Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 30 din 2 septembrie 1998  pentru modificarea si completarea   Hotararii Camerei Deputatilor nr. 31/1997 privind bugetul de venituri si cheltuieli al Camerei Deputatilor pe anul 1998, modificata prin   hotararile Camerei Deputatilor nr. 8/1998 si nr. 19/1998    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 30 din 2 septembrie 1998 pentru modificarea si completarea Hotararii Camerei Deputatilor nr. 31/1997 privind bugetul de venituri si cheltuieli al Camerei Deputatilor pe anul 1998, modificata prin hotararile Camerei Deputatilor nr. 8/1998 si nr. 19/1998

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 333 din 4 septembrie 1998
În temeiul art. 61 alin. (1) şi al art. 64 din Constituţia României, precum şi al art. 206 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat,

Camera Deputaţilor adopta prezenta hotãrâre.

ART. 1
<>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 31 din 29 septembrie 1997 privind bugetul de venituri şi cheltuieli al Camerei Deputaţilor pe anul 1998, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 266 din 6 octombrie 1997, astfel cum a fost modificatã prin <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 8 din 23 februarie 1998 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 89 din 25 februarie 1998, şi prin <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 19 din 22 mai 1998 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 196 din 27 mai 1998, se modifica dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - (1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 1998, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 283.786.486 mii lei, din care:
a) cheltuieli curente ale Camerei Deputaţilor, în suma de 207.165.886 mii lei;
b) cheltuieli de capital pentru realizarea lucrãrilor de investiţii la Palatul Parlamentului, la parcajul subteran şi la Complexul pentru cazarea deputaţilor, pentru reabilitarea unor lucrãri executate la Palatul Parlamentului, precum şi pentru alte cheltuieli de investiţii necesare desfãşurãrii activitãţii Camerei Deputaţilor, în suma de 73.986.800 mii lei;
c) cheltuieli pentru funcţionarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului, în suma de 2.633.800 mii lei, din care cheltuieli de capital în suma de 70.000 mii lei."
2. Articolul 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2. - (1) Bugetul pentru Cheltuieli curente va acoperii necesitãţile privind funcţionarea Camerei Deputaţilor, a Secretariatului general, precum şi pe cele legate de întreţinerea şi administrarea Palatului Parlamentului.
(2) Cheltuielile curente se stabilesc la suma 207.165.886 mii lei, din care:
a) cheltuieli de personal, în suma de 164.284.330 mii lei;
b) cheltuieli materiale şi servicii, în suma de 42.872.156 mii lei;
c) transferuri (cotizatii la organisme internaţionale), în suma de 9.400 mii lei."
3. Articolul 4 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) În cadrul prevederilor de la Cheltuieli curente sunt cuprinse şi sumele pentru constituirea Fondului de cheltuieli pentru activitatea deputaţilor în circumscripţiile electorale, în suma de 31.310.130 mii lei."
4. Articolul 5 alineatul (1) va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) În cadrul prevederilor de la Cheltuieli curente se constituie Fondul de protocol pentru primirea în ţara a oaspetilor strãini şi alte acţiuni de protocol, în suma de 1.500.000 mii lei, şi pentru întreţinerea caselor de oaspeti destinate cazarii oaspetilor strãini, în suma de 6.026.156 mii lei."
5. Articolul 6 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 6. - Cheltuielile de capital, destinate execuţiei lucrãrilor necesare la Palatul Parlamentului, în scopul desfãşurãrii activitãţii Camerei Deputaţilor în acest imobil, la obiectivele de investiţii: <<Palatul Parlamentului - parcaj subteran>>, <<Complex cazare deputaţi>> şi <<Reabilitare lucrãri la obiectivul de investiţii "Palatul Parlamentului">>, precum şi pentru alte cheltuieli de investiţii, se stabilesc în suma de 73.986.800 mii lei, din care:
a) pentru obiectivele de investiţii, în suma de 49.228.600 mii lei;
b) pentru alte cheltuieli de investiţii, în suma de 24.758.200 mii lei."
6. Articol 7 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 7. - Cheltuielile pentru funcţionarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului se stabilesc în suma de 2.633.800 mii lei, din care:
- cheltuieli curente, în suma de 2.563.800 mii lei;
- cheltuieli de capital, în suma de 70.000 mii lei".
7. Articolul 8 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 8. - (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activitãţi extrabugetare cuprinde veniturile şi cheltuielile Centrului Internaţional de Conferinţe, ale activitãţii de alimentaţie, precum şi încasãri realizate din alte surse, potrivit legii.
(2) Indicatorii bugetului de venituri şi cheltuieli ale activitãţii extrabugetare sunt urmãtorii:
- resurse, în suma de 11.700.500 mii lei;
- cheltuieli, în suma de 10.700.500 mii lei.
(3) Structura veniturilor şi a cheltuielilor este prezentatã în anexa nr. 4.
(4) Activitãţile extrabugetare vor fi diversificate şi dezvoltate pentru a realiza veniturile necesare acoperirii cheltuielilor aferente activitãţilor respective.
(5) Salariile şi celelalte drepturi cuvenite personalului utilizat de Direcţia pentru marketing, contractare şi promovare din cadrul Centrului Internaţional de Conferinţe, directorului general al acestuia şi personalului operativ utilizat în activitatea de alimentaţie, precum şi contribuţia pentru asigurãri sociale, contribuţia pentru constituirea Fondului de asigurãri sociale de sãnãtate şi contribuţia pentru constituirea Fondului pentru plata ajutorului de şomaj, aferente salariilor, se suporta integral din venituri extrabugetare.
(6) Veniturile extrabugetare realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de cãtre aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente acţiunilor şi activitãţilor extrabugetare. Administrarea, contabilizarea şi raportarea veniturilor şi cheltuielilor respective se vor realiza în regim extrabugetar, iar disponibilitãţile de la finele anului se vor reporta în anul urmãtor pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasãrilor în lei sau în valuta şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
(7) Organizarea activitãţilor extrabugetare, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aproba de cãtre Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
(8) Numãrul de personal utilizat în activitãţile extrabugetare se aproba de Biroul permanent în funcţie de necesitaţi şi de veniturile extrabugetare realizate.
(9) Cheltuielile prevãzute în bugetul activitãţilor extrabugetare pot fi depasite numai în cazul obţinerii unor venituri sau unui excedent mai mare decât cel prevãzut în prezenta hotãrâre.
(10) Achiziţiile de bunuri destinate desfacerii în unitãţile de alimentaţie ale Camerei Deputaţilor, realizate din fondurile extrabugetare, nu sunt supuse regimului achiziţiilor publice de bunuri şi servicii."
ART. 2
Anexele nr. 1, 2, 3 şi 4 la <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 31/1997 privind bugetul de venituri şi cheltuieli al Camerei Deputaţilor pe anul 1998, modificatã prin <>hotãrârile Camerei Deputaţilor nr. 8/1998 şi 19/1998, se modifica şi se înlocuiesc cu anexele la prezenta hotãrâre, care fac parte integrantã din aceasta.
ART. 3
<>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 31/1997 privind bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 1998, modificatã prin <>hotãrârile Camerei Deputaţilor nr. 8/1998 şi 19/1998, cu modificãrile aduse prin prezenta hotãrâre, va fi republicatã în Monitorul Oficial al României.

Aceasta hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 2 septembrie 1998, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.

p. PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
PAULA IVANESCU

ANEXA 1

CAMERA DEPUTAŢILOR


BUGETUL DE STAT PE ANUL 1998
- Sinteza -
- mii lei -


Ca- Sub- Ti- A- din care:
pi- ca- tlu/ li- Denumirea Program --------------------------
tol pi- Ar- ne- indicatorului 1998 Camera Institutul
tol ti- at Deputaţilor Roman
col pentru
Drepturile
Omului
--------------------------------------------------------------------------------
5001 II. CHELTUIELI-TOTAL 283.786.486 281.152.686 2.633.800
01 CHELTUIELI CURENTE 209.729.686 207.165.886 2.563.800
02 CHELTUIELI DE PERSONAL 165.668.130 164.284.330 1.383.800
20 CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII 44.052.156 42.872.156 1.180.000
38 TRANSFERURI 9.400 9.400 0
70 CHELTUIELI DE CAPITAL 74.056.800 73.986.800 70.000
5100 Partea I - Servicii
publice generale 283.786.486 281.152.686 2.633.800
5101 AUTORITĂŢI PUBLICE 283.786.486 281.152.686 2.633.800
01 CHELTUIELI CURENTE 209.729.686 207.165.886 2.563.800
02 CHELTUIELI DE PERSONAL 165.668.130 164.284.330 1.383.800
20 CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII 44.052.156 42.872.156 1.180.000
38 TRANSFERURI 9.400 9.400 0
70 CHELTUIELI DE CAPITAL 74.056.800 73.986.800 70.000
02 Autoritãţi legislative 283.786.486 281.152.686 2.633.800
--------------------------------------------------------------------------------


ANEXA 2

CAMERA DEPUTAŢILOR

BUGETUL DE STAT PE ANUL 1998
- Detalierea pe articole de cheltuieli-
- mii lei -
--------------------------------------------------------------------------------
Ca- Sub- Ti- A- din care:
pi- ca- tlu/ li- Denumirea Program --------------------------
tol pi- Ar- ne- indicatorului 1998 Camera Institutul
tol ti- at Deputaţilor Roman
col pentru
Drepturile
Omului
--------------------------------------------------------------------------------
5001 II. CHELTUIELI-TOTAL 283.786.486 281.152.686 2.633.800
01 CHELTUIELI CURENTE 209.729.686 207.165.886 2.563.800
02 CHELTUIELI DE PERSONAL 165.668.130 164.284.330 1.383.800
20 CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII 44.052.156 42.872.156 1.180.000
38 TRANSFERURI 9.400 9.400 0
70 CHELTUIELI DE CAPITAL 74.056.800 73.986.800 70.000
5101 AUTORITĂŢI PUBLICE 283.786.486 281.152.686 2.633.800
01 CHELTUIELI CURENTE 209.729.686 207.165.886 2.563.800
02 CHELTUIELI DE PERSONAL 165.668.130 164.284.330 1.383.800
10 Cheltuieli cu salariile 72.914.700 72.025.100 889.600
11 Contribuţii pentru
asigurãri sociale de
stat 16.753.100 16.566.100 187.000
12 Cheltuieli pentru con-
stituirea Fondului pentru
plata ajutorului de şomaj 3.646.300 3.601.800 44.500
13 Deplasãri, detaşãri,
transferãri 68.710.530 68.490.530 220.000
13 01 Deplasãri, detaşãri,
transferãri în ţara 60.021.330 59.990.530 30.800
13 02 Deplasãri în strãinãtate 8.689.200 8.500.000 189.200
14 Contribuţii pentru con-
stituirea Fondului de
asigurãri sociale de
sãnãtate 3.643.500 3.600.800 42.700
20 CHELTUIELI MATERIALE
ŞI SERVICII 44.052.156 42.872.156 1.180.000
24 Cheltuieli pentru între-
ţinere şi gospodãrie 30.382.400 29.780.400 602.000
25 Materiale şi prestãri de
servicii cu caracter
funcţional 2.555.500 2.401.500 154.000
26 Obiecte de inventar de
mica valoare sau scurta
durata 1.024.000 992.000 32.000
27 Reparaţii curente 1.450.000 1.338.000 112.000
28 Reparaţii capitale 14.100 0 14.100
29 Cãrţi şi publicaţii 600.000 525.000 75.000
30 Alte cheltuieli 8.026.156 7.835.256 190.900
38 TRANSFERURI 9.400 9.400 0
40 Transferuri neconsoli-
dabile 9.400 9.400 0
70 CHELTUIELI DE CAPITAL 74.056.800 73.986.800 70.000
72 Investiţii ale insti- 74.056.800 73.986.800 70.000
tutiilor publice
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Cod Denumirea Numãrul maxim de personal
capitol capitolului care se finanţeazã în anul 1998
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL, 1.885 1.861 24
din care:
5101 AUTORITĂŢI PUBLICE, 1.885 1.861 24
din care:
deputaţi 343 343 0
--------------------------------------------------------------------------------

ANEXA 3

CAMERA DEPUTAŢILOR

LISTA
obiectivelor de investiţii pe anul 1998 prevãzute în bugetele instituţiilor publice finanţate din venituri proprii şi din alocaţii de la bugetul de stat

INV
---- (mii lei)
C+M
--------------------------------------------------------------------------------
Nominalizarea pe obiective Capa-
Nr. de investiţii, dotãri şi alte Valoarea citaţi
crt. cheltuieli de investiţii Valoarea totalã Propuneri--------
(data începerii - an/trim.; totalã actualizatã 1998 Termen
nr. şi data aprobãrii P.I.F.
documentaţiei de investiţii)
--------------------------------------------------------------------------------
TOTAL, 164.066.200 2.063.747.563 74.056.800
----------- ------------- ----------
din care: 113.622.700 1.589.740.994 42.544.400

A. Lucrãri de continuare 45.164.200 1.994.845.563 48.728.600
----------- ------------- ----------
33.690.700 1.509.808.994 42.544.400

B. Lucrãri noi 118.902.000 118.902.000 500.000
----------- ------------- ----------
din care: 79.932.000 79.932.000 -

C. Alte cheltuieli de investiţii x x 24.828.200

A. Lucrãri în continuare
1. Obiectivul "Palatul 23.366.200 1.881.651.148 32.111.900 2000
Parlamentului" ----------- ------------- ----------
20.484.100 1.464.454.318 28.153.900
. data începerii: 1984
. nr. şi data aprobãrii
documentaţiei:
Hotãrârea Guvernului
nr. 718/1991
2. Obiectivul "Palatul 21.798.000 63.194.415 16.616.700 1998
Parlamentului- ----------- ------------- ----------
Parcajul subteran" 13.206.600 45.354.676 14.390.500

. data începerii: 1995
. nr. şi data aprobãrii
documentaţiei:
Hotãrârea Guvernului
nr. 672/1994

B. Lucrãri noi
1. Obiectivul "Complex 118.602.000 118.602.000 200.000 1999
cazare deputaţi"*) ----------- ------------- ----------
79.932.000 79.932.000 -
. data începerii: 1998
2 Obiectivul "Reabilitare 300.000 300.000 300.000 2000
lucrãri la obiectivul
de investiţii <<Palatul
Parlamentului>>"*)

. data începerii: 1998

C. Alte cheltuieli de investiţii x x 24.828.200
--------------------------------------------------------------------------------

*) Investiţia va putea fi executatã numai dupã obţinerea aprobãrilor prevãzute în Legea nr. 72/1996 privind finanţele publice; cheltuielile pentru elaborarea Planului urbanistic zonal se suporta de cãtre investitor.


ANEXA 4

CAMERA DEPUTAŢILOR

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
al activitãţilor extrabugetare pe anul 1998
- mii lei -
--------------------------------------------------------------------------------
Indicatori Prevederi 1998
--------------------------------------------------------------------------------
1. Excedent la finele anului 1997 1.721.000
2. Stocuri şi alte imobilizari ale anului 1997 500.000
3. Venituri în anul 1998 9.479.500
4. TOTAL RESURSE (1+2+3) 11.700.500
5. Cheltuieli 1998 10.700.500
6. Venit net (4-5) 1.000.000
7. Stocuri şi alte imobilizari 500.000
8. Excedent la finele anului 1998 500.000

- Detalierea pe articole de cheltuieli -

TOTAL CHELTUIELI 10.700.500
Cheltuieli curente 10.700.500
A. Cheltuieli de personal 3.451.000
1. Cheltuieli cu salariile 2.600.000
2. Contribuţii pentru asigurãri sociale de stat 552.000
3. Cheltuieli pentru constituirea Fondului pentru plata
ajutorului de şomaj 120.000
4. Deplasãri, detaşãri, transferãri 59.000
5. Cheltuieli pentru constituire fond iniţial de sãnãtate 120.000
B. Cheltuieli materiale şi servicii 7.249.500
1. Cheltuieli pentru întreţinere şi gospodãrie 6.909.500
2. Materiale şi servicii cu caracter funcţional 100.000
3. Obiecte de inventar de mica valoare sau scurta durata
şi echipament 60.000
4. Reparaţii curente 30.000
5. Alte cheltuieli 150.000
--------------------------------------------------------------------------------

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016