Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 97 din 30 august 2007  privind aprobarea Normelor de reprezentare a auditorilor financiari la conferintele Camerei Auditorilor Financiari din Romania    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 97 din 30 august 2007 privind aprobarea Normelor de reprezentare a auditorilor financiari la conferintele Camerei Auditorilor Financiari din Romania

EMITENT: CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 624 din 11 septembrie 2007
Având în vedere prevederile <>art. 5 alin. (3) lit. i) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicatã, cu modificãrile ulterioare, dispoziţiile art. 12 alin. (1) lit. f) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 983/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi prevederile <>Hotãrârii Conferinţei Camerei Auditorilor Financiari din România nr. 95 din 21 aprilie 2007 ,
în temeiul art. 26 alin. (1) lit. i) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 983/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Consiliul Camerei Auditorilor Financiari din România, întrunit în şedinţa din 30 august 2007, adoptã urmãtoarea hotãrâre:

ART. 1
Se aprobã Normele de reprezentare a auditorilor financiari la conferinţele Camerei Auditorilor Financiari din România, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Compartimentul de secretariat al Camerei Auditorilor Financiari din România va duce la îndeplinire prevederile prezentei hotãrâri.
ART. 3
Prezenta hotãrâre intrã în vigoare începând cu data de 30 august 2007.
ART. 4
Prezenta hotãrâre va fi publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor <>art. 6 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Preşedintele
Camerei Auditorilor Financiari din România,
Ion Mihãilescu

Bucureşti, 30 august 2007.
Nr. 97.

ANEXĂ

NORME
de reprezentare a auditorilor financiari la conferinţele Camerei Auditorilor Financiari din România

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentele norme reglementeazã modalitãţile de desemnare, numãrul şi durata mandatului reprezentanţilor auditorilor financiari la conferinţele Camerei Auditorilor Financiari din România, denumitã în continuare CAFR sau Camera, precum şi conţinutul mandatului acestora.
ART. 2
Desemnarea reprezentanţilor se face prin alegeri anuale, pe judeţe, cu excepţia municipiului Bucureşti, în cazul cãruia desemnarea se face pe sectoare.

CAP. II
Reprezentanţii

ART. 3
Poate fi reprezentant al membrilor CAFR dintr-un judeţ/sector auditorul financiar, persoanã fizicã, cu domiciliul în judeţul/sectorul respectiv, care îndeplineşte condiţiile prevãzute de reglementãrile CAFR pentru exercitarea dreptului de vot.
ART. 4
Mandatul reprezentantului este de un an şi poate fi reînnoit.
ART. 5
Norma de reprezentare este de un reprezentant la 10 auditori financiari. Când într-un judeţ/sector numãrul de auditori financiari este mai mic de 10, judeţul/sectorul respectiv va avea un singur reprezentant. Numãrul de reprezentanţi pe judeţe/sectoare se determinã potrivit prezentelor norme de cãtre Consiliul Camerei şi se afişeazã pe site-ul CAFR cu cel puţin 15 zile înainte de alegeri.
ART. 6
În vederea prevenirii situaţiilor în care un reprezentant s-ar afla în imposibilitatea de a participa la conferinţã, odatã cu reprezentanţii se aleg şi supleanţii acestora.
ART. 7
Norma de reprezentare pentru supleanţi este de un supleant la 20 de auditori financiari. Judeţele/sectoarele cu un numãr de auditori mai mic de 20 au un sigur supleant. Numãrul de supleanţi pe judeţe/sectoare se determinã şi se afişeazã potrivit prevederilor art. 5.
ART. 8
Pentru alegerea supleanţilor se aplicã aceeaşi procedurã ca şi în cazul reprezentanţilor titulari.

CAP. III
Alegerea reprezentanţilor

ART. 9
Data şi locul alegerii reprezentanţilor, precum şi judeţele/sectoarele pentru care aceştia urmeazã sã fie desemnaţi sunt stabilite şi aduse la cunoştinţa auditorilor financiari de cãtre Consiliul Camerei, cu cel puţin 15 zile înainte de data întrunirii.
ART. 10
Întrunirile pentru alegeri pot avea loc şi cu ocazia desfãşurãrii altor manifestãri organizate de CAFR, de tipul seminariilor, simpozioanelor etc., şi pot include desemnarea reprezentanţilor pentru unul sau mai multe judeţe/sectoare, în acest ultim caz, de regulã, judeţele dintr-o anumitã regiune de dezvoltare.
ART. 11
Supravegherea întregului proces de desemnare a reprezentanţilor se face de cãtre o comisie alcãtuitã din: preşedintele CAFR, un vicepreşedinte şi un membru al Consiliului Camerei sau persoanele desemnate de Consiliul Camerei sã îi înlocuiascã.
ART. 12
Desemnarea reprezentanţilor se face în şedinţe distincte de alegeri, chiar dacã la data şi în locaţia respectivã sunt convocate alegeri pentru mai multe judeţe/sectoare. Condiţiile de cvorum şi majoritate ale întrunirilor de alegeri sunt cele prevãzute de regulamentul de organizare şi funcţionare pentru conferinţa CAFR.
ART. 13
Propunerile de reprezentanţi se fac în şedinţã publicã, iar alegerea acestora are loc prin vot secret. Dacã dintr-un anumit judeţ/sector nu se prezintã niciun auditor financiar, atunci judeţul sau sectorul respectiv nu va avea niciun reprezentant la conferinţã. Desemnarea ca reprezentanţi se face în ordinea numãrului de voturi obţinute, în limita numãrului de locuri stabilit conform prezentelor norme.
ART. 14
Fiecare întrunire este condusã de o comisie de alegeri, alcãtuitã din 1-3 membri, dintre care unul este preşedintele comisiei. Desemnarea comisiei se face prin vot deschis de cãtre participanţii la şedinţã.
ART. 15
Comisia de alegeri asigurã buna desfãşurare a procesului electoral, înregistreazã propunerile de reprezentanţi, numãrã voturile exprimate, stabileşte şi anunţã candidaţii aleşi, întocmeşte şi semneazã procesul-verbal de alegeri. Preşedintele acesteia predã procesul-verbal împreunã cu toate buletinele de vot comisiei prevãzute la art. 11.
ART. 16
Orice contestaţii cu privire la desfãşurarea alegerilor se depun şi se soluţioneazã în termen de 24 de ore de la anunţarea rezultatelor de cãtre comisia prevãzutã la art. 11.
ART. 17
Dupã rezolvarea contestaţiilor sau, dupã caz, expirarea termenului de contestare, CAFR aduce la cunoştinţa membrilor sãi, prin afişare pe site, identitatea reprezentanţilor şi a supleanţilor şi îi înştiinţeazã pe aceştia în scris cu privire la desemnare.
ART. 18
Dupã primirea înştiinţãrii prevãzute la art. 17, atât reprezentanţii, cât şi supleanţii trebuie sã accepte expres şi în scris mandatul încredinţat.

CAP. IV
Comunicãri şi sancţiuni

ART. 19
Orice reprezentant are obligaţia de a înştiinţa CAFR despre orice împrejurare care îl pune în imposibilitatea de a fi prezent la conferinţã. Înştiinţarea va fi motivatã şi se va transmite în scris, cu cel puţin 30 de zile înainte de data conferinţei.
ART. 20
La primirea unei astfel de comunicãri, CAFR va înştiinţa în scris pe supleant, în vederea exercitãrii de cãtre acesta a calitãţii de reprezentant. Aceeaşi mãsurã va fi adoptatã de CAFR şi în situaţia în care constatã cã reprezentantul titular nu îndeplineşte condiţiile prevãzute de regulamentul de organizare şi funcţionare pentru exercitarea dreptului de vot la conferinţã; în acest caz înştiinţarea va fi adresatã atât supleantului, cât şi reprezentantului titular aflat în aceastã situaţie.
ART. 21
Absenţa nejustificatã de la conferinţã a reprezentantului desemnat sau a supleantului înştiinţat conform art. 20, nerespectarea termenului de înştiinţare a CAFR, prevãzut la art. 19, precum şi netemeinicia motivelor pentru care se absenteazã constituie abatere disciplinarã şi se sancţioneazã conform regulamentului de organizare şi funcţionare.
ART. 22
Aplicarea sancţiunii disciplinare nu exclude obligarea persoanei responsabile la repararea integralã a prejudiciului cauzat CAFR prin fapta sa, dacã, prin absenţa nejustificatã sau întârzierea îndeplinirii obligaţiilor prevãzute de prezentele norme, a determinat efectuarea de cheltuieli suplimentare de organizare a conferinţei.

______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016