CERERE
de suspendare a platii taxei pe valoarea adaugata aferente unor importuri si
includerea acesteia in decontul aferent lunii in care s-au realizat importurile
1. Denumirea agentului economic ...........................................
2. Localitatea .................., str. ..................... nr. ........,
judetul/sectorul .......................................................
3. codul fiscal al platitorului de T.V.A. .................................
4. Organul fiscal la care este inregistrat platitorul de T.V.A. ...........
........................................................................
5. Cifra de afaceri anuala (mii lei):
5.1. realizata in anul precedent .....................................
5.2. prevazuta pentru anul in curs ...................................
6. Valoarea anuala a importului (mii lei): ..........., din care:
6.1. materii prime ...................................................
6.2. utilaje, instalatii, echipamente, masini industriale, masini
agricole ........................................................
......................................................................
7. Importul de materii prime cuprins la pct. 6.1.:
7.1. denumirea .......................................................
7.2. produsele fabricate .............................................
8. Importul de utilaje, instalatii etc., cuprins la pct. 6.2.:
8.1. obiectivul de investitii ........................................
8.2. date ale contractelor/comenzilor/facturilor externe:
Nr. .............. data ........... furnizor extern .......................
Nr. .............. data ........... furnizor extern .......................
Nr. .............. data ........... furnizor extern .......................
Nr. .............. data ........... furnizor extern .......................
9. Anexam urmatoarele documente justificative: ............................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
Numele si prenumele ....................... Functia ........... Data ......
Semnatura si stampila:
MINISTERUL FINANTELOR
Directia generala legislatie
impozite indirecte
CERTIFICAT
Nr. ....... data ........
In conformitate cu prevederile <>Ordonantei Guvernului nr. 3/1992 , aprobata si
modificata prin <>Legea nr. 130/1992 si republicata, cu modificarile ulterioare,
se suspenda plata vamala a taxei pe valoarea adaugata, calculata potrivit legii
si inscrisa in Declaratia vamala de import.
Atestarea se refera la importul efectuat de:
Denumirea agentului economic ...........................................
Localitatea .................., str. ..................... nr. ........,
judetul/sectorul .........., codul fiscal al platitorului de T.V.A.
........................, privind:
I. utilajele, instalatiile, echipamentele, masinile industriale si
masinile agricole care fac obiectul urmatoarelor contracte, comenzi
sau facturi externe:
1. Nr. .............. data ........... furnizor extern .................
2. Nr. .............. data ........... furnizor extern .................
3. Nr. .............. data ........... furnizor extern .................
4. Nr. .............. data ........... furnizor extern .................
II. materiile prime:
(denumirea)
1. .....................................................................
2. .....................................................................
3. .....................................................................
4. .....................................................................
Prezentul certificat este valabil pentru importurile realizate pana la
data de ...............
Director general,