Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   STATUTUL din 19 august 1969  tip al Asociatiei locatarilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

STATUTUL din 19 august 1969 tip al Asociatiei locatarilor

EMITENT: CONSILIUL DE STAT
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 94 din 27 august 1969

I. Dispoziţii generale

ART. 1
Locatarii principali, persoane fizice şi persoane juridice, din clãdirea (clãdirile) cu un numãr de ........ apartamente avînd pãrţi şi instalaţii comune, situatã în localitatea ......... strada ........ nr. ......., în baza articolului 54 din <>Legea nr. 10/1968 , constituie Asociaţia locatarilor, care se organizeazã, funcţioneazã şi foloseşte mijloacele bãneşti şi materiale potrivit prevederilor prezentului statut.
ART. 2
Asociaţia locatarilor are ca scop:
- buna gospodãrire a pãrţilor şi instalaţiilor comune ale clãdirii (clãdirilor);
- încasarea la timp a cotelor din contribuţia la plata cheltuielilor comune;
- promovarea unei atitudini juste faţã de avutul obştesc şi respectarea normelor de convieţuire socialistã.
ART. 3
În cazul cînd locatarii principali sînt şi proprietari ai apartamentelor, asociaţiile locatarilor se vor ocupa şi de problemele ce privesc pe proprietari: efectuarea reparaţiilor capitale, asigurarea raporturilor cu autoritãţile şi altele asemenea.

II. Patrimoniul asociaţiei locatarilor

ART. 4
Activul patrimonial al asociaţiei se compune din mijloace bãneşti şi mijloace materiale.
Mijloacele bãneşti sînt alcãtuite din fondul de rulment.
Mijloacele materiale se compun din mobilier, unelte, utilaje, agregate şi alte asemenea bunuri necesare desfãşurãrii activitãţii asociaţiei.
ART. 5
Fondul de rulment se formeazã prin depunerea de cãtre fiecare locatar principal, persoanã fizicã sau juridicã, a unei sume corespunzãtoare acoperirii cheltuielilor comune lunare stabilitã de adunarea generalã a asociaţiei locatarilor.
Acest fond se utilizeazã pentru plata cheltuielilor de întreţinere, reparare şi funcţionare a pãrţilor şi instalaţiilor comune, buna gospodãrire a acestora, precum şi pentru plata consumurilor de apã, gaze, energie electricã la pãrţile de folosinţã comunã, încãlzire centralã etc., cheltuieli care se repartizeazã conform normelor legale, pe locatarii principali.
ART. 6
Fondul de rulment serveşte asigurãrii plãţii la timp a cheltuielilor comune prevãzute la articolul 5 alineatul 2 şi se reîntregeşte prin plata la termenele stabilite a cotelor de contribuţie la cheltuielile comune datorate de cãtre locatarii principali.
Suma reprezentînd cota de contribuţie la constituirea fondului de rulment se restituie locatarului principal în momentul în care îi înceteazã aceastã calitate, dupã ce în prealabil i-au fost reţinute, la zi, sumele datorate.
ART. 7
Cotele de contribuţie la plata cheltuielilor comune prevãzute la articolul 5 alineatul 2 sînt datorate lunar de cãtre fiecare locatar principal - persoanã fizicã sau persoanã juridicã - în raport cu cheltuielile efective.
Cota de contribuţie la plata cheltuielilor comune datorate de locatarii principali pentru luna anterioarã se va achita pînã la finele lunii în care s-a afişat tabelul de repartizare a acestora.
ART. 8
Fondul de rulment se pãstreazã la Casa de Economii şi Consemnaţiuni (C.E.C.).
Adunarea generalã a locatarilor stabileşte limita maximã a sumelor ce se pot reţine în casa proprie pentru efectuarea de cheltuieli curente.
ART. 9
Mijloacele materiale se dobîndesc prin cumpãrarea lor de cãtre asociaţie sau prin donaţii fãcute de locatarii principali. Sumele de bani necesare pentru cumpãrarea mijloacelor materiale se obţin prin contribuţia locatarilor principali în raport cu suprafaţa locativã deţinutã de fiecare şi se restituie, în mãsura în care nu au fost cheltuite, în termenul stabilit de comitetul asociaţiei locatarilor.

III. Membrii asociaţiei locatarilor

ART. 10
Toţi locatarii principali, persoane fizice şi persoane juridice, sînt de drept membri ai asociaţiei locatarilor.
ART. 11
Membrii asociaţiei au urmãtoarele drepturi:
a) sã aleagã şi sã fie aleşi în organele de conducere ale asociaţiei;
b) sã participe cu vot deliberativ la luarea hotãrîrilor în adunarea generalã a asociaţiei;
c) sã atace la instanţele judecãtoreşti hotãrîrile adunãrii generale care încalcã prevederile legale sau ale prezentului statut;
d) sã conteste, în termen de 5 zile de la afişarea tabelelor, la comitetul asociaţiei locatarilor, cuantumul stabilit al cotelor de contribuţie la cheltuielile comune; contestaţia nu suspendã plata. În cazul cînd contestaţia a fost respinsã, locatarul principal, nemulţumit se poate adresa adunãrii generale a asociaţiei.
ART. 12
Membrii asociaţiei, pe lîngã obligaţiile ce le revin din calitatea de locatar principal, inclusiv proprietarul care locuieşte în apartamentul sãu, mai au urmãtoarele obligaţii:
a) sã participe la şedinţele adunãrii generale;
b) sã contribuie la formarea activului patrimonial al asociaţiei, în condiţiile prevãzute la articolele 5 şi 7 din prezentul statut, cu respectarea termenelor stabilite;
c) sã respecte normele de bunã convieţuire;
d) sã participe la acţiunile gospodãreşti iniţiate de asociaţie;
e) sã respecte hotãrîrile adunãrii generale.

IV. Organele asociaţiei locatarilor

ART. 13
Asociaţia locatarilor are urmãtoarele organe:
- Adunarea generalã a locatarilor;
- Comitetul asociaţiei locatarilor;
- Comisia de cenzori.
ART. 14
Adunarea generalã este alcãtuitã din totalitatea locatarilor principali persoane fizice, şi persoane juridice din clãdire.
ART. 15
Adunarea generalã a locatarilor are urmãtoarele atribuţii:
a) alege, dintre membrii asociaţiei, comitetul asociaţiei locatarilor, desemnînd dintre membrii acestuia pe preşedinte şi secretar, precum şi un numãr potrivit de membri supleanţi;
b) alege Comisia de cenzori;
c) revocã, atunci cînd este cazul, mandatul membrilor comitetului asociaţiei şi al membrilor comisiei de cenzori;
d) desemneazã dintre membrii asociaţiei sau din rîndul altor persoane pe împuternicitul asociaţiei; totodatã, decide dacã împuternicitul îşi exercitã atribuţiile gratuit, în schimbul unei indemnizaţii sau ca angajat, stabilind dupã caz cuantumul indemnizaţiei sau al salariului.
Pot fi desemnate ca împuterniciţi persoane care îndeplinesc aceastã funcţie şi la alte asociaţii de locatari.
Împuternicitul trebuie sã fie o persoanã competentã, bun gospodar şi sã nu fi fost condamnat pentru infracţiuni care, potrivit legii, o fac necorespunzãtoare pentru a ocupa funcţia de gestionar;
e) hotãrãşte numãrul şi funcţiile persoanelor ce urmeazã sã fie angajate sau sã lucreze în schimbul unei indemnizaţii (mecanici, fochişti, instalatori, contabili, casieri, îngrijitori etc.), precum şi sarcinile acestora, cuantumul salariului sau, dupã caz, al indemnizaţiei cuvenite;
f) stabileşte, în limita fondului de rulment, sumele pînã la care comitetul asociaţiei poate angaja cheltuieli, în numele asociaţiei;
g) hotãrãşte modul de folosire a mijloacelor bãneşti privind lucrãrile de întreţinere şi reparaţii ale pãrţilor şi instalaţiilor comune;
h) hotãrãşte asupra naturii şi volumului mijloacelor materiale necesare desfãşurãrii activitãţii asociaţiei;
i) aprobã bugetul anual de venituri şi cheltuieli al asociaţiei şi bilanţul execuţiei bugetare;
j) aprobã dãrile de seamã anuale asupra activitãţii comitetului asociaţiei şi rapoartele de verificare ale comisiei de cenzori;
k) dã descãrcare de gestiune comitetului şi împuternicitului asociaţiei;
l) rezolvã plîngerile locatarilor principali împotriva hotãrîrilor comitetului asociaţiei date potrivit articolului 22 litera j;
m) hotãrãşte în orice alte probleme privind interesele asociaţiei locatarilor.
ART. 16
Adunarea generalã se întruneşte în şedinţã ordinarã o datã pe an, în cursul lunii ianuarie, şi în şedinţe extraordinare, din iniţiativa comitetului sau la cererea a cel puţin 1/3 din numãrul total al membrilor asociaţiei, ori de cîte ori este nevoie.
Convocarea adunãrii generale se face cu cel puţin 5 zile înainte de data fixatã, prin afişare ori, dupã caz, prin comunicare individualã sub luare de semnãturã, şi va cuprinde data, ora, locul şi ordinea de zi.
ART. 17
Adunarea generalã este valabil constituitã prin prezenţa a cel puţin jumãtate plus unu din totalul membrilor asociaţiei.
Orice membru al asociaţiei poate fi reprezentat, pe baza unei împuterniciri scrise, de cãtre alt locatar major al clãdirii. În cazul reprezentãrii printr-un membru major al familiei asociatului, nu este necesarã o împuternicire scrisã.
Acelaşi locatar nu poate reprezenta decît un singur locatar principal.
Persoanele juridice participã la adunarea generalã, fiecare prin delegatul lor împuternicit în scris.
ART. 18
Adunarea generalã va fi condusã de un preşedinte sau de un prezidiu ales de membrii asociaţiei prezenţi la adunare. Adunarea generalã va alege şi un secretar.
Hotãrîrile adunãrii generale se iau cu 2/3 din numãrul voturilor membrilor asociaţiei prezenţi la adunare.
ART. 19
Discuţiile şi hotãrîrile adunãrii generale a locatarilor se consemneazã de cãtre secretarul adunãrii într-un proces-verbal, care va fi semnat de preşedintele şi secretarul adunãrii generale.
ART. 20
Hotãrîrile adunãrii generale sînt obligatorii pentru toţi membrii asociaţiei; ele sînt executorii. Hotãrîrile adunãrii generale prin care se încalcã prevederile legale sau statutare pot fi atacate la instanţele judecãtoreşti de membrii asociaţiei, în termen de 10 zile de la data cînd au fost luate. Instanţa de judecatã va putea dispune suspendarea executãrii hotãrîrilor atacate.
ART. 21
Membrii titulari şi membrii supleanţi ai comitetului asociaţiei sînt aleşi pe timp de un an.
În cazul cînd asociaţia locatarilor cuprinde ca membri atît persoane fizice cît şi persoane juridice, din Comitetul asociaţiei face parte de drept şi un delegat al persoanelor juridice desemnat prin înţelegerea acestora.
Comitetul este alcãtuit dintr-un numãr de membri fãrã soţ, între 3 şi 15, hotãrît de adunarea generalã în raport cu numãrul membrilor asociaţiei; în numãrul membrilor comitetului se cuprinde, atunci cînd este cazul, şi delegatul locatarilor persoane juridice.
ART. 22
Comitetul asociaţiei are urmãtoarele atribuţii:
a) aduce la îndeplinire hotãrîrile adunãrii generale;
b) executã bugetul asociaţiei;
c) asigurã exploatarea în bune condiţii şi buna gospodãrire, folosire, întreţinere şi conservare a pãrţilor şi instalaţiilor comune din clãdire, aflate în subsol, casa scãrii, pod etc., a utilajelor, sculelor etc., aferente acestora, precum şi a bunurilor aflate în patrimoniul asociaţiei, şi rãspunde de modul cum este asiguratã exploatarea, gospodãrirea şi conservarea acestora;
d) prezintã adunãrii generale dãri de seamã asupra activitãţii desfãşurate, precum şi propuneri de mãsuri pentru îmbunãtãţirea acesteia;
e) ia mãsurile necesare în vederea folosirii judicioase a pãrţilor comune (spãlãtoria, cãlcãtoria, uscãtoria, podul etc.) de cãtre locatari;
f) încheie şi desface convenţia sau, dupã caz, contractul de muncã al împuternicitului, în cazul în care acesta îşi exercitã atribuţiile în schimbul unei indemnizaţii, respectiv ca angajat al asociaţiei locatarilor;
g) angajeazã personalul necesar, în limitele aprobate de adunarea generalã; desface contractul de muncã al angajaţilor, precum şi convenţia cu personalul retribuit cu indemnizaţie, conform prevederilor legale.
Durata angajãrii şi programul de lucru în cursul zilei de muncã se stabilesc pe bazã de înţelegere între pãrţi;
h) ia mãsuri pentru a se face abonamente cu furnizorii de apã, energie electricã, gaze etc. şi pentru aprovizionarea la timp cu combustibil lichid sau solid, în vederea asigurãrii normalei funcţionãri a pãrţilor şi instalaţiilor comune, precum şi pentru procurarea materialelor necesare întreţinerii şi reparãrii acestora;
i) aprobã listele lunare de platã a cotelor-pãrţi la cheltuielile comune datorate de locatarii principali; aprobã cumpãrarea mijloacelor materiale prevãzute la articolul 4 alineatul 3;
j) rezolvã contestaţiile locatarilor principali cu privire la cuantumul sumelor la care au fost obligaţi la platã conform prevederilor de la litera i;
k) ia mãsuri pentru efectuarea la timp şi în condiţiile legii a lucrãrilor de întreţinere şi reparaţii la pãrţile şi instalaţiile comune ale clãdirii, care cad în sarcina locatarilor, şi stabileşte dacã vor fi executate în regie sau antreprizã; participã la recepţia lucrãrilor de reparaţii care revin proprietarului, executate de cãtre întreprinderea care are în administrare imobilul, în regie sau antreprizã;
l) înştiinţeazã pe proprietari de necesitatea efectuãrii reparaţiilor ce cad în sarcina lor, la pãrţile comune ale clãdirii, luînd la nevoie mãsurile prevãzute de lege. Pentru apartamentele proprietate de stat înştiinţarea va fi fãcutã organizaţiei de stat care le are în administrare; sesizeazã întreprinderii care are în administrare imobilul, locatarii sau alte persoane care au produs degradãri, avarii, deteriorãri şi altele asemenea, la pãrţile şi instalaţiile comune ale clãdirii şi bunurilor aferente acesteia, care potrivit legii revin proprietarului, în vederea luãrii mãsurilor legale împotriva celor vinovaţi. În cazul în care aceştia nu pot fi identificaţi, ia mãsuri de reparare în contul locatarilor din clãdiri;
m) supravegheazã pe parcurs execuţia lucrãrilor la pãrţile şi instalaţiile comune care cad în sarcina locatarilor, în ce priveşte calitatea acestor lucrãri şi respectarea termenelor;
n) mobilizeazã locatarii la acţiuni pentru înfrumuseţarea clãdirilor, pãstrarea curãţeniei şi igienei în clãdire, îngrijirea spaţiilor verzi şi a curţilor interioare etc.;
o) organizeazã vizitarea apartamentelor în vederea asigurãrii unei igiene corespunzãtoare, luînd mãsuri, cînd este cazul, pentru dezinsecţie, dezinfecţie sau deratizare a întregului imobil, precum şi mãsurile necesare pentru înlãturarea pierderilor de apã din cauza instalaţiilor defecte;
p) sprijinã iniţiativele întreprinse de comitetele executive ale consiliilor populare, ale deputaţilor şi ale organizaţiilor obşteşti privind organizarea diferitelor acţiuni cu caracter social-gospodãresc;
r) ia mãsuri pentru crearea condiţiilor optime în vederea folosirii timpului liber de cãtre copii;
s) se ocupã de prevenirea şi aplanarea eventualelor mici neînţelegeri de ordin locativ; poate chema în faţa sa pentru a atrage atenţia asupra abaterii sãvîrşite, sau poate pune în discuţia adunãrii generale pe locatarii rãu platnici ai cotelor de participare la cheltuielile comune, pe cei care încalcã normele de bunã convieţuire sau orice altã obligaţie prevãzutã la articolul 12, putînd cere, ca organ al asociaţiei, instanţelor judecãtoreşti - în condiţiile legii - evacuarea celor în cauzã; de asemenea, se poate adresa, cînd este cazul, comisiilor de judecatã, în condiţiile legii;
t) întocmeşte lista cuprinzînd numele locatarilor rãu platnici şi hotãrãşte afişarea ei;
u) atestã plata la zi a cotelor de contribuţie la cheltuielile comune;
v) asigurã condiţiile necesare securitãţii şi igienei în procesul muncii. Sprijinã mãsurile luate pentru prevenirea incendiilor la pãrţile şi instalaţiile comune.
ART. 23
Comitetul asociaţiei lucreazã valabil în prezenţa a jumãtate plus unu din numãrul membrilor sãi şi decide valabil cu 2/3 din voturile celor prezenţi.
Discuţiile şi deciziile se consemneazã într-un proces-verbal de şedinţã, care se va semna de toţi membrii participanţi şi se va trece într-un registru parafat de Comisia de cenzori, pãstrat de preşedintele sau împuternicitul asociaţiei
ART. 24
Mandatul membrilor comitetului asociaţiei înceteazã la expirarea termenului pentru care au fost aleşi, la cerere, prin revocare sau prin pierderea calitãţii de locatar principal.
ART. 25
Comisia de cenzori se alege dintre membrii asociaţiei, pe termen de un an, în adunarea generalã a locatarilor şi poate fi formatã din 3 - 5 membri şi 1 - 2 membri supleanţi.
Comisia de cenzori alege dintre membrii sãi un preşedinte.
ART. 26
Comisia de cenzori are urmãtoarele atribuţii:
a) verificã îndeplinirea condiţiilor statutare privitoare la prezenţa şi numãrul voturilor membrilor asociaţiei, în adunãri;
b) verificã întocmirea bugetului asociaţiei pentru anul urmãtor;
c) verificã cel puţin o datã pe trimestru gestiunea asociaţiei, consemnînd constatãrile într-un registru de procese-verbale, care se pãstreazã de preşedinte sau de un alt membru al comisiei;
d) întocmeşte, pe baza verificãrii efectuate, şi prezintã adunãrii generale rapoarte asupra activitãţii sale şi asupra gestiunii asociaţiei, propunînd acesteia descãrcarea comitetului şi a împuternicitului cu privire la activitatea desfãşuratã;
e) propune spre aprobare, dupã caz, adunãrii generale sau comitetului asociaţiei, mãsurile necesare pentru buna gospodãrire a bunurilor şi fondurilor asociaţiei, inclusiv sesizarea organelor de urmãrire penalã în cazul cînd constatã sãvîrşirea unor fapte cu caracter infracţional.
ART. 27
Mandatul membrilor comisiei de cenzori înceteazã în cazurile prevãzute la articolul 24.
ART. 28
Împuternicitul asociaţiei desemnat în condiţiile articolului 15 litera d are urmãtoarele atribuţii:
a) preia în exploatare pe bazã de proces-verbal sau, dupã caz, se îngrijeşte de preluarea de cãtre personalul în subordine, a pãrţilor şi instalaţiilor comune din clãdire şi a utilajelor, sculelor etc. aferente acestora, precum şi a bunurilor aflate în patrimoniul asociaţiei, rãspunzînd sau, dupã caz, supraveghind întreţinerea în bune condiţii a acestor bunuri de cãtre personalul în subordine; la încetarea raportului de muncã sau de prestare de servicii predã sau, dupã caz, asigurã predarea bunurilor preluate conform procesului-verbal de cãtre cei ce le-au preluat, sesizînd în scris, comitetului asociaţiei eventualele stricãciuni sau înstrãinãri constatate;
b) face sau, dupã caz, asigurã efectuarea prin personalul în subordine a tuturor actelor de administraţie curentã, precum încasãri, plãţi, întocmirea statelor pentru personalul asociaţiei, reţineri şi vãrsãminte pentru impozitul pe salarii şi cota de 2% pentru pensia suplimentarã, precum şi pentru plata cotei de asigurãri sociale, întocmirea tabelelor de locatari principali cuprinzînd repartizarea cotelor de contribuţie la cheltuielile comune, supravegherea menţinerii în stare de funcţionare şi curãţenie a pãrţilor şi instalaţilor comune din clãdire etc.;
c) asigurã calcularea, potrivit legii, a contribuţiei datorate de fiecare locatar principal la cheltuielile comune ale clãdirii, precum şi la cele pentru cumpãrarea mijloacelor materiale prevãzute la articolul 4 alineatul 3 şi o modificã, în caz de schimbare intervenitã în situaţia unor locatari, afişînd cu cel puţin 15 zile înainte de sfîrşitul lunii tabelul cu sumele astfel calculate, contrasemnat de un membru din comitet desemnat în acest scop;
d) dã lãmuriri, la cererea locatarilor, asupra modului cum au fost determinate sumele de platã;
e) se îngrijeşte de încasarea în termen a contribuţiei la plata cheltuielilor comune şi a altor sume datorate de locatari, fãcînd, atunci cînd este cazul, înştiinţarea de platã sau luînd mãsuri de punere în mişcare a procedurii de executare silitã;
f) face abonamente, pe numele asociaţiei locatarilor, cu furnizorii de apã, gaze, energie electricã etc. şi efectueazã aprovizionarea din timp cu combustibil lichid şi solid în cazul centralelor termice aflate în exploatarea asociaţiei de locatari;
g) face toate aprovizionãrile necesare pentru întreţinerea şi normala funcţionare a pãrţilor şi instalaţiilor comune;
h) îndrumeazã şi controleazã angajaţii asociaţiei, precum şi personalul care lucreazã în schimbul unei indemnizaţii, în îndeplinirea sarcinilor ce le revin;
i) sesizeazã comitetul asociaţiei asupra necesitãţii efectuãrii lucrãrilor de întreţinere şi reparaţii la pãrţile şi instalaţiile comune;
j) informeazã comitetul asociaţiei asupra mersului şi calitãţii lucrãrilor de întreţinere şi reparaţii la pãrţile comune;
k) reprezintã asociaţia faţã de terţi, înaintea instanţelor judecãtoreşti şi a altor organe ale statului, în baza unei delegaţii scrise primite în acest scop de la comitetul asociaţiei, semnatã de preşedinte şi de un membru al comitetului asociaţiei;
l) pãstreazã scriptele şi registrele asociaţiei, cu excepţia registrului de procese-verbale al comisiei de cenzori, care se pãstreazã de persoanele prevãzute la articolul 26 litera c;
m) primeşte şi înregistreazã cererile şi reclamaţiile privind raporturile dintre locatari sau dintre aceştia şi asociaţie şi le supune comitetului asociaţiei cînd rezolvarea lor nu este de competenţa sa, sau cînd, deşi de competenţa sa, nu le-a putut rezolva;
n) participã la şedinţele adunãrii generale ale asociaţiei şi ale comitetului, fiind obligat sã dea, cînd i se cere, orice lãmuriri;
o) ia mãsurile necesare potrivit dispoziţiilor comitetului asociaţiei, pentru prevenirea incendiilor la pãrţile şi instalaţiile comune ale clãdirii;
p) aduce la îndeplinire orice alte însãrcinãri privind bunul mers al activitãţii asociaţiei, primite de la comitetul acesteia;
r) prezintã dãri de seamã comitetului asociaţiei de modul cum şi-a îndeplinit obligaţiile ce-i revin.

V. Sancţiuni

ART. 29
În caz de încãlcare a obligaţiilor prevãzute la articolul 12, membrii asociaţiei, în raport cu gravitatea şi frecvenţa abaterii, pot sã fie invitaţi la comitetul asociaţiei, pentru a li se atrage atenţia asupra abaterii sãvîrşite, sau, dupã caz, sã fie puşi în discuţia adunãrii generale în condiţiile articolului 22 litera s.

VI. Dispoziţii finale

ART. 30
Asociaţia locatarilor are ştampilã proprie.
ART. 31
Convocarea primei adunãri generale a asociaţiei locatarilor se face de un comitet de organizare alcãtuit dintre locatarii principali.
ART. 32
Evidenţa constituirii şi folosirii fondurilor asociaţiei se face în registre corespunzãtoare, potrivit principiului partidei simple.
--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016