Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARIRE nr. 425 din 8 mai 1975  privind aprobarea Programului de masuri pentru imbunatatirea utilizarii mijloacelor de transport feroviare, auto si pe apa    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARIRE nr. 425 din 8 mai 1975 privind aprobarea Programului de masuri pentru imbunatatirea utilizarii mijloacelor de transport feroviare, auto si pe apa

EMITENT: CONSILIUL DE MINISTRI
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL NR. 44 din 10 mai 1975
Consiliul de Miniştri al Republicii Socialiste România hotãrãşte:
ART. 1
Se aproba Programul de mãsuri pentru îmbunãtãţirea utilizãrii mijloacelor de transport feroviare, auto şi pe apa, prevãzut în anexa nr. 1 la prezenta hotãrîre.
Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, precum şi celelalte ministere şi organe centrale, vor lua mãsuri pentru aducerea la îndeplinire a sarcinilor ce le revin, asigurind şi urmãrind executarea integrala a acestora de cãtre organizaţiile economice în subordine.
ART. 2
În vederea organizãrii, analizarii şi urmãririi activitãţii de optimizare a transporturilor, se instituie un colectiv coordonator, a cãrui componenta este prevãzutã în anexa nr. 2*).
ART. 3
Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe şi Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor vor informa periodic Consiliul de Miniştri asupra principalelor probleme care apar în activitatea de optimizare a transporturilor şi vor supune aprobãrii mãsurile necesare.
ART. 4
Pe data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrîri se abroga dispoziţiile normative prevãzute în anexa nr. 3, precum şi orice alte dispoziţii contrare.
De asemenea, pe data aprobãrii contractului model de prestaţii de transport şi a normelor metodologice de planificare şi de executare a transporturilor, prevãzute la cap. III pct. 5 şi 6 din programul de mãsuri, Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 57/1952 privind planificarea operativã a transporturilor, cu modificãrile ulterioare, îşi înceteazã aplicabilitatea, cu excepţia prevederilor art. 19 şi a anexei nr. 2 referitoare la penalitãţi, precum şi a celor privind transporturile aeriene.
*) Anexa se comunica prin grija Secretariatului General al Consiliului de Miniştri.
ANEXA 1
PROGRAM DE MĂSURI

pentru îmbunãtãţirea utilizãrii mijloacelor de transport feroviare, auto şi pe apa
I. Cu privire la utilizarea integrala a mijloacelor de transport, reducerea duratei de stationare şi de circulaţie a acestora, precum şi la optimizarea transporturilor
1. În scopul reducerii timpului în circulaţie a vagoanelor de marfa, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va lua mãsuri de sporire a vitezei comerciale, imbunatatire a programului de circulaţie, intarire a disciplinei privind respectarea graficului şi regularitatea circulaţiei trenurilor.
Totodatã, pentru reducerea duratei de transport al mãrfurilor perisabile, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va lua mãsuri ca în graficul de circulaţie din perioada 1975-1976 sa se prevadã trenuri specializate pe unele linii magistrale, astfel ca timpul de circulaţie al acestora, pînã la staţiile de frontiera, sa nu depãşeascã 36 de ore. De asemenea, va prevedea trenuri de legatura de pe liniile secundare şi din staţiile intermediare.
În scopul asigurãrii formãrii şi circulaţiei trenurilor specializate, Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor va lua mãsuri sa concentreze încãrcarea mãrfurilor perisabile într-un numãr redus de staţii, în funcţie de bazinele producãtoare, de existenta unor drumuri de acces corespunzãtoare şi fãrã majorarea cheltuielilor totale de transport, comunicind Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor mãsurile luate, pînã la data de 31 decembrie al fiecãrui an.
Organizaţiile expeditoare vor transporta mãrfurile perisabile cu trenuri specializate şi de legatura.
2. Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor împreunã cu Ministerul Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale vor prezenta Consiliului de Miniştri, în termen de 2 luni, propuneri pentru soluţionarea restrictiilor în traficul internaţional.
3. Furnizorii şi beneficiarii au obligaţia ca la încheierea contractelor economice de livrare sa respecte relaţiile de transport rezultate din programele de optimizare a transporturilor pentru produsele supuse optimizarii, capacitatile de încãrcare-descãrcare, de transbordare şi depozitare ale expeditorilor şi destinatarilor. În aceste contracte se vor prevedea clauze referitoare la obligaţia destinatarilor de a primi mãrfurile şi mijloacele de transport şi a le descarca în termenele stabilite.
4. Organizaţiile expeditoare care efectueazã transportul produselor supuse optimizarii fãrã a avea la baza programe prealabile de optimizare sau cele care nu respecta relaţiile de transport optimizate şi depãşesc distanta medie optima de transport rezultatã din aceste programe, pe lîngã tariful de transport, vor suporta o penalitate egala cu acest tarif, care se va incasa obligatoriu la predare. Aceasta penalitate se aplica deosebit de rãspunderea contravenţionalã prevãzutã de Decretul nr. 620/1973 cu privire la mãsurile de dezvoltare a bazei energetice şi de folosire mai judicioasã a combustibililor şi energiei. În cazuri de forta majorã, doveditã în condiţiile legii, sumele încasate cu titlu de penalitãţi se vor restitui.
5. Organizaţiile expeditoare şi destinatare sînt obligate sa-şi organizeze activitatea astfel încît avizarea, primirea, manevrarea, încãrcarea, descãrcarea şi expedierea mãrfurilor şi a mijloacelor de transport sa se desfãşoare fãrã întrerupere, ziua şi noaptea, inclusiv în zilele de repaus sãptãmînal şi de sarbatori legale.
6. Combinatele şi celelalte organizaţii beneficiare de transport, care au norme de stationare a vagoanelor la încãrcare-descãrcare pe liniile industriale, împreunã cu regionalele de cai ferate, vor stabili, în termen de 3 luni, nivelul acestor norme la valoarea celei mai bune realizari medii anuale din ultimii 3 ani. Pe mãsura dãrii în exploatare a lucrãrilor de sporire a capacitãţilor de încãrcare-descãrcare şi în baza realizarilor obţinute, normele de stationare stabilite vor fi reduse cu cel puţin 15% pînã la sfîrşitul anului 1976, prin folosirea deplina a capacitãţilor existente în depozite şi la fronturile de încãrcare-descãrcare, îmbunãtãţirea executãrii manevrelor şi a proceselor tehnologice de exploatare a mijloacelor de transport, eliminarea strangularilor în efectuarea transporturilor, creşterea gradului de folosire a mijloacelor de mecanizare a operaţiilor de manipulare a mãrfurilor, introducerea tehnologiilor moderne de transport, completarea forţei de munca corespunzãtoare şi ridicarea calificãrii personalului.
Pe restul liniilor industriale, precum şi pe liniile publice din staţii, termenele tarifare de încãrcare-descãrcare se reduc în medie cu 10%, în termen de 6 luni de la aprobarea acestui program de mãsuri.
7. Pentru executarea integrala şi fãrã intirziere a contractelor, organizaţiile expeditoare şi destinatare de mãrfuri transportate pe cãile ferate şi cu mijloace auto din parcul public vor asigura în incinta întreprinderilor o capacitate zilnica egala cu:
a) la încãrcare, programul zilnic de încãrcare sporit cu un coeficient de 1,2;
b) la descãrcare, volumul mediu zilnic de sosiri din luna respectiva sporit cu un coeficient de 1,3 cînd mãrfurile provin din intern şi de 1,5 cînd mãrfurile provin din import pe uscat, respectiv cu normele de operare a navelor cînd mãrfurile provin din import pe apa, tinindu-se seama de capacitatea depozitelor specializate de mãrfuri din porturi.
Coeficienţii de mai sus se vor aplica:
a) la data aprobãrii prezentului program de mãsuri, dacã nu sînt necesare lucrãri de investiţii;
b) de la 1 ianuarie 1976, dacã sînt necesare lucrãri cu volum redus pentru care sînt create condiţii de executare pînã la aceasta data;
c) de la 1 ianuarie 1977, dacã sînt necesare lucrãri de investiţii.
Excepţii de la termenele de mai sus vor putea fi aprobate, în cazuri justificate, pe timp limitat, de ministrul transporturilor şi telecomunicatiilor.
Pentru combinatele siderurgice Hunedoara, Calan, Resita şi Galaţi, ritmurile stabilite mai sus se aplica la principalele feluri de mãrfuri din planurile coordonate.
Beneficiarii liniilor industriale cu o capacitate de încãrcare-descãrcare mai mare decît volumul de încãrcãri şi sosiri sporit cu coeficienţii de mai sus sînt obligaţi sa încarce-descarce în 24 de ore numãrul de vagoane corespunzãtor capacitãţii liniei industriale.
8. Organizaţiile expeditoare şi destinatare care incarca-descarca vagoane pe liniile publice ale statiilor sau pe linii industriale fãrã norma de stationare vor lua mãsuri pentru reducerea în continuare a termenelor tarifare de încãrcare-descãrcare. În acest scop, în termen de 3 luni, vor întocmi împreunã cu regionalele de cai ferate programe de mãsuri prin care sa fie rezolvate, la nivelul volumului de transport în creştere, atît încãrcarea, cît mai ales descãrcarea mecanizata (îndeosebi a mãrfurilor cu pondere mare: agregate de materiale de construcţii, îngrãşãminte chimice, sfecla, cartofi, produse metalurgice, lemne de foc etc.), antrenind în aceasta acţiune şi organele de cercetare şi proiectare. Cu acest prilej vor fi stabilite volumul şi natura mãrfurilor, modul de prezentare la transport, tehnologiile de lucru, tipurile şi numãrul de utilaje şi dispozitivele de mecanizare necesare, introducerea tehnologiilor moderne (paletizare, pachetizare, containerizare, transcontainerizare), precum şi lucrãrile de amenajare a drumurilor de acces, a pieţelor, rampelor şi cheiurilor de încãrcare-descãrcare. Organizaţiile expeditoare şi destinatare vor lua mãsuri ca dotãrile şi lucrãrile de investiţii sa înceapã din anul 1975, în cadrul fondurilor alocate.
9. Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor împreunã cu Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe şi Comitetul de Stat al Planificarii, în termen de o luna de la încheierea analizelor ce se efectueazã de organizaţiile expeditoare şi destinatare, prevãzute la pct. 6, 7 şi 8 de mai sus, vor examina împreunã cu ministerele economice modul cum s-au realizat sarcinile privind dezvoltarea depozitelor şi fronturilor de încãrcare-descãrcare, asigurarea cu mijloace de manevra, introducerea mijloacelor moderne de mecanizare a operaţiunilor de încãrcare-descãrcare a vagoanelor, utilizarea raţionalã a forţei de munca şi a capacitãţilor de transport.
Începînd cu anul 1976, în planurile anuale de investiţii se vor nominaliza şi prevedea poziţii distincte pentru realizarea lucrãrilor de mai sus, iar în cadrul cifrelor de plan departamental al centralelor şi întreprinderilor se vor prevedea indicatori de manipulare mecanizata, care vor fi imbunatatiti anual.
10. Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor va lua mãsuri ca pînã la sfîrşitul trimestrului III/1976 sa organizeze în Insula Mare a Brailei depozite prevãzute cu instalaţii de batere şi uscare a porumbului stiuleti, pentru ca acesta sa poatã fi transportat pe Dunare sub forma de boabe, utilizîndu-se astfel mai eficient capacitatea de transport a flotei fluviale. De asemenea, aceleaşi mãsuri vor fi luate pentru transportul recoltei la bazele din porturile dunarene, corelat cu capacitatile ce se transporta în timpul campaniei agricole.
11. Ministerul Industriei Metalurgice va lua mãsuri de montare a celei de-a doua benzi transportoare între portul şi Combinatul siderurgic Galaţi, pînã la 31 decembrie 1976, pentru a asigura transportul tuturor categoriilor de mãrfuri destinate combinatului.
II. Cu privire la reducerea imobilizarilor în reparatie ale mijloacelor de transport
1. Pentru reducerea imobilizarii în reparatie a locomotivelor, vagoanelor şi autovehiculelor, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va lua mãsuri pentru efectuarea reparaţiilor pe baza de piese şi agregate de schimb, precum şi pentru intensificarea lucrãrilor în doua şi trei schimburi. Asemenea reparaţii se vor executa de cãtre Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor şi pentru ceilalţi beneficiari, pe baza de contracte.
2. În scopul îmbunãtãţirii calitãţii în activitatea de revizie, întreţinere şi reparare a locomotivelor şi autovehiculelor, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va extinde acţiunea de pregãtire şi ridicare a calificãrii pentru personalul de exploatare şi întreţinere.
3. Pentru îmbunãtãţirea indicilor de exploatare ai flotei maritime şi fluviale, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va lua mãsuri de reducere a stationarii navelor la reparaţii şi întreţinere, în care scop, potrivit prevederilor de plan pe anii 1976-1980, va asigura:
a) construirea unei baze maritime de revizie şi întreţinere a navelor de transport maritime, de pescuit oceanic şi a navelor tehnice;
b) construirea unui atelier pentru producerea pieselor de schimb în zona Constanta;
c) construirea unei baze de întreţinere şi reparaţii de nave maritime şi fluviale la Galaţi;
d) dezvoltarea capacitãţilor de reparaţii de la Şantierul naval Orşova.
4. Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor împreunã cu Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini Grele, în termen de 6 luni, vor revedea actualele reglementãri privind normele de întreţinere şi reparaţii curente şi vor propune mãsuri de imbunatatire a acestora, în scopul reducerii cheltuielilor de exploatare şi a consumurilor de combustibil şi lubrifianţi, generate de menţinerea în parc a unor autovehicule cu un grad avansat de uzura.
5. Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor împreunã cu Comitetul de Stat al Planificarii, Ministerul Finanţelor, Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe şi Comitetul de Stat pentru Preţuri, în termen de 3 luni, vor prezenta Consiliului de Miniştri concluziile studiului pentru folosirea la maximum şi în mod economicos a parcului de vagoane existent, pentru prelungirea duratei de funcţionare a acestuia.
6. Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini Grele, Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini-Unelte şi Electrotehnicii, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor şi Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe vor lua mãsuri, respectiv vor urmãri livrarea în mod ritmic, la nivelul planului de aprovizionare pentru anul 1975, a pieselor de schimb necesare repararii şi exploatãrii parcului de locomotive, autovehicule şi nave, în mod deosebit la întreprinderile constructoare de maşini: Resita, "23 August" Bucureşti, "Hidromecanica" Braşov şi "Steagul roşu" Braşov.
Pentru perioada 1976-1980, piesele de schimb necesare repararii şi exploatãrii locomotivelor, a cãror fabricaţie necesita maşini-unelte specializate şi tehnologii complexe, se vor fabrica de cãtre Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini Grele şi Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini-Unelte şi Electrotehnicii.
Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini Grele, Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini-Unelte şi Electrotehnicii, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe şi Comitetul de Stat al Planificarii vor stabili, pînã la sfîrşitul semestrului I/1975, modul de asigurare a necesarului de piese de schimb pentru întreţinerea parcului de locomotive, autovehicule şi nave, pe anul 1976.
Organele centrale prevãzute mai sus vor elabora şi prezenta Consiliului de Miniştri, în cursul trimestrului III/1975, un program special cu mãsurile de luat pentru asigurarea pieselor de schimb necesare întreţinerii parcului de locomotive, autovehicule şi nave pentru perioada 1977-1980.
7. Ministerul Industriei Chimice va lua mãsuri pentru asigurarea în mod ritmic şi la nivelul planului a necesarului de combustibil şi lubrifianţi pentru exploatarea şi întreţinerea parcului de locomotive şi autovehicule pe tot parcursul anului şi în mod deosebit în timp de iarna.
8. Pentru ridicarea nivelului calitativ al fabricaţiei de locomotive şi autovehicule şi pentru reducerea numãrului de defectari în termen de garanţie al întreprinderilor furnizoare, Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini Grele şi Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini-Unelte şi Electrotehnicii vor lua mãsuri eficiente, la nivelul fiecãrei întreprinderi furnizoare, începînd cu semestrul I/1975, pentru eliminarea defectiunilor apãrute în exploatare. Trimestrial, defectarile în termen de garanţie vor fi analizate în comun, stabilindu-se mãsurile necesare.
9. Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini Grele şi Ministerul Industriei Construcţiilor de Maşini-Unelte şi Electrotehnicii vor lua mãsuri ca locomotivele electrice, diesel electrice şi diesel hidraulice, care se livreaza începînd cu anul 1975, sa fie echipate cu instalaţii pentru controlul vitezei (INDUSI) şi cu instalaţii de vigilenta.
III. Cu privire la executarea transporturilor feroviare, rutiere şi pe apa pe baza de contracte economice anuale de prestaţii de transport
1. Organizaţiile de transport şi cele expeditoare vor încheia, în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 71/1969, contracte economice anuale de prestaţii de transport. Acestea vor avea la baza contractele economice de livrare dintre furnizori şi beneficiari pentru traficul intern, respectiv planul de producţie, în cazurile în care aceste contracte nu sînt încheiate, planul de export-import pentru traficul de export-import şi convenţiile internaţionale pentru transporturile în tranzit.
La încheierea contractelor se vor avea în vedere satisfacerea în bune condiţii a transporturilor de mãrfuri şi utilizarea judicioasã a capacitãţilor de transport, în tot timpul anului, precum şi aplatizarea virfului de trafic.
2. Contractele economice anuale de prestaţii de transport se vor încheia pînã la 31 decembrie al anului ce precede anul de plan, pe grupe de produse, categorii de vagoane, mijloace auto şi nave fluviale, cu eşalonarea pe trimestre şi luni pentru traficul intern şi combinat, iar pentru traficul de export-import, pe trimestre. Cu unitãţile Ministerului Industriei Metalurgice aceste contracte se vor încheia pînã la data de 31 decembrie pentru semestrul I al anului urmãtor şi pînã la 30 iunie pentru semestrul II al aceluiaşi an.
3. Ministerele, centralele şi întreprinderile, prin contractele economice de livrare încheiate, vor asigura utilizarea integrala a capacitãţii nominale a mijloacelor de transport feroviare, rutiere şi pe apa.
4. Contractele economice de livrare dintre furnizori şi beneficiari, pentru produsele de balastiera şi lemne de foc, se vor încheia astfel încît pînã la sfîrşitul lunii august sa se realizeze şi sa se livreze cel puţin 75% din volumul total al fiecãrui an. Aceeaşi prevedere se aplica - cu acordul pãrţilor contractante - şi altor mãrfuri de masa, care pot fi transportate cu anticipatie. În acest scop, contractele economice anuale de prestaţii de transport dintre organizaţiile de transport şi cele expeditoare se vor încheia cu respectarea acestei condiţii, pe baza contractelor economice încheiate între furnizori şi beneficiari.
5. Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va aproba, în termen de 90 de zile de la data prezentului program de mãsuri, cu acordul Ministerului Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe şi al celorlalte ministere şi organe centrale interesate, contractul model de prestaţii de transport, care va cuprinde clauze privind obligaţiile pãrţilor contractante de executare a transporturilor în condiţii de utilizare judicioasã a capacitãţilor de transport, în tot timpul anului.
6. În acelaşi termen, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor este autorizat sa aprobe, cu acordul ministerelor şi celorlalte organe centrale interesate, norme metodologice de planificare şi de executare a transporturilor prevãzute în contractele economice anuale de prestaţii de transport, în concordanta cu prevederile din prezentul program de mãsuri.
IV. Alte mãsuri
1. Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va intensifica mãsurile de intarire a disciplinei şi de ridicare continua a calificãrii lucrãtorilor din transporturile feroviare, rutiere şi pe apa, în scopul executãrii transporturilor în bune condiţii şi deplina siguranta.
2. În vederea asigurãrii recrutarii şi stabilitatii unor categorii de lucrãtori, care participa nemijlocit la procesul de exploatare a parcului de vagoane, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor împreunã cu Ministerul Muncii vor analiza cauzele greutatilor ivite în legatura cu recrutarea personalului respectiv şi, în termen de 3 luni, vor propune mãsurile corespunzãtoare.
3. Pentru reducerea în continuare a navetismului efectuat de personalul de exploatare a cãilor ferate, la propunerea Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor, Comitetul de Stat al Planificarii va nominaliza, prin planurile anuale, numãrul de locuinţe necesare acestei categorii de personal.
4. Mãsurile prevãzute pentru asigurarea pieselor de schimb, reducerea imobilizarilor la reparaţii şi îmbunãtãţirea calitãţii reparaţiilor vor fi aplicate şi pentru mijloacele de transport din sectoarele de transporturi interne de pe marile platforme industriale.
ANEXA 3
LISTA

actelor normative care se abroga
1. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1593/1952 privind limitarea distantelor de transport la unele mãrfuri pe C.F.R.
2. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 3841/1953 privind asigurarea executãrii transporturilor destinate exportului.
3. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 4041/1953 privind planificarea calendaristicã a coletariei şi limitarea greutatii expeditiilor de coletãrie.
4. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1623/1954 privind mãsurile pentru îmbunãtãţirea transporturilor pe calea feratã, conform cerinţelor economiei naţionale în vederea realizãrii şi depãşirii planului de stat pe anul 1954 şi urmãtorii.
5. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1811/1955 privind transporturile pe calea feratã ale unor produse ale industriei locale în interiorul regiunilor respective.
6. <>Art. 17 din Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1423/1958 privind aprovizionarea de iarna cu cartofi, ceapa, fructe şi constituirea rezervelor de iarna.
7. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1066/1962 privind reglementarea stationarii vagoanelor de cale feratã pe liniile Combinatului siderurgic Resita şi Combinatului siderurgic Hunedoara.
8. <>Art. 12 din Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 219/1965 privind reglementarea contractãrii, achiziţionãrii şi desfacerii cartofilor de toamna.
9. Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1989/1967 privind unele mãsuri referitoare la transporturile feroviare în portul Constanta.
10. Art. 3, 4, 6, 8, 10 şi 11, pct. 1 lit. a) şi pct. 2 din anexa la Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1596/1969 privind unele mãsuri pentru îmbunãtãţirea condiţiilor de transport al legumelor şi fructelor proaspete.
11. <>Art. 2, 7 şi 16 din Hotãrîrea Consiliului de Miniştri nr. 1034/1970 privind unele mãsuri în vederea optimizarii transporturilor pe calea feratã ale materiilor prime şi materialelor de masa.
------------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016