Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORME din 18 iulie 2003  de aplicare a prevederilor   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic si consular    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORME din 18 iulie 2003 de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic si consular

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI COMERTULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 547 din 30 iulie 2003
1. În sensul <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 privind sistemul de pensionare a membrilor personalului diplomatic şi consular, au calitatea de membri ai personalului diplomatic şi consular actualii şi foştii angajaţi ai Ministerului Afacerilor Externe şi ai direcţiilor generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, care au dobândit grade diplomatice şi consulare, precum şi persoanele trimise în misiuni permanente, cu grade diplomatice ca ministru consilier, consilier economic, secretar economic I, secretar economic II, secretar economic III, la ambasadele, consulatele şi alte reprezentante ale României în strãinãtate, de cãtre Ministerul Economiei şi Comerţului şi fostele ministere şi departamente de comerţ exterior. Aceste persoane trimise în misiuni permanente au calitatea de membri ai personalului diplomatic şi consular numai pe durata misiunilor respective.
Direcţiile generale din Ministerul Economiei şi Comerţului menţionate mai sus sunt: Europa, Relaţii bilaterale, Politici comerciale şi promovare export, aflate în coordonarea ministrului delegat pentru comerţ.
2. Membrii personalului diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe, care beneficiazã de prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , au urmãtoarele grade diplomatice şi consulare:
● ambasador;
● ministru plenipotenţiar;
● ministru consilier;
● consilier diplomatic, consul general;
● secretar I, consul;
● secretar II, viceconsul;
● secretar III;
● atasat, agent consular.
Membrii personalului diplomatic şi consular ocupa în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, la ambasadele, consulatele şi alte reprezentante ale României în strãinãtate, funcţii diplomatice şi consulare echivalente gradelor diplomatice sau consulare pe care le deţin.
3. Categoriile de personal din direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului şi fostele ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala, care beneficiazã de prevederile <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , sunt:
a) în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, personalul încadrat pe grade, respectiv funcţii diplomatice, precum şi personalul încadrat pe funcţii publice de execuţie, care desfãşoarã activitate de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala:
- grade şi funcţii diplomatice:
● ministru consilier;
● consilier diplomatic;
● secretar I;
● secretar II;
● secretar III;
● atasat;
- funcţii publice de execuţie:
● consilier A/I/1;
● consilier A/I/2;
● consilier A/I/3;
● expert A/II/1;
● expert A/II/2;
b) din fostele ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala, personalul încadrat la data pensionãrii pe urmãtoarele funcţii:
● ministru consilier;
● consilier economic;
● secretar economic;
● economist principal;
● inginer principal;
● economist;
● inginer;
● consilier juridic;
● inspector general;
● consilier IA;
● consilier I;
● consilier II;
● consilier A/I/1;
● consilier A/I/2;
● consilier A/I/3.
4. În vederea stabilirii pensiei de serviciu, în conformitate cu prevederile art. 2 şi ale <>art. 4 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , a membrilor personalului diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe şi a diplomaţilor şi funcţionarilor publici din direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, dosarul de pensie trebuie sa cuprindã:
- actele necesare stabilirii pensiei, conform prevederilor <>Legii nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii şi alte drepturi de asigurãri sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- adeverinta-tip pentru pensia de serviciu, conform anexelor nr. 1 şi 3 la prezentele norme, întocmitã de Ministerul Afacerilor Externe, respectiv de Ministerul Economiei şi Comerţului, care va cuprinde vechimea în diplomatie sau vechimea în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala şi venitul salarial lunar net la data acordãrii dreptului de pensie.
5. Venitul salarial lunar net pe baza cãruia se stabileşte pensia de serviciu se determina prin scãderea din venitul salarial lunar brut realizat a impozitului aferent. Venitul salarial lunar brut se compune din salariul de baza şi suma aferentã procentului de spor de vechime avut la data pensionãrii.
6. Pentru membrii personalului diplomatic şi consular care au lucrat atât în Ministerul Afacerilor Externe, cat şi în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului şi fostele ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala şi care îndeplinesc condiţiile de acordare a pensiei de serviciu, adeverinta-tip va fi eliberata de ultima instituţie angajatoare, pe baza confirmãrii vechimii realizate de cãtre instituţiile angajatoare anterioare.
7. Constituie vechime în diplomatie munca diplomaticã desfasurata de angajaţii Ministerului Afacerilor Externe începând cu data dobândirii calitãţii de membri ai personalului diplomatic şi consular pana la data pensionãrii din administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, la care se adauga perioadele aferente cursurilor postuniversitare şi stagiilor de pregãtire, respectiv de specializare pentru activitatea diplomaticã şi consularã.
8. În sensul <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , se considera vechime în diplomatie cursurile şi stagiile de pregãtire, respectiv de specializare pentru activitatea diplomaticã şi consularã, care îndeplinesc urmãtoarele condiţii:
- cursurile postuniversitare de relaţii internaţionale sau altele similare, efectuate în ţara sau în strãinãtate, dacã sunt înscrise ca vechime în carnetele de munca, iar absolvenţii acestor cursuri au fost angajaţi în Ministerul Afacerilor Externe ca membri ai personalului diplomatic şi consular;
- stagiile de specializare efectuate în ţara sau în strãinãtate de membri ai personalului diplomatic şi consular;
- stagiile de specializare în activitatea diplomaticã sau consularã, efectuate în Ministerul Afacerilor Externe de angajaţi ai acestui minister ca referenţi ajutori şi referenţi cu studii superioare sau ca referenţi ajutori relaţii şi referenţi relaţii cu studii superioare; din aceste stagii se considera vechime în diplomatie perioada pana la dobândirea calitãţii de membru al personalului diplomatic şi consular, dar nu mai mult de 2 ani, în cazul în care dobândirea calitãţii de membru al personalului diplomatic şi consular s-a realizat într-o perioada mai mare de 2 ani;
- stagiile de specializare în activitatea diplomaticã sau consularã, efectuate în Ministerul Afacerilor Externe de angajaţi ai acestui minister, de la data încadrãrii în funcţia de atasat stagiar sau în funcţii juridice la direcţiile consulare, juridicã şi tratate, pana la data dobândirii calitãţii de membru al personalului diplomatic şi consular, dar nu mai mult de 3 ani, în cazul în care dobândirea acestei calitãţi s-a realizat într-o perioada mai mare de 3 ani.
9. În situaţia întreruperii activitãţii diplomatice din diverse motive, perioadele lucrate în diplomatie se insumeaza dacã persoana a fost sau este incadrata, la data pensionãrii, în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe.
10. Se considera vechime în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala perioada cuprinsã de la data angajãrii în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului sau în administraţiile centrale ale fostelor ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala, în compartimente cu specific de comerţ exterior sau cooperare economicã internationala, pana la data pensionãrii din administraţiile centrale ale acestor ministere, departamente şi direcţii generale.
De asemenea, se considera vechime în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala şi perioada în care o persoana a lucrat în calitate de trimis în misiuni permanente cu grade diplomatice de cãtre Ministerul Economiei şi Comerţului sau de cãtre fostele ministere şi departamente de comerţ exterior.
11. În situaţia întreruperii activitãţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din diverse motive, perioadele lucrate în aceste domenii se insumeaza dacã persoana care solicita pensie de serviciu a fost sau este incadrata, la data pensionãrii, în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului şi în administraţiile centrale ale fostelor ministere şi departamente de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala.
12. Pensiile aflate în plata pana la apariţia <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se actualizeazã în conformitate cu prevederile art. 3 şi ale art. 4 alin. (3) din aceasta ordonanta de urgenta. Drepturile de pensie stabilite ca urmare a actualizãrii se cuvin şi se plãtesc începând cu data intrãrii în vigoare a <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , respectiv de la 2 iunie 2003, cu respectarea termenului general de prescripţie.
13. Actualizarea pensiei de serviciu, conform prevederilor art. 3 şi ale <>art. 4 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , se face în baza unei cereri adresate casei teritoriale de pensii, însoţitã de adeverinta-tip prezentatã în anexele nr. 2 şi 4 la prezentele norme, eliberata de Ministerul Afacerilor Externe sau, dupã caz, de Ministerul Economiei şi Comerţului.
14. Actualizarea pensiilor persoanelor prevãzute la <>art. 4 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se face prin echivalarea funcţiilor avute la data pensionãrii cu funcţiile persoanelor aflate în activitate în direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului, luându-se în considerare salariile de baza ale acestora la limita maxima de încadrare, la data intrãrii în vigoare a <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , stabilite conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 192/2002 privind reglementarea drepturilor de natura salariala ale funcţionarilor publici şi <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 207/2002 privind creşterile salariale ce se vor acorda în anul 2003 personalului diplomatic salarizat potrivit <>Ordonanţei Guvernului nr. 65/1998 privind salarizarea unor categorii de diplomati. Responsabilitatea privind legalitatea şi corectitudinea acestei echivalari revine în exclusivitate Ministerului Economiei şi Comerţului.
15. Rãspunderea pentru corectitudinea şi legalitatea stabilirii venitului salarial lunar net, cat şi a vechimii în diplomatie, respectiv a vechimii în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala, revine în exclusivitate instituţiei care elibereazã adeverinta-tip.
16. Stabilirea, actualizarea şi plata pensiilor de serviciu se efectueazã de cãtre Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, prin casele teritoriale de pensii.
17. Cererea de înscriere la pensia de serviciu sau de actualizare a pensiilor din sistemul public, însoţitã de adeverinta-tip, va fi depusa de solicitant la casa teritorialã de pensii, care va calcula atât pensia din sistemul public stabilitã conform <>Legii nr. 19/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, cat şi pensia de serviciu stabilitã potrivit prevederilor <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 .
Pensia care se achitã titularului este pensia cea mai avantajoasã.
18. Casa teritorialã de pensii va emite o singura decizie de pensie în care vor fi înscrise distinct cuantumurile celor doua categorii de pensii, pensia din sistemul public, respectiv pensia de serviciu, precum şi diferenţa dintre cele doua pensii care urmeazã a fi suportatã de la bugetul de stat conform <>art. 9 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 .
Aceasta diferenţa urmeazã a fi evidenţiatã distinct şi pe fişa contabila.
19. Pensiile personalului diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe, aflate în plata la data apariţiei <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , se actualizeazã în conformitate cu prevederile art. 3 din aceasta ordonanta de urgenta.
Pentru personalul diplomatic şi consular din Ministerul Afacerilor Externe, cu decizie emisã şi nepusa în plata, pensia de serviciu se va stabili ca o înscriere noua, avându-se în vedere şi perioada lucrata în diplomatie dupã stabilirea dreptului de pensie.
20. Pensiile persoanelor pensionate din administraţia centrala a Departamentului de Comerţ Exterior şi a celorlalte ministere şi departamente de comerţ exterior menţionate la <>art. 4 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , indiferent dacã acestea sunt sau nu în plata la data apariţiei ordonanţei de urgenta susmenţionate, se actualizeazã în conformitate cu prevederile alin. (3) al aceluiaşi articol.
21. Actualizarea pensiilor de serviciu conform prevederilor <>art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se face dupã cum urmeazã:
a) pentru persoanele care se vor pensiona conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , în funcţie de evoluţia salariilor de baza avute de acestea la data pensionãrii;
b) pentru persoanele prevãzute la art. 3 şi la <>art. 4 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , în funcţie de evoluţia salariilor de baza corespunzãtoare limitei maxime de încadrare a membrilor personalului diplomatic şi consular, cu aceleaşi grade diplomatice sau consulare din administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, respectiv a persoanelor cu aceleaşi funcţii din direcţiile generale cu atribuţii de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala din Ministerul Economiei şi Comerţului.
În cazul în care se va introduce o limita minima, respectiv maxima, şi la salarizarea membrului personalului diplomatic şi consular cu gradul şi funcţia de ambasador, aflat în activitate în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, actualizarea pensiei de serviciu pentru membrii personalului diplomatic şi consular, prevãzuţi la <>art. 3 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 se efectueazã, conform alin. (1) al aceluiaşi articol, în funcţie de limita maxima de salarizare a ambasadorului.
22. În aplicarea prevederilor <>art. 7 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , privind actualizarea pensiei de serviciu, se stabileşte urmãtoarea procedura:
a) Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Economiei şi Comerţului vor informa în scris Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale ori de câte ori va avea loc o majorare a salariilor lunare de baza ale personalului aflat în activitate.
b) Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale va transmite celor doua ministere menţionate la lit. a) listele cu titularii pensiilor de serviciu, aflaţi în plata, conform anexelor nr. 5 şi 6 la prezentele norme.
c) Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Economiei şi Comerţului vor completa listele menţionate la lit. b) cu datele necesare actualizãrii pensiilor de serviciu şi le vor transmite caselor teritoriale de pensii în vederea punerii în aplicare.
23. Actualizarea pensiilor de serviciu se va face o data cu majorarea salariilor de baza ale personalului în activitate în administraţia centrala a Ministerului Afacerilor Externe, respectiv a Ministerului Economiei şi Comerţului.
24. Persoanelor prevãzute la art. 1 alin. (1) şi la <>art. 4 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , pensionari de invaliditate, care solicita trecerea în categoria pensionarilor pentru limita de varsta în baza <>art. 64 din Legea nr. 19/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, li se va calcula, la cerere, şi pensia de serviciu prevãzutã de <>Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 36/2003 , dacã la data pensionãrii pentru limita de varsta au stagiul complet de cotizare şi o vechime în diplomatie, respectiv în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala, de cel puţin 20 de ani bãrbaţii şi 15 ani femeile. Perioada cat solicitantii au beneficiat de pensie de invaliditate nu constituie vechime în diplomatie sau în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala.
25. Pensia de serviciu nu se recalculeazã prin valorificarea stagiilor de cotizare realizate, dupã pensionare, în diplomatie sau în activitatea de comerţ exterior şi cooperare economicã internationala.
26. Pensia de urmaş se calculeazã potrivit prevederilor <>Legii nr. 19/2000 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, din pensia de serviciu a titularului.
27. Pensia de urmaş, calculatã din pensia de serviciu, nu se actualizeazã. Pensia de urmaş, calculatã din pensia pentru limita de varsta din sistemul public, este supusã mãsurilor de protecţie socialã acordate acestei categorii de pensie, iar diferenţa iniţialã dintre pensia de urmaş stabilitã din pensia de serviciu şi pensia de urmaş stabilitã din pensia pentru limita de varsta rãmâne constanta.

ANEXA 1
-------
la norme
--------

MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Localitatea...................
Judeţ/Sector.........
Telefon...............
Direcţia Organizare Resurse Umane Nr. .../.....
Direcţia Finanţe, Salarizare şi Contabilitate Nr. .../...


Adeverinta pentru stabilirea pensiei de serviciu a personalului
diplomatic şi consular, conform art. 2 din O.U.G. nr. 36/2003

Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ............................. domiciliat(a) în .......... str. ......, nr. ... bloc .... sc ... ap. ... Sector ...... Judeţ ............ act identitate .......... Seria ....... nr. ............. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| îndeplineşte condiţiile prevãzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru acordarea pensiei de serviciu.
Locul de munca la data pensionãrii _______________
Gradul şi funcţia diplomaticã sau consularã, la data pensionãrii_____
___________________
Numit ambasador prin Decretul prezidential nr. _________________



┌─────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Vechimea totalã în diplomatie │ │
│ (ani) │ │
└─────────────────────────────────┴──────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Venitul salarial lunar net pe baza │ │
│cãruia se stabileşte pensia de │ │
│serviciu (lei) │ │
└───────────────────────────────────┴────────────────────────┘

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.





Direcţia Organizare Resurse Umane, Direcţia Finanţe, Salarizare şi
Contabilitate,
Director, Director,



Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrãrile din prezenta adeverinta, care corespund realitãţii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasã.



Semnatura, Data ____________
B.I./C.I seria____nr. ______
Eliberat la data de_________
De _________________________



ANEXA 2
-------
la norme
--------

MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Localitatea...................
Judeţ/Sector.........
Telefon...............
Direcţia Organizare Resurse Umane Nr. .../.....
Direcţia Finanţe, Salarizare şi Contabilitate Nr. .../...

Adeverinta pentru actualizarea pensiei personalului
diplomatic şi consular, conform art. 3 din O.U.G. nr. 36/2003

Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ............................. domiciliat(a) în .......... str. ......, nr. ... bloc .... sc ... ap. ... Sector ...... Judeţ ............ act identitate .......... Seria ....... nr. ............. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| numãr decizie de pensie _______ din ______, îndeplineşte condiţiile prevãzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru actualizarea pensiei aflate în plata conform art. 3.
Locul de munca la data pensionãrii _______________
Gradul şi funcţia diplomaticã sau consularã, la data pensionãrii_____
Numit ambasador prin Decretul prezidential nr. ............



┌─────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Vechimea totalã în diplomatie │ │
│ (ani) │ │
└─────────────────────────────────┴──────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Venitul salarial lunar net pe baza │ │
│cãruia se stabileşte pensia de │ │
│serviciu (lei) │ │
└───────────────────────────────────┴────────────────────────┘

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.





Direcţia Organizare Resurse Umane, Direcţia Finanţe, Salarizare şi
Contabilitate,
Director, Director,



Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrãrile din prezenta adeverinta, care corespund realitãţii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasã.



Semnatura, Data ____________
B.I./C.I seria____nr. ______
Eliberat la data de_________
De _________________________



ANEXA 3
-------
la norme
--------

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUI
Localitatea...................
Judeţ/Sector.........
Telefon...............
Direcţia Generalã Buget, Economico-Financiarã şi Administrativ Nr. .../...
Direcţia Resurse Umane Nr. .../...

Adeverinta pentru stabilirea pensiei de serviciu
a personalului diplomatic şi a celorlalte, persoane
conform art. 4 alin. (2) O.U.G. nr. 36/2003

Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ............................. domiciliat(a) în .......... str. ......, nr. ... bloc .... sc ... ap. ... Sector ...... Judeţ ............ act identitate .......... Seria ....... nr. ............. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| îndeplineşte condiţiile prevãzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru acordarea pensiei de serviciu.
Locul de munca la data pensionãrii _______________
Funcţia la data pensionãrii__________________



┌─────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Vechimea totalã în activitatea de│ │
│comerţ exterior şi cooperare │ │
│economicã internationala (ani) │ │
└─────────────────────────────────┴──────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Venitul salarial lunar net pe baza │ │
│cãruia se stabileşte pensia de │ │
│serviciu (lei) │ │
└───────────────────────────────────┴────────────────────────┘

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.





Direcţia Generalã Buget, Direcţia Resurse Umane,
Economico-Financiarã şi Administrativ
Director general, Director,



Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrãrile din prezenta adeverinta, care corespund realitãţii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasã.



Semnatura, Data ____________
B.I. seria____nr. ______
Eliberat la data de_________
De _________________________



ANEXA 4
-------
la norme
--------

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUI
Localitatea...................
Judeţ/Sector.........
Telefon...............
Direcţia Generalã Buget, Economico-Financiarã şi Administrativ Nr. .../...
Direcţia Resurse Umane Nr. .../...


Adeverinta pentru actualizarea pensiei,
conform art. 4 alin. (3) din O.U.G. nr. 36/2003

Adeverim prin prezenta ca domnul(a) ............................. domiciliat(a) în .......... str. ......, nr. ... bloc .... sc ... ap. ... Sector ...... Judeţ ............ act identitate .......... Seria ....... nr. ............. CNP: |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| numãr decizie de pensie ________ din _________________, îndeplineşte condiţiile prevãzute de O.U.G. nr. 36/2003 pentru actualizarea pensiei aflate în plata conform art. 4 alin. (3).
Locul de munca la data pensionãrii _______________
Funcţia la data pensionãrii_____



┌─────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Vechimea totalã în activitatea de│ │
│comerţ exterior şi cooperare │ │
│economicã internationala (ani) │ │
└─────────────────────────────────┴──────────────────────────┘
┌───────────────────────────────────┬────────────────────────┐
│Venitul salarial lunar net pe baza │ │
│cãruia se stabileşte pensia de │ │
│serviciu (lei) │ │
└───────────────────────────────────┴────────────────────────┘

Certificam corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinta.





Direcţia Generalã Buget, Direcţia Resurse Umane,
Economico-Financiarã şi Administrativ
Director general, Director,



Subsemnatul ____________ sunt de acord cu înregistrãrile din prezenta adeverinta, care corespund realitãţii.
Optez pentru pensia cea mai avantajoasã.



Semnatura, Data ____________
B.I. seria____nr. ______
Eliberat la data de_________
De _________________________



ANEXA 5
-------
la norme
--------
MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
Localitatea .................
Judeţ/Sector ........
Telefon ...............
Direcţia Organizare Resurse Umane Nr. ......
Direcţia Finanţe, Salarizare şi Contabilitate Nr. .......

LISTA
pensionarilor care beneficiazã de actualizarea
pensiei de serviciu



JUDEŢ (SECTOR)
┌────┬───────────────┬──────────┬──────────┬────────────┬───────────┬─────────┐
│Nr. │Nume/prenume │ Nr. │ Cod │ Vechime │ Venitul │Data cu │
│crt.│ │ decizie │ numeric │ totalã în │ salarial │care se │
│ │ │ │ personal │ diplomatie │ lunar net │actuali- │
│ │ │ │ │ │ │zeaza │
│ │ │ │ │ (ani) │ (lei) │dreptul │
│ │ │ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │ │ │pensie │
├────┼───────────────┼──────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼───────────────┼──────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴──────────┴──────────┴────────────┴───────────┴─────────┘

Direcţia Organizare Resurse Umane, Direcţia Finanţe, Salarizare şi
Contabilitate,
Director, Director,





ANEXA 6


la norme
--------

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUI
Localitatea .................
Judeţ/Sector ........
Telefon ...............
Direcţia Generalã Buget, Economico-Financiarã şi Administrativ Nr. .../...
Direcţia Resurse Umane Nr. ......

LISTA
pensionarilor care beneficiazã de actualizarea
pensiei de serviciu

JUDEŢ (SECTOR)


┌────┬───────────────┬──────────┬──────────┬────────────┬───────────┬─────────┐
│Nr. │Nume/prenume │ Nr. │ Cod │ Vechime │ Venitul │Data cu │
│crt.│ │ decizie │ numeric │ totalã în │ salarial │care se │
│ │ │ │ personal │ activitatea│ lunar net │actuali- │
│ │ │ │ │de comerţ │ │zeaza │
│ │ │ │ │exterior şi │ │dreptul │
│ │ │ │ │cooperare │ │de │
│ │ │ │ │economicã │ │pensie │
│ │ │ │ │internationa│ │ │
│ │ │ │ │la │ │ │
├────┼───────────────┼──────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼──────────┼──────────┼────────────┼───────────┼─────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴──────────┴──────────┴────────────┴───────────┴─────────┘

Direcţia Generalã Buget, Direcţia Resurse Umane,
Economico-Financiarã şi Administrativ
Director general, Director,



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016