Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 26 ianuarie 2006  privind incadrarea cu personal de specialitate a bibliotecilor universitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 26 ianuarie 2006 privind incadrarea cu personal de specialitate a bibliotecilor universitare

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 85 din 30 ianuarie 2006


1. Încadrarea cu personal a bibliotecilor universitare se face în funcţie de activitãţile reale desfãşurate în aceste instituţii, determinate de achiziţia, prelucrarea şi comunicarea documentelor, de serviciile, patrimoniul şi sistemul de organizare a instituţiilor respective, numãrul şi frecvenţa utilizatorilor.
2. Personalul de specialitate al bibliotecilor universitare se compune din:
- bibliotecari, bibliografi, cercetãtori, redactori, documentarişti, conservatori, restauratori, ingineri de sistem, informaticieni, operatori, analişti, depozitari şi alte funcţii de profil. Aceştia au statut de personal didactic auxiliar.


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Personal de
crt. Indicatori specialitate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Achiziţii de documente
a. cãrţi 1 post la 850 documente/an

b. publicaţii seriale 1 post la 300 abonamente/an

c. schimb intern şi internaţional 1 post la 150 parteneri/an

2. Evidenţa şi organizarea colecţiilor
a. evidenţa globalã 1 post la 30.000
înregistrãri/an
b. evidenţa individualã:
- informatizatã 1 post la 8.000 documente/an
- tradiţionalã 1 post la 7.000 documente/an

c. topografia documentelor:
- informatizatã 1 post la 7.000 documente/an
- tradiţionalã 1 post la 5.000 documente/an

3. Catalogare, clasificare, indexare
(tradiţionalã şi /sau informatizata)
a. documente obişnuite (cãrţi, publicaţii
seriale etc.) 1 post la 1.200 titluri/an

b. documente bibliofile 1 post la 700 documente/an

c. organizarea cataloagelor tradiţionaie 1 post la 15.000 fişe/an

4. Organizarea depozitelor, conservarea 1 post la 40.000 volume/an

5. Circulaţia documentelor
a. sãlile de lecturã 1 post la 15.000 documente/an

b. la împrumut 1 post la 15.000 documente/an

6. Evidenţa utilizatorilor 1 post la 10.000 utilizatori
/an

7. Referinţe bibliografice
Orientare, informaţii, îndrumãri 1 post la 2.000 referinţe/an
1 post la 9.000 utilizatori
/an

8. Activitatea de cercetare 1 post la 30.000 pagini/an
1 post la 2.000 informaţii
ştiinţifice/ an
1 post la 80 referate/an

9. Activitãţi metodologice 1 post la 4 unitãţi
bibliotecare

10. Informatizare şi activitãţi în reţea 1 post la 1-2 servere + 25
staţii în reţea (ingineri
de sistem)
1 post la 4-10 licenţe
operaţionale sistem integrat
de bibliotecã
1 post la 2-4 aplicaţii
software operaţionale
1 post la 5.000 pagini/an
1 post administrator web
internet/ intranet la minimum
10 staţii conectate
11. Management de bibliotecã
a. director general 1 post la bibliotecile
centrale universitare

b. director general adjunct 1 post la bibliotecile
centrale universitare cu
minimum 5 filiale specializate
2 posturi la bibliotecile
centrale universitare cu
peste 8 filiale specializate

c. director 1 post la bibliotecile
universitare fãrã persona-
litate juridicã încadrate
cu peste 20 de angajaţi

d. director adjunct 1 post la bibliotecile
universitare fãrã persona-
litate juridicã încadrate
cu cel puţin 40 de angajaţi
şi minimum 5 filiale
specializate

e. şef de serviciu sau 1 post pentru fiecare
şef de birou compartiment cu minimum 10
angajaţi de specialitate sau
1 post pentru fiecare
compartiment cu minimum 6
angajaţi de specialitate

f. şef de serviciu informatizare 1 post la minimum 8 angajaţi
de specialitate, numai pentru
bibliotecile centrale
universitare

g. şef de birou informatizare 1 post la minimum 5 angajaţi
de specialitate

h. director economic 1 post la bibliotecile
centrale universitare cu
peste 150 de angajaţi

i. contabil şef 1 post la bibliotecile
centrale universitare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016