Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 26 din 22 martie 2007  pentru aprobarea   Normei nr. 7/2007 privind prospectul schemei de pensii private    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 26 din 22 martie 2007 pentru aprobarea Normei nr. 7/2007 privind prospectul schemei de pensii private

EMITENT: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 223 din 2 aprilie 2007
În baza prevederilor art. 16, 21 şi ale <>art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
conform <>Hotãrârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea preşedintelui, a vicepreşedintelui şi a celorlalţi membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
având în vedere prevederile art. 11, 12, 13, 15 şi ale <>art. 16 alin. (1) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza hotãrârii luate în şedinţa Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private din data de 22 martie 2007,

Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite urmãtoarea hotãrâre:

ART. 1
Se aprobã <>Norma nr. 7/2007 privind prospectul schemei de pensii private, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
Prezenta hotãrâre şi norma menţionatã la art. 1 se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi pe site-ul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (www.csspp.ro).
ART. 3
Departamentul autorizare-reglementare împreunã cu Secretariatul tehnic şi cu directorul general vor urmãri ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotãrâri.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private,
Mircea Oancea

Bucureşti, 22 martie 2007.
Nr. 26.


ANEXĂ
<>NORMA Nr. 7/2007
privind prospectul schemei de pensii private

Având în vedere prevederile art. 11, 12, 13, 15 şi ale <>art. 16 alin. (1) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21 şi ale <>art. 23 lit. f) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 313/2005 ,
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumitã în continuare Comisie, emite prezenta normã.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezenta normã reglementeazã procesul de autorizare a prospectului schemei de pensii private.
ART. 2
Prospectul schemei de pensii private, denumit în continuare prospect, este elaborat şi propus de cãtre un administrator şi se adreseazã participanţilor la un fond de pensii administrat privat, denumit în continuare fond de pensii.
ART. 3
Termenii şi expresiile utilizate în prezenta normã au semnificaţiile prevãzute la <>art. 2 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare Lege.

CAP. II
Conţinutul prospectului

ART. 4
Prospectul va conţine urmãtoarele:
1. Informaţii/date de identificare ale administratorului şi ale fondului de pensii:
a) data publicãrii, informaţie care se va completa dupã obţinerea autorizaţiei;
b) numele fondului de pensii;
c) denumirea administratorului fondului de pensii;
d) codul unic de înregistrare al administratorului;
e) numãrul de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului al administratorului;
f) numãrul şi data deciziei de autorizare ca administrator, dupã obţinerea acesteia;
g) numãrul şi data de înscriere în Registrul Comisiei, dupã obţinerea deciziei prevãzute la lit. f);
h) numãrul deciziei de autorizare a prospectului, dupã obţinerea acesteia;
i) numãrul deciziei de autorizare a fondului de pensii dupã obţinerea acesteia;
j) gradul de risc al fondului de pensii: ridicat/mediu/scãzut;
k) datele de contact ale administratorului fondului de pensii: adresã, telefon, fax, adresa de web, adresa de e-mail;
l) fraza: "Autoritatea competentã în domeniul reglementãrii şi supravegherii sistemului de pensii private din România este Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private".
2. Cuprinsul prospectului este urmãtorul:
a) definiţiile termenilor utilizaţi în conţinutul prospectului, în mod special ale termenilor care definesc politica de investiţii, instrumentele financiare şi riscurile investiţiilor;
b) obiectivele fondului de pensii;
c) condiţiile de eligibilitate, modalitatea de aderare şi de dobândire a calitãţii de participant la un fond de pensii, potrivit prevederilor legale în vigoare;
d) frazele:
(i) "Aderarea la un fond de pensii este o opţiune individualã, oferirea oricãrui fel de beneficii colaterale fiind interzisã.";
(ii) "Administratorul nu poate refuza semnarea actului individual de aderare niciunei persoane care are dreptul de a participa la fondul de pensii.";
(iii) "Toţi participanţii la un fond de pensii au aceleaşi drepturi şi obligaţii şi li se aplicã un tratament nediscriminatoriu.";
e) declaraţia privind politica de investiţii;
f) modalitatea de schimbare a politicii de investiţii;
g) riscurile asociate structurii de portofoliu propuse;
h) pieţele financiare pe care investeşte administratorul;
i) structura portofoliului;
j) menţionarea în mod obligatoriu a frazelor:
(i) "Performanţele anterioare nu reprezintã o garanţie a realizãrilor viitoare.";
(ii) "Autorizarea de cãtre Comisie a prospectului schemei de pensii private nu reprezintã o garanţie pentru realizarea obiectivelor investiţionale ale fondului de pensii.";
(iii) "Autorizarea de cãtre Comisie a prospectului schemei de pensii private nu implicã în niciun fel aprobarea sau evaluarea de cãtre Comisie a calitãţii plasamentului în instrumente financiare şi nu oferã nicio garanţie participantului.";
k) alte elemente pe care administratorul le considerã necesare;
l) regimul fiscal al operaţiunilor fondului de pensii;
m) procedura de calcul al valorii activului net şi al valorii unitãţii de fond sau menţiunea cã aceste proceduri sunt în conformitate cu normele Comisiei, precum şi modalitatea publicãrii acestor valori;
n) procedura de calcul al ratei anuale a rentabilitãţii fondului de pensii sau menţiunea cã aceastã procedurã este în conformitate cu normele Comisiei, precum şi modalitatea publicãrii acestei valori;
o) caracteristici ale contului individual al participanţilor, cu menţionarea în mod obligatoriu a textului: "Participantul este proprietarul activului personal din contul sãu. Activul personal nu poate face obiectul unei executãri silite sau al unei tranzacţii, sub sancţiunea nulitãţii actelor respective. Activul personal nu poate fi gajat sau cesionat, nu poate fi folosit pentru acordarea de credite sau pentru a garanta credite, sub sancţiunea nulitãţii.";
p) modalitatea de transformare în unitãţi de fond a contribuţiilor şi transferurilor de lichiditãţi în conturile individuale ale participanţilor;
q) nivelul maxim şi structura cheltuielilor, respectiv comisioanele şi taxele suportate din contribuţii şi din activul fondului de pensii;
r) modalitãţile de transfer la un alt fond de pensii şi valoarea penalitãţilor, în conformitate cu norma privind transferul la un alt fond de pensii;
s) administratorul garanteazã:
(i) constituirea provizioanelor tehnice potrivit Legii;
(ii) separarea activelor fondului de pensii de activele sale;
t) obligaţiile de raportare şi informare ale administratorului, periodicitatea şi tipurile de informãri, informaţiile gratuite şi contra cost pe care le poate obţine participantul;
u) procedura de modificare a prospectului;
v) informaţii despre administrator:
(i) date despre membrii consiliului de administraţie, comitetului de direcţie/conducãtori, dupã caz, despre departamentele de investiţii, analizã şi risc din structura organizatoricã a administratorului;
(ii) structura acţionariatului;
(iii) informaţii despre persoanele fizice şi/sau juridice care deţin, direct sau indirect, mai mult de 10% din acţiunile administratorului ori care ar putea sã exercite poziţie de control, dacã este cazul;
w) informaţii despre depozitar: denumirea, adresa sediului social, telefon, fax, e-mail, adresa de web, precum şi numãrul şi data avizului Comisiei;
x) informaţii despre auditorul financiar extern: denumirea, adresa sediului social, sedii secundare, telefon, fax, e-mail, web-site, precum şi numãrul şi data avizului Comisiei.
3. Contractul de administrare a fondului de pensii întocmit în conformitate cu modelul contractului-cadru prevãzut în anexa nr. 1.

CAP. III
Autorizarea prospectului

SECŢIUNEA 1
Condiţii generale
ART. 5
Pentru a administra un fond de pensii, administratorul elaboreazã şi propune prospectul schemei de pensii private.
ART. 6
Administratorul trebuie sã obţinã autorizarea prospectului pentru fondul de pensii administrat privat pe care intenţioneazã sã îl administreze.
ART. 7
(1) Decizia de autorizare a prospectului se elibereazã în baza unei cereri al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 2.
(2) Cererea, însoţitã de documentaţia completã, se depune şi se înregistreazã la Comisie odatã cu cererea de autorizare ca administrator de fonduri de pensii administrat privat, de cãtre reprezentantul legal al societãţii de pensii.
ART. 8
Cererea pentru autorizarea prospectului este însoţitã de urmãtoarele documente:
a) schema de pensii private, în baza cãreia se elaboreazã prospectul, întocmitã în conformitate cu prevederile legii;
b) prospectul, în forma în care va fi distribuit potenţialilor participanţi;
c) proiectul contractului de administrare, întocmit în conformitate cu modelul contractului-cadru prevãzut în anexa nr. 1;
d) proiectul contractului de depozitare;
e) proiectul contractului de societate civilã;
f) împuternicire semnatã şi ştampilatã de cãtre reprezentantul legal al administratorului, prin care acesta deleagã una sau mai multe persoane pentru a reprezenta societatea în relaţia cu Comisia, pe durata instrumentãrii cererii pentru autorizarea prospectului.

SECŢIUNEA a 2-a
Procedura de autorizare a prospectului
ART. 9
(1) Autorizarea prospectului se realizeazã în cadrul procesului de autorizare a societãţii de pensii ca administrator.
(2) Comisia hotãrãşte cu privire la eliberarea deciziei de autorizare a prospectului, în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea dosarului complet al solicitantului.
(3) Decizia de autorizare a prospectului se comunicã în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.
(4) Orice solicitare a Comisiei privind informaţii suplimentare sau modificarea documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevãzut la alin. (2), un nou termen începând sã curgã de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificãri, depunere care nu poate fi fãcutã mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data solicitãrii Comisiei, sub sancţiunea respingerii cererii.
(5) În situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constatã depunerea acestora într-o formã necorespunzãtoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate solicitantului spre completare sau înlocuire, dupã caz.
ART. 10
(1) Neîndeplinirea uneia dintre condiţiile prevãzute în prezenta normã duce la respingerea cererii pentru autorizarea prospectului.
(2) Decizia de respingere, scrisã şi motivatã, se comunicã solicitantului în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.
(3) Decizia de respingere poate fi contestatã în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicãrii ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare privind contenciosul administrativ.

CAP. IV
Procedura de modificare a prospectului
ART. 11
Prospectul poate fi modificat doar dupã aplicarea procedurii prevãzute în prezenta normã.
ART. 12
Administratorul trebuie sã obţinã avizul Comisiei pentru propunerile de modificare a prospectului, în conformitate cu procedura prevãzutã în prezenta normã.
ART. 13
(1) Decizia de avizare a modificãrii prospectului se elibereazã în baza unei cereri pentru avizarea modificãrii prospectului, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 3 la prezenta normã.
(2) Cererea, însoţitã de documentaţia completã, se depune şi se înregistreazã la Comisie de cãtre administratorul care intenţioneazã sã modifice prospectul.
ART. 14
Cererea pentru avizarea modificãrii prospectului este însoţitã de urmãtoarele documente:
a) modificãrile propuse şi nota de fundamentare a administratorului;
b) forma finalã a prospectului, ce urmeazã a fi publicatã în cazul obţinerii avizului Comisiei pentru modificarea prospectului.
ART. 15
(1) Comisia hotãrãşte cu privire la eliberarea avizului de modificare a prospectului, în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea dosarului complet al solicitantului.
(2) Orice solicitare a Comisiei privind informaţii suplimentare sau modificarea documentelor prezentate iniţial întrerupe termenul prevãzut la alin. (1), un nou termen începând sã curgã de la data depunerii respectivelor informaţii sau modificãri, depunere care nu poate fi fãcutã mai târziu de 30 de zile calendaristice de la data solicitãrii Comisiei, sub sancţiunea respingerii cererii.
(3) În situaţia în care documentele depuse sunt incomplete, ilizibile sau se constatã depunerea acestora într-o formã necorespunzãtoare, precum şi lipsa unor documente, acestea sunt returnate solicitantului spre completare ori înlocuire, dupã caz.
ART. 16
(1) Neîndeplinirea uneia dintre condiţiile prevãzute în prezenta normã duce la respingerea cererii de eliberare a avizului pentru modificarea prospectului.
(2) Decizia de respingere, scrisã şi motivatã, se comunicã solicitantului în termen de 5 zile calendaristice de la adoptarea acesteia.
(3) Decizia de respingere poate fi contestatã în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data comunicãrii ei, în conformitate cu legislaţia în vigoare privind contenciosul administrativ.
ART. 17
O nouã cerere de eliberare a avizului pentru modificarea prospectului poate fi adresatã Comisiei numai dupã ce au fost remediate deficienţele care au constituit motivele de respingere a cererii iniţiale.

CAP. V
Dispoziţii finale

ART. 18
(1) Prospectul este pus în mod obligatoriu la dispoziţia publicului la sediul social şi la sediile secundare autorizate ale administratorului.
(2) Prospectul se publicã în mod obligatoriu pe pagina de web a administratorului.
ART. 19
(1) Prospectul modificat se publicã cu respectarea normei privind informaţiile conţinute în materiale publicitare referitoare la fondurile de pensii administrate privat şi administratorii acestora.
(2) Prospectul se republicã integral, pe pagina de web a administratorului, dupã fiecare modificare avizatã de Comisie.
(3) De asemenea, republicarea prospectului se anunţã cel puţin într-un cotidian naţional.
ART. 20
Nerespectarea dispoziţiilor cuprinse în prezenta normã se sancţioneazã conform Legii.
ART. 21
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezenta normã.

ANEXA 1
la normã
CONTRACTUL - CADRU DE ADMINISTRARE
- model -


Prezentul contract se încheie între:
Societatea de Administrare a Fondului de Pensii ..........................,
cu sediul în ...................., persoanã juridicã românã, înregistratã la
(denumirea)
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului sub nr. ............., cod unic de
înregistrare .................., cod IBAN ......................., deschis la
..............., nr. şi data deciziei de autorizare ca administrator emise de
Comisie .........................., nr. de înregistrare în Registrul Comisiei
.............., reprezentatã legal prin ....................., în calitate de
(numele, prenumele, C.I./B.I. seria ...... nr. ......)
............., denumitã în continuare .........., şi participanţii
(numele ........... prenumele ............., cetãţean ............., cu
domiciliul în .............., C.I./B.I. seria ...... nr. ......, CNP
.......................).

Obiectul contractului
Art. 1. - (1) Obiectul prezentului contract îl constituie administrarea
fondului de pensii ......................................
.............................................................................
(2) Prin administrare, în sensul prezentului contract, pãrţile înţeleg:
.............................................................................
(3) Participantul la fondul de pensii împuterniceşte administratorul în
vederea realizãrii obiectului prezentului contract.
(4) Principiile schemei de pensii private sunt:
...........................................................................
(5) Administratorul fondului de pensii este obligat sã respecte eventualele
limitãri ce ar decurge din prevederile prezentului contract.
Durata contractului
Art. 2. - Durata prezentului contract este ................................
Preţul contractului; modalitãţi de platã
Art. 3. - Pentru administrarea fondului de pensii, administratorul va
reţine un comision de administrare care se compune dintr-un procent de .....%
aplicat la contribuţiile plãtite de cãtre participant, înainte de convertirea
acestora în unitãţi de fond, şi un procent de ......% pe lunã aplicat la
activul net total al fondului de pensii.
Art. 4. - Metoda de calcul şi de percepere a comisioanelor este
.........................................................................
Obligaţiile administratorului fondului de pensii
Art. 5. - Obligaţiile administratorului fondului de pensii sunt:
.........................................................................
Art. 6. - În vederea ducerii la îndeplinire a obligaţiilor ce îi revin,
administratorul fondului de pensii va acţiona numai în interesul participan-
ţilor la fondul de pensii şi va lua toate mãsurile necesare pentru preveni-
rea, înlãturarea, limitarea pierderilor, precum şi pentru exercitarea şi
încasarea drepturilor cuvenite aferente activelor din portofoliul
administrat.
Art. 7. - Evidenţele administratorului fondului de pensii referitoare la
participanţi, contribuţii, investiţii şi pensii administrate privat
.........................................................................
Art. 8. - Procedurile privind modalitãţile de constatare şi soluţionare a
sesizãrilor şi reclamaţiilor, precum şi procedurile de remediere a
deficienţelor ...........................................................
Art. 9. - Administratorul fondului de pensii va comunica participanţilor la
fondul de pensii orice informaţie cerutã de aceştia şi având legãturã cu
obiectul prezentului contract, conform <>Legii nr. 411/2004 privind fondurile
de pensii administrate privat, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Drepturile participanţilor
Art. 10. - Drepturile participanţilor la fondul de pensii sunt:
.........................................................................
Obligaţiile participanţilor
Art. 11. - Obligaţiile participanţilor la fondul de pensii sunt:
.........................................................................
Rãspunderea pãrţilor
Art. 12. - Administratorul fondului de pensii rãspunde pentru orice
prejudiciu produs participanţilor prin:
a) încãlcarea actelor normative şi/sau a reglementãrilor speciale în vigoare;
b) dol;
c) neexecutarea sau executarea defectuoasã a obligaţiilor asumate prin
prezentul contract.
Depozitarea
Art. 13. - Administratorul fondului de pensii este împuternicit prin
prezentul act sã încheie un contract cu o societate de depozitare avizatã de
Comisie, care sã fie responsabilã pentru ţinerea în siguranţã a tuturor
activelor fondului de pensii, precum şi pentru îndeplinirea tuturor
celorlalte obligaţii legale în legãturã cu activitatea de depozitare.
Auditul
Art. 14. - Administratorul fondului de pensii este împuternicit prin
prezentul act sã încheie un contract cu persoane fizice sau juridice,
persoane active, avizate de Comisie, care sã fie responsabile pentru
auditarea situaţiilor financiar-contabile ale fondului de pensii, precum şi
pentru îndeplinirea tuturor celorlalte obligaţii legale în legãturã cu
activitatea de audit.
Art. 15. - Modalitãţile de control exercitate de cãtre auditori
.........................................................................
Forţa majorã
Art. 16. - Forţa majorã înlãturã rãspunderea, dacã este comunicatã în termen
de ...... zile de la data apariţiei şi demonstratã în termen de ..............
zile de la data apariţiei.
Modificarea contractului
Art. 17. - Modificarea prezentului contract se va face prin act adiţional,
intrarea în vigoare a modificãrilor contractului urmând a se realiza conform
prevederilor legale în vigoare.
Rezilierea contractului
Art. 18. - (1) Prezentul contract înceteazã de plin drept şi fãrã interven-
ţia instanţei de judecatã în cazurile prevãzute de lege şi de reglementãrile
speciale privind pe oricare dintre pãrţi.
(2) Transferul activelor conturilor individuale ale participanţilor se va
realiza conform prevederilor legale.
Litigii
Art. 19. - (1) Modul de rezolvare a litigiilor ............................
(2) Instanţa competentã este ..............................................




ANEXA 2
la normã


┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│ DATELE DE IDENTIFICARE │ CERERE PENTRU AUTORIZAREA PROSPECTULUI SCHEMEI │
│ ALE SOLICITANTULUI │ DE PENSII PRIVATE │
├─────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ 1. Denumirea fondului de pensii administrat privat: ..................... │
│ ......................................................................... │
│ 2. Denumirea solicitantului - administrator al fondului de pensii: ...... │
│ ......................................................................... │
│ 3. Reprezentantul legal: ......................., ....................... │
│ (numele, prenumele şi funcţia) (numãrul de telefon) │
│ 4. Persoana de contact: ......................., ....................... │
│ (numele, prenumele şi funcţia) (numãrul de telefon) │
│ 5. Certificatul de înregistrare al administratorului fondului de pensii la │
│ Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: │
│ ......................................................................... │
│ (seria, numãrul şi data emiterii) │
│ 6. Codul unic de înregistrare al administratorului fondului de pensii la │
│ Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: │
│ ......................................................................... │
│ Prezenta cerere este însoţitã de opisul documentelor anexate şi de un numãr│
│ de ............... documente, totalizând un numãr de ............. file. │
│ │
│ Semnãtura reprezentantului legal ................. │
│ │
│ │
│ Data ............. Ştampila administratorului │
│ │
│ │
│ │
│False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot constitui │
│încãlcãri ale legii penale. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 3
la normã


┌─────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│ DATELE DE IDENTIFICARE │ CERERE PENTRU AVIZAREA MODIFICĂRII PROSPECTULUI │
│ ALE SOLICITANTULUI │ SCHEMEI DE PENSII PRIVATE │
├─────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ 1. Denumirea fondului de pensii administrat privat: ..................... │
│ ......................................................................... │
│ 2. Denumirea solicitantului - administrator al fondului de pensii: ...... │
│ ......................................................................... │
│ 3. Reprezentantul legal: ......................., ....................... │
│ (numele, prenumele şi funcţia) (numãrul de telefon) │
│ 4. Persoana de contact: ......................., ....................... │
│ (numele, prenumele şi funcţia) (numãrul de telefon) │
│ 5. Certificatul de înregistrare al administratorului fondului de pensii la │
│ Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: │
│ ......................................................................... │
│ (seria, numãrul şi data emiterii) │
│ 6. Codul unic de înregistrare al administratorului fondului de pensii la │
│ Oficiul Naţional al Registrului Comerţului: │
│ ......................................................................... │
│ 7. Numãrul deciziei de autorizare ca administrator al fondului de pensii │
│ administrat privat, emisã de Comisie │
│ ......................................................................... │
│ (numãrul şi data emiterii) │
│ 8. Numãrul deciziei de autorizare a prospectului schemei de pensii private,│
│ emisã de Comisie ........................................................ │
│ ......................................................................... │
│ (numãrul şi data emiterii) │
│ Prezenta cerere este însoţitã de proces-verbal şi de un numãr de ........ │
│ documente, totalizând un numãr de ............. file. │
│ │
│ Semnãtura reprezentantului Ştampila │
│ legal ............ administratorului │
│ │
│ Data ............. │
│ │
│ │
│ │
│False declaraţii sau omisiuni intenţionate ale unor fapte pot constitui │
│încãlcãri ale legii penale. │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016