Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 29 din 3 aprilie 2007  pentru aprobarea   Normei nr. 9/2007 privind marketingul fondului de pensii administrat privat    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 29 din 3 aprilie 2007 pentru aprobarea Normei nr. 9/2007 privind marketingul fondului de pensii administrat privat

EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 249 din 13 aprilie 2007
În temeiul dispoziţiilor art. 16, art. 21, art. 23 lit. a) şi f) şi ale <>art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
conform <>Hotãrârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
având în vedere prevederile <>art. 124 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza Hotãrârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 3 aprilie 2007,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite urmãtoarea hotãrâre:

ART. 1
Se aprobã <>Norma nr. 9/2007 privind marketingul fondului de pensii administrat privat, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Prezenta hotãrâre şi norma menţionatã la art. 1 se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).
ART. 3
Departamentul autorizare-reglementare împreunã cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmãri ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotãrâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere
a Sistemului de Pensii Private,
Mircea Oancea

Bucureşti, 3 aprilie 2007.
Nr. 29.

ANEXĂ

<>NORMA Nr. 9/2007
privind marketingul fondului de pensii administrat privat

Având în vedere prevederile <>art. 124 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor art. 16, art. 21, art. 23 lit. a) şi f) şi ale <>art. 24 lit. a) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumitã în continuare Comisie, emite prezenta normã.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta normã reglementeazã activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat şi procedura de autorizare şi de avizare a agenţilor de marketing al fondului de pensii.
ART. 2
(1) Termenii şi expresiile utilizate în prezenta normã au semnificaţiile prevãzute la <>art. 2 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare Lege.
(2) De asemenea, expresiile de mai jos au urmãtoarea semnificaţie:
a) agentul de marketing persoanã fizicã, denumit în continuare agent, reprezintã, în înţelesul prezentei norme, persoana fizicã având un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu un broker de pensii private şi care a fost avizatã de Comisie pentru a desfãşura activitatea de marketing al fondurilor de pensii administrate privat şi/sau al fondurilor de pensii facultative;
b) agentul de marketing persoanã juridicã, denumit în continuare broker de pensii private, reprezintã, în înţelesul prezentei norme, societatea comercialã nou-înfiinţatã şi care a fost autorizatã de Comisie pentru a desfãşura activitatea de marketing al fondurilor de pensii administrate privat şi/sau al fondurilor de pensii facultative;
c) marketingul fondului de pensii administrat privat reprezintã activitatea condusã de cãtre administrator în vederea atragerii de participanţi la un fond de pensii administrat privat prin intermediul agenţilor de marketing al fondului de pensii, autorizaţi sau avizaţi de Comisie;
d) Registrul agenţilor de marketing al fondului de pensii, denumit în continuare Registru, reprezintã secţiunea din Registrul fondurilor de pensii private şi al administratorilor, care va cuprinde informaţii privind agenţii de marketing al fondului de pensii administrat privat care au fost autorizaţi/avizaţi de Comisie.

CAP. II
Marketingul fondului de pensii administrat privat

ART. 3
(1) Un broker de pensii private poate desfãşura activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat dacã îndeplineşte cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) are un contract de mandat încheiat cu un administrator;
b) a fost autorizat de Comisie şi înscris în Registru.
(2) Un agent poate desfãşura activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat dacã îndeplineşte cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) are un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu un broker de pensii private;
b) a fost avizat de Comisie şi înscris în Registru.
ART. 4
(1) Agenţii vor putea desfãşura activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat numai pentru un singur administrator sau pentru un singur broker de pensii private.
(2) Agenţii unui broker de pensii private care desfãşoarã activitatea de marketing al fondului de pensii administrat privat vor putea desfãşura aceastã activitate numai pentru administratorii cu care brokerul de pensii private are încheiate contracte de mandat.
ART. 5
(1) Se interzice oricãrei persoane fizice sau juridice care nu este avizatã ori autorizatã de Comisie sã desfãşoare activitãţi de marketing şi/sau sã utilizeze denumirea de agent de marketing al fondului de pensii în legãturã cu o activitate desfãşuratã în sistemul fondurilor de pensii administrate privat.
(2) Se interzice oricãrui agent de marketing al fondului de pensii sã prezinte participantului în vederea obţinerii acordului de aderare informaţii care nu corespund realitãţii privind administratorul şi/sau fondul de pensii administrat privat.
ART. 6
(1) Administratorul este rãspunzãtor pentru recrutarea, instruirea şi monitorizarea agenţilor de marketing al fondului de pensii astfel încât aceştia sã aibã o bunã pregãtire profesionalã în vederea îndeplinirii corespunzãtoare a atribuţiilor legale şi contractuale care le revin.
(2) Administratorul are obligaţia sã verifice actele individuale de aderare, încheiate de cãtre agenţii de marketing al fondului de pensii, care vor conţine în mod obligatoriu urmãtoarele informaţii, dupã caz:
a) denumirea brokerului de pensii private;
b) codul de înscriere în Registru al brokerului de pensii private;
c) numele şi prenumele agentului;
d) codul de înscriere în Registru al agentului.

CAP. III
Pregãtirea, autorizarea şi avizarea agenţilor de marketing al fondului de pensii

SECŢIUNEA 1
Pregãtirea agenţilor de marketing al fondului de pensii

ART. 7
Pregãtirea agenţilor de marketing al fondului de pensii revine administratorilor de fonduri de pensii administrate privat. Aceştia pot delega, prin contract, pregãtirea agenţilor de marketing al fondului de pensii cãtre persoane juridice specializate, cu respectarea prevederilor art. 8.
ART. 8
(1) Cursurile de agent de marketing al fondului de pensii şi examenele sunt organizate pe baza unei tematici avizate de Comisie, publicatã pe pagina de web a acesteia.
(2) Administratorii sunt obligaţi sã se asigure cã persoanele fizice înscrise la cursurile de agent de marketing al fondului de pensii nu au menţiuni în cazierul judiciar.
ART. 9
Certificatul de absolvire a cursului de agent de marketing al fondului de pensii este eliberat de cãtre administrator sau de cãtre persoanele juridice specializate prevãzute la art. 7, numai dupã ce viitorul agent de marketing al fondului de pensii a urmat cursul şi a promovat examenul de absolvire.

SECŢIUNEA a 2-a
Autorizarea brokerului de pensii private

ART. 10
În vederea obţinerii autorizaţiei de funcţionare ca broker de pensii private, solicitantul trebuie sã îndeplineascã cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) denumirea sã nu inducã în eroare publicul şi sã includã în mod obligatoriu sintagma "broker de pensii private";
b) sã aibã un capital social subscris şi vãrsat în numerar de minimum 25.000 lei;
c) sã aibã obiect unic de activitate marketingul fondului de pensii administrat privat, cod CAEN 6720 - "activitãţi auxiliare ale caselor de asigurãri şi de pensii";
d) sã aibã un sediu permanent;
e) acţionarii/asociaţii persoane fizice:
(i) sã nu aibã menţiuni în cazierul judiciar şi în cel fiscal;
(ii) sã nu fi contribuit, direct sau indirect, la falimentul unor persoane juridice şi sã nu fi fost implicaţi în niciun fel de scandaluri financiare;
f) acţionarii/asociaţii persoane juridice:
(i) sã nu fie în procedurã de reorganizare judiciarã sau faliment;
(ii) sã nu aibã datorii cãtre bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele locale şi bugetele fondurilor speciale;
g) conducãtorii, astfel cum sunt definiţi în <>Norma nr. 2/2007 privind autorizarea administratorilor în sistemul pensiilor administrate privat, aprobatã prin <>Hotãrârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 18/2007 :
(i) sã aibã pregãtirea şi experienţa profesionalã necesare funcţiei pe care urmeazã sã o îndeplineascã;
(ii) sã fie absolvenţi ai unei instituţii de învãţãmânt superior;
(iii) sã aibã experienţã profesionalã de cel puţin 3 ani în domeniul investiţiilor, financiar, juridic, bancar sau al asigurãrilor;
(iv) sã nu fi fost sancţionaţi de cãtre autoritãţi române sau strãine cu interdicţia definitivã ori, la momentul depunerii cererii de autorizare ca broker de pensii private, cu interdicţia temporarã de a desfãşura activitãţi în sistemul financiar-bancar, al pieţei de capital, juridic sau al asigurãrilor;
(v) sã nu aibã menţiuni în cazierul judiciar;
h) sã fi achitat taxa de autorizare prevãzutã pentru brokerii de pensii private, conform <>Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat, aprobatã prin <>Hotãrârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 19/2007 .
ART. 11
Cererea pentru autorizarea brokerului de pensii private, conform anexei nr. 3, se depune la Comisie împreunã cu urmãtoarele documente:
a) actul constitutiv, în copie;
b) certificatul de înmatriculare, în copie;
c) cazierul judiciar, în original, al conducãtorilor;
d) dovada achitãrii taxei de autorizare, în copie;
e) carnetele de muncã şi diplomele de studii semnate ale conducãtorilor, din care sã rezulte respectarea prevederilor art. 10 lit. g), în copie;
f) curriculum vitae semnate ale conducãtorilor, în original;
g) actul de proprietate al sediului social sau contractul de închiriere, în copie;
h) declaraţia pe propria rãspundere, în original, a conducãtorilor, din care sã reiasã cã îndeplinesc prevederile art. 10 lit. g) pct. (iv).
ART. 12
Brokerii de pensii private achitã Comisiei, de la momentul obţinerii autorizaţiei, pe toatã durata valabilitãţii acesteia, o taxã lunarã de funcţionare al cãrei cuantum este prevãzut în <>Norma nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat.

SECŢIUNEA a 3-a
Avizarea agenţilor

ART. 13
(1) În vederea obţinerii avizului agentului, trebuie îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sã nu fi fost sancţionaţi de cãtre autoritãţi române sau strãine cu interdicţia definitivã ori, la momentul depunerii cererii de avizare ca agent, cu interdicţia temporarã de a desfãşura activitãţi în sistemul financiar-bancar, al pieţei de capital, juridic sau al asigurãrilor;
b) au obţinut certificatul de absolvire a cursului de agent de marketing al fondului de pensii, în conformitate cu prevederile art. 9;
c) au un contract valabil încheiat cu un administrator sau cu un broker de pensii private;
d) au achitat taxa de avizare prevãzutã pentru agenţi, conform <>Normei nr. 3/2007 privind taxele de autorizare, avizare şi funcţionare în sistemul pensiilor administrate privat.
(2) Cererea pentru avizarea agentului, întocmitã conform anexei nr. 2, se depune la Comisie de cãtre administrator sau de cãtre brokerul de pensii private împreunã cu urmãtoarele documente:
a) actul de identitate, în copie;
b) declaraţia pe propria rãspundere a persoanei fizice cã se încadreazã în prevederile alin. (1) lit. a), în original;
c) certificatul privind absolvirea cursurilor de agent de marketing, conform modelului prezentat în anexa nr. 1, în copie;
d) model al contractului încheiat şi al anexelor acestuia pentru agenţi;
e) dovada achitãrii taxei de avizare, în copie.

CAP. IV
Eliberarea, respingerea sau retragerea deciziei de autorizare ori a avizului pentru agentul de marketing al fondului de pensii

SECŢIUNEA 1
Eliberarea deciziei de autorizare sau a avizului agentului de marketing al fondului de pensii

ART. 14
Comisia analizeazã şi hotãrãşte cu privire la eliberarea deciziei de autorizare sau de avizare a agentului de marketing al fondului de pensii în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea dosarului complet al solicitantului.
ART. 15
(1) Orice solicitare a Comisiei privind informaţiile suplimentare sau de modificare a documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevãzut la art. 14, un nou termen începând sã curgã de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificãri, depunere care nu poate fi fãcutã mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data solicitãrii Comisiei, sub sancţiunea respingerii cererii.
(2) În situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constatã depunerea acestora într-o formã necorespunzãtoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate solicitantului spre completare sau înlocuire, dupã caz.
ART. 16
Decizia de autorizare sau de avizare se comunicã administratorului ori brokerului de pensii private în termen de 5 zile calendaristice de la data adoptãrii acesteia şi va conţine codul de înscriere în Registru al agentului de marketing al fondului de pensii.
ART. 17
(1) Orice modificare a documentelor sau a condiţiilor pe baza cãrora s-a eliberat decizia de autorizare sau avizul agentului de marketing al fondului de pensii se va face numai dupã obţinerea în prealabil de la Comisie a avizului privind modificãrile condiţiilor existente la momentul obţinerii acesteia/acestuia.
(2) Orice modificare a actelor constitutive ale brokerului de pensii se va depune în mod obligatoriu la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului numai însoţitã de avizul prealabil al Comisiei.

SECŢIUNEA a 2-a
Respingerea autorizaţiei sau a avizului agentului de marketing al fondului de pensii

ART. 18
(1) Neîndeplinirea uneia dintre condiţiile prevãzute în prezenta normã duce la respingerea cererii de autorizare sau de avizare ca agent de marketing al fondului de pensii.
(2) Decizia de respingere, scrisã şi motivatã, se comunicã administratorului sau brokerului de pensii private în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.
(3) Decizia de respingere poate fi contestatã în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicãrii ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare.
ART. 19
O nouã cerere de autorizare sau de avizare poate fi adresatã Comisiei numai dacã au fost remediate deficienţele care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.

SECŢIUNEA a 3-a
Retragerea autorizaţiei sau a avizului agentului de marketing al fondului de pensii

ART. 20
Comisia este în drept sã retragã autorizaţia sau avizul agentului de marketing al fondului de pensii în urmãtoarele condiţii:
a) dacã autorizaţia sau avizul a fost obţinutã/obţinut pe baza unor informaţii sau documente false ori care au indus în eroare;
b) în situaţia în care nu mai sunt îndeplinite condiţiile avute în vedere la autorizare/avizare;
c) la solicitarea agentului de marketing al fondului de pensii;
d) la solicitarea administratorului sau brokerului de pensii private;
e) ca sancţiune, în cazul încãlcãrii dispoziţiilor legale în vigoare;
f) în cazul în care nu desfãşoarã activitate pe o perioadã de un an.
ART. 21
(1) Decizia de retragere, scrisã şi motivatã, se comunicã administratorului sau brokerului de pensii private în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.
(2) Decizia de retragere poate fi contestatã în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicãrii ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 22
Administratorul este obligat ca în termen de 15 zile lucrãtoare de la data luãrii la cunoştinţã sã notifice în scris Comisia ori de câte ori constatã cã agenţii sãi de marketing al fondului de pensii încalcã prevederile legale.
ART. 23
(1) Administratorul trebuie sã transmitã Comisiei datele referitoare la agenţii de marketing al fondului de pensii cu care a încetat colaborarea, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data la care a intervenit încetarea contractului.
(2) Administratorul trebuie sã transmitã imediat Comisiei orice schimbare referitoare la datele agenţilor de marketing al fondului de pensii, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data luãrii la cunoştinţã.
ART. 24
(1) Comisia radiazã din Registru agentul care încalcã prevederile legale, notificând acest lucru administratorului sau brokerului de pensii private în termen de 5 zile lucrãtoare de la data radierii.
(2) Comisia radiazã din Registru brokerul de pensii private care încalcã prevederile legale, notificând acest lucru administratorului în termen de 5 zile lucrãtoare de la data radierii.
ART. 25
În vederea obţinerii avizului ca agent de marketing al fondului de pensii, microîntreprinderile vor îndeplini condiţiile menţionate la art. 10 lit. c), d) şi e) şi la art. 13 alin. (1) şi vor prezenta documentele prevãzute la art. 13 alin. (2).
ART. 26
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta normã.

ANEXA 1


───────
la normã
────────





┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ ANTET ADMINISTRATOR/PERSOANĂ JURIDICĂ SPECIALIZATĂ │
│ │
│ Nr. certificat/data eliberãrii │
│ │
│ │
│ CERTIFICAT DE ABSOLVIRE │
│ │
│ Prin prezenta se atestã cã dnul/dna .............., cu domiciliul │
│ în ........., str. ..............., legitimat/legitimatã cu BI/CI │
│ seria .... nr. ....., CNP ..........., a absolvit cursul de agent │
│ de marketing al fondului de pensii administrat privat, organizat │
│ de cãtre ............., cu o duratã de ................ zile, în │
│ perioada ........................ │
│ │
│ Dnul/Dna ..................... a dobândit cunoştinţele teoretice │
│ necesare în vederea desfãşurãrii activitãţii de marketing al │
│ fondului de pensii administrat privat. │
│ │
│ Data absolvirii .............................. │
│ │
│ Nota de examen ............................... │
│ │
│ Administrator/Persoanã juridicã specializatã, │
│ ..................................................... │
│ (denumirea şi sediul social) │
│ │
│ Reprezentant legal .................................. │
│ (numele şi prenumele) │
│ │
│ Semnãtura ..................... Ştampila administratorului/ │
│ persoanei juridice specializate │
│ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



ANEXA 2


───────
la normã
────────

CERERE PENTRU AVIZAREA AGENTULUI

1. Date despre solicitant
Societatea de administrare a fondului de pensii administrat privat
Societatea Comercialã ........ - S.A., având cod unic de înregistrare fiscalã nr. ......., Decizie de autorizare nr. ......... din data de ......., cu sediul în ....., telefon ......, fax ......, e-mail ........, reprezentatã legal de ......., având funcţia de ........, telefon ......, fax ........, e-mail ........., solicit avizarea în vederea desfãşurãrii activitãţii de marketing al fondului de pensii administrat privat a:

Broker de pensii private

Societatea Comercialã ............ - S.A./S.R.L., având cod unic de înregistrare fiscalã nr. ........, Decizie de autorizare nr. ....... din data de ........, cu sediul în ........, telefon ......, fax ........., e-mail ........, reprezentat legal de ........, având funcţia de ......, telefon ......., fax ........, e-mail ......, solicit avizarea în vederea desfãşurãrii activitãţii de marketing al fondului de pensii administrat privat a:
2. Date despre agent*)
________
*) În cazul în care administratorul sau brokerul de pensii private prezintã spre avizare o singurã datã mai mulţi agenţi, cererea de avizare va fi însoţitã de un tabel nominal cu antetul solicitantului, anexã la cererea de avizare.

Denumirea agentului ...........................................
Numele şi prenumele agentului .................................
Adresa sediului social ........................................
Domiciliul ....................................................
Cod de înregistrare fiscalã ...................................
Cod numeric personal ..........................................
Contract de mandat nr. ............. din data de ..............
Date de contact (telefon, fax, e-mail) ........................
3. Informaţii suplimentare care ar putea fi considerate relevante pentru activitatea agentului
...............................................................
Subsemnatul, cunoscând prevederile Codului penal privind falsul în declaraţii, declar pe propria rãspundere, sub sancţiunea legii, cã toate rãspunsurile sunt complete şi conforme cu realitatea şi cã nu existã alte fapte relevante asupra cãrora Comisia ar trebui informatã.

Reprezentant legal al administratorului ..........................
Reprezentant legal al brokerului de pensii private ...............
Numele şi prenumele ..............................................
Semnãtura şi ştampila ............................................

NOTĂ:
Comisia va pãstra confidenţialitatea informaţiilor cuprinse în prezenta cerere, cu excepţia cazurilor prevãzute de lege.

False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot constitui încãlcãri ale legii penale.


ANEXA 3
───────
la normã
────────





┌───────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
│DATE DE IDENTIFICARE │ CERERE PENTRU AUTORIZAREA │
│ALE SOCIETĂŢII │ BROKERULUI DE PENSII PRIVATE │
├───────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┤
│ Subsemnatul (a), ......../(numele şi prenumele)..........., │
│ în calitate de împuternicit/împuterniciţi ....../(nr. şi data procurii│
│ speciale şi autentice/delegaţiei avocaţiale)......................... │
│ solicit autorizarea ca broker de pensii private pentru fondul de │
│ pensii administrat privat ......../(denumirea brokerului de pensii │
│ private)........... │
│ având: │
│ Numãr de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului │
│ Comerţului: .............................................. │
│ │
│ Cod unic de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului │
│ Comerţului: .............................................. │
│ │
│ Sediul social ................... ...................... │
│ (localitatea) (strada şi numãrul) │
│ │
│ ................... ...................... │
│ (judeţul) (codul poştal) │
│ │
│ Date de contact (telefon, fax, e-mail, web): .................... │
│ │
│ Sediul secundar:*) ............... ....................... │
│ (localitatea) (strada şi numãrul) │
│ │
│ ............... ....................... │
│ (judeţul) (codul poştal) │
│ │
│ Date de contact (telefon, fax, e-mail, web): ...................... │
│ │
│ Forma de înregistrare: ............................................ │
│ (filialã, sucursalã, reprezentanţã, agenţie, │
│ punct de lucru) │
│ │
│ Prezenta cerere este însoţitã de un numãr de ......... documente, │
│ totalizând un numãr de ............ file. │
│ │
│ Semnãtura împuternicitului .............................. │
│ │
│ Data ......................................... │
│ │
│ False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot │
│ constitui încãlcãri ale legii penale. │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


__________
*) În cazul în care existã mai multe sedii secundare, se va ataşa la cererea de autorizare un tabel nominal cu adresele acestora: localitate, stradã, numãr, judeţ, cod poştal.
_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016