Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 452 din 21 iunie 2007  pentru modificarea si completarea Regulamentului Institutului National al Magistraturii, aprobat prin   Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127/2007     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 452 din 21 iunie 2007 pentru modificarea si completarea Regulamentului Institutului National al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127/2007

EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 530 din 6 august 2007

În temeiul prevederilor art. 134 alin. (4) din Constituţia României, republicatã, şi ale <>art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicatã, cu modificãrile ulterioare,
având în vedere dispoziţiile <>art. 106 lit. a) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecãtorilor şi procurorilor, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotãrãşte:

ART. I
Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii, aprobat prin <>Hotãrârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127 din 1 martie 2007 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 193 din 21 martie 2007, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La articolul 2, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Structura organizatoricã a Institutului include:
a) organele de conducere;
b) Departamentul de formare profesionalã iniţialã;
c) Departamentul de formare profesionalã continuã;
d) Departamentul de formare a formatorilor;
e) Departamentul de concursuri, examene şi politici publice;
f) Departamentul economico-financiar şi administrativ."
2. Dupã articolul 30 se introduce un nou capitol, capitolul VI^1, care cuprinde articolul 30^1, cu urmãtorul cuprins:

"CAPITOLUL VI^1
Departamentul de concursuri, examene şi politici publice

Art. 30^1. - Departamentul de concursuri, examene şi politici publice are urmãtoarele atribuţii:
a) organizeazã concursurile şi examenele date în competenţa Institutului;
b) asigurã managementul bazei de date cu magistraţi, formatori şi membri ai comisiilor concursurilor şi examenelor organizate de cãtre Institut;
c) face propunerile de modificare a regulamentelor de concurs sau examen;
d) analizeazã şi elaboreazã note, rapoarte şi formuleazã puncte de vedere referitoare la activitatea Institutului;
e) evalueazã modul în care se desfãşoarã examenele şi concursurile şi redacteazã rapoarte cu privire la acestea;
f) elaboreazã propuneri pentru derularea şi îmbunãtãţirea activitãţii desfãşurate de Institut;
g) iniţiazã şi fundamenteazã politicile publice în domeniul judiciar, cu privire la activitatea principalã a Institutului;
h) asigurã, la nivelul Institutului, respectarea procedurilor privind planificarea, formularea, implementarea şi evaluarea politicilor referitoare la strategia de reformã a justiţiei - statul de drept şi reforma justiţiei;
i) deruleazã, din punct de vedere operaţional, programele de asistenţã încheiate de Institut cu instituţii similare din strãinãtate şi cu organizaţii internaţionale şi asigurã buna desfãşurare a activitãţii din cadrul programelor în domeniul politicilor publice şi strategiilor în sistemul judiciar;
j) contribuie la buna derulare a relaţiilor pe care Institutul le are cu instituţii şi organisme internaţionale în domeniul asistenţei judiciare;
k) proiecteazã, contracteazã, implementeazã, monitorizeazã şi evalueazã activitãţile de formare a formatorilor."
3. Articolul 31 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 31. - Departamentul economico-financiar şi administrativ este format din:
a) Serviciul contabilitate, achiziţii publice şi resurse umane;
b) Serviciul protocol, secretariat şi administrativ."
4. Articolul 32 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 32. - Serviciul contabilitate, achiziţii publice şi resurse umane are urmãtoarele atribuţii:
a) asigurã buna desfãşurare a activitãţii financiar-contabile;
b) angajeazã, alãturi de director, prin semnãtura directorului executiv sau, în lipsa acestuia, a înlocuitorului sãu Institutul în toate operaţiunile patrimoniale;
c) organizeazã efectuarea lucrãrilor de planificare financiarã, întocmeşte lucrãrile cu privire la veniturile şi cheltuielile Institutului, planul de casã, fondul pentru salarii, precum şi alte lucrãri financiar-contabile, conform legii;
d) organizeazã şi asigurã controlul gestiunii şi efectuarea inventarierii patrimoniului Institutului;
e) pãstreazã registrele şi dosarele administrative privind activitatea financiar-contabilã;
f) îndeplineşte orice alte atribuţii cu caracter financiar-contabil prevãzute de lege sau încredinţate de conducerea Institutului;
g) întocmeşte planul de achiziţii pentru bunuri, servicii sau lucrãri şi îl prezintã spre aprobare directorului Institutului;
h) urmãreşte actualizarea permanentã a planului de achiziţii;
i) asigurã aprovizionarea Institutului cu bunurile materiale necesare desfãşurãrii în bune condiţii a activitãţii, potrivit procedurii stabilite;
j) asigurã contractarea serviciilor şi a lucrãrilor necesare bunei funcţionãri a Institutului;
k) ţine evidenţa contractelor şi urmãreşte derularea lor;
l) organizeazã activitatea magaziei şi asigurã depozitarea în bune condiţii a materialelor;
m) îndeplineşte orice alte atribuţii privitoare la achiziţii, prevãzute de lege sau încredinţate de conducerea Institutului;
n) organizeazã concursurile pentru ocuparea posturilor vacante de personal de specialitate juridicã asimilat judecãtorilor şi procurorilor, personal contractual şi funcţionari publici din cadrul Institutului;
o) asigurã şi rãspunde de respectarea condiţiilor cerute de lege privind încadrãrile în grilele şi gradele salariale;
p) completeazã carnetele de muncã şi registrul de evidenţã a salariaţilor;
r) urmãreşte întocmirea fişelor de evaluare a salariaţilor;
s) urmãreşte întocmirea şi pãstrarea declaraţiilor de interese, declaraţiilor de avere şi a celorlalte declaraţii prevãzute de lege ale personalului de specialitate juridicã asimilat judecãtorilor şi procurorilor şi ale funcţionarilor publici;
t) propune actualizarea statului de funcţii şi a statului de personal;
u) îndeplineşte orice alte atribuţii referitoare la resursele umane, încredinţate de conducerea Institutului."
5. Articolul 33 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 33. - Serviciul protocol, secretariat şi administrativ are urmãtoarele atribuţii:
a) pãstreazã dosarele auditorilor de justiţie;
b) întocmeşte foile matricole, cataloagele şi alte evidenţe necesare privind activitãţile de învãţãmânt, frecventarea şi absolvirea cursurilor şi elibereazã atestate auditorilor de justiţie;
c) primeşte şi distribuie corespondenţa Institutului, redacteazã corespondenţa trimisã de acesta sub semnãtura directorului sau a directorilor adjuncţi;
d) asigurã arhivarea documentelor primite sau elaborate în Institut şi rãspunde de pãstrarea şi conservarea acestora;
e) comunicã celorlalte compartimente datele şi documentele necesare, în vederea îndeplinirii atribuţiilor ce le revin;
f) rãspunde de activitatea administrativ-gospodãreascã a Institutului, asigurând aprovizionarea cu bunurile necesare şi gestionarea acestora;
g) duce la îndeplinire mãsurile stabilite pentru asigurarea condiţiilor corespunzãtoare de lucru în Institut, conform normelor de protecţie a muncii şi celor pentru paza clãdirii şi a bunurilor, precum şi pentru paza contra incendiilor, conform legii;
h) îndeplineşte orice alte atribuţii prevãzute de lege sau încredinţate de conducerea Institutului."
6. Articolul 34 se abrogã.
ART. II
Regulamentul Institutului Naţional al Magistraturii, aprobat prin <>Hotãrârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 127 din 1 martie 2007 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 193 din 21 martie 2007, cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.
ART. III
Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Preşedintele Consiliului
Superior al Magistraturii,
Nicolae Dan Chiujdea

Bucureşti, 21 iunie 2007.
Nr. 452.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016