Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   RECTIFICARE nr. 522 din 16 aprilie 2003     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

RECTIFICARE nr. 522 din 16 aprilie 2003

EMITENT: REGIA AUTONOMA MONITORUL OFICIAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 401 din 10 iunie 2003
În <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 522/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 320 din 13 mai 2003, se face urmãtoarea rectificare:
- la anexa nr. 7, dupã tabelul care constituie Cap. 1 - Operaţiuni supuse vizei de control financiar preventiv, se va insera cap. II cu urmãtorul cuprins:



Cap. II. - Sinteza motivatiilor pe care s-au întemeiat refuzurile de viza
┌────┬───────────┬─────────┬───────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │Conţinutul │Valoarea │ Motivatiile pe care s-au întemeiat refuzurile de │
│crt.│operaţiunii│refuzatã │ viza │
│ │refuzate la│la viza ├─────────────────┬─────────────────┬───────────────┤
│ │ viza │(mii lei)│ Nerespectarea │ Neîndeplinirea │ Neincadrarea │
│ │ │ │ prevederilor │ condiţiilor de │ în limitele şi│
│ │ │ │ legale │ regularitate │ destinaţia │
│ │ │ │ │ │ creditelor │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ ● │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ ● │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ ● │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ ● │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ ● │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────────────────┼─────────────────┼───────────────┤
│ n │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────────┴─────────────────┴─────────────────┴───────────────┘
Conducãtorul entitatii publice



Precizãri:
1. Pentru operaţiunile exprimate în valuta, echivalentul în lei se stabileşte utilizându-se cursul de schimb prevãzut în documentele aduse la viza. Dacã în documentele respective nu este o astfel de prevedere, se va utiliza cursul de schimb calculat de Banca Nationala a României, valabil în ziua acordãrii/refuzului vizei de control financiar preventiv.
2. Capitolul I se completeazã pe baza datelor înscrise în "Registrul operaţiunilor prezentate la viza de control financiar preventiv".
Gruparea altor operaţiuni prezentate la viza decât cele cuprinse în cadrul general se va face dupã conţinutul acestora (coloana 1), procedându-se în mod similar cu gruparea operaţiunilor din Cadrul general (coloana 2).
În situaţia în care va fi necesar ca unele dintre operaţiunile specifice sa fie reflectate în mod distinct în raportare, Direcţia Generalã a Controlului Financiar Preventiv din Ministerul Finanţelor Publice va proceda, împreunã cu entitatea publica elaboratoare a Normei metodologice specifice, la completarea corespunzãtoare a capitolului I.
3. Capitolul II se completeazã astfel:
● coloanele 1 -5, pe baza datelor din refuzurile de viza emise de persoanele desemnate cu exercitarea controlului financiar preventiv;
● în coloana 3 vor fi menţionate actele normative ale cãror prevederi nu au fost respectate în proiectul de operaţiune;
● coloanele 4 şi 5, prin înscrierea semnului "X" în cazul în care nu sunt îndeplinite condiţiile de regularitate sau/şi nu se încadreazã în limitele şi destinaţia creditelor bugetare.
4. Ordonatorii principali de credite completeazã anexa nr. 7 prin însumarea datelor din raportarile primite de la ordonatorii secundari şi/sau terţiari din subordine cu cele pentru activitatea proprie. În mod similar procedeazã şi ordonatorii secundari cu raportarile ordonatorilor terţiari din subordine.
5. Ordonatorii principali de credite transmit la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generalã de Control Financiar Preventiv, anexa 7, pe total şi distinct pentru activitatea proprie, pana la finele lunii urmãtoare trimestrului raportat.



────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016