Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 53 din 25 iulie 2007  privind aprobarea   Normei nr. 23/2007 pentru modificarea   Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare si functionare in sistemul pensiilor administrate privat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 53 din 25 iulie 2007 privind aprobarea Normei nr. 23/2007 pentru modificarea Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare si functionare in sistemul pensiilor administrate privat

EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 535 din 7 august 2007

În temeiul dispoziţiilor art. 16 alin. (1), ale art. 17, ale <>art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
conform <>Hotãrârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
având în vedere prevederile art. 72 alin.(2) lit. k), ale <>art. 78 alin.(2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicatã,
în baza hotãrârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 25 iulie 2007,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite urmãtoarea hotãrâre:

ART. 1
Se aprobã <>Norma nr. 23/2007 pentru modificarea <>Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Prezenta hotãrâre şi norma menţionatã la art.1 se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).
ART. 3
Departamentul autorizare - reglementare împreunã cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmãri ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotãrâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere
a Sistemului de Pensii Private,
Mircea Oancea

Bucureşti, 25 iulie 2007.
Nr. 53.

ANEXĂ

<>NORMA Nr. 23/2007
pentru modificarea <>Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat

Având în vedere prevederile art. 72 alin. (2) lit. k) şi ale <>art. 78 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicatã,
în temeiul dispoziţiilor art. 16 alin. (1), ale art. 17, ale <>art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumitã în continuare Comisie, emite prezenta normã.

ARTICOL UNIC
<>Norma nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat, aprobatã prin <>Hotãrârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 19/2007 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 178 din 14 martie 2007, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3. - Se vor plãti taxe pentru emiterea deciziei de autorizare în urmãtoarele cazuri:
a) pentru constituirea administratorului;
b) pentru administrarea fondului de pensii administrat privat;
c) pentru prospectul schemei de pensii private;
d) pentru fondul de pensii administrat privat;
e) pentru agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private;
f) pentru modificarea documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de autorizare menţionate la lit. a), b) şi d);
g) pentru modificarea documentelor care au stat la baza obţinerii deciziei de autorizare menţionate la lit. e)."
2. Articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - Cuantumul taxelor de autorizare este de:
a) 80.000 lei, pentru constituirea administratorului;
b) 300.000 lei, pentru administrarea fondului de pensii administrat privat;
c) 30.000 lei, pentru prospectul schemei de pensii private;
d) 30.000 lei, pentru fondul de pensii administrat privat;
e) 5.000 lei, pentru agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private;
f) 1.000 lei, pentru modificãrile prevãzute la art. 3 lit. f) şi g)."
3. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Taxele de autorizare vor fi achitate de cãtre:
a) fondatori, pentru eliberarea deciziei de autorizare de constituire a administratorului;
b) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare de administrare a fondului de pensii administrat privat;
c) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii private;
d) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare a fondului de pensii administrat privat;
e) administratori, pentru eliberarea deciziei de autorizare de modificare a documentelor menţionate la art. 3 lit. f);
f) agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private, pentru eliberarea deciziei de autorizare de funcţionare;
g) agenţii de marketing persoane juridice, brokeri de pensii private, pentru eliberarea deciziei de autorizare de modificare a documentelor menţionate la art. 3 lit. g)."
4. Articolul 6 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Taxele de eliberare a deciziei de avizare se percep în urmãtoarele cazuri:
a) pentru depozitarul activelor fondurilor de pensii administrate privat;
b) pentru auditorul financiar al fondurilor de pensii administrate privat;
c) pentru modificarea prospectului schemei de pensii private;
d) pentru agenţii de marketing persoane fizice;
e) pentru agenţii de marketing persoane juridice, intermediari de pensii private;
f) pentru agenţii de marketing persoane juridice, consultanţi de pensii private;
g) pentru persoana juridicã specializatã;
h) pentru actul individual de aderare;
i) pentru tematica privind cursul pentru agenţii de marketing în domeniul pensiilor administrate privat;
j) pentru modificarea documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de avizare prevãzute la lit. a)- h)."
5. Articolul 7 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Cuantumul taxelor pentru emiterea deciziei de avizare este de:
a) 80.000 lei pentru depozitar;
b) 35.000 lei pentru auditor financiar;
c) 1.000 lei pentru modificarea prospectului schemei de pensii private;
d) 50 lei pentru agenţii de marketing persoane fizice;
e) 4.000 lei pentru agenţii de marketing persoane juridice, intermediari de pensii private;
f) 1.000 lei pentru agentul de marketing persoanã juridicã, consultant de pensii private;
g) 1.500 lei pentru persoana juridicã specializatã;
h) 1.000 lei pentru actul individual de aderare;
i) 100 lei pentru tematica privind cursul pentru agenţi de marketing în domeniul pensiilor administrate privat;
j) 1.000 lei pentru modificãrile documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de avizare prevãzute la art. 6 lit. a), b) şi e);
k) 25 lei pentru modificãrile documentelor care au stat la baza obţinerea deciziei de avizare prevãzute la art. 6 lit. d);
l) 150 lei pentru modificãrile documentelor care au stat la baza obţinerii deciziilor de avizare prevãzute la art. 6 lit. f) şi g);
m) 500 lei pentru modificarea actului individual de aderare."
6. Articolul 8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - Taxele de eliberare a deciziei de avizare vor fi achitate de cãtre:
a) depozitar, pentru avizul de depozitare;
b) auditorul financiar, pentru avizul de auditor;
c) administrator, pentru avizul prevãzut la art. 6 lit. c), h) şi i);
d) administrator sau agentul de marketing persoanã juridicã, pentru avizul prevãzut la art. 6 lit. d).
e) agentul de marketing persoanã juridicã, intermediar de pensii private, pentru avizul prevãzut la art. 6 lit. e);
f) agentul de marketing persoanã juridicã, consultant de pensii private pentru avizul prevãzut la art. 6 lit. f);
g) persoana juridicã specializatã, pentru avizul prevãzut la art. 6 lit. g);
h) entitãţile solicitante, pentru avizul prevãzut la art. 6 lit. j)."
7. La articolul 9, dupã alineatul 2 se introduce un nou alineat, alineatul 2^1, cu urmãtorul cuprins:
"(2^1) Agenţii de marketing persoane juridice, consultanţi de pensii private, sunt exceptaţi de la plata taxei de funcţionare."
8. La articolul 12, alineatul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - (1) Agenţii de marketing persoane juridice care datoreazã taxe lunare de funcţionare sunt obligaţi sã întocmeascã şi sã transmitã lunar Comisiei, pentru luna precedentã, raportarea privind modul de constituire şi virare a taxei de funcţionare, potrivit anexei nr. 2."
9. La capitolul II, dupã secţiunea a 3-a se introduce o nouã secţiune, secţiunea a 4-a - Alte taxe, cu urmãtorul cuprins:

"SECŢIUNEA a 4-a
Alte taxe

Art. 13^1. - (1) Comisia percepe alte taxe pentru:
a) interpretarea oficialã a reglementãrilor în vigoare privind sistemul pensiilor administrate privat din România;
b) acordarea de asistenţã, la cerere, în vederea înfiinţãrii unei entitãţi supuse autorizãrii sau avizãrii de cãtre Comisie;
c) acordarea de asistenţã, la cerere, în vederea elaborãrii unui document supus autorizãrii sau avizãrii de cãtre Comisie;
d) emiterea deciziei de retragere a autorizaţiei/avizului la cererea entitãţii;
e) emiterea deciziei de radiere, la cererea entitãţii;
f) eliberarea de duplicate de pe actele individuale emise de Comisie;
g) eliberarea de copii ale documentelor cu caracter public pe suport hârtie sau pe suport magnetic.
(2) Plata taxelor prevãzute la alin. (1) se face de cãtre solicitant.
Art. 13^2. - Cuantumul taxelor este de:
a) 5.000 lei, pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. a);
b) 2.000 lei, pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. b);
c) 3.000 lei, pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. c);
d) 400 lei, pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. d);
e) 700 lei, pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. e);
f) 10 lei/paginã, pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. f);
g) 0,5 lei/paginã pe suport hârtie şi 0,5 lei/paginã plus 5 lei costul suportului pe suport magnetic pentru serviciile prevãzute la art. 13^1 lit. g)."
10. La articolul 15, dupã alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu urmãtorul cuprins:
"(3) Neplata taxelor prevãzute la art. 13^2 duce la respingerea cererilor de:
a) emitere a avizului de interpretare oficialã;
b) acordare de asistenţã."
11. Dupã articolul 17 se introduce un nou articol, articolul 17^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 17^1. - (1) În cazul în care o cerere de autorizare sau avizare este retrasã de cãtre solicitant, acestuia i se va restitui jumãtate din taxa achitatã.
(2) În cazul respingerii cererii de autorizare sau de avizare, taxa perceputã nu se restituie."
________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016