Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORMA nr. 4 din 4 septembrie 2000  privind autorizarea societatilor pe actiuni rezultate in urma schimbarii formei juridice a organizatiilor cooperatiei de credit care au optat pentru functionarea ca banca in conditiile   Legii bancare nr. 58/1998     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

NORMA nr. 4 din 4 septembrie 2000 privind autorizarea societatilor pe actiuni rezultate in urma schimbarii formei juridice a organizatiilor cooperatiei de credit care au optat pentru functionarea ca banca in conditiile Legii bancare nr. 58/1998

EMITENT: BANCA NATIONALA A ROMANIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 448 din 11 septembrie 2000
În temeiul prevederilor art. 26 alin. (2) lit. a) şi ale <>art. 50 alin. (1) din Legea nr. 101/1998 privind Statutul Bãncii Naţionale a României, ale <>art. 264, 265 şi 285 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 privind organizaţiile cooperatiste de credit şi ale <>art. 38 alin. 1 din Legea bancarã nr. 58/1998 , modificatã şi completatã prin ordonanţele de urgenta ale Guvernului nr. 24/1999 şi nr. 56/2000,

Banca Nationala a României emite prezentele norme.

CAP. 1
Dispoziţii generale
ART. 1
Prezentele norme reglementeazã condiţiile, documentaţia şi procedura de autorizare de cãtre Banca Nationala a României a societãţilor pe acţiuni rezultate în urma schimbãrii formei juridice a organizaţiilor cooperaţiei de credit care, în temeiul <>art. 246 alin. 1 lit. b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 privind organizaţiile cooperatiste de credit, au optat pentru funcţionarea ca banca în condiţiile <>Legii bancare nr. 58/1998 , cu modificãrile ulterioare, denumita în continuare Legea bancarã.
ART. 2
(1) Termenii şi expresiile utilizate în prezentele norme au semnificatia prevãzutã în Legea bancarã.
(2) Termenii de mai jos au urmãtoarele semnificatii:
a) organizaţiile cooperaţiei de credit - entitatile prevãzute la <>art. 246 alin. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 ;
b) act constitutiv - contractul de societate şi statutul ori înscrisul unic purtând aceasta denumire, pe baza cãruia se înmatriculeazã şi funcţioneazã societatea pe acţiuni rezultatã în urma schimbãrii formei juridice a organizaţiei cooperaţiei de credit care a optat pentru funcţionarea ca banca;
c) bilanţ contabil - bilanţul, contul de profit şi pierderi, anexele şi raportul de gestiune.

CAP. 2
Autorizarea
SECŢIUNEA 1
Condiţii de autorizare
ART. 3
Anterior solicitãrii autorizãrii Bãncii Naţionale a României organizaţiile cooperaţiei de credit care au optat pentru funcţionarea ca banca în condiţiile Legii bancare vor proceda la schimbarea formei lor juridice şi la înmatricularea ca societãţi pe acţiuni care funcţioneazã potrivit <>Legii nr. 31/1990 privind societãţile comerciale, republicatã, cu modificãrile ulterioare, denumita în continuare <>Legea nr. 31/1990 .
ART. 4
(1) Societãţile pe acţiuni rezultate în urma schimbãrii formei juridice a organizaţiilor cooperaţiei de credit pot funcţiona ca banca numai pe baza autorizaţiei de funcţionare emise de Banca Nationala a României, denumita în continuare autorizaţie.
(2) Pana la obţinerea autorizaţiei societatea pe acţiuni va putea desfasura numai activitãţile derulate de organizaţiile cooperaţiei de credit anterior schimbãrii formei juridice, în mãsura în care acestea erau permise de <>Legea nr. 109/1996 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei de consum şi a cooperaţiei de credit şi sunt prevãzute în actul sau constitutiv, având obligaţia de a adauga la denumire, în toate actele emise şi în orice forma de publicitate, sintagma "fãrã autorizaţie emisã de Banca Nationala a României".
ART. 5
(1) Actul constitutiv va fi întocmit în conformitate cu prevederile <>Legii nr. 31/1990 şi cu respectarea dispoziţiilor Legii bancare şi ale reglementãrilor Bãncii Naţionale a României date în aplicarea acesteia.
(2) În acest sens dispoziţiile referitoare la denumire, sediu social, acţionari semnificativi, conducãtorii bãncii, administratori şi cenzori, prevãzute la <>art. 10, 11, 13-15, 17 şi 18 din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 privind autorizarea bãncilor, cu modificãrile ulterioare, precum şi cele referitoare la persoanele desemnate sa asigure conducerea sediilor secundare ale bãncii, prevãzute la <>art. 32 din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 3/1999 privind modificãrile în situaţia bãncilor, se aplica şi în cazul societãţilor pe acţiuni rezultate în urma schimbãrii formei juridice a organizaţiilor cooperaţiei de credit.
ART. 6
(1) Obiectul de activitate va fi stabilit cu respectarea dispoziţiilor art. 8 din Legea bancarã.
(2) În obiectul de activitate pot fi incluse numai acele activitãţi pe care, potrivit dispoziţiilor menţionate la alin. (1), bãncile le pot efectua în mod direct şi care sunt definitorii pentru scopul în care o banca se constituie şi funcţioneazã, conform anexei nr. 1 la prezentele norme.
(3) Includerea în obiectul de activitate a activitãţilor prevãzute la art. 8 din Legea bancarã, pentru care, potrivit unor legi speciale, este necesarã şi o aprobare prealabilã/un aviz din partea altor autoritãţi, se va putea realiza numai dupã obţinerea acestora.
ART. 7
(1) Pana la data depunerii cererii de autorizare capitalul social al societãţii pe acţiuni trebuie subscris şi vãrsat integral, în forma bãneascã, cel puţin la nivelul capitalului minim pentru bãnci stabilit de Banca Nationala a României.
(2) Constituirea capitalului social al societãţii pe acţiuni şi eventualele majorãri ale acestuia se vor efectua exclusiv prin aporturi în forma bãneascã.
(3) Fiecare acţionar va vãrsa integral, la momentul subscrierii, valoarea acţiunilor subscrise, cu excepţia acţiunilor rezultate din transformarea pãrţilor sociale subscrise şi integral vãrsate la capitalul social al organizaţiilor cooperaţiei de credit, în cazul cãrora vãrsãmintele efectuate se asimileazã aporturilor în forma bãneascã.
(4) Vãrsãmintele la capitalul social vor fi efectuate într-un cont deschis în acest scop la o banca, persoana juridicã romana, sau la o sucursala a unei bãnci strãine autorizate sa funcţioneze pe teritoriul României.
ART. 8
(1) La data depunerii cererii de autorizare solicitantul nu trebuie sa se afle în situaţia de a nu-şi fi onorat integral obligaţiile scadente.
(2) Indicatorii de prudenta bancarã, calculati pe baza datelor înscrise în bilanţul contabil întocmit potrivit prevederilor <>art. 265 lit. j) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 , trebuie sa se încadreze în limitele stabilite pentru bãnci de Legea bancarã şi de reglementãrile emise de Banca Nationala a României.
(3) Se vor calcula urmãtorii indicatori de prudenta bancarã:
a) fondurile proprii;
b) solvabilitatea;
c) expunerea fata de un singur debitor;
d) expunerea agregata;
e) poziţia valutarã;
f) valoarea totalã a investiţiilor pe termen lung în valorile mobiliare emise de o societate comercialã care nu este angajata în una sau mai multe dintre activitãţile financiare prevãzute la art. 8 din Legea bancarã;
g) valoarea totalã a investiţiilor pe termen lung în valorile mobiliare emise de societãţi comerciale care nu sunt angajate în una sau mai multe dintre activitãţile financiare prevãzute la art. 8 din Legea bancarã;
h) valoarea totalã a investiţiilor în valori mobiliare, efectuate în nume şi în cont propriu, cu excepţia celor în titluri de stat.
(4) Capitalul social existent în sold la data întocmirii bilanţului contabil prevãzut la alin. (2) trebuie sa fie cel puţin la nivelul capitalului social minim prevãzut de reglementãrile Bãncii Naţionale a României.
(5) La stabilirea nivelului indicatorilor prevãzuţi la alin. (2) se vor lua în calcul, fãrã a se inregistra efectiv în contabilitate, şi influentele aferente rezervelor minime obligatorii, contribuţiilor la Fondul de garantare a depozitelor în sistemul bancar, precum şi ale provizioanelor specifice de risc stabilite pe baza clasificarii creditelor, plasamentelor şi a dobânzilor neîncasate aferente acestora, existente în sold la data bilanţului contabil prevãzut la alin. (2), determinate în conformitate cu reglementãrile în materie.
ART. 9
(1) Auditorul independent, numit în conformitate cu art. 61 alin. 1 din Legea bancarã, trebuie sa fie o societate de expertiza contabila, autorizata sa desfãşoare aceasta activitate pe teritoriul României şi sa aibã experienta în domeniul financiar-bancar.
(2) Pot fi numite auditor independent în conformitate cu prevederile <>art. 265 lit. j) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 numai persoanele care au fost aprobate de Banca Nationala a României în calitate de auditor independent al unei bãnci sau care au exercitat mandatul de cenzor într-o banca.

SECŢIUNEA 2
Documentaţia
ART. 10
(1) Dosarul prezentat în susţinerea cererii de autorizare trebuie sa cuprindã toate documentele şi informaţiile prevãzute în prezenta secţiune.
(2) Banca Nationala a României poate cere unui solicitant sa prezinte orice informaţii şi documente suplimentare.
(3) Toate actele înregistrate la Banca Nationala a României începând cu ziua care preceda intervalul de 30 de zile anterior datei încheierii termenului în care Banca Nationala a României trebuie sa se pronunţe conform <>art. 268 alin. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 vor fi restituite titularilor cererilor, fãrã a fi luate în considerare, astfel încât instrumentarea dosarului sa se poatã încheia cu cel puţin 10 zile lucrãtoare înainte de data şedinţei Consiliului de administraţie al Bãncii Naţionale a României pe a carei ordine de zi urmeazã sa fie înscris.
ART. 11
(1) În vederea obţinerii autorizaţiei solicitantii trebuie sa prezinte Bãncii Naţionale a României urmãtoarea documentaţie:
a) cererea de autorizare (anexa nr. 2 la prezentele norme), semnatã de persoanele propuse în calitate de conducãtor, conform actului constitutiv;
b) hotãrârea adunãrii generale a organizaţiei cooperaţiei de credit privind schimbarea formei juridice în societate pe acţiuni în vederea functionarii ca banca în condiţiile Legii bancare;
c) actul constitutiv şi, dacã este cazul, actele adiţionale prin care acesta a fost modificat, încheiate în forma autenticã, în original sau în copie legalizatã;
d) copie legalizatã de pe certificatul de înmatriculare ca societate pe acţiuni, eliberat de oficiul registrului comerţului, precum şi extrasul certificat de pe înregistrãrile efectuate în registrul comerţului;
e) informare privind repartiţia acţiunilor şi a drepturilor de vot, însoţitã, dupã caz, de scrisoarea din partea bãncii prevãzute la art. 7 alin. (4), care sa confirme suma vãrsatã de fiecare acţionar în contul special deschis;
f) informaţiile şi documentele prevãzute la <>art. 20 lit. e) din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 pentru fiecare dintre actionarii semnificativi;
g) bilanţul contabil întocmit potrivit prevederilor <>art. 265 lit. j) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 , însoţit de tabelul de corespondenta a conturilor utilizate de organizaţiile cooperaţiei de credit cu cele utilizate de bãnci şi de raportul auditorului independent care sa cuprindã atât opinia acestuia asupra bilanţului contabil, cat şi calculul indicatorilor de prudenta bancarã, prevãzuţi la art. 8 din prezentele norme, efectuat pe formularele prevãzute de normele Bãncii Naţionale a României în materie;
h) comunicare privind identitatea auditorului independent numit, în conformitate cu prevederile <>art. 265 lit. j) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 , cu precizarea poziţiei sale în Tabloul Corpului experţilor contabili şi contabililor autorizaţi din România, care sa cuprindã şi numele bãncilor în care au desfãşurat activitate de audit sau au exercitat mandatul de cenzor, cu indicarea perioadelor respective;
i) studiul de fezabilitate, insusit de conducãtorii propuşi ai bãncii, care va cuprinde cel puţin:
- tipul, denumirea şi descrierea principalelor produse şi servicii ce vor fi oferite de banca;
- clientela cãreia i se va adresa banca şi modalitãţile de atragere a acesteia;
- segmentul de piata în care se intenţioneazã ca banca sa îşi desfãşoare activitatea;
- natura resurselor financiare utilizate;
- structura organizatoricã şi atribuţiile fiecãrui compartiment, cu precizarea numãrului şi repartiţiei personalului pe funcţii;
- ultimul bilanţ contabil al organizaţiei cooperaţiei de credit, înregistrat la autoritatea fiscalã, şi balanţa de verificare întocmitã la încheierea activitãţii acesteia, certificatã de un auditor independent;
- preliminarea aferentã anului 2000 şi estimarea anuala aferentã perioadei 2001-2003 a bilanţului contabil, a contului de profit şi pierderi şi a situaţiei privind repartizarea rezultatului (profitului), întocmite potrivit normelor metodologice în materie emise de Banca Nationala a României, însoţite de fundamentarea acestora;
j) comunicare privind identitatea conducãtorilor propuşi ai bãncii, prevãzuţi în actul constitutiv, însoţitã de documentele prevãzute la <>art. 20 lit. g) din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 ;
k) informare cu privire la identitatea membrilor consiliului de administraţie şi, dacã este cazul, a membrilor comitetului de direcţie, însoţitã de documentaţia prevãzutã la <>art. 20 lit. h) din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 ;
l) identitatea cenzorilor, însoţitã de documentele prevãzute la <>art. 20 lit. i) din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 ;
m) comunicare privind identitatea auditorului independent al bãncii, numit în conformitate cu prevederile art. 61 alin. 1 din Legea bancarã; în situaţia în care acesta nu a fost autorizat de Banca Nationala a României în aceasta calitate la o alta banca, se vor transmite şi documentele prevãzute la <>art. 22 lit. e) din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 ;
n) declaraţie semnatã de toţi membrii consiliului de administraţie, din care sa rezulte ca societatea pe acţiuni nu are obligaţii scadente neonorate;
o) documentele care atesta deţinerea cu titlu legal a spaţiului aferent sediului social, potrivit prevederilor <>art. 22 lit. c) din Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 ;
p) situaţia reţelei de sucursale şi alte sedii secundare, care sa cuprindã: tipul sediului secundar, adresa şi identitatea persoanelor desemnate sa asigure conducerea acestora; pentru fiecare dintre sediile secundare se vor prezenta dovada înmatriculãrii sau, dupã caz, a înregistrãrii la oficiul registrului comerţului, precum şi curriculum vitae şi certificatul de cazier judiciar pentru fiecare dintre persoanele desemnate sa asigure conducerea acestora;
r) comunicare privind existenta reglementãrilor proprii referitoare la desfãşurarea activitãţii în calitate de banca, elaborate cu respectarea prevederilor Legii bancare;
s) aprobãrile prealabile/avizele emise de autoritãţile competente pentru efectuarea activitãţilor supuse unor legi speciale, dacã este cazul;
s) orice alte informaţii pe care solicitantul le considera de natura sa susţinã viabilitatea proiectului prezentat;
t) orice alte informaţii şi documente solicitate de Banca Nationala a României.
(2) Bilanţul contabil prevãzut la alin. 1 lit. g) se va întocmi în scopul autorizãrii potrivit modelelor situaţiilor financiar-contabile pentru bãnci şi normelor metodologice pentru întocmirea şi utilizarea acestora.

CAP. 3
Respingerea cererii
ART. 12
Banca Nationala a României va putea respinge o cerere de autorizare a unei societãţi pe acţiuni rezultate în urma schimbãrii formei juridice a unei organizaţii a cooperaţiei de credit, în condiţiile prevãzute la <>art. 269 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 .
ART. 13
Hotãrârea de respingere a cererii de autorizare se va comunica solicitantului, împreunã cu motivele care au stat la baza acesteia, şi se va publica în doua ziare de circulaţie nationala.

CAP. 4
Dispoziţii finale
ART. 14
Direcţia politici financiar-bancare din cadrul Bãncii Naţionale a României va confirma solicitantului primirea cererii de autorizare în termen de 3 zile lucrãtoare.
ART. 15
(1) Documentaţia va fi prezentatã Bãncii Naţionale a României în limba romana. Pentru documentele redactate într-o limba strãinã se va prezenta şi traducerea legalizatã a acestora.
(2) Documentele întocmite sau legalizate de o autoritate strãinã vor fi supralegalizate în condiţiile prevãzute de legislaţia romana.
ART. 16
(1) Începând cu data eliberãrii autorizaţiei de cãtre Banca Nationala a României, banca se supune tuturor prevederilor legale aplicabile bãncilor.
(2) În termen de 5 zile de la data autorizãrii banca va transmite Bãncii Naţionale a României - Direcţia supraveghere reglementãrile proprii cu privire la desfãşurarea activitãţii.
ART. 17
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentele norme.

GUVERNATORUL
BĂNCII NAŢIONALE A ROMÂNIEI,
EMIL IOTA GHIZARI


ANEXA 1

ACTIVITĂŢI

ce pot fi incluse în obiectul de activitate al bãncilor cu respectarea dispoziţiilor <>art. 8 din Legea bancarã nr. 58/1998

a) acceptarea de depozite;
b) contractarea de credite, operaţiunile de factoring şi scontarea efectelor de comerţ, inclusiv forfetare;
c) emiterea şi gestiunea instrumentelor de plata şi de credit;
d) plati şi decontãri;
e) transferuri de fonduri;
f) emiterea de garanţii şi asumarea de angajamente;
g) tranzacţii în cont propriu sau în contul clienţilor cu instrumente monetare negociabile (cecuri, cambii, certificate de depozit);
h) tranzacţii în cont propriu sau în contul clienţilor cu valuta;
i) tranzacţii în cont propriu sau în contul clienţilor cu metale preţioase, obiecte confectionate din acestea, pietre preţioase;
j) tranzacţii în cont propriu sau în contul clienţilor cu titluri de stat;
k) distribuirea de valori mobiliare în cadrul unui grup de vânzare;
l) actionarea ca agent custode pentru valori mobiliare*);
m) depozitar pentru organismele de plasament colectiv în valori mobiliare*);
n) închirierea de casete de siguranta;
o) consultanţa financiar-bancarã;
p) operaţiuni de mandat**).
--------------
*) Cu autorizaţia Comisiei Naţionale a Valorilor Mobiliare.
**) Operaţiunile vor fi prevãzute în mod detaliat.


ANEXA 2

BANCA NATIONALA A ROMÂNIEI

Domnule Guvernator,

Subsemnatul/subsemnaţii ............................./(numele şi prenumele), solicit/solicitam autorizarea functionarii ca banca în condiţiile <>Legii bancare nr. 58/1998 a*1) ............... - S.A., rezultatã din schimbarea formei juridice a organizaţiei cooperaţiei de credit*2) ...................... .
În susţinerea cererii mele/noastre anexez/anexãm urmãtoarea documentaţie:
- hotãrârea adunãrii generale a organizaţiei cooperaţiei de credit privind schimbarea formei juridice a acesteia în societate pe acţiuni, în vederea functionarii ca banca în condiţiile <>Legii nr. 58/1998 ;
- actul constitutiv şi actele adiţionale prin care acesta a fost modificat;
- copie legalizatã de pe certificatul de înmatriculare ca societate pe acţiuni, eliberat de oficiul registrului comerţului, precum şi copia certificatã de pe înregistrãrile efectuate în registrul comerţului;
- informare privind repartiţia acţiunilor şi a drepturilor de vot;
- scrisoare din partea bãncii la care s-a deschis contul în care s-au efectuat vãrsãmintele aferente capitalului social*);
- chestionarul - anexa nr. 2 la <>Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 - pentru fiecare acţionar semnificativ;
- dovada înregistrãrii în registrul comerţului, bilanţurile contabile şi cele mai recente situaţii financiar-contabile pentru fiecare acţionar semnificativ persoana juridicã, precum şi pentru societatea a carei filiala este;
- curriculum vitae, certificat de cazier judiciar şi declaraţie - anexa nr. 3 la <>Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 - pentru fiecare acţionar semnificativ persoana fizica;
- bilanţul contabil întocmit potrivit prevederilor <>art. 265 lit. j) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 , însoţit de tabelul de corespondenta a conturilor utilizate de organizaţiile cooperaţiei de credit cu cele utilizate de bãnci şi de raportul auditorului independent care cuprinde opinia acestuia asupra bilanţului contabil şi calculul indicatorilor de prudenta bancarã;
- studiul de fezabilitate;
- comunicare privind identitatea auditorului independent numit conform <>art. 265 lit. j) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 97/2000 , cu precizarea poziţiei sale în Tabloul Corpului experţilor contabili şi contabililor autorizaţi din România şi a bãncilor şi perioadelor în care a activat ca auditor sau cenzor;
- comunicare privind identitatea conducãtorilor propuşi;
-------------------
*1) Denumirea societãţii pe acţiuni pentru care se solicita autorizaţia de funcţionare ca banca.
*2) Denumirea organizaţiei cooperaţiei de credit.
*) Dacã este cazul.

- chestionarul - anexa nr. 4 la <>Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 - şi declaraţia - anexa nr. 5 la aceleaşi norme -, completate de fiecare conducãtor;
- curriculum vitae, copie legalizatã de pe actul care atesta licentierea în profesie, certificat de cazier judiciar pentru fiecare conducãtor, scrisori de referinta;
- comunicare privind identitatea membrilor consiliului de administraţie şi ai comitetului de direcţie;
- curriculum vitae şi certificatul de cazier judiciar pentru fiecare membru al consiliului de administraţie;
- comunicare privind identitatea cenzorilor;
- curriculum vitae, certificat de cazier judiciar, dovada calitãţii de expert contabil sau de contabil autorizat cu studii superioare şi declaraţia - anexa nr. 6A la <>Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 -, pentru fiecare cenzor persoana fizica;
- copie legalizatã de pe certificatul de înmatriculare eliberat de oficiul registrului comerţului şi dovada calitãţii de societate de expertiza contabila autorizata sa desfãşoare aceasta activitate pe teritoriul României pentru fiecare cenzor persoana juridicã;
- declaraţia - anexa nr. 6B la <>Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 -, completatã de fiecare cenzor persoana juridicã, şi declaraţia - anexa nr. 6A la aceleaşi norme -, completatã de persoana fizica desemnatã de acesta sa îl reprezinte în calitate de cenzor;
- comunicare privind identitatea autorului independent numit conform <>art. 61 alin. 1 din Legea nr. 58/1998 ;
- dovada calitãţii de societate de expertiza contabila autorizata sa desfãşoare aceasta activitate pe teritoriul României a societãţii propuse ca auditor independent, o scurta prezentare a activitãţii societãţii, chestionarul - anexa nr. 7 la <>Normele Bãncii Naţionale a României nr. 2/1999 -, precum şi curriculum vitae şi certificatul de cazier judiciar pentru conducãtorul/conducãtorii societãţii;
- declaraţie, semnatã de toţi membrii consiliului de administraţie, din care sa rezulte ca societatea pe acţiuni nu are obligaţii scadente neonorate;
- dovada deţinerii spaţiului destinat sa constituie sediul social;
- situaţia sediilor secundare şi dovada înmatriculãrii fiecãruia la oficiul registrului comerţului;
- curriculum vitae şi certificatul de cazier judiciar pentru fiecare dintre persoanele desemnate sa asigure conducerea sediilor secundare;
- comunicare privind existenta reglementãrilor proprii;
- aprobãrile prealabile/avizele emise de autoritãţile competente pentru efectuarea activitãţilor supuse unor legi speciale*).
Adresa noastrã de contact este Telefon ...................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................
...........................................................................

Telefon .......... Fax ..................

Data ............ Semnatura ...............
(cererea va fi semnatã de persoanele
propuse în calitate de conducãtor)

Domnului Guvernator al Bãncii Naţionale a României
-----------------
*) Dacã este cazul.
---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016