Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 28 decembrie 2006  privind modul de acordare a sprijinului financiar si conditiile de eligibilitate pentru activitati din sectorul de imbunatatiri funciare, asa cum este prevazut in anexa nr. 4 la   Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2006 (ANEXA N)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 28 decembrie 2006 privind modul de acordare a sprijinului financiar si conditiile de eligibilitate pentru activitati din sectorul de imbunatatiri funciare, asa cum este prevazut in anexa nr. 4 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2006 (ANEXA N)

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 1.054 bis din 30 decembrie 2006
-----------
*) Aprobate de <>Ordinul nr. 850 din 28.12.2006 , publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1.054 din 30 decembrie 2006.

ART. 1
Prezentele norme metodologice reglennenteazã criteriile şi procedurile privind acordarea sprijinului financiar organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare, denumite în continuare organizaţii, federaţiilor de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare, denumite în continuare federaţii, şi Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare, denumitã în continuare Administraţia.
ART. 2
Beneficiarii sprijinului financiar sunt organizaţiile, federaţiile şi Administraţia.
ART. 3
Sursa de finanţare a sprijinului financiar prevãzut la art. 2 se asigurã anual de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale.
ART. 4
Implementarea acordãrii sprijinului financiar, verificarea modului de îndeplinire a condiţiilor legale pentru acordarea acestuia şi decontarea sumelor aferente de cãtre beneficiari, se asigurã prin direcţiile pentru agriculturã şi dezvoltare ruralã judeţene respectiv a municipiului Bucureşti, denumite în continuare DADR, în cazul organizaţiilor şi federaţiilor şi prin Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, denumit în continuare ministerul, în cazul Administraţiei.
ART. 5
Pentru asigurarea stãrii de funcţionare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare, se acordã sprijin financiar organizaţiilor şi federaţiilor care au preluat în proprietate sau folosinţã gratuitã infrastructura de îmbunãtãţiri funciare situatã pe teritoriile acestora, precum şi Administraţiei pentru infrastructura de îmbunãtãţiri funciare situatã pe teritoriile organizaţiilor şi federaţiilor şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestora.
ART. 6
(1) Sprijinul financiar ce se acordã organizaţiilor şi federaţiilor poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) menţinerea în funcţiune, prin realizarea lucrãrilor de întreţinere şi reparaţii, precum şi asigurarea pazei şi protecţiei infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului organizaţiilor şi al federaţiilor, şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora;
b) executarea lucrãrilor de aducere în stare de funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate în cadrul teritoriului organizaţiilor şi al federaţiilor şi aflate în proprietatea sau folosinţa acestora.
(2) Sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. a) se acordã anual, dupã cum urmeazã:
a) organizaţiilor în limita unei sume stabilite la hectar pe fiecare activitate de îmbunãtãţiri funciare, pentru suprafeţele de teren deservite de infrastructura de îmbunãtãţiri funciare preluatã în proprietate sau folosinţã de aceste organizaţii, cuprinse în contractele multianuale de prestãri de servicii de îmbunãtãţiri funciare şi deţinute în baza unui titlu valabil de membrii acestor organizaţii;
b) federaţiilor în baza solicitãrilor şi a documentelor justificative a cheltuielilor de asigurare a protecţiei şi pazei infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa gratuitã a federaţiei, precum şi de executare a unor lucrãri de reparaţii accidentale şi care nu pot fi acoperite prin plata tarifelor pentru serviciile de îmbunãtãţiri funciare prestate organizaţiilor.
(3) Sprijinul financiar prevãzut la alin. (1) lit. b) se acordã o singurã datã pentru acoperirea cheltuielilor necesare executãrii lucrãrilor de reparaţii prevãzute în anexele la protocolul de transmitere încheiat conform prevederilor art. 73 şi 75 din Normele metodologice de aplicare a <>Legii îmbunãtãţirilor funciare nr. 138/2004 , aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1872/2005 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 109 din 6 februarie 2006.
ART. 7
(1) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la art. 6 alin. (2) lit. a), organizaţia depune la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţitã de documente justificative care sã ateste cã infrastructura de îmbunãtãţiri funciare este în proprietatea sau folosinţa acesteia, cã a încheiat contract multianual în vigoare şi cã suprafeţele de teren în baza cãrora se calculeazã cuantumul sprijinului financiar anual sunt deţinute de cãtre membrii organizaţiei în baza unor titluri valabile, la care se anexeazã centralizatorul privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, pazã şi protecţie a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei, conform anexei nr. 1a) la cerere.
(2) Pentru acordarea sprijinului financiar prevãzut la art. 6 alin. (2) lit. b), federaţia depune la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia o cerere, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, însoţitã de titlurile valabile de deţinere în proprietate sau folosinţã gratuitã a infrastructurii, de lista obiectivelor pentru paza şi protecţia cãrora se solicitã sprijin financiar, precum şi de documentele justificative ale cheltuielilor efectuate pentru executarea lucrãrilor de reparaţii accidentale, la care se anexeazã centralizatorul privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei, precum şi de executare a reparaţiilor accidentale la infrastructura de îmbunãtãţiri funciare aflatã în folosinţa gratuitã sau proprietatea federaţiei, conform anexei nr. 1b) la cerere.
(3) Sprijinul financiar prevãzut la art. 6 alin. (3) se acordã în baza cererii, al cãrei model este prezentat în anexa nr. 1, depuse de fiecare organizaţie sau federaţie la DADR pe raza cãreia se aflã situat sediul acesteia, însoţite de titlurile valabile de deţinere în proprietate sau folosinţã a infrastructurii, de lista elementelor de infrastructurã la care lucrãrile de reparaţii menţionate în anexele la protocolul de transmitere a proprietãţii sau folosinţei asupra infrastructurii nu au fost finalizate, cu precizarea valorii actualizate a acestor lucrãri, la care se anexeazã centralizatorul privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de finalizare a lucrãrilor de reparaţii a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei / federaţiei cuprinse în anexele la protocol, conform anexei nr. 1c) la cerere.
(4) Cererile de acordare a sprijinului financiar pentru luna în curs se depun de organizaţii şi federaţii lunar, pânã la data de 5 a lunii urmãtoare. În termen de 5 zile de la primirea cererii, DADR verificã realitatea şi legalitatea documentelor şi prezintã ministerului pânã la data de 15 al fiecãrei luni, centralizat la nivelul judeţului, decontul justificativ pentru eliberarea sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de organizaţii şi federaţii.
ART. 8
Sprijinul financiar ce se acordã Administraţiei poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) executarea lucrãrilor de punere în funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul organizaţiilor şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s'ada putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestor organizaţii;
b) executarea lucrãrilor de punere în funcţiune a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul federaţiilor şi care, din cauza stãrii de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa gratuitã a acestor federaţii.
ART. 9
(1) La solicitarea organizaţiilor şi federaţiilor care, din cauza stãrii de degradare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul acestora, nu au putut prelua proprietatea sau folosinţa asupra acesteia, şi în vederea acordãrii sprijinului financiar prevãzut la art. 8, Administraţia evalueazã necesarul lucrãrilor de punere în funcţiune şi estimeazã costurile aferente, şi întocmeşte şi înainteazã ministerului lista centralizatoare privind cererile pentru executarea lucrãrilor propuse de punere în funcţiune, la nivel de unitate de administrare, cu defalcare pe fiecare federaţie şi organizaţie.
(2) Administraţia ierarhizeazã cererile prevãzute la alin. 1) în funcţie de costurile specifice ale lucrãrilor de punere în funcţiune şi de costurile specifice anuale de exploatare.
(3) Lista lucrãrilor elaboratã pe baza criteriilor prevãzute la alin. (2) şi volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrãrilor se aprobã de Consiliul de administraţie al Administraţiei.
(4) În limita fondurilor prevãzute în buget ministerul întocmeşte lista lucrãrilor de punere în funcţiune prioritare, stabileşte volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrãrilor prioritare şi aprobã suplimentarea sau modificarea corespunzãtoare a bugetului Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare.
ART. 10
Se acordã sprijin financiar Administraţiei pentru executarea de lucrãri de modernizare şi retehnologizare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriile organizaţiilor şi federaţiilor şi care, din cauza stãrii avansate de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestora.
ART. 11
Sprijinul financiar poate fi utilizat pentru acoperirea cheltuielilor necesare desfãşurãrii urmãtoarelor activitãţi:
a) realizarea de investiţii pentru modernizarea şi retehnologizarea infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul organizaţiilor şi care, din cauza stãrii avansate de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa acestor organizaţii;
b) realizarea de investiţii pentru modernizarea şi retehnologizarea infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul federaţiilor şi care, din cauza stãrii avansate de degradare, nu s-a putut transmite în proprietatea sau folosinţa gratuitã a acestor federaţii.
ART. 12
(1) La solicitarea organizaţiilor şi federaţiilor care, din cauza stãrii avansate de degradare a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare situate pe teritoriul acestora, nu au putut prelua proprietatea sau folosinţa asupra acesteia, şi în vederea acordãrii sprijinului financiar prevãzut la art. 11, Administraţia evalueazã necesarul lucrãrilor de modernizare şi retehnologizare şi estimeazã costurile aferente investiţiei, întocmeşte şi înainteazã ministerului lista privind cererile pentru executarea de lucrãri de modernizare şi retehnologizare, la nivel de unitate de administrare, cu defalcare pe fiecare federaţie şi organizaţie.
(2) Administraţia ierarhizeazã cererile prevãzute la alin. 1) în funcţie de costurile specifice ale lucrãrilor de modernizare şi retehnologizare şi de costurile specifice anuale de exploatare.
(3) Lista lucrãrilor elaboratã pe baza criteriilor prevãzute la alin. (2) şi volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrãrilor se aprobã de Consiliul de administraţie al Administraţiei.
(4) În limita fondurilor prevãzute în bugetul sãu ministerul întocmeşte lista lucrãrilor de modernizare şi retehnologizare prioritare, stabileşte volumul fondurilor necesare pentru realizarea lucrãrilor prioritare şi aprobã suplimentarea sau modificarea corespunzãtoare a bugetului Administraţiei Naţionale a Îmbunãtãţirilor Funciare.
ART. 13
(1) Pentru acordarea sprijinului financiar care acoperã cheltuielile prevãzute la art. 6, 8 şi 11 ministerul prezintã justificarea sumelor acordate pentru luna anterioarã şi, pânã la data de 26 a lunii în curs pentru luna urmãtoare, solicitã Ministerului Finanţelor Publice deschiderea creditelor bugetare, la care se anexeazã centralizatorul sprijinului financiar ce se solicitã de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare, federaţiilor şi Administraţiei, aprobat de ordonatorul principal de credite, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3, întocmit pe baza situaţiei sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor efectuate de organizaţii şi federaţii defalcate pe DADR, conform modelului din anexa nr. 4.
(2) Pentru acordarea cãtre Administraţie a sprijinului financiar care acoperã cheltuielile prevãzute la art. 10 ministerul solicitã Ministerului Finanţelor Publice deschiderea creditelor bugetare conform prevederilor legale în vigoare.
ART. 14
Ministerul verificã permanent modul de acordare si utilizare a fondurilor publice reprezentând sprijinul financiar acordat organizaţiilor, federaţiilor şi Administraţiei în baza prezentelor Norme metodologice.
ART. 15
Anexele nr. 1 - 4 fac parte integrantã din prezentele Norme metodologice.


ANEXA 1
-------
la anexa N
----------

CERERE
pentru acordarea sprijinului financiar conform
art. 10 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului
nr. 123/2006 pentru aprobarea acordãrii sprijinului
financiar producãtorilor agricoli din sectorul vegetal,
zootehnic, al îmbunãtãţirilor funciare şi al
organizãrii şi sistematizãrii teritoriului

Solicitantul Federaţia de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare/Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare ..........., cu sediul în localitatea ........., judeţul .........., reprezentat(ã) prin ........... în calitate de .................... (preşedinte sau director),
Având un teritoriu / suprafaţã de teren de ....... ha în cadrul amenajãrii de îmbunãtãţiri funciare .................. din care:
a) ..... ha deservite de infrastructurã de irigaţii,
b) ..... ha deservite de infrastructurã de desecare şi drenaj,
c) ..... ha deservite de lucrãri de combatere a eroziunii solului,
d) ..... ha deservite de lucrãri de apãrare împotriva inundaţiilor,
Solicitãm acordarea sprijinului financiar pentru:
A. decontarea cheltuielilor, în luna ...... conform centralizatorului privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de întreţinere, reparaţii, paza şi protecţie a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei, prezentat în anexa nr 1a) la prezenta cerere.
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru nr. ............., deschis la banca .................... .
B. decontarea cheltuielilor, în luna ..........., conform centralizatorului privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei şi protecţiei, precum şi de executare a reparaţiilor accidentale la infrastructura aflatã în folosinţa gratuitã sau proprietatea federaţiei, prezentat în anexa nr. 1b) la prezenta cerere.
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru nr. ............, deschis la banca .................... .
C. decontarea cheltuielilor, în luna .........., conform centralizatorului privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor de finalizare a lucrãrilor de reparaţii a infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa organizaţiei/federaţiei cuprinse în anexele la protocol, prezentat în anexa nr. 1c) la prezenta cerere.
Sumele acordate ca sprijin financiar se vor vira în contul nostru nr. ........, deschis la banca .................... .
Anexãm cererii copii de pe urmãtoarele documente*):
----------
*) Se vor anexa documentele necesare în funcţie de obiectul cererii.
a) protocolul de predare-primire a infrastructurii de îmbunãtãţiri funciare cãtre organizaţie/federaţie;
b) documente justificative de efectuare a cheltuielilor.

Data ......... Numele şi prenumele în clar
...................
Semnãtura .......

L.S.

Direcţia pentru Agriculturã şi Dezvoltare Ruralã
.......................


Certificãm realitatea, legalitatea şi regularitatea documentelor depuse de federaţie/organizaţie pe baza cãrora beneficiazã de sprijinul financiar solicitat în sumã de ............ lei.


Director executiv Director economic/Contabil şef


Respingem cererea pentru urmãtoarele motive:
- ......................
- ......................
- ......................


Director executiv Director economic/Contabil şef



ANEXA 1a)
---------
la Anexa 1
------------



OIF*) .............
FOIF**) ...........
Amenajarea de îmbunãtãţiri funciare ............
DADR ...................


CENTRALIZATOR
privind solicitãrile de acordare a sprijinului
financiar pentru acoperirea cheltuielilor de
întreţinere, reparaţii, pazã şi protecţie a
infrastructurii aflate în proprietatea sau folosinţa
organizaţiei, efectuate în luna ....... anul .......

┌─────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeaza de OIF │ Se completeaza de DADR │
├───┬───────────┬───────┬─────────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤
│Nr.│PL***)/zona│Supra- │Suprafata│Suma │Cuantu│Sprijinul financiar acordat │
│crt│ │fata │detinuta │limita │mul │si justificarea cheltuielilor│
│ │ │amena- │de membri│stabi- │maxim │ efectuate │
│ │ │jata │cuprinsa │lita │al ├──────────────┬───────┬──────┤
│ │ │ [ha] │in con- │pentru │spriji│Solicitari de │Spriji-│Rest │
│ │ │ │tractele │activi-│nului │sprijin finan-│nul │de │
│ │ │ │multi- │tatea │finan-│ciar pentru │acordat│acor- │
│ │ │ │anuale │de ....│ciar │luna ........ │de la │dat │
│ │ │ │ [ha] │[lei/ha│[lei] ├───────┬──────┤incepu-│[lei] │
│ │ │ │ │ │ │Suma │Docu- │tul │ │
│ │ │ │ │ │ │solici-│mente │anului │ │
│ │ │ │ │ │ │tata │justi-│ [lei] │ │
│ │ │ │ │ │ │[lei] │fica- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │tive │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │5=3x4 │ 6 │ 7 │ 8 │9=5-8 │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │PL 1/zona 1│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │PL 2/zona 2│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │......... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │PL n/zona n│ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Total OIF │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───────────┴───────┴─────────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘


Întocmit, DADR .........
Organizaţia de îmbunãtãţiri
funciare (OIF) ..........
Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/
Contabil şef


*) Organizaţia de îmbunãtãţiri funciare
**) Federaţia de organizaţii de îmbunãtãţiri funciare
***) Punct de livrare a apei pentru irigaţii / zonã cu
autonomie funcţionalã.




ANEXA 1b)
----------
la Anexa 1
----------



FOIF ............
Amenajarea de îmbunãtãţiri funciare .............
DADR ..................


CENTRALIZATOR
privind solicitãrile de acordare a sprijinului financiar
pentru acoperirea cheltuielilor de asigurare a pazei
şi protecţiei, precum şi de executare a reparaţiilor
accidentale la infrastructura aflatã în folosinţa
gratuitã sau proprietatea federaţiei, efectuate
în luna ......... anul............

┌─────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeaza de FOIF │ Se completeaza de DADR │
├───┬───────────────────┬─────────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤
│Nr.│Obiective de │Numar de │Suma │Cuantu│Sprijinul financiar acordat │
│crt│infrastructura / │obiective│limita │mul │si justificarea cheltuielilor│
│ │Reparatii │ / │stabi- │maxim │ efectuate │
│ │accidentale │reparatii│lita │al ├──────────────┬───────┬──────┤
│ │ │acciden- │pentru │spriji│Solicitari de │Spriji-│Rest │
│ │ │tale │activi-│nului │sprijin finan-│nul │de │
│ │ │[buc] │tatea │finan-│ciar pentru │acordat│acor- │
│ │ │ │de ....│ciar │luna ........ │de la │dat │
│ │ │ │[lei / │[lei] ├───────┬──────┤incepu-│[lei] │
│ │ │ │obiec- │ │Suma │Docu- │tul │ │
│ │ │ │tiv / │ │solici-│mente │anului │ │
│ │ │ │repara-│ │tata │justi-│ [lei] │ │
│ │ │ │tie] │ │[lei] │fica- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │tive │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │4=2x3 │ 5 │ 6 │ 7 │8=4-7 │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPA/SPB │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SRP │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPE │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │CH │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │...... │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Altele │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Reparatii │ │ │ │ │ │ │ │
│ │accidentale │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SP ..... │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │CH │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Total FOIF │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───────────────────┴─────────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘


Întocmit, DADR .........
Federaţia de organizaţii de
îmbunãtãţiri funciare (FOIF) ......

Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/
Contabil şef





ANEXA 1c)
----------
la Anexa 1
----------



OIF ..............
FOIF .............
Amenajarea de îmbunãtãţiri funciare .............
DADR ..................


CENTRALIZATOR
privind solicitãrile de acordare a sprijinului
financiar pentru acoperirea cheltuielilor de
finalizare a lucrãrilor de reparaţii a
infrastructurii aflate în proprietatea sau
folosinţa organizaţiei/federaţiei cuprinse în
anexele la protocol efectuate în luna ..... anul ......

┌─────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeaza de OIF/FOIF │ Se completeaza de DADR │
├───┬───────────┬───────┬─────────┼───────┬──────┬─────────────────────────────┤
│Nr.│Elementele │Costul │Rest de │Coefi- │Valoa-│Sprijinul financiar acordat │
│crt│de infra- │estimat│executat │cient │rea │si justificarea cheltuielilor│
│ │structura │al repa│la 31.12.│de │actua-│ efectuate │
│ │la care se │ratii- │2006 │actua- │lizata├──────────────┬───────┬──────┤
│ │solicita │lor │ [lei] │lizare │[lei] │Solicitari de │Valoa- │Rest │
│ │finalizarea│conform│ │a valo-│ │sprijin finan-│rea │de │
│ │lucrarilor │anexei │ │rii lu-│ │ciar pentru │cumula-│acor- │
│ │de repara- │nr.... │ │crari- │ │luna ........ │ta a │dat │
│ │tii din │la pro-│ │lor de │ ├───────┬──────┤spriji-│[lei] │
│ │anexa nr...│tocol │ │repara-│ │Suma │Docu- │nului │ │
│ │la protocol│[lei] │ │tii │ │solici-│mente │acordat│ │
│ │ │ │ │k=1,...│ │tata │justi-│ [lei] │ │
│ │ │ │ │ │ │[lei] │fica- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │tive │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │5=3x4 │ 6 │ 7 │ 8 │9=5-8 │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SP ..... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Retea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │canale │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │CH │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPP 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │SPP 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Retea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conducte 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Retea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conducte 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────┼───────┼─────────┼───────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┤
│ │Total FOIF/│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ OIF │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───────────┴───────┴─────────┴───────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┘


Întocmit, DADR .........
Organizaţia de îmbunãtãţiri
funciare (OIF) ..........

Preşedinte, Director, Director executiv, Director economic/
Contabil şef




ANEXA 2
-------
la Anexa N
----------




DIRECŢIA PENTRU AGRICULTURĂ ŞI DEZVOLTARE RURALĂ
Judeţul ........................


DECONT JUSTIFICATIV
pentru eliberarea sprijinului financiar pentru
acoperirea cheltuielilor efectuate de
organizaţii şi federaţii în luna ..........

┌───┬───────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│Nr.│Amenajarea de imbunata-│solicitarile│solicitarile│solicitarile│ Total │
│crt│tiri funciare │de acordare │de acordare │de acordare │solicitari │
│ ├───────────────────────┤a sprijinu- │a sprijinu- │a sprijinu- │sprijin │
│ │ OIF/FOIF │lui finan- │lui finan- │lui finan- │financiar │
│ │ │ciar pentru │ciar pentru │ciar pentru │pe │
│ │ │acoperirea │acoperirea │acoperirea │organizatie│
│ │ │cheltuieli- │cheltuieli- │cheltuieli- │/ federatie│
│ │ │lor de │lor de │lor de │ [lei] │
│ │ │intretinere,│asigurare a │finalizare a│ │
│ │ │reparatii, │pazei si │lucrarilor │ │
│ │ │paza si pro-│protectiei, │de reparatii│ │
│ │ │tectie a │precum si de│a infrastruc│ │
│ │ │infrastruc- │executare a │turii aflate│ │
│ │ │turii aflate│reparatiilor│in proprie- │ │
│ │ │in proprie- │accidentale │tatea sau │ │
│ │ │tatea sau │la infra- │folosinta │ │
│ │ │folosinta │structura │organizatiei│ │
│ │ │organizatiei│aflata in │/ federatiei│ │
│ │ │ [lei] │folosinta │cuprinse in │ │
│ │ │ │gratuita sau│anexele la │ │
│ │ │ │proprietatea│protocol │ │
│ │ │ │federatiei │ [lei] │ │
│ │ │ │ [lei] │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │5 = 2+3+4 │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 1 │ OIF 1 │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 2 │ OIF 2 │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 3 │ ..... │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│...│ OIF n │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ FOIF 1 │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ FOIF 2 │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ ... │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ FOIF n │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ Total DADR │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
└───┴───────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘




Notã:
Ministerul va comunica pentru fiecare organizaţie / federaţie limita maximã a sprijinului financiar care poate fi acordat.
Se anexeazã contractele de prestãri de servicii de îmbunãtãţiri funciare încheiat de organizaţie / federaţie cu terţi furnizori, în vigoare.

Director, Director economic,



ANEXA 3
-------
la Anexa N
----------




MINISTERUL AGRICULTURII PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

APROBAT


de ordonatorul principal de credite


CENTRALIZATORUL
sprijinului financiar ce se solicitã de la
bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor
organizaţiilor de îmbunãtãţiri funciare,
federaţiilor şi Administraţiei Naţionale a
Îmbunãtãţirilor Funciare pe perioada ..........



┌───┬───────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│Nr.│Specificatia │Programat in│Total │Suma │ Total │
│crt│ │anul ...... │decontat │solicitata │perioada │
│ │ │ │anterior │ │ (3+4) │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 1 │Sprijin financiar │ │ │ │ │
│ │pentru acoperirea │ │ │ │ │
│ │cheltuielilor de │ │ │ │ │
│ │întreţinere, reparaţii,│ │ │ │ │
│ │pazã şi protecţie a │ │ │ │ │
│ │infrastructurii aflate │ │ │ │ │
│ │în proprietatea sau │ │ │ │ │
│ │folosinţa organizaţiei │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 2 │Sprijin financiar │ │ │ │ │
│ │pentru acoperirea │ │ │ │ │
│ │cheltuielilor de │ │ │ │ │
│ │asigurare a pazei şi │ │ │ │ │
│ │protecţiei, precum şi │ │ │ │ │
│ │de executare a │ │ │ │ │
│ │reparaţiilor │ │ │ │ │
│ │accidentale la │ │ │ │ │
│ │infrastructura aflatã │ │ │ │ │
│ │în folosinţa gratuitã │ │ │ │ │
│ │sau proprietatea │ │ │ │ │
│ │federaţiei │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 3 │Sprijin financiar │ │ │ │ │
│ │pentru acoperirea │ │ │ │ │
│ │cheltuielilor de │ │ │ │ │
│ │finalizare a lucrãrilor│ │ │ │ │
│ │de reparaţii a │ │ │ │ │
│ │infrastructurii aflate │ │ │ │ │
│ │în proprietatea sau │ │ │ │ │
│ │folosinţa organizaţiei/│ │ │ │ │
│ │federaţiei cuprinse în │ │ │ │ │
│ │anexele la protocol │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 4 │ANIF punere în │ │ │ │ │
│ │funcţiune │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 5 │ANIF modernizare şi │ │ │ │ │
│ │retehnologizare │ │ │ │ │
└───┴───────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘

Avizat,


Direcţia buget finanţe Direcţia îmbunãtãţiri funciare


Director, Director,





ANEXA 4
-------
la Anexa N
-----------




MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR ŞI DEZVOLTĂRII RURALE

APROBAT


de ordonatorul principal de credite


SITUAŢIA
sprijinului financiar pentru acoperirea cheltuielilor
efectuate de organizaţii şi federaţii pentru luna ....



┌───┬───────────────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬───────────┐
│Nr.│ DADR │solicitarile│solicitarile│solicitarile│ Total │
│crt│ │de acordare │de acordare │de acordare │ DADR │
│ │ │a sprijinu- │a sprijinu- │a sprijinu- │ [lei] │
│ │ │lui finan- │lui finan- │lui finan- │ │
│ │ │ciar pentru │ciar pentru │ciar pentru │ │
│ │ │acoperirea │acoperirea │acoperirea │ │
│ │ │cheltuieli- │cheltuieli- │cheltuieli- │ │
│ │ │lor de │lor de │lor de │ │
│ │ │intretinere,│asigurare a │finalizare a│ │
│ │ │reparatii, │pazei si │lucrarilor │ │
│ │ │paza si pro-│protectiei, │de reparatii│ │
│ │ │tectie a │precum si de│a infrastruc│ │
│ │ │infrastruc- │executare a │turii aflate│ │
│ │ │turii aflate│reparatiilor│in proprie- │ │
│ │ │in proprie- │accidentale │tatea sau │ │
│ │ │tatea sau │la infra- │folosinta │ │
│ │ │folosinta │structura │organizatiei│ │
│ │ │organizatiei│aflata in │/ federatiei│ │
│ │ │ [lei] │folosinta │cuprinse in │ │
│ │ │ │gratuita sau│anexele la │ │
│ │ │ │proprietatea│protocol │ │
│ │ │ │federatiei │ [lei] │ │
│ │ │ │ [lei] │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 0 │ 1 │ 2*) │ 3**) │ 4***) │5 = 2+3+4 │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ 3 │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│...│ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├───┼───────────────────────┼────────────┼────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ Total │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
└───┴───────────────────────┴────────────┴────────────┴────────────┴───────────┘

Avizat,



Direcţia buget finanţe Direcţia îmbunãtãţiri funciare


Director, Director,

-----------
*) Valorile de la total DADR din anexa nr. 2 col. 2 corespunzãtor
lunii de referinţã.
**) Valorile de la total DADR din anexa nr. 2 col. 3 corespunzãtor
lunii de referinţã.
***) Valorile de la total DADR din anexa nr. 2 col. 4 corespunzãtor
lunii de referinţã.


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016