Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 24 din 12 mai 2009  pentru modificarea   Hotararii Camerei Deputatilor nr. 23/2006 privind structura organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor si a Regulamentului de organizare si functionare al serviciilor Camerei Deputatilor, aprobat prin   Hotararea Camerei Deputatilor nr. 31/2006     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 24 din 12 mai 2009 pentru modificarea Hotararii Camerei Deputatilor nr. 23/2006 privind structura organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor si a Regulamentului de organizare si functionare al serviciilor Camerei Deputatilor, aprobat prin Hotararea Camerei Deputatilor nr. 31/2006

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 315 din 12 mai 2009

În temeiul dispoziţiilor art. 67 din Constituţia României, republicatã, ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat, cu modificãrile ulterioare,

Camera Deputaţilor adoptã prezenta hotãrâre.

ART. I
Anexa la <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2006 privind structura organizatoricã a serviciilor Camerei Deputaţilor, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificãrile ulterioare, se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. II
Articolul 34 din Regulamentul de organizare şi funcţionare al serviciilor Camerei Deputaţilor, aprobat prin <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 31/2006 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 14 noiembrie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 34. - Fiecare dintre secretarii generali adjuncţi coordoneazã în mod direct şi rãspunde de activitatea anumitor compartimente, astfel:
a) un secretar general adjunct coordoneazã:
- Departamentul legislativ;
- Departamentul de studii parlamentare şi drept comunitar;
- Direcţia pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor.
b) un secretar general adjunct coordoneazã:
- Departamentul administrativ, infrastructurã şi întreţinere;
- Direcţia pentru transporturi;
- Direcţia afaceri interne."
ART. III
(1) În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotãrâri se va proceda la modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al serviciilor Camerei Deputaţilor şi a statului de funcţii, în conformitate cu noua structurã organizatoricã.
(2) Pânã la intrarea în vigoare a noului regulament de organizare şi funcţionare al serviciilor camerei deputaţilor se aplicã dispoziţiile din regulamentul de organizare şi funcţionare în vigoare la data adoptãrii prezentei hotãrâri. Secretarul general va stabili, prin ordin, care dintre compartimentele prevãzute în anexã urmeazã sã exercite atribuţiile conferite prin acte anterioare ale Camerei Deputaţilor pentru compartimentele din vechea structurã organizatoricã.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 12 mai 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE

Bucureşti, 12 mai 2009.
Nr. 24.


ANEXĂ
-------
(Anexa la <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2006 )
----------------------------------------------------





STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a serviciilor Camerei Deputaţilor

- 2009 -


┌──────────┐ ┌────────────────┐
│PREŞEDINTE├───────────┤Cancelarie │
└────┬─────┘ │ │
│ └────┬─────────┬─┘
┌─────────────────┐ ┌──────┴────────┐ ┌──────────┴──┐ ┌───┴──────┐




│pentru Drepturile│ └─┬────┬────────┘ │Preşedintelui│ │consilieri│
│ Omului │ ┌─────────────────┘ │ └─────────────┘ └──────────┘
└─────────────────┘ │ │
│ ┌──────┴─────┐
┌──────────────────┐ │ │ │ ┌────────────────┐


│ "Monitorul │ │ │ GENERAL │ │Secretar General│


│ Oficial │ │ └─┬────┬───┬─┘ └────────┬───────┘
└──────────────────┘ │ │ | │ │ ┌────────┼──────────┐
│ │ | │ │ │ │ │
│ ┌──────────┐ ┌─┘ | │ └─┐ ┌─────────────┐┌────┴───┐┌───┴─────┐┌───┴─────────┐
┌───────┴┐ │Direcţia ├─┤ | │ ├─┤ Direcţia ││ Grupul ││Serviciul││ Muzeul │
│Cabinete│ │de control│ │ | │ │ │Resurse umane││ de ││de ambi- ││Parlamentului│
│membri │ └──────────┘ │ | │ │ └─────────────┘│ consi- ││entare şi││ României │
│Biroul │ ┌──────────┐ │ | │ │ ┌─────────────┐│ lieri ││expoziţii││ │
│perma- │ │Serviciul ├─┘ | │ └─┤ Serviciul │└────────┘└─────────┘└─────────────┘
│nent │ │ audit │ | │ │ juridic │
└───────┬┘ └──────────┘ | │ └─────────────┘
│ | │
│ | │
│ | │
┌───────────┼──────────────────────┼─────────────────────────────┐
│ │ | │ │
│ │ | │ │
┌──┴───┐ │ | │ ┌───┴───┐
┌-│ A ├─┐ │ | │ ┌───┤ H │
| └──────┘ │ │ ┌────────┐ | │ ┌──────┐ │ └───────┘
| │ │ │ B ├───┼────┤ D │ │
| ┌────┐ │ │ └────────┘ | │ └──────┘ │ ┌──────┐
| │a1 ├───┤ │ | | | │ ├────┤ h1 │
| └─┬──┘ │ │ | | | │ ┌──────┐ │ └──────┘
| | │ │ ┌──┐ ┌──┐ | ├────┤ E │ │
| ┌─┴─┐ │ └─────────┤b1│ │b2│ | │ └──────┘ │
└-│a11│ │ └──┘ └──┘ | │ │ ┌──────┐
└───┘ │ | | │ ┌──────┐ ├────┤ h2 │




│ ┌─────┐ │ └──────┘ │
┌────┐ │ │ C ├───┤ │ ┌──────┐
│a2 ├───┤ └─────┘ │ ┌──────┐ └────┤ h3 │
└────┘ │ └────┤ G │ └──────┘
│ └──────┘
┌────┐ │
│a3 ├───┘
└────┘

Legenda:


A - SECRETAR GENERAL ADJUNCT

a1 - DEPARTAMENTUL LEGISLATIV
- Directia procedurã legislativã, sinteze şi evaluãri
- Directia pentru organizarea lucrãrilor în plen
- Serviciul pentru lucrãri în comisii

a11 - Secretariatul pentru comisiile permanente
- Secretariatul pentru Cabinetele preşedinţilor comisiilor permanente

a2 - DEPARTAMENTUL DE STUDII PARLAMENTARE ŞI DREPT COMUNITAR
- Direcţia studii şi documentare legislativã
- Direcţia de drept comunitar

a3 - DIRECŢIA PENTRU TEHNOLOGIA INFORMAŢIEI ŞI COMUNICAŢIILOR

B - DEPARTAMENTUL SECRETARIATULUI TEHNIC
- Direcţia pentru organizarea şi evidenţa lucrãrilor Biroului permanent
- Biroul pentru protecţia informaţiilor clasificate
- Centrul de Informare a Cetãţeanului-Registratura

b1 - Secretariatul pentru Cabinetele membrilor Biroului permanent
b2 - Secretariatul pentru Grupurile parlamentare

C - DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU DEZVOLTARE
- Direcţia pentru pregãtirea lucrãrilor de investiţii
- Direcţia pentru urmãrirea şi recepţia lucrãrilor de investiţii şi reparaţii
- Serviciul Carte Tehnicã

D - DEPARTAMENTUL ECONOMIC
- Direcţia financiar-contabilã
- Direcţia decontãri pentru deputaţi
- Direcţia de salarizare
- Direcţia achiziţii publice
- Serviciul pentru evidenţa tehnic-operativã a gestiunii

E - DIRECŢIA GENERALĂ PENTRU AFACERI EXTERNE
- Direcţia pentru cooperare parlamentarã internaţionalã multilateralã
- Direcţia pentru cooperare parlamentarã internaţionalã bilateralã

F - DIRECŢIA PENTRU RELAŢII PUBLICE ŞI PROTOCOL

G - CENTRUL INTERNAŢIONAL DE CONFERINŢE
- Direcţia pentru promovare, contractare şi organizare
- Direcţia pentru alimentaţie

H - SECRETAR GENERAL ADJUNCT

h1 - DEPARTAMENTUL ADMINISTRATIV, INFRASTRUCTURĂ ŞIÎNTREŢINERE
- Direcţia tehnicã
- Direcţia administrativã
- Serviciul întreţinere

h2 - DIRECŢIA PENTRU TRANSPORTURI

h3 - DIRECŢIA AFACERI INTERNE


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016