Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 26 din 23 iunie 2009  privind infiintarea unei comisii parlamentare de ancheta pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Tineretului si Sportului, sub semnatura doamnei ministru Monica Iacob-Ridzi, pentru organizarea Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 26 din 23 iunie 2009 privind infiintarea unei comisii parlamentare de ancheta pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Tineretului si Sportului, sub semnatura doamnei ministru Monica Iacob-Ridzi, pentru organizarea "Zilei Tineretului"

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 436 din 25 iunie 2009

În temeiul art. 64 alin. (4) din Constituţia României, republicatã, şi al art. 75 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994 , republicat, cu modificãrile ulterioare,

Camera Deputaţilor adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se înfiinţeazã Comisia parlamentarã de anchetã pentru verificarea sumelor cheltuite de Ministerul Tineretului şi Sportului, sub semnãtura doamnei ministru Monica Iacob-Ridzi, pentru organizarea "Zilei Tineretului", denumitã în continuare Comisie de anchetã, cu urmãtoarele obiective:
a) verificarea sumelor alocate evenimentului, provenienţa acestora şi modul de cheltuire a lor;
b) verificarea modului în care s-au respectat sau nu procedurile legale privind organizarea şi finanţarea evenimentului;
c) verificarea modului în care Ministerul Tineretului şi Sportului a selectat şi a plãtit firmele care au organizat evenimentul.
ART. 2
(1) Comisia de anchetã este formatã din 15 membri şi are un birou compus din preşedinte, 2 vicepreşedinţi şi un secretar.
(2) Componenţa nominalã a Comisiei de anchetã şi cea a biroului sãu sunt prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
În condiţiile în care unul dintre membrii Comisiei de anchetã se aflã în imposibilitatea de a participa la lucrãri, grupurile parlamentare vor desemna un înlocuitor.
ART. 4
Convocarea şedinţelor Comisiei de anchetã se face cu cel puţin 24 de ore înainte de cãtre preşedintele acesteia sau, în lipsa lui, de un vicepreşedinte care îl înlocuieşte.
ART. 5
(1) Pentru ca şedinţele Comisiei de anchetã sã aibã loc în mod legal este necesarã participarea a cel puţin jumãtate plus unu din numãrul membrilor care o compun.
(2) Hotãrârile Comisiei de anchetã se adoptã cu votul majoritãţii membrilor acesteia. Votul este deschis.
ART. 6
Detaliile privind organizarea şi funcţionarea Comisiei de anchetã vor fi cuprinse într-un regulament propriu, elaborat şi prezentat Biroului permanent în termen de 5 zile de la constituirea acesteia.
ART. 7
Împiedicarea, în orice fel, a activitãţii Comisiei de anchetã în îndeplinirea atribuţiilor sale se sancţioneazã potrivit legii penale.
ART. 8
(1) Comisia de anchetã poate invita pentru audiere şi explicaţii orice persoanã care poate avea cunoştinţã despre o faptã sau împrejurare de naturã sã serveascã la aflarea adevãrului în domeniul care formeazã obiectul activitãţii Comisiei de anchetã.
(2) La cererea Comisiei de anchetã, orice persoanã care cunoaşte fapte sau împrejurãri în legãturã cu situaţiile semnalate este obligatã sã le aducã la cunoştinţã sau sã le înfãţişeze. Instituţiile şi autoritãţile cu atribuţii referitoare la faptele înfãţişate sunt obligate, în condiţiile legii, sã rãspundã la solicitãrile Comisiei de anchetã în termenul stabilit de aceasta.
(3) În cazul în care este necesarã prezenţa unor experţi pentru lãmurirea unor fapte sau împrejurãri în vederea aflãrii adevãrului, Comisia de anchetã dispune efectuarea de expertize.
(4) Dispoziţiile legale referitoare la invitarea, prezentarea şi ascultarea martorilor, precum şi cele privitoare la prezentarea înscrisurilor sau efectuarea expertizelor se aplicã în mod corespunzãtor.
(5) Preşedintele Comisiei de anchetã atrage atenţia persoanei audiate cã are obligaţia de a spune adevãrul, de a nu ascunde nimic din ceea ce ştie şi cã nerespectarea acestei obligaţii atrage rãspunderea legalã.
ART. 9
În activitatea sa, Comisia de anchetã va putea utiliza un grup de specialişti, fãrã drept de vot, desemnaţi dupã cum urmeazã:
a) 1-2, de cãtre grupurile parlamentare din Camera Deputaţilor;
b) 2 reprezentanţi ai societãţii civile.
ART. 10
(1) Constatãrile, concluziile şi propunerile Comisiei de anchetã vor face obiectul unui raport final, elaborat de toţi membrii acesteia, care va fi depus la Biroul permanent al Camerei Deputaţilor în termen de 60 de zile de la data înfiinţãrii şi aprobãrii componenţei Comisiei de anchetã de cãtre Camera Deputaţilor.
(2) Dupã primirea raportului, Biroul permanent îl va pune la dispoziţia grupurilor parlamentare şi îl va comunica Comitetului liderilor grupurilor parlamentare pentru înscrierea pe ordinea de zi.
(3) Raportul Comisiei de anchetã se va supune dezbaterii Plenului Camerei Deputaţilor, într-o şedinţã special afectatã acestui scop.
(4) În cadrul dezbaterilor pot interveni, pentru explicaţii tehnice, experţii utilizaţi de Comisia de anchetã la elaborarea raportului.
ART. 11
În scopul realizãrii obiectivelor pentru care se constituie Comisia de anchetã, Camera Deputaţilor va asigura personalul de specialitate şi logistica necesare, cu aprobarea Biroului permanent.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din data de 23 iunie 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE

Bucureşti, 23 iunie 2009.
Nr. 26.


ANEXĂ

COMPONENŢA
Comisiei parlamentare de anchetã pentru verificarea
sumelor cheltuite de Ministerul Tineretului şi Sportului,
sub semnãtura doamnei ministru Monica Iacob-Ridzi,
pentru organizarea "Zilei Tineretului"


1. Domnul deputat Vişan Gelu - Grupul parlamentar al PD-L
2. Domnul deputat Zãtreanu Dan-Radu - Grupul parlamentar al PD-L
3. Domnul deputat Petrescu Cristian - Grupul parlamentar al PD-L
4. Domnul deputat Gţndţr Marius Sorin - Grupul parlamentar al PD-L
5. Domnul deputat Voinescu-Cotoi Sever - Grupul parlamentar al PD-L
6. Domnul deputat Dumitrescu Cristian - Grupul parlamentar al PSD + PC
7. Domnul deputat Stanciu Anghel - Grupul parlamentar al PSD + PC
8. Doamna deputat Burcãu Doina - Grupul parlamentar al PSD + PC
9. Domnul deputat Florea Damian - Grupul parlamentar al PSD + PC
10. Domnul deputat Bãnicioiu Nicolae - Grupul parlamentar al PSD + PC
11. Doamna deputat Gorghiu Alina-Ştefania - Grupul parlamentar al PNL
12. Doamna deputat Gavrilescu Graţiela Leocadia - Grupul parlamentar al PNL
13. Domnul deputat Olteanu Bogdan - Grupul parlamentar al PNL
14. Domnul deputat Lakatos Petru - Grupul parlamentar al UDMR
15. Domnul deputat Ibram Iusein - Grupul parlamentar al
minoritãţilor naţionale

Biroul comisiei:

Preşedinte - doamna deputat Gorghiu Alina-Ştefania
Vicepreşedinte - domnul deputat Vişan Gelu
Vicepreşedinte - domnul deputat Bãnicioiu Nicolae
Secretar - domnul deputat Lakatos Petru


---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016