Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 379 din 6 iunie 2011  pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 326/2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 379 din 6 iunie 2011 pentru modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotararea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 326/2005

EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 459 din 30 iunie 2011

    Având în vedere dispoziţiile art. 38 alin. (1) şi ale art. 58 din Legea nr. 317/2004, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 133 alin. (5) şi (7) din Constituţia României, republicatã, şi ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotãrãşte:

    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Superior al Magistraturii, aprobat prin Hotãrârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 326/2005, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 867 din 27 septembrie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
    1. La articolul 56 punctul 3, dupã litera b) se introduce o nouã literã, litera c), cu urmãtorul cuprins:
    "c) Biroul contabilitate."
    2. Articolul 65 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 65. - (1) Direcţia economicã şi administrativ exercitã, prin Serviciul salarizare şi buget, în ceea ce priveşte salarizarea şi drepturile de personal, urmãtoarele atribuţii:
    a) întocmeşte statele de funcţii şi statele de personal pentru Consiliu, împreunã cu Direcţia resurse umane şi organizare;
    b) urmãreşte angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor de personal pentru aparatul propriu al Consiliului, potrivit legii;
    c) urmãreşte, împreunã cu Direcţia resurse umane şi organizare, aplicarea legislaţiei în domeniul drepturilor de personal: salarii, indemnizaţii, sporuri, grade, trepte, salariu de merit şi altele, pentru Consiliu;
    d) avizeazã, împreunã cu Direcţia resurse umane şi organizare şi cu Direcţia legislaţie, documentare şi contencios, încadrãrile şi modificãrile de încadrãri, echivalãrile de funcţii şi specialitãţi pentru Consiliu;
    e) elaboreazã, împreunã cu Direcţia resurse umane şi organizare, criteriile pentru acordarea premiilor trimestriale şi anuale pe categorii de personal;
    f) calculeazã drepturile de personal (salarii, indemnizaţii, concedii de odihnã şi alte drepturi, cum ar fi premii şi stimulente) pentru personalul din aparatul propriu al Consiliului;
    g) stabileşte şi asigurã efectuarea plãţii în termen a obligaţiilor faţã de bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, fondul pentru şomaj şi fondul asigurãrilor sociale de sãnãtate;
    h) analizeazã proiectul de buget al Institutului Naţional al Magistraturii şi al Şcolii Naţionale de Grefieri şi formuleazã propuneri corespunzãtoare;
    i) fundamenteazã avizul conform al Consiliului pentru proiectele de buget ale instanţelor şi parchetelor;
    j) întocmeşte lunar situaţia privind monitorizarea cheltuielilor de personal finanţate de la bugetul de stat pentru Consiliu şi unitãţile aflate în coordonare şi o transmite, potrivit legii, Ministerului Finanţelor Publice;
    k) întocmeşte fişele fiscale privind impozitul pe venit;
    l) întocmeşte dãrile de seamã statistice lunare privind indicatorii de muncã şi salarii pentru Consiliu şi asigurã transmiterea acestora, conform legii, la Institutul Naţional de Statisticã;
    m) emite puncte de vedere în probleme de salarizare şi drepturi de personal, la solicitarea compartimentelor din cadrul Consiliului;
    n) asigurã întocmirea şi depunerea declaraţiilor nominale privind: contribuţiile de asigurãri sociale, contribuţiile la Fondul pentru şomaj şi la Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate;
    o) asigurã întocmirea şi depunerea declaraţiei lunare privind impozitul pe salarii reţinut angajaţilor.
    (2) Serviciul salarizare şi buget are, în ceea ce priveşte bugetul, urmãtoarele atribuţii:
    a) angajeazã, alãturi de ordonatorul de credite, utilizarea creditelor bugetare în limita bugetului aprobat;
    b) fundamenteazã, pe baza propunerilor compartimentelor din cadrul Consiliului şi ale unitãţilor aflate în coordonare, necesarul anual de credite, elaboreazã proiectul de buget al Consiliului şi se ocupã de obţinerea avizului consultativ al Ministerului Finanţelor Publice;
    c) asigurã fondurile necesare pentru deplasãrile personalului Consiliului în ţarã şi în strãinãtate, ţine evidenţa operativã a acestora şi verificã deconturile, urmãreşte încadrarea în cheltuielile aprobate prin buget;
    d) exercitã, potrivit legii, controlul financiar preventiv asupra tuturor operaţiunilor şi documentelor din care derivã drepturi sau obligaţii patrimoniale;
    e) analizeazã şi supune spre aprobare ordonatorului principal de credite propunerile cu persoanele desemnate de cãtre ordonatorii secundari de credite pentru acordarea vizei de control financiar preventiv propriu;
    f) întocmeşte situaţia centralizatoare a tuturor operaţiunilor supuse vizei de control financiar preventiv propriu la nivelul ordonatorilor secundari de credite şi asigurã transmiterea trimestrialã a acestora la Ministerul Finanţelor Publice.
    (3) Biroul contabilitate are urmãtoarele atribuţii:
    a) propune repartizarea indicatorilor financiari şi urmãreşte realizarea lor pe capitole bugetare şi pe categorii de cheltuieli, potrivit legii;
    b) gestioneazã şi utilizeazã veniturile proprii, aprobate potrivit legii;
    c) organizeazã activitatea casieriei, în conformitate cu prevederile legale; ia mãsuri pentru efectuarea tuturor plãţilor în numerar, precum şi pentru efectuarea operaţiunilor curente cu Direcţia de Trezorerie şi Contabilitate Publicã a Municipiului Bucureşti şi cu unitatea bancarã competentã pentru operaţiuni de plãţi externe;
    d) asigurã organizarea evidenţei contabile în cadrul Consiliului, îndrumã şi coordoneazã aceastã activitate la ordonatorii secundari de credite, centralizeazã situaţiile financiare trimestriale şi anuale ale ordonatorilor secundari şi terţiari de credite şi asigurã transmiterea acestora la Ministerul Finanţelor Publice la termenele stabilite potrivit reglementãrilor legale;
    e) organizeazã şi efectueazã operaţiunile prevãzute de lege privind evidenţa contabilã a patrimoniului aflat în gestiunea responsabilului de bunuri din cadrul Serviciului administrativ şi aprovizionare;
    f) înregistreazã notele contabile, ţine evidenţa conturilor sintetice şi analitice şi întocmeşte balanţele de verificare lunare;
    g) asigurã evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
    h) întocmeşte situaţia trimestrialã privind execuţia cheltuielilor bugetare angajate pentru aparatul tehnic administrativ al Consiliului;
    i) centralizeazã situaţia trimestrialã privind execuţia bugetarã aprobatã ordonatorilor din subordine şi asigurã transmiterea acesteia la Ministerul Finanţelor Publice;
    j) are atribuţii specifice privind programele cu finanţare din partea Uniunii Europene, delegate de cãtre unitatea de implementare a programelor PHARE."
    ART. II
    Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                       Preşedintele Consiliului Superior
                               al Magistraturii,
                      judecãtor Nicolae Horaţius Dumbravã

    Bucureşti, 6 iunie 2011.
    Nr. 379.

                                    --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016