Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 26 ianuarie 2006  privind incadrarea cu personal de specialitate a Bibliotecii Pedagogice Nationale Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 26 ianuarie 2006 privind incadrarea cu personal de specialitate a Bibliotecii Pedagogice Nationale "I. C. Petrescu" din Bucuresti

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 85 din 30 ianuarie 2006

Încadrarea cu personal de specialitate se face în funcţie de profilul unic al bibliotecii, numãrul anual de intrãri, spaţiul de depozitare, precum şi de mijloacele financiare de care dispune biblioteca.
Personalul de specialitate este compus din: bibliotecari, bibliografi, cercetãtori, redactori, documentarişti, conservatori, restauratori, ingineri de sistem, informaticieni, operatori, analişti, custozi, mânuitori, depozitari şi alte funcţii de profil.


1. Achiziţia de docmnente:
a. carte: 1 post la 600 cãrţi/ anual;
b. publicaţii seriale: 1 post la 200 abonamente
c. schimb intern şi internaţional: 1 post la 150 parteneri/ anual.
2. Evidenta si organizarea colecţiilor:
a. evidenţa individualã tradiţionalã: 1 post la 5.000 documente/ anual;
b. topografia documentelor tradiţionale: 1 post la 5.000 documente/ anual
3. Catalogare, clasificare, indexare
(tradiţionala şi/sau informatizatã):
a. Documente obişnuite (cãrţi,
publicaţii, seriale etc) şi bibliofile: 1 post la 1.000 documente/ anual;
b. organizarea cataloagelor tradiţionale 1 post la 20.000 fişe/ anual
4. Organizarea depozitelor. Conservarea: 1 post la 50.000 documente/ anual
5. Circulaţia documentelor:
a. în sãlile de lecturã: 1 post la 15.000 documente/ anual;
b. la împrumut: 1 post la 13.000 - 15.000
documente/ anual
6. Evidenţa utilizatorilor: 1 post la 4.000 - 6.000
utilizatori anual
7. Referinţe bibliografice:
a. orientare, informaţii, îndrumãri: 1 post la 2.500 referinţe
bibliografice/ anual
8. Activitate de cercetarea 1 post la 80 referate/ anual;
1 post la 1.500 referinţe
bibliografice/ anual;
1 post la 40.000 pagini
consultate/ anual;
9. Activitãţi metodologice; 1 post la 4 unitãţi bibliotecare
atestate
10. Informatizarea si activitãţi 1 post la 1-2 servere cu 20-25
în reţea: staţii în reţea;
1 post la 4.000 pagini operare,
tehnoredactare/anual;
1 post la 300.000 pagini
xerografiere, capsare, machetare
etc./ anual
11. Management de bibliotecã:
a. director general: 1 post;
b. şef de serviciu: 1 post la peste 10 angajaţi
personal de specialitate;
c. şef de birou: 1 post la 5-9 angajaţi personal
de specialitate;
d. contabil şef: 1 post la mai puţin de 75 angajaţi



----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016