Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   PROTOCOL ADITIONAL din 7 februarie 1970  la conventiile internationale privind transportul de marfuri pe caile ferate (CIM) si de calatori si de bagaje (CIV), semnate la Berna la 7 februarie 1970*    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

PROTOCOL ADITIONAL din 7 februarie 1970 la conventiile internationale privind transportul de marfuri pe caile ferate (CIM) si de calatori si de bagaje (CIV), semnate la Berna la 7 februarie 1970*

EMITENT: CONSILIUL DE STAT
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 157 din 17 decembrie 1974

--------
* Traducere.

Plenipotenţiarii semnati mai jos au convenit asupra dispoziţiilor ce urmeazã:
I.
1. În scopul de a face obligatorii pentru clientela, potrivit dreptului Regatului Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, prescripţiile convenţiilor din 1970 în ceea ce priveşte liniile unor pãrţi teritoriale ale statelor nesemnatare sau care nu au aderat, guvernul Regatului Unit, prin derogare de la dispoziţiile acestor convenţii, este împuternicit sa insereze, pentru traficul provenind din Regatul Unit, în formularele scrisorii de trasura (CIM), biletului internaţional şi recipisei de bagaje (CIV), o trimitere la prezentul protocol adiţional.
2. Ţinînd seama de faptul ca în Regatul Unit legislaţia privind transporturile nu prevede nici o obligaţie de a publica tarifele, nici de a le aplica clientelei în mod uniform, se admite ca:
a) dispoziţiile CIM sa nu se aplice în Regatul Unit dacã ele cuprind o obligaţie de a publica tarifele şi de a le aplica în mod uniform fata de clientela;
b) taxele de transport şi taxele accesorii, pe care calea feratã este autorizata sa le perceapã în Regatul Unit, sînt aplicabile în traficul internaţional supus la CIM.
3. Pînã la încheierea şi intrarea în vigoare a unui apendice special la anexa I la CIM, care sa conţinã prescripţii derogatorii relative la traficul cale feratã-mare, al materiilor periculoase între continent şi Regatul Unit, materiile periculoase care vor fi transportate în regim CIM, cu destinaţia sau provenienta din Regatul Unit, trebuie sa satisfacã prescripţiile anexei I şi, în plus, condiţiile Regatului Unit în ceea ce priveşte reglementãrile sale feroviare şi maritime referitoare la transportul materiilor periculoase.
II.
1. În scopul de a face obligatorii pentru clientela, potrivit dreptului Irlandei, prescripţiile convenţiilor din 1970, în ce priveşte liniile unor pãrţi teritoriale ale statelor nesemnatare sau care nu au aderat, guvernul Irlandei, prin derogare de la dispoziţiile acestor convenţii, este împuternicit sa insereze, pentru traficul provenind din Irlanda, în formularele scrisorii de trasura (CIM), biletului internaţional şi recipisei de bagaje (CIV), o trimitere la prezentul protocol adiţional.
2. Ţinînd seama de faptul ca în Irlanda legislaţia privind transporturile nu prevede nici o obligaţie de a publica tarifele, nici de a le aplica clientelei în mod uniform, se admite ca:
a) dispoziţiile CIM sa nu se aplice în Irlanda, dacã ele cuprind o obligaţie de a publica tarifele şi de a le aplica în mod uniform fata de clientela;
b) taxele de transport şi taxele accesorii, pe care calea feratã este autorizata sa le perceapã în Irlanda, sînt aplicabile în traficul internaţional supus la CIM.
3. Pînã la încheierea şi intrarea în vigoare a unui apendice special la anexa I la CIM, care sa conţinã prescripţii derogatorii relative la traficul cale feratã-mare, al materiilor periculoase între continent şi Irlanda, materiile periculoase care vor fi transportate în regim CIM, cu destinaţia sau provenienta din Irlanda, trebuie sa satisfacã prescripţiile anexei 1 şi, în plus, condiţiile Irlandei în ceea ce priveşte reglementãrile sale feroviare şi maritime referitoare la transportul materiilor periculoase.

III.
Dispoziţiile convenţiilor CIM şi CIV nu vor putea avea intiietate fata de dispoziţiile pe care anumite state le vor adopta în traficul dintre ele, în aplicarea anumitor tratate, cum sînt tratatele relative la Comunitatea europeanã a carbunelui şi otelului şi Comunitatea economicã europeanã.

IV.
Acest protocol, care completeazã convenţiile din 1970, rãmîne deschis pentru semnare pînã la 30 aprilie 1970.
El trebuie sa fie ratificat.
Statele care nu vor semna prezentul protocol înainte de aceasta data şi statele care participa la convenţiile menţionate mai sus în aplicarea art. 67 CIM şi art. 62 CIV din 1970 pot adera la prezentul protocol prin notificare.
Instrumentul de ratificare sau notificarea aderãrii va fi depusa la guvernul elvetian.
Drept care plenipotenţiarii de mai jos, investiti cu depline puteri, care au fost gãsite în buna şi cuvenitã forma, au semnat prezentul protocol.
Fãcut la Berna la 7 februarie una mie noua sute şaptezeci, într-un singur exemplar, care va rãmîne depus în arhivele Confederatiei elvetiene, cîte o copie autenticã urmînd a fi transmisã fiecãrei pãrţi.

----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016