Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 28 decembrie 2006  privind modul de acordare a sprijinului financiar si conditiile de eligibilitate pentru sectorul viticol, asa cum este prevazut la lit. c) din anexa nr. 2 la   Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2006 (ANEXA J)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 28 decembrie 2006 privind modul de acordare a sprijinului financiar si conditiile de eligibilitate pentru sectorul viticol, asa cum este prevazut la lit. c) din anexa nr. 2 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2006 (ANEXA J)

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.054 bis din 30 decembrie 2006
--------
*) Aprobate de <>Ordinul nr. 850/2006 publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 din 30 decembrie 2006

ART. 1
Beneficiazã de sprijin pentru activitãţile din sectorul viticol producãtorii agricoli, persoane fizice şi/sau juridice care deţin şi/sau exploateazã suprafeţe cultivate cu viţã de vie individual sau în formã de asociere.
ART. 2
Producãtorii agricoli beneficiazã de acordarea sprijinului financiar o singurã datã pe an pentru activitãţile pevãzute în Anexa nr. 2 lit. c) pct. 1 şi 3 şi în douã etape pentru activitatea pevãzutã în Anexa nr. 2 lit. c) pct. 2 din Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului nr 123/2006 şi trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii de eligibilitate:
a) sã facã dovada deţinerii în proprietate/arendã/concesiune a unei suprafeţe cultivatã cu viţã de vie de minim 6,1 ha inclusiv;
b) sã facã dovada înscrierii suprafeţelor cultivate cu viţã de vie în Registrul plantaţiilor viticole;
c) sã facã dovada cã viţa de vie este din soiuri nobile pentru struguri de masã şi vin conform <>Ordinului nr. 225/2006 privind aprobarea Zonãrii soiurilor nobile de viţã de vie roditoare admise în culturã în arealele viticole din România;
d) sã foloseascã material sãditor viticol certificat pentru completarea golurilor în plantaţiile viticole cu soiuri nobile pentru struguri de masã şi vin.
ART. 3
(1) Pentru a beneficia de sprijin financiar producãtorii agricoli prevãzuţi la art. 1 depun oxere tip la sucursalele judeţene/espectiv a municipiului Bucureşti ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã, conform modelului prevãzut în anexele nr. 1a şi 1b. (2) Cererea tip este însoţitã, dupã caz, de urmãtoarele documente:
a) copie a documentelor de identificare ; buletin/carte de identitate pentru persoane fizice, certificat de înmatriculare şi certificat de înregistrare fiscalã pentru persoane juridice;
b) copie de pe actul de proprietate/contractul de concesionare/contractul de arendare a suprafeţei viticole înscrisã în Registrul plantaţiilor viticole, pentru care se solicitã sprijinul financiar;
c) copie a dovezii de platã a arendei/redevenţeî sau a altor obligaţii contractuale legate de folosinţa terenului din anul anterior;
d) copie a documentelor pentru plata substanţelor folosite la tratamentele fitosanitare şi /sau pentru plata aplicãrii acestora.
e) copie a autorizaţiei de producãtor de struguri destinaţi obţinerii de vinuri cu denumire de origine controlatã eliberatã de Oficiul Naţional al Denumirilor de Origine pentru Vinuri, denumit în continuare ONDOV dupã ultimul control al plantaţilor viticole;
f) copie a autorizaţiei de producãtor de vinuri cu denumire de origine controlatã, eliberatã de ONDOV;
g) copte a certificatului de atestare a dreptului de comercializare a vinurilor cu denumire de origine controlatã, eliberat de ONDOV;
ART. 4
(1) Cererile tip însoţite de documentele prevãzute la alin. (2) al art. 3 se depun separat pentru fiecare activitate astfel:
a) pânã la data de 1 aprilie pentru susţinerea costurilor aferente completãrii golurilor în plantaţiile viticole pe rod, în campania de primãvarã;
b) pânã la data de 30 aprilie pentru aplicarea tratamentelor fitosanitare în plantaţiile viticole pe rod cu soiuri nobile pentru struguri de masã şi vin, inclusiv pentru vinuri cu denumire de origine controlatã;
c) pânã la data de 20 august pentru autorizarea plantaţiilor viticole producãtoare de struguri de vin cu denumire de origine controlatã;
d) pânã la data de 1 octombrie pentru susţinerea costurilor aferente completãrii golurilor în plantaţiile viticole pe rod, în campania de toamnã;
e) pânã la data de 20 octombrie pentru susţinerea costurilor aferente certificãrii şi marcãrii vinurilor cu denumire de origine controlatã.
(2) Aceste cereri se înregistreazã într-un registru de evidenţã a cererilor ţinut de sucursalele judeţene,respectiv a municipiului Bucureşti ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã.
(3) În situaţia în care un producãtor agricol deţine şi/ sau exploateazã plantaţii viticole ale cãror suprafeţe sunt situate în mai multe unitãţi administrativ- teritoriale, acesta formuleazã cerere în fiecare unitate administrativ teritorialã unde este situat terenul.
ART. 5
(1) Cererile prevãzute la alin. (1) al art. 3 însoţite de documentele prevãzute la alin. (2) al art. 3 sunt verificate şi aprobate de cãtre reprezentanţii sucursalelor judeţene,respectiv a municipiului Bucureşti ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã.
(2) Dupã aprobarea cererilor sucursalele judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti ale Agenţiei de Plãti şi Intervenţie pentru Agriculturã întocmesc un centralizator cu cererile aprobate conform modelului prevãzut în anexa nr. 2.
(3) Sucursalele judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti ale Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã transmit centralizatorul cererilor la aparatul central al Agenţiei de Plãti şi Intervenţie pentru Agriculturã.
(4) Aparatul central al Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã întocmeşte centralizatorul pe judeţe cu sumele necesare acordãrii sprjinului financiar conform modelului prevãzut în anexa nr. 3 şi îl transmite la Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale.
(5) Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale solicitã Ministerului Finanţelor Publice deschiderea creditelor bugetare în baza situaţiei centralizatoare privind sumele cuvenite producãtorilor agricoli pentru sprijin financiar întocmit conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
(6) Dupã aprobarea de cãtre Ministerul Finanţelor Publice a cererii pentru deschiderea creditelor bugetare, Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale alimenteazã contul Agenţiei de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã în vederea virãrii sumelor necesare acordãrii sprijinului financiar în conturile beneficiarilor.
ART. 6
Recepţia activitãţilor pevãzute în Anexa nr. 2 lit. c) pct. 1-3 din <>Ordonanţa de Urgenţã a Guvernului nr. 123/2006 se face astfel:
a) pânã la data de 31 mai pentru susţinerea costurilor aferente completãrii golurilor în plantaţiile viticole pe rod, în campania de primãvarã;
b) pânã la data de 1 iunie pentru aplicarea tratamentelor fitosanitare în plantaţiile viticole pe rod cu soiuri nobile pentru struguri de masã şi vin, inclusiv pentru vinuri cu denumire de origine controlatã; c) pânã la data de 15 septembrie pentru autorizarea plantaţiilor viticole producãtoare de struguri de vin cu denumire de origine controlatã;
d) pânã la data de 15 noiembrie pentru susţinerea costurilor aferente completãrii golurilor în plantaţiile viticole pe rod, în campania de toamnã;
e) pânã la data de 20 noiembrie pentru certificarea şi marcarea vinurilor cu denumire de origine controlatã.
ART. 7
(1) Plata sprijinului financiar cãtre beneficiari se face dupã întocmirea procesului verbal de recepţie a activitãţilor prevãzute la lit. a), b) şi d) ale art. 6, conform modelului prevãzut în anexa nr. 5.
(2)Plata sprijinului financiar cãtre beneficiari pentru activitãţile prevãzute la lit. c) şi e) se face pe baza unui protocol încheiat între Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã şi Oficiul Naţional al Denumirilor de Origine pentru Vinuri.
ART. 8
Agenţia de Plãţi şi Intervenţie pentru Agriculturã efectueazã plãţile în contul beneficiarilor sprijinului financiar în termen de 30 de zile de la data realizãrii recepţiei activitãţilor.
ART. 9
Anexele nr. 1-5 fac parte intearantã din prezentele norme metodologice.


ANEXA 1a
la Anexa J


CERERE
pentru acordarea unul sprijin financiar persoanei fizice pentru efecuarea
activitãţii

Comuna (oraşul,municipiul) ......................
Nr. de înregistrare .............../.............
Domnul/Doamna ............, domiciliat/domiciliatã în localitatea ..........,
str ..............., nr. ......, judeţul ............., BI/CI seria ......
nr. ............ eliberat/eliberatã de ............., la data de ...........,
CNP ................., în baza actelor doveditoare anexate la prezenta cerere
solicit un sprijin financiar pentru:

┌────┬─────────────────┬───────┬─────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ Activitatea │ U.M. │Sprijin financiar│Total sprijin financiar│
│crt.│ │ ha/hl │ lei/ha/hl │ lei │
├────┼─────────────────┼───────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ │TOTAL: │ x │ x │ │
└────┴─────────────────┴───────┴─────────────────┴───────────────────────┘
Declar pe propria rãspundere cã suprafeţele propuse pentru efectuarea
activitãţilor prevãzute în tabel corespund realitãţii din teren.
Menţionez cã am depus cerere pentru sprijin financiar şi în localitatea
............. pentru suprafaţa de ............. privind lucrarea de
...................
Mã oblig sã particip la recepţionarea activitãţilor prevãzute în tabel
împreunã cu comisia stabilitã în prezenta ordonanţã şi sã restitui sumele
necuvenite, în condiţiile în care nu realizez activitãţile pe suprafeţele
pentru care solicit sprijin financiar.
Pentru primirea ajutorului financiar aprobat, plata aferentã acestuia se va
face în contul personal nr. ............., deschis la unitatea Casei de
Economii şi Consemnaţiuni CEC S.A. din localitatea ............, judeţul
............., sau la Banca ............., din localitatea ..............,
judeţul ............. Data .................

Beneficiar Se aprobã
Numele şi prenumele ............. Inspector APIA
Semnãtura ............... Numele şi prenumele ..........
Data ............. Semnãtura ...............
Ştampila ................




ANEXA 1b
la Anexa J



CERERE
pentru acordarea unui sprijin financiar persoanei juridice pentru
efecuarea activitãţii

Comuna (oraşul, municipiul) ........................
Nr. de înregistrare ...............................
Unitatea ............ cu sediul in localitatea ........... str. ............
nr. ....... judeţul ..........., CUI/CIF .............., telefon ...........
fax ....... e-mail reprezentata prin împuternicit ........(numele, prenumele
şi funcţia), cu domiciliul în localitatea ............., nr. ..... bloc.....
sc. .... et. ...., ap. ..... sectorul/judeţul ............. BI/CI ..........
seria ..... nr. ........... eliberat/eliberatã de ............... la data de
......... CNP ............., în baza actelor doveditoare anexate la prezenta
cerere solicit un sprijin financiar pentru:
┌────┬─────────────────┬───────┬─────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ Activitatea │ U.M. │Sprijin financiar│Total sprijin financiar│
│crt.│ │ ha/hl │ lei/ha/hl │ lei │
├────┼─────────────────┼───────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼───────┼─────────────────┼───────────────────────┤
│ │TOTAL: │ x │ x │ │
└────┴─────────────────┴───────┴─────────────────┴───────────────────────┘
Declar pe propria rãspundere cã suprafeţele propuse pentru efectuarea
activitãţilor prevãzute în tabel corespund realitãţii din teren.
Menţionez cã am depus cerere pentru sprijin financiar şi în localitatea
............. pentru suprafaţa de ............. privind activitatea de
...................
Mã oblig sã particip la recepţionarea lucrãrilor prevãzute în tabel
împreunã cu comisia stabilitã în prezenta ordonanţã şi sã restitui sumele
necuvenite, în condiţiile în care nu realizez activitãţile pe suprafeţele
pentru care solicit sprijin financiar.
Pentru primirea ajutorului financiar aprobat, plata aferentã acestuia se va
face în contul unitãţii IBAN nr. ................., la Banca ..............
din localitatea ............, judeţul ............., sau la Banca ..........,
din localitatea .............., judeţul .............
Data .................

Beneficiar Se aprobã
Numele şi prenumele ............. Inspector APIA
Semnãtura ............... Numele şi prenumele ..........
Data ............. Semnãtura ...............
Ştampila ................




ANEXA 2
la Anexa J



CENTRALIZATORUL
sumelor necesare sprijinului financiar acordat producãtorilor agricoli din
judeţul ...............

SUCURSALA APIA A JUDEŢULUL ..........

┌─────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ Activitatea │
│ │ ├────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┤
│ │ │Autorizarea │Certificarea│Completarea │Aplicarea │ TOTAL │
│ │ │plantaţiilor│şi marcarea │golurilor în│tratamente- │ │
│ │ │de struguri │vinurilor cu│plantaţiile │lor fitosa- │ │
│ │ │pentru vi- │denumire de │viticole pe │nitare în │ │
│ │ │nuri cu de- │origine │rod │plantaţiile │ │
│ │ │numire de │controlatã │ │viticole pe │ │
│ │ │origine │ │ │rod cu so- │ │
│Nr. │Loca-│controlatã │ │ │iuri nobile │ │
│crt. │lita-│ │ │ │pentru stru-│ │
│ │tea │ │ │ │guri de masã│ │
│ │ │ │ │ │şi vin, in- │ │
│ │ │ │ │ │clusiv pen- │ │
│ │ │ │ │ │tru vinuri │ │
│ │ │ │ │ │cu denumire │ │
│ │ │ │ │ │de origine │ │
│ │ │ │ │ │controlatã │ │
│ │ ├──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ha │ lei │ hl │ lei │ ha │ lei │ ha │ lei │ha/hl │ lei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │judeţ│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘

Director sucursalã,
Numele şi prenumele ................................
Semnãtura ..........................................
Ştampila ...........................................
Data ...............................................




ANEXA 3
la Anexa J



CENTRALIZATORUL
sumelor necesare sprijinului financiar acordat producãtorilor agricoli

APIA

┌─────┬─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ │ Activitatea │
│ │ ├────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬────────────┤
│ │ │Autorizarea │Certificarea│Completarea │Aplicarea │ TOTAL │
│ │ │plantaţiilor│şi marcarea │golurilor în│tratamente- │ │
│ │ │de struguri │vinurilor cu│plantaţiile │lor fitosa- │ │
│ │ │pentru vi- │denumire de │viticole pe │nitare în │ │
│ │ │nuri cu de- │origine │rod │plantaţiile │ │
│ │ │numire de │controlatã │ │viticole pe │ │
│ │ │origine │ │ │rod cu so- │ │
│Nr. │Jude-│controlatã │ │ │iuri nobile │ │
│crt. │ţul │ │ │ │pentru stru-│ │
│ │ │ │ │ │guri de masã│ │
│ │ │ │ │ │şi vin, in- │ │
│ │ │ │ │ │clusiv pen- │ │
│ │ │ │ │ │tru vinuri │ │
│ │ │ │ │ │cu denumire │ │
│ │ │ │ │ │de origine │ │
│ │ │ │ │ │controlatã │ │
│ │ ├──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┼──────┬─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ ha │ lei │ hl │ lei │ ha │ lei │ ha │ lei │ha/hl │ lei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│ │TOTAL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ţarã │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘

Director general Director economic
Numele şi prenumele ................ Numele şi prenumele ................
Semnãtura .......................... Semnãtura ............
Ştampila ........................... Ştampila .............
Data ............................... Data .................




ANEXA 4
la Anexa J



SITUAŢIA CENTRALIZATOARE
privind sumele cuvenite producãtorilor agricoli pentru sprijin financiar

MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE
Nr. ............./................

┌────┬─────────────────────────┬──────────────┬───────────────┬──────────────┐
│Nr. │ Activitatea │ UM │ Sprijin │ Suma totalã │
│crt.│ │ ha/hl │ financiar │ lei │
│ │ │ │ lei/ha/hl │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 1 │Autorizarea plantaţiilor │ │ │ │
│ │de struguri pentru vinuri│ │ │ │
│ │cu denumire de origine │ │ │ │
│ │controlatã │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 2 │Certificarea şi marcarea │ │ │ │
│ │vinurilor cu denumire de │ │ │ │
│ │origine controlatã │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 3 │Completarea golurilor în │ │ │ │
│ │plantaţiile viticole pe │ │ │ │
│ │rod │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ 4 │Aplicarea tratamentelor │ │ │ │
│ │fitosanitare în planta- │ │ │ │
│ │ţiile viticole pe rod cu │ │ │ │
│ │soiuri nobile pentru │ │ │ │
│ │struguri de masã şi vin, │ │ │ │
│ │inclusiv pentru vinuri cu│ │ │ │
│ │denumire de origine │ │ │ │
│ │controlatã │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │
└────┴─────────────────────────┴──────────────┴───────────────┴──────────────┘

DIRECŢIA BUGET-FINANŢE
Director,
Numele şi prenumele .......................
Semnãtura .................................
Ştampila
Data ......................................




ANEXA 5
la Anexa J



PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE*)
a activitãţilor

Comuna (oraşul, municipiul) .....................................
Judeţul .........................................................
Nr. de înregistrare ........................../..................
Inspector APIA ....................................... (numele şi prenumele);
în prezenţa beneficiarului persoanã fizicã/persoanã juridicã ...............,
cu domiciliul/sediul în localitatea .................., str. ................
nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap ...., judeţul/sectorul ..........,
CNP/CUI/CIF .................. reprezentat de împuternicit ..................
(numele şi prenumele), cu domiciliul în localitatea .........................,
str. ..................... nr. ......, bl. ...., sc. ...., et. ...., ap.....,
judeţul/sectorul ........., constatã urmãtoarele:
Beneficiarul sprijinului financiar ................, prin cererea nr. .......
din ................, a realizat lucrarea ...................................
pe suprafaţa de .......... ha.
În urma verificãrii în teren se constatã cã activitatea .....................
pe suprafaţa de ....... ha din tarlaua nr. ........, parcela nr. .......din
Registrul plantaţiilor viticole corespunde cererii şi a fost efectuatã cu
respectarea prevederilor legale din domeniu.

┌────┬────────────────┬─────────────────────┬──────────┬─────────────────────┐
│Nr. │ Activitatea │ Suprafaţa │Diferenţe │ Suma │
│crt.│ │ ha │ ±ha │ lei │
│ │ ├──────────┬──────────┼──────────┼──────────┬──────────┤
│ │ │Angajatã │Realizatã │ │Cuvenitã │Restituitã│
├────┼────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 1. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 2. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 3. │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
│ 4. │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┘

Persoanã fizicã/juridicã Se aproba
Numele şi prenumele ................. Inspector APIA
Semnãtura .................... Numele şi prenumele .............
Ştampila Semnãtura ..............
Data ............ Ştampila ................

*) Procesul-verbal de recepţie se întocmeşte separat pentru fiecare
activitate


----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016