Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME METODOLOGICE din 21 aprilie 2003  privind modalitatea de acordare a gratuitatii transportului interurban si pentru stabilirea cuantumului acestei gratuitati pentru persoanele cu handicap accentuat si grav, precum si pentru asistentii personali sau insotitorii acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME METODOLOGICE din 21 aprilie 2003 privind modalitatea de acordare a gratuitatii transportului interurban si pentru stabilirea cuantumului acestei gratuitati pentru persoanele cu handicap accentuat si grav, precum si pentru asistentii personali sau insotitorii acestora

EMITENT: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 358 din 26 mai 2003

ART. 1
Beneficiazã de gratuitatea transportului interurban urmãtoarele categorii de persoane:
a) copiii cu handicap accentuat;
b) copiii cu handicap grav;
c) adultii cu handicap accentuat;
d) adultii cu handicap grav;
e) asistentii personali sau insotitorii persoanelor prevãzute la lit. a)-d).
ART. 2
Persoanele cu handicap grav şi accentuat care beneficiazã de facilitãţi pentru transportul interurban (pe calea feratã, auto sau fluvial), potrivit <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/1999 privind protecţia specialã şi încadrarea în munca a persoanelor cu handicap, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 519/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi în baza altor prevederi legale, nu pot cumula aceste facilitãţi.
ART. 3
Pentru cãlãtoria gratuita pe calea feratã cu tren de persoane clasa a II-a, cu autobuzul sau cu navele pentru transport fluvial, persoanele cu handicap, precum şi asistentii personali sau insotitorii acestora vor utiliza biletele de cãlãtorie emise de cãtre organismele abilitate. Asistentii personali sau insotitorii persoanelor cu handicap cãlãtoresc în baza biletelor speciale de cãlãtorie gratuita aferente persoanei cu handicap, pe care se înscrie menţiunea "Insotitor".
ART. 4
(1) Biletul de cãlãtorie gratuita pentru persoanele cu handicap şi asistentii personali sau insotitorii acestora, precum şi cupoanele statistice se completeazã de cãtre utilizator cu cerneala sau pasta, cu numele şi prenumele persoanei beneficiare, numãrul legitimatiei de persoana cu handicap, statia de plecare şi statia de destinaţie şi se prezintã pentru viza la casele de bilete ale statiilor sau agentiilor de voiaj de cale feratã, fluvial sau auto înainte de începerea cãlãtoriei. Casierul statiei sau agenţiei de voiaj de cale feratã, fluvial sau auto va retine cuponul statistic şi va elibera biletul de cãlãtorie gratuita.
(2) Biletul de cãlãtorie gratuita şi cupoanele statistice vor purta ştampila serviciilor publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti care le elibereazã.
(3) Biletele de cãlãtorie gratuita sunt valabile numai pentru tren de persoane clasa a II-a; folosirea acestor bilete la clasa I sau la trenurile de rang superior (accelerate, rapide, Intercity sau Intercity expres), la vagon de dormit, vagon cuseta sau pe o alta ruta decât cea înscrisã pe bilet se poate face numai cu plata diferenţelor tarifare corespunzãtoare.
(4) La controlul biletelor de cãlãtorie, utilizatorul va prezenta atât biletul de cãlãtorie gratuita, cat şi actul de identitate şi legitimatia de persoana cu handicap, vizata la zi. Persoanele care nu pot justifica utilizarea biletelor speciale de cãlãtorie gratuita sunt considerate ca fiind fãrã legitimatie de cãlãtorie şi vor fi tratate în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
ART. 5
(1) Tipãrirea biletelor de cãlãtorie gratuita pentru transportul pe calea feratã, auto sau fluvial se efectueazã de Tipografia "Filaret" şi de Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, pe baza comenzii anuale transmise de Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, la solicitarea serviciilor publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, cãtre Tipografia "Filaret" pentru biletele de cãlãtorie gratuita pe calea feratã şi cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei pentru biletele de cãlãtorie pentru transportul auto sau fluvial. Aceste comenzi se transmit pana cel târziu la data de 1 iulie a anului în curs pentru anul urmãtor, iar Tipografia "Filaret" şi Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei vor onora comanda pana la data de 1 noiembrie a anului în curs pentru anul urmãtor.
(2) În situaţia în care biletele de cãlãtorie gratuita solicitate pentru transportul pe calea feratã au fost utilizate, Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, la solicitarea serviciilor publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, va putea face o comanda suplimentarã pentru anul în curs, care va fi onorata de cãtre Tipografia "Filaret" în termen de 2 (doua) luni.
(3) Serviciile publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor ridica biletele de cãlãtorie gratuita pentru transportul pe calea feratã de la Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, care se angajeazã sa distribuie aceste bilete pana la data de 30 decembrie a aceluiaşi an. Repartizarea biletelor de cãlãtorie gratuita cãtre serviciile publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti se face pe baza de proces-verbal de predare-primire.
(4) În situaţia în care biletele de cãlãtorie gratuita solicitate pentru transportul auto sau fluvial au fost utilizate, Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, la solicitarea serviciilor publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, va putea face o comanda suplimentarã pentru anul în curs, pana cel mai târziu la data de 30 septembrie a anului în curs, care va fi onorata de cãtre Ministerul lucrãrilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei în termen de 30 de zile.
(5) Serviciile publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti vor ridica biletele de cãlãtorie gratuita pentru transportul auto sau fluvial de la Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, asigurând distribuirea acestora persoanelor îndreptãţite sa le primeascã. Repartizarea biletelor de cãlãtorie gratuita cãtre acestea se face pe baza de proces-verbal de predare-primire.
ART. 6
(1) Cheltuielile aferente gratuitatilor acordate persoanelor cu handicap grav şi accentuat, precum şi asistentilor personali sau insotitorilor acestora, inclusiv cele legate de tipãrirea biletelor de cãlãtorie gratuita, se finanţeazã din bugetul de stat, conform prevederilor legilor bugetare anuale.
(2) Decontarea biletelor de cãlãtorie gratuita pe calea feratã se va efectua lunar de cãtre Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, conform convenţiei prevãzute la anexa nr. 1 care face parte integrantã din prezentele norme metodologice.
(3) Decontarea biletelor de cãlãtorie gratuita pentru transportul auto se va efectua lunar de serviciile publice de asistenta socialã din cadrul consiliilor judeţene sau consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti care au eliberat biletele, pe baza unui centralizator însoţit de cupoanele statistice, la tarifele sau în cuantumul stabilite prin convenţie încheiatã cu societãţile comerciale de transport interurban. Modelul convenţiei este prevãzut în anexa nr. 2 care face parte integrantã din prezentele norme metodologice.
(4) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A. şi societãţile comerciale de transport interurban rãspund de realitatea şi exactitatea datelor prezentate.

ANEXA 1


───────
la normele metodologice
───────────────────────

SOCIETATEA NATIONALA AUTORITATEA NATIONALA
DE TRANSPORT FEROVIAR PENTRU PERSOANELE
DE CĂLĂTORI "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A. CU HANDICAP
Nr. ....../2003 Nr. ...../2003

În vederea aplicãrii prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/1999 privind protecţia specialã şi încadrarea în munca a persoanelor cu handicap, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 519/2002 , cu modificãrile ulterioare,
între:
Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A., cu sediul în Bucureşti, bd. Dinicu Golescu nr. 38, sectorul 1, fax 412 20 54, înregistratã la Registrul comerţului al municipiului Bucureşti cu nr. J 40/9764/1998, având cod fiscal nr. R 11054545, cont în lei nr. 251101185704013328003, deschis la Banc Post Palat C.F.R., reprezentatã de domnul ........, director general, în calitate de prestator,
şi
Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, în calitate de beneficiar, se încheie urmãtoarea

CONVENŢIE:

Art. 1. - Obiectul prezentei convenţii îl constituie asigurarea facilitãţilor de cãlãtorie pe calea feratã pentru persoanele cu handicap, conform prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/1999 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 519/2002 , cu modificãrile ulterioare.
Art. 2. - Beneficiazã de 12 cãlãtorii dus-întors, anual, pe calea feratã romana, cu tren de persoane clasa a II-a, persoanele cu handicap grav şi asistentii personali sau insotitorii acestora şi de 6 cãlãtorii dus-întors, anual, pe calea feratã romana, cu tren de persoane clasa a II-a, persoanele cu handicap accentuat şi insotitorii acestora. Persoanele cu afecţiuni renale care necesita hemodializa în alte localitãţi decât cele de domiciliu, precum şi asistentii personali ai acestora beneficiazã de gratuitate şi peste limita menţionatã, în funcţie de recomandarea centrului de hemodializa.
Art. 3. - (1) Cãlãtoriile gratuite pe calea feratã se efectueazã pe baza biletelor speciale de cãlãtorie dus-întors care se elibereazã la valoarea corespunzãtoare a distantei prin staţiile şi agenţiile de voiaj de cale feratã din cadrul Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A., respectiv Societatea Comercialã de Vânzare Legitimatii de Cãlãtorie "C.F.R. SCVLC Bucureşti" - S.A. Insotitorii cãlãtoresc în baza biletelor speciale de cãlãtorie gratuita aferente posesorului de drept, pe care se înscrie menţiunea "Pentru insotitor" la rubrica rezervatã numelui, cu semnatura şi ştampila unitãţii, şi numai insotindu-l pe acesta. Persoanele cu handicap pot cãlãtori cu un singur asistent personal sau un singur insotitor, în conformitate cu încadrarea în prevederile legale.
(2) Tipãrirea biletelor de cãlãtorie gratuita pentru transportul pe calea feratã se efectueazã de cãtre Tipografia "Filaret", pe baza comenzii anuale transmise de Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap. Aceste comenzi se transmit pana cel târziu la data de 1 iulie a anului în curs pentru anul urmãtor, iar Tipografia "Filaret" va onora comanda pana la data de 1 noiembrie a anului în curs pentru anul urmãtor.
(3) În situaţia în care biletele de cãlãtorie gratuita solicitate au fost utilizate, Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap va putea face o comanda suplimentarã pentru anul în curs, care va fi onorata de cãtre Tipografia "Filaret" în termen de 2 (doua) luni.
(4) Biletele de cãlãtorie gratuita sunt de culoare galbena, nominale, netransmisibile şi anuale. Biletele speciale de cãlãtorie gratuita au tipãrite aceeaşi serie şi acelaşi numãr pe fiecare dintre pãrţile componente. Anul calendaristic de valabilitate este tipãrit "200...", ultima cifra urmând a se completa de utilizator.
Art. 4. - (1) La controlul biletelor de cãlãtorie, utilizatorul va prezenta atât biletul de cãlãtorie gratuita, cat şi actul de identitate şi legitimatia de persoana cu handicap vizata la zi.
(2) Persoanele care nu pot justifica utilizarea biletelor speciale de cãlãtorie gratuita sunt considerate ca fiind fãrã legitimatie de cãlãtorie şi se trateazã în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
Art. 5. - (1) Biletul de cãlãtorie gratuita pentru persoanele cu handicap şi asistentii personali sau insotitorii acestora, precum şi cupoanele statistice se completeazã de cãtre utilizator cu cerneala sau pasta, cu numele şi prenumele persoanei beneficiare, numãrul legitimatiei de persoana cu handicap, statia de plecare şi statia de destinaţie şi se prezintã pentru viza la casele de bilete ale statiilor sau agentiilor de voiaj de cale feratã înainte de începerea cãlãtoriei.
(2) Pentru fiecare cãlãtorie casierul detaseaza câte o parte a cuponului talon dublu, pe care înscriu distanta în kilometri şi tariful cãlãtoriei, aplica viza statiei sau agenţiei de voiaj de cale feratã şi elibereazã biletul special de cãlãtorie gratuita. Cuponul talon respectiv se retine la unitatea de cale feratã care a eliberat biletul de cãlãtorie gratuita.
(3) În cazul eliberãrii biletului de cãlãtorie la "dus", casierul va completa datele respective şi pe partea cuponului statistic pentru "întors", parte care rãmâne la beneficiar.
(4) În cazul în care beneficiarul de cãlãtorie gratuita se urca în tren într-o statie de cale feratã în care nu se emit legitimatii de cãlãtorie, şeful de tren sau conductorul elibereazã biletul special de cãlãtorie gratuita, detasand şi retinand partea respectiva din biletul special de cãlãtorie gratuita, procedând, în cazul cãlãtoriei la "dus", ca şi casierul unitãţii de cale feratã.
(5) Biletele speciale de cãlãtorie gratuita care prezintã ştersãturi sau modificãri nu vor fi primite atât la casele de bilete ale statiilor, agentiilor de voiaj, cat şi în tren de cãtre personalul de tren.
(6) Biletele de cãlãtorie gratuita sunt valabile numai pentru tren de persoane clasa a II-a. Folosirea acestor bilete la clasa I sau la trenurile de rang superior (accelerate, rapide, Intercity sau Intercity expres), la vagon de dormit, vagon cuseta sau pe o alta ruta decât cea înscrisã pe bilet se poate face numai cu plata diferenţelor tarifare corespunzãtoare.
(7) Biletul special de cãlãtorie gratuita obţinut în baza cuponului talon da dreptul la întreruperea cãlãtoriei de pana la 5 zile.
(8) În cazul în care beneficiarul legitimatiei de cãlãtorie gratuita renunţa la cãlãtorie, acesta va solicita unitãţii de cale feratã viza de neutilizare şi restituirea biletului special de cãlãtorie gratuita, pe care îl poate folosi pentru o alta cãlãtorie, dar numai pentru ruta înscrisã iniţial. Solicitarea de restituire se poate face numai în cursul lunii în care s-a dorit cãlãtoria iniţialã.
Art. 6. - (1) Tariful biletului special de cãlãtorie gratuita este cel din ziua efectuãrii cãlãtoriei, cu tren de persoane clasa a II-a, conform Tarifului intern de cãlãtori, la distanta efectiv parcursã între staţiile de cale feratã indicate pe bilet.
(2) Pe baza cupoanelor talon reţinute, casele statiilor şi agentiilor de voiaj de cale feratã întocmesc conturi lunare de gestiune cuprinzând calculul prestaţiilor efectuate pentru beneficiarii biletelor speciale de cãlãtorie gratuita acordate în baza <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/1999 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 519/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi le înainteazã Regionalei de transport feroviar cãlãtori de care aparţin.
(3) Fiecare regionala de transport feroviar de cãlãtori întocmeşte în 4 exemplare Decontul prestaţiilor efectuate de regionala de transport feroviar de cãlãtori respectiva, pentru beneficiarii <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 102/1999 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 519/2002 , cu modificãrile ulterioare. Originalul şi o copie se înainteazã la Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A. pana la data de 14 a fiecãrei luni. Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A. întocmeşte situaţia centralizata pentru intreaga reţea de cale feratã, pe care o înainteazã, dupã facturare, cãtre Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap pana pe data de 23 a lunii în curs pentru luna expiratã. În primele 20 de zile din luna urmãtoare Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap se angajeazã sa vireze contravaloarea cãlãtoriilor în contul Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A. nr. 25110118570401332003 Banc Post Palat C.F.R., cu condiţia respectãrii termenului limita de primire a situaţiilor centralizatoare. În caz contrar Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap se obliga sa vireze contravaloarea cãlãtoriilor în maximum 22 de zile de la data primirii situaţiilor centralizatoare.
(4) Societatea Nationala de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. - Cãlãtori" - S.A. va organiza activitatea de evidentiere şi calcul al prestaţiilor, asigurând respectarea normelor de arhivare a documentelor primare şi accesul organelor îndreptãţite la consultarea evidentelor.
Art. 7. - Prevederile prezentei convenţii pot fi modificate de comun acord de cãtre pãrţile contractante printr-un act adiţional, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
Art. 8. - Forta majorã
8.1. Forta majorã exonereaza pãrţile contractante de îndeplinirea obligaţiilor asumate prin prezenta convenţie, pe toatã perioada în care aceasta acţioneazã.
8.2. Îndeplinirea convenţiei va fi suspendatã în perioada de acţiune a forţei majore, dar fãrã a prejudicia drepturile ce li se cuveneau pãrţilor pana la apariţia acesteia.
8.3. Partea contractantã care invoca forta majorã are obligaţia de a notifica celeilalte pãrţi, în termen de 5 zile, producerea acestora şi de a lua orice mãsuri care îi stau la dispoziţie, în vederea limitãrii consecinţelor.
8.4. Dacã forta majorã acţioneazã sau se estimeaza ca va acţiona o perioada mai mare de 6 luni, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte pãrţi încetarea de plin drept a prezentei convenţii, fãrã ca vreuna dintre pãrţi sa poatã pretinde celeilalte pãrţi daune-interese.
Art. 9. - Soluţionarea litigiilor
9.1. Achizitorul şi furnizorul vor face toate eforturile pentru a rezolva pe cale amiabila, prin tratative directe, orice neînţelegere sau disputa care se poate ivi între ei în cadrul sau în legatura cu îndeplinirea prezentei convenţii.
9.2. Dacã dupã 15 zile de la începerea acestor tratative neoficiale, achizitorul şi furnizorul nu reuşesc sa rezolve în mod amiabil o divergenta contractualã, fiecare poate solicita sa se soluţioneze de cãtre instanţele judecãtoreşti potrivit legii.
Art. 10. - Prezenta convenţie intra în vigoare începând cu 1 ianuarie 2003.
Art. 11. - Prezenta convenţie s-a încheiat în doua exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

SOCIETATEA NATIONALA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU
DE TRANSPORT PERSOANELE CU HANDICAP
CĂLĂTORI "C.F.R. -
CĂLĂTORI" - S.A.

Director general, Preşedinte,
................. ...............

Director economic, Secretar general,
.................. ..................

Director comercial, Director juridic,
................... ..................

Şef Oficiu juridic, Director economic,
................... ....................

ANEXA 2
───────
la normele metodologice
───────────────────────

CONVENŢIE
Nr. ..........

Încheiatã între Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap ........, cu sediul în ......., str. ........... nr. ..., bl. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ...., cod fiscal ........, cont bancar nr. ..., deschis la ............, reprezentatã prin inspector-şef ........... şi contabil şef .............
şi
Societatea Comercialã ....., cu sediul în ....., str. ........ nr. ..., bl. ..., et. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ..., cont fiscal ...., cont bancar nr. ..., deschis la ........., nr. de înregistrare în Registrul comerţului ........., reprezentatã prin ....., în calitate de ......, şi ......, în calitate de ........ .
Art. 1. - Obiectul prezentei conventi îl reprezintã transportul interurban gratuit al copiilor şi adulţilor cu handicap accentuat şi grav, precum şi al asistentilor personali sau insotitorilor acestora, în limita a 12 cãlãtorii dus-întors pe an pentru copiii şi adultii cu handicap grav şi pentru asistentii personali ai acestora şi a 6 cãlãtorii dus-întors pe an pentru copiii şi adultii cu handicap accentuat şi pentru insotitorii acestora.
Art. 2. - Societatea Comercialã .... prezintã lunar pana la data de 10 a lunii urmãtoare pentru luna precedenta, la Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap, situaţia justificativã, borderouri cuprinzând seria şi numãrul cuponului statistic şi valoarea acestuia, însoţite de cupoanele statistice care atesta realizarea prestaţiei.
Art. 3. - Emitentul Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap va înscrie pe toate pãrţile biletului de cãlãtorie menţiunea "copil cu handicap", în cazul acestora.
Art. 4. - Fiecare dintre pãrţi poate cere motivat rezilierea prezentei convenţii cu un preaviz de cel puţin 15 zile lucrãtoare.

AUTORITATEA NATIONALA SOCIETATEA COMERCIALĂ
PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP .....................

Inspector-şef, Director,
.............. ..............

Contabil-şef, Contabil-şef,
............. ...............

────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016