Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 27 din 8 noiembrie 2011  privind bugetul Camerei Deputatilor pe anul 2012    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 27 din 8 noiembrie 2011 privind bugetul Camerei Deputatilor pe anul 2012

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 798 din 10 noiembrie 2011

    În temeiul prevederilor art. 64 alin. (1) şi ale art. 67 din Constituţia României, republicatã, precum şi ale art. 224 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Camera Deputaţilor adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. 1
    (1) Bugetul Camerei Deputaţilor pe anul 2012, finanţat de la bugetul de stat, se stabileşte la suma de 216.496 mii lei, din care 215.396 mii lei la capitolul 51.01 "Autoritãţi publice şi acţiuni externe" şi 1.100 mii lei la capitolul 68.01 "Asigurãri şi asistenţã socialã".
    (2) La capitolul 51.01, suma de 215.396 mii lei a fost repartizatã astfel:
    a) cheltuieli pentru activitatea proprie a Camerei Deputaţilor, în sumã de 213.942 mii lei, din care:
    - cheltuieli curente, în sumã de 192.810 mii lei;
    - cheltuieli de capital, în sumã de 21.132 mii lei;
    b) cheltuieli curente pentru funcţionarea Institutului Român pentru Drepturile Omului, în sumã de 1.454 mii lei.
    (3) La capitolul 68.01, suma de 1.100 mii lei a fost stabilitã pentru asigurarea finanţãrii cheltuielilor prevãzute de art. 73 alin. (1) din Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (4) Detalierea bugetului pe anul 2012 este prezentatã în anexa nr. 1.
    ART. 2
    (1) Structura cheltuielilor curente, în sumã de 192.810 mii lei, necesare în vederea funcţionãrii Camerei Deputaţilor şi întreţinerii şi administrãrii Palatului Parlamentului, este urmãtoarea:
    a) cheltuieli de personal, în sumã de 138.960 mii lei;
    b) cheltuieli pentru bunuri şi servicii, în sumã de 53.800 mii lei;
    c) cheltuieli pentru transferuri (transferuri interne şi contribuţii şi cotizaţii la organisme internaţionale), în sumã de 50 mii lei.
    (2) La titlul "Cheltuieli curente" sunt prevãzute şi sumele necesare pentru fondul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi pentru întreţinerea şi funcţionarea Clubului Parlamentarilor Români, inclusiv a terenurilor sportive şi a cabinetului medical din cadrul Palatului Parlamentului.
    (3) Cheltuielile de întreţinere şi reparaţii aferente bunurilor din patrimoniul administrat de Camera Deputaţilor, repartizate în scopul exercitãrii mandatului de cãtre deputaţi în circumscripţiile electorale, sunt cuprinse la titlul "Bunuri şi servicii".
    ART. 3
    (1) Cheltuielile de capital sunt în sumã de 21.132 mii lei, din care 12.316 mii lei pentru obiectivele de investiţii, 2.416 mii lei pentru alte cheltuieli de investiţii şi 6.400 mii lei pentru reparaţii capitale aferente activelor fixe.
    (2) Detalierea cheltuielilor de capital pe anul 2012 este prezentatã în anexa nr. 2.
    ART. 4
    (1) Bugetul de venituri şi cheltuieli pentru activitãţile finanţate integral din venituri proprii desfãşurate pe lângã Camera Deputaţilor în anul 2012 cuprinde, la resurse, suma de 15.000 mii lei, iar la cheltuieli, suma de 11.500 mii lei.
    (2) Veniturile realizate de Camera Deputaţilor vor fi reţinute integral de cãtre aceasta pentru acoperirea unor cheltuieli curente şi de capital aferente activitãţilor finanţate din venituri proprii, organizate cu aprobarea Biroului permanent. Disponibilitãţile de la sfârşitul anului se vor reporta în anul urmãtor, pentru a fi cheltuite cu aceleaşi destinaţii. Biroul permanent al Camerei Deputaţilor poate aproba utilizarea încasãrilor în lei sau în valutã şi pentru alte destinaţii, în condiţiile legii.
    (3) Organizarea activitãţilor finanţate din venituri proprii, tarifele şi cotele de adaos comercial aferente acestora se aprobã de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor.
    (4) Numãrul de personal salarizat din venituri proprii se aprobã de Biroul permanent al Camerei Deputaţilor, în funcţie de necesitãţi şi de veniturile realizate.
    (5) Cheltuielile prevãzute în bugetul activitãţilor finanţate din venituri proprii pot fi depãşite numai în cazul obţinerii unor venituri suplimentare.
    (6) Detalierea bugetului activitãţilor finanţate integral din venituri proprii ale Camerei Deputaţilor în anul 2012 este prezentatã în anexa nr. 3.
    ART. 5
    Biroul permanent al Camerei Deputaţilor va lua mãsuri pentru încadrarea în alocaţiile bugetare prevãzute în prezenta hotãrâre.
    ART. 6
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta hotãrâre.

    Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 8 noiembrie 2011, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

                        PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                             ROBERTA ALMA ANASTASE

    Bucureşti, 8 noiembrie 2011.
    Nr. 27.


    ANEXA 1

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                              BUGETUL PE ANUL 2012
                      Detalierea pe alineate de cheltuieli



                                                                        - mii lei -
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                  din care pentru:
                                                             ────────────────────────
                                                                           Institutul
          Denumirea indicatorului Cod Program Camera Român
                                                           2011 Deputa- pentru
                                                                   ţilor Drepturile
                                                                           Omului
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
CHELTUIELI - BUGET DE STAT (51.01+68.01) 50.01 216.496 215.042 1.454
AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.01 215.396 213.942 1.454
 CHELTUIELI CURENTE 01 194.264 192.810 1.454
  TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 140.094 138.960 1.134
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 118.507 117.614 893
    Salarii de bazã 10.01.01 70.742 69.864 878
    Sporuri pentru condiţii de muncã 10.01.05 3.857 3.857
    Indemnizaţii plãtite unor persoane
    din afara unitãţii 10.01.12 900 900
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 43.008 42.993 15
   Contribuţii 10.03 21.587 21.346 241
    Contribuţii de asigurãri sociale
    de stat 10.03.01 16.328 16.145 183
    Contribuţii de asjgurãri de şomaj 10.03.02 392 388 4
    Contribuţii de asigurãri sociale
    de sãnãtate 10.03.03 4.082 4.036 46
    Contribuţii de asigurãri pentru
    accidente de muncã şi boli
    profesionale 10.03.04 118 117 1
    Contribuţii pentru concedii
    şi indemnizaţii 10.03.06 667 660 7
  TITLUL II - BUNURI ŞI SERVICII 20 54.120 53.800 320
   Bunuri şi servicii 20.01 22.872 22.691 181
    Furnituri de birou 20.01.01 99 97 2
    Materiale pentru curãţenie 20.01.02 300 298 2
    Încãlzit, iluminat şi forţã motricã 20.01.03 9.311 9.301 10
    Apã, canal şi salubritate 20.01.04 1.600 1.598 2
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 2.669 2.659 10
    Piese de schimb 20.01.06 1.202 1.192 10
    Transport 20.01.07 1.200 1.200
    Poştã, telecomunicaţii, radio, tv,
    internet 20.01.08 1.048 1.018 30
    Materiale şi prestãri de servicii cu
    caracter funcţional 20.01.09 2.936 2.836 100
    Alte bunuri şi servicii pentru
    întreţinere şi funcţionare 20.01.30 2.507 2.492 15
   Reparaţii curente 20.02 4.000 3.970 30
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 300 295 5
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 300 295 5
   Deplasãri, detaşãri, transferãri 20.06 23.753 23.667 86
    Deplasãri interne, detaşãri,
    transferãri 20.06.01 21.194 21.167 27
    Deplasãri în strãinãtate 20.06.02 2.559 2.500 59
   Cãrţi, publicaţii şi materiale
   documentare 20.11 64 58 6
   Pregãtire profesionalã 20.13 35 29 6
   Protecţia muncii 20.14 207 207
   Alte cheltuieli 20.30 2.889 2.883 6
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 2.002 2.000 2
    Prime de asigurare non-viaţã 20.30.03 572 568 4
    Fondul Preşedintelui 20.30.07 115 115
    Alte chetuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 200 200
  TITLUL VII - ALTE TRANSFERURI 55 50 50
   Transferuri curente în strãinãtate
   (cãtre organizaţii internaţionale) 55.02 50 50
   Contribuţii şi cotizaţii la organisme
   internaţionale 55.02.01 50 50
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 21.132 21.132
  TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 21.132 21.132
   Active fixe 71.01 14.732 14.732
    Construcţii 71.01.01 12.316 12.316
    Maşini, echipamente şi mijloace
    de transport 71.01.02 979 979
    Mobilier, aparaturã biroticã şi
    alte active corporale 71.01.03 831 831
    Alte active fixe 71.01.30 606 606
   Reparaţii capitale aferente
   activelor fixe 71.03 6.400 6.400
 ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 1.100 1.100
  CHELTUIELI CURENTE 01 1.100 1.100
  TITLUL VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 1.100 1.100
   Ajutoare sociale 57.02 1.100 1.100
    Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 1.100 1.100
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




    ANEXA 2

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                             CHELTUIELI DE CAPITAL
                                  pe anul 2012



 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Nr. Nominalizarea pe obiective de investiţii, Program*)
 crt. alte cheltuieli de investiţii şi reparaţii capitale
        (numãrul şi data aprobãrii documentaţiei de investiţii)
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
     TOTAL (I+II), din care: 21.132

  I. Active fixe (A+B+C) 14.732

     Obiective de investiţii (A+B), din care: 12.316

  A. Lucrãri în continuare (1+2), din care: 12.316

     1. Obiectivul "Palatul Parlamentului" 5.885

     - numãrul şi data aprobãrii documentaţiei:
     Hotãrârea Guvernului nr. 718/1991

     2. Obiectivul "Definitivarea şi amenajarea 6.431
     parcajului subteran de pe platforma
     "Palatului Parlamentului"

     - numãrul şi data aprobãrii documentaţiei:
     Hotãrârea Guvernului nr. 672/1994

  B. Lucrãri noi:

  C. Alte cheltuieli de investiţii (1+2+3), din care: 2.416

     1. Maşini, echipamente şi mijloace de transport 979

     2. Mobilier, aparaturã biroticã şi alte active corporale 831

     3. Alte active fixe 606

 II. Reparaţii capitale aferente activelor fixe 6.400
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


_________
    *) În funcţie de derularea procesului investiţional, Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor poate sã aprobe modificãri în structura cheltuielilor de capital, cu încadrarea în valoarea totalã aprobatã.


    ANEXA 3

    CAMERA DEPUTAŢILOR

                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
     al activitãţilor finanţate integral din venituri proprii pe anul 2012



 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                                                     Prevederi
            Indicatori Cod 2012
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 1. Disponibil la finele anului precedent 8.000
 2. Venituri în anul bugetar*) 7.000
 3. TOTAL RESURSE (1+2) 15.000
 4. Cheltuieli în anul bugetar 11.500
 5. Excedent la finele anului bugetar 3.500

                     - Detalierea cheltuielilor -

 VENITURI PROPRII- TOTAL CHELTUIELI (51.10.+68.10) 50.10 11.500
 AUTORITĂŢI PUBLICE ŞI ACŢIUNI EXTERNE 51.10 11.420
  CHELTUIELI CURENTE 01 11.300
   TITLUL I - CHELTUIELI DE PERSONAL 10 4.466
   Cheltuieli salariale în bani 10.01 3.513
    Salarii de bazã 10.01.01 2.680
    Spor pentru condiţii de muncã 10.01.05 188
    Indemnizaţii plãtite unor persoane din afara
    unitãţii 10.01.12 600
    Indemnizaţii de delegare 10.01.13 45
   Contribuţii 10.03 953
    Contribuţii de asigurãri sociale de stat 10.03.01 721
    Contribuţii de asigurãri de şomaj 10.03.02 17
    Contribuţii de asigurãri sociale de sãnãtate 10.03.03 180
    Contribuţii de asigurãri pentru accidente de
    muncã şi boli profesionale 10.03.04 5
    Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii 10.03.06 30
   TITLUI II - BUNURI ŞI SERVICII 20 6.834
    Bunuri şi servicii 20.01 4.683
    Furnituri de birou 20.01.01 45
    Materiale pentru curãţenie 20.01.02 130
    Încãlzit, iluminat şi forţã motricã 20.01.03 1.865
    Apã, canal şi salubritate 20.01.04 60
    Carburanţi şi lubrifianţi 20.01.05 28
    Piese de schimb 20.01.06 13
    Transport 20.01.07 19
    Poştã, telecomunicaţii, radio, tv, internet 20.01.08 66
    Materiale şi prestãri de servicii cu caracter
    funcţional 20.01.09 2.250
    Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi
    funcţionare 20.01.30 207
   Reparaţii curente 20.02 200
   Bunuri de natura obiectelor de inventar 20.05 113
    Uniforme şi echipament 20.05.01 32
    Alte obiecte de inventar 20.05.30 81
   Deplasãri, detaşãri, transferãri 20.06 77
    Deplasãri interne, detaşãri, transferãri 20.06.01 17
    Deplasãri în strãinãtate 20.06.02 60
   Pregãtire profesionalã 20.13 16
   Protecţia muncii 20.14 25
   Alte cheltuieli 20.30 1.720
    Protocol şi reprezentare 20.30.02 100
    Alte chetuieli cu bunuri şi servicii 20.30.30 1.620
  CHELTUIELI DE CAPITAL 70 120
   TITLUL X ACTIVE NEFINANCIARE 71 120
    Active fixe 71.01 120
     Maşini, echipamente şi mijloace de transport 71.01.02 105
     Mobilier, aparaturã biroticã şi alte active
     corporale 71.01.03 15
 ASIGURĂRI ŞI ASISTENŢĂ SOCIALĂ 68.01 80
  CHELTUIELI CURENTE 01 80
  TITLUL VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ 57 80
  Ajutoare sociale 57.02 80
   Ajutoare sociale în numerar 57.02.01 80
 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


_________
    *) Veniturile provin din: vânzãri produse, prestãri servicii şi alimentaţie publicã (inclusiv remiza), contravaloare bilete vizite, chirii şi altele (dobânzi, penalitãţi etc.).

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016