uzatã menajerã
pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori
Data: ...........
┌────────────────────┬───────────────────────────────────┬────────┬──────────┐
│ CATEGORIA DE │ │ TOTAL │MODIFICÃRI│
│ CHELTUIELI ├────────┬────────┬────────┬────────┤COSTURI │COMENTARII│
│ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
𗈕. Lucrãri │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
𗈖. Bunuri │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
𗈗. Servicii │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼──────────┤
𗈘. Diverse │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┤ │ │ │ │ │ │
│finanţate de BDCE │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────┼────────┼────────┼────────┼────────┼────────┤ │
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │
└────────────────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴────────┴──────────┘

Abrevieri
LD: Licitaţie Deschisã
LR: Licitaţie Restrânsã
NFB: Fefinanţat de Bancã

Tabelul 2B
EVALUAREA CONTRACTULUI
ŢARA: ROMÂNIA Data ...........
PROIECT: F/P 1568 (2006) - Sisteme integrate de apã şi apã uzatã menajerã
pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori
EXCLUSIV TVA
┌─────┬─────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┬────────────┬──────┬─────┐
│Des- │Data │Încre-│Meto-│ COST │Preţ │Suma │Perioada de │Data │Modi-│
│cri- │sem- │dinţat│da de│ │fix │plã- │Implementare│de │fi- │
│erea │nãrii│lui │achi-│ │(D=da │titã │ │Recep-│cãri │
│Con- │con- │(nume-│ziţie├──────┬─────┤N=Nu) │ ├──────┬─────┤ţie a │Co- │
│trac-│trac-│le │ *) │ │ │ │ │ │ │Lucrã-│men- │
│tului│tului│con- │ │ │ │ │ │ │ │rilor │tarii│
│ │ │trac- │ │ │ │ │la │ │ │ │ │
│ │ │toru- │ │Valu- │Suma │ │data │Înce- │Sfâr-│ │ │
│ │ │lui) │ │ta │ │ │de ..│put │şit │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘

*) Abrevieri ce se vor utiliza:
LD = Licitaţie Deschisã;
LR = Licitaţie Restrânsã;
DC = Dialog Competitiv;
N = Negociere;
SP = Solicitare de propuneri;
CS = Concurs de soluţii



Tabelul 3




PROGRAM DE ACTIVITATE*)

ŢARA; ROMÂNIA Data: ...........
PROIECT: F/P 1568 (2006) - Sisteme integrate de apã şi apã uzatã menajerã
pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori

┌──────────────────────┬─────────┬─────┬───────────┬───────────┬───────────┬──────┬──────┐
│ Descriere │ � │ 2007 │ 2008 │ 2009 │% Fi- │Modi- │
├──┬─────┬──────┬──────┤Activita-├─────┼─────┬─────┼─────┬─────┼─────┬─────┤nali- │ficãri│
│Nr│Sub- │Obiec-│Loca- │te │ │ │ │ │ │ │ │zat │Comen-│
│ │pro- │tive │lizare│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tarii │
│ │iect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼┬┬┬┬┬┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
├──┼─────┼──────┼──────┼─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
│ │ │ │ ├─────────┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││││ │ │
└──┴─────┴──────┴──────┴─────────┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴┴──────┴──────┘
*) Acest tabel va fi actualizat conform planului de achiziţii.




Tabelul 4A


OBIECTIVE
ŢARA: ROMÂNIA Data: .............
PROIECT: F/P 1568 (2006) - Sisteme integrate de apã şi apã uzatã menajerã
pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│ DESCRIERE │ │
├──────────────────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┤COMENTARII│
│Parametru │Referinţã│ Unitate │Curent│Ţintã│Rezultat│ │
│ │ │ │ *) │ *) │ **) │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indicatori de servicii│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Acoperirea populaţiei │ QS03 │ % │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Continuitatea furni- │ QS10 │ % │ │ │ │ │
│zãrii │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Populaţie ce se con- │ │ │ │ │ │ │
│fruntã cu restricţii │ QS13 │ % │ │ │ │ │
│ale serviciilor de apã│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Consum casnic │ │Litri pe │ │ │ │ │
│ │ │client pe │ │ │ │ │
│ │ │zi │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Consum ne-casnic │ │mc per co-│ │ │ │ │
│ │ │nectare pe│ │ │ │ │
│ │ │lunã │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Consumatori contori- │ Ph11 │ % │ │ │ │ │
│zaţi │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Tarife medii la apã │ F121 │ euro/mc │ │ │ │ │
│pentru consumul direct│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Calitatea apei furni- │ QS17 │ % │ │ │ │ │
│zate - microbiologicã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Calitatea apei furni- │ QS18 │ % │ │ │ │ │
│zate - fizico-chimicã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indicatori de │ │ │ │ │ │ │
│Eficienţã Fizicã │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Apã negeneratoare de │ Fi36 │ % │ │ │ │ │
│venituri, volum │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Pierderi de apã │ Op22 │mc pe co- │ │ │ │ │
│ │ │nectare pe│ │ │ │ │
│ │ │an │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indexul de scurgeri al│ Op25 │ │ │ │ │ │
│infrastructurii │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│COMPANIE JUDEŢEANÃ DE │ │ │ │ │ │ │
│OPERARE │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Eficienţã personal │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Angajaţi pe conectare │ Pe01 │Numãr la │ │ │ │ │
│ │ � de │ │ │ │ │
│ │ │conectãri │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indicatori Financiari │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Venit anual al unitã- │ Fi15 │ euro/mc │ │ │ │ │
│ţii │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Costuri totale ale │ Fi01 │ euro/mc │ │ │ │ │
│unitãţii │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Rata de acoperire a │ Fi23 │ % │ │ │ │ │
│costurilor totale │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Rata de acoperire a │ Fi24 │ % │ │ │ │ │
│costurilor de operare │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Rata colectãrii │ │ % │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Rata de acoperire a │ Fi31 │ │ │ │ │ │
│serviciului datoriei │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴──────────┘


Tabelul 4B
ŢARA: ROMÂNIA Data: .............
PROIECT: F/P 1568 (2006) - Sisteme integrate de apã şi apã uzatã menajerã
pentru municipalitãţi cu o populaţie mai micã de 50.000 de locuitori

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│ DESCRIERE │ │
├──────────────────────┬─────────┬──────────┬──────┬─────┬────────┤COMENTARII│
│Parametru │Referinţã│ Unitate │Curent│Ţintã│Rezultat│ │
│ │ │ │ *) │ *) │ **) │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indicatori de servicii│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Acoperire canalizare │ │ % │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Volumul apã uzatã me- │ │ │ │ │ │ │
│najerã/total volum de │ │ % │ │ │ │ │
│apã uzatã colectatã: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Tarife de canalizare │ │ │ │ │ │ │
│şi drenaj pe gospodã- │ │ euro/lunã│ │ │ │ │
│rie: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Echivalent Medie popu-│ │ │ │ │ │ │
│laţie tratatã │ │ │ │ │ │ │
│zilnicã/capacitatea │ │ │ │ │ │ │
│existentã de tratare │ │ │ │ │ │ │
│zilnicã: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Maxim echivalent popu-│ │ │ │ │ │ │
│laţie tratatã zilnic/ │ │ │ │ │ │ │
│capacitate maximã │ │ % │ │ │ │ │
│existentã de tratare │ │ │ │ │ │ │
│zilnicã: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Apã uzatã colectatã şi│ │ % │ │ │ │ │
│tratatã la nivel pri- │ │ │ │ │ │ │
│mar/secundar/terţiar: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indicatori de │ │ │ │ │ │ │
│eficienţã operaţionalã│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Reclamaţii privind │ │ % │ │ │ │ │
│calitatea serviciilor:│ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Conformitatea scurge- │ │ │ │ │ │ │
│rilor din punct de ve-│ │ % │ │ │ │ │
│dere al calitãţii: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│ │ │Numãr de │ │ │ │ │
│ │ │angajaţi/ │ │ │ │ │
│ │ │numãr de │ │ │ │ │
│ │ │conectãri │ │ │ │ │
│Staff productivity ├─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│ │ │Numãr de │ │ │ │ │
│ │ │angajaţi/ │ │ │ │ │
│ │ │km de lun-│ │ │ │ │
│ │ │gime a re-│ │ │ │ │
│ │ │ţelei │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Costul forţei de │ │ │ │ │ │ │
│muncã/total costuri │ │ % │ │ │ │ │
│curente: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Indicatori financiari │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Cost operaţional al │ │ euro/mc │ │ │ │ │
│unitãţii: │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Venit mediu: │ │ euro/mc │ │ │ │ │
├──────────────────────┼─────────┼──────────┼──────┼─────┼────────┼──────────┤
│Rata colectãrii: │ │ % │ │ │ │ │
└──────────────────────┴─────────┴──────────┴──────┴─────┴────────┴──────────┘
(*) Se va completa la începutul programului înainte de implementarea
subproiectului
(**) Se va completa la finalizarea proiectului



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016