Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE nr. 12.076/N.N din 3 decembrie 1999  privind modul de decontare a cheltuielilor efectuate de antreprenorii romani pe perioada de sistare a lucrarilor de constructii-montaj la Combinatul minier de imbogatire a minereurilor acide cu continut de fier de la Krivoi Rog - Ucraina, emise in baza   Hotararii Guvernului nr. 643/1999     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE nr. 12.076/N.N din 3 decembrie 1999 privind modul de decontare a cheltuielilor efectuate de antreprenorii romani pe perioada de sistare a lucrarilor de constructii-montaj la Combinatul minier de imbogatire a minereurilor acide cu continut de fier de la Krivoi Rog - Ucraina, emise in baza Hotararii Guvernului nr. 643/1999

EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE SI AMENAJARII TERITORIULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 55 din 4 februarie 2000
I. Prevederi generale

1. În baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 643/1999 , denumita în continuare hotãrâre, Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului şi Ministerul Industriei şi Comerţului asigura finanţarea şi verificarea decontãrii cheltuielilor efectuate de antreprenorii romani "Arcif" - S.A., "Arcom" S.A. şi "Uzinexportimport" - S.A. pe perioada de sistare a lucrãrilor de construcţii-montaj la Combinatul minier de imbogatire a minereurilor acide cu conţinut de fier de la Krivoi Rog - Ucraina.
2. Activitãţile prevãzute la art. 1 din hotãrâre, precum şi numãrul de personal necesar în vederea realizãrii acestora se aproba prin convenţie încheiatã între ordonatorii de credite - Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului şi antreprenorii romani "Arcom" - S.A. şi "Arcif" - S.A., Ministerul Industriei şi Comerţului şi antreprenorii "Uzinexportimport" - S.A. şi "Ipromet" - S.A.

II. Decontarea lucrãrilor

1. Cheltuielile efectuate de antreprenorii romani pentru activitãţile prevãzute în hotãrâre sunt urmãtoarele:
- cheltuieli de personal (paza, întreţinere, reexport, gestiuni, administraţie):
a) salarii brute, negociate în cadrul societãţilor comerciale, drepturi pentru concediul de odihna şi concediul medical;
b) diurne de detaşare şi de delegaţie;
c) CAS, fond de asigurãri de sãnãtate, fond de risc şi accident, fond pentru plata ajutorului de şomaj;
d) comisioane plãtite direcţiilor generale de munca şi protecţie socialã conform <>Legii nr. 130/1999 ;
- cheltuieli cu chiriile pentru mijloacele fixe aflate în şantier, pentru care s-au primit facturi înainte de data hotãrârii;
- cheltuieli cu casarea mijloacelor fixe (manipulare, tãiere, încãrcare-descãrcare, depozitare, transport);
- cheltuieli cu amortizarea mijloacelor fixe;
- cheltuieli efectuate pentru şantierul Krivoi Rog (telefon, fax, deplasãri în şantier).
2. Decontarea cheltuielilor se realizeazã pe baza urmãtoarelor documente:
- centralizator stat de plata salarii, diurne şi obligaţii fata de bugetul de stat şi bugetul asigurãrilor sociale de stat, sub semnatura autorizata a antreprenorilor;
- centralizator facturi, chitanţe, bonuri de consum, alte documente financiare româneşti şi ucrainene;
- deconturi privind:
● decontarea comisioanelor şi spezelor bancare aferente operaţiunilor efectuate pentru şantierul Krivoi Rog - Ucraina;
● cheltuielile legate de naveta;
● cheltuielile cu amortizarea mijloacelor fixe;
● cheltuielile efectuate de antreprenori pentru şantierul Krivoi Rog - Ucraina;
● cheltuielile legate de casarea mijloacelor fixe pe plan local.
3. Antreprenorii vor depune documentele pentru decontarea cheltuielilor în termen de 5 (cinci) zile de la data încheierii trimestrului.
4. În termen de 10 (zece) zile ordonatorii de credite Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului şi Ministerul Industriei şi Comerţului - verifica documentele de plata prezentate de antreprenori, în conformitate cu prevederile art. 2 din hotãrâre.
5. Cheltuielile pentru care antreprenorii nu au putut prezenta documentele de decont pentru trimestrul de referinta se deconteazã în trimestrul urmãtor, în aceleaşi condiţii.
Cheltuieli de întreţinere:
a) materiale necesare pentru intervenţiile la lucrãrile de baza, executate şi nereceptionate, şi pentru întreţinerea organizãrii de şantier şi cheltuielile interne şi internaţionale generate de manipularea şi transportul acestora;
b) carburanţi şi lubrifianţi pentru mijloacele auto şi utilajele care participa la lucrãrile de întreţinere în perioada de sistare, efectuate pe teritoriul romanesc şi ucrainean, generate de manipularea şi transportul acestora;
c) cheltuieli pentru consumul de apa, canal, fax, electricitate, încãlzire, gaze;
d) cheltuieli pentru medicamente şi spitalizari;
e) cheltuieli pentru alimente;
f) cheltuieli pentru consumabile, obiecte de inventar;
g) cheltuieli pentru protecţia muncii;
h) cheltuieli pentru transportul personalului (România - Ucraina, retur şi pe plan local).
Cheltuieli cu reexportul:
a) cheltuieli cu autorizaţiile pentru reexport;
b) cheltuieli de transport (Societatea Comercialã "Romtrans" - S.A. şi regiile autonome "Administraţia Nationala a Drumurilor din România" şi "Societatea Nationala a Cãilor Ferate Romane");
c) cheltuieli cu transportul pe cãile ferate ucrainene;
d) taxe şi comisioane vamale;
e) taxe de drum intern şi internaţional;
f) cheltuieli de manipulare, de încãrcare-descãrcare şi de transport înspre şi dinspre rampa;
g) cheltuieli pentru reparaţiile la mijloacele fixe aduse din reexport;
h) cheltuieli pentru pregãtirea mijloacelor de transport auto în vederea reexportului.
Cheltuieli cu comisioane şi speze bancare
Cheltuieli legate de naveta (salariu, diurna, cheltuieli de transport pe parcurs intern şi extern, carburanţi şi lubrifianţi)

III. Verificarea operaţiunilor

În afarã documentelor justificative pentru cheltuielile efectuate şi prezentate la decontare, prevãzute la cap. II, ordonatorul de credite verifica:
- realizarea activitãţilor prevãzute la art. 1 din hotãrâre;
- întocmirea documentelor justificative.

Ministrul lucrãrilor publice
şi amenajãrii teritoriului,
Nicolae Noica

Ministrul finanţelor,
Decebal Traian Remes

Ministrul industriei şi comerţului,
Radu Berceanu





ANEXA 1

FILIALA .............


SITUAŢIA
privind cheltuielile pe trimestrul ............ anul .......

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Nomenclatorul Codul de Cheltuieli Echivalentul Cursul de schimb
crt. de cheltuieli identi- ─────────────── ──────────── la finele
(pe activitãţi) ficare lei $ grivne lei $ trimestrului*)
în conta- ───────────────
bilitate lei/$ grivna/$
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Cheltuieli cu paza
obiectivelor
de baza, O.S. .... .... .... .... .... .... .... ....
2. .................. .... .... .... .... .... .... .... ....
3. Cheltuieli cu
întreţinerea şi
funcţionarea
centralelor
termice .... .... .... .... .... .... .... ....
4.
5.
.
.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Director, Contabil-şef,
.............. ....................

───────────────
*) Se anexeazã copii de pe documentele oficiale privind cursul de schimb valutar.






ANEXA 2

FILIALA ..................


CENTRALIZATORUL
cheltuielilor în lei pe trimestrul ................ anul ............

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Activitatea Codul Salariile Alte cheltuieli Total
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. ......... ......... ......... .........
2. ......... ......... ......... .........
3. ......... ......... ......... .........
.
.
.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Director, Contabil-şef,
.......... ...............

NOTA:
Se anexeazã copii de pe statele de plata pe luni şi pe formaţii, precum şi de pe alte documente oficiale (facturi, bonuri de consum, chitanţe etc.).






ANEXA 3

FILIALA .................


CENTRALIZATORUL
cheltuielilor în dolari S.U.A. pe trimestrul ................... anul ...........

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Activitatea Codul Indemnizaţiile Alte cheltuieli Total
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
......... ......... ......... .........
......... ......... ......... .........
......... ......... ......... .........
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Director, Contabil-şef,
............. ...............


NOTA:
Se anexeazã copii de pe listele pentru plata diurnei pe luni şi pe formaţii, precum şi de pe alte documente oficiale (facturi, bonuri de consum etc.).







ANEXA 4

FILIALA ..............


CENTRALIZATORUL
cheltuielilor în grivne pe trimestrul ............. anul.................

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Activitatea Codul Valoarea cheltuielilor Documentul
(grivne) (nr./data)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
............. ............. .............
............. ............. .............
............. ............. .............
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Director, Contabil-şef,
.......... ...............


NOTA:
Se anexeazã copii de pe documentele oficiale (facturi, bonuri de consum etc.).


---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016