Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 23 din 5 iulie 2006  privind structura organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 23 din 5 iulie 2006 privind structura organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 583 din 5 iulie 2006
În temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia României, republicatã, precum şi ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 35 din 16 ianuarie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,

Camera Deputaţilor adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
(1) Serviciile Camerei Deputaţilor asigurã condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfãşurarea activitãţii parlamentare.
(2) Structura organizatoricã a serviciilor Camerei Deputaţilor este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
(3) În cadrul compartimentelor prevãzute în anexã, prin hotãrâre a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor, se pot organiza, dupã caz, departamente, direcţii generale, direcţii, servicii, birouri.
(4) Departamentele şi direcţiile generale din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor sunt conduse de şefi de departamente şi de directori generali.
ART. 2
Numãrul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobã de cãtre Biroul permanent, în condiţiile legii.
ART. 3
(1) Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce întreaga activitate a serviciilor Camerei Deputaţilor şi rãspunde de buna funcţionare a acestora, sub autoritatea şi controlul Biroului permanent.
(2) Secretarul general conduce personalul care îşi desfãşoarã activitatea la cabinetele membrilor Biroului permanent, la Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la Secretariatul comisiilor parlamentare, sub aspectul pregãtirii profesionale şi al respectãrii ordinii interioare în cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor.
ART. 4
(1) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor, prevãzute în <>Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, se realizeazã prin ordin, de cãtre secretarul general, în condiţiile legii.
(2) Numirea şi eliberarea din funcţia de şef de departament şi cea de director general se realizeazã prin ordin, de cãtre secretarul general, cu avizul conform al Biroului permanent.
(3) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului prevãzut la art. 3 alin. (2) se realizeazã prin ordin, de cãtre secretarul general, cu avizul conform, dupã caz, al:
a) fiecãrui membru al Biroului permanent;
b) conducerii fiecãrui grup parlamentar;
c) biroului fiecãrei comisii parlamentare.
ART. 5
Raporturilor dintre Camera Deputaţilor şi Institutul Român pentru Drepturile Omului le sunt aplicabile dispoziţiile <>Legii nr. 9/1991 privind înfiinţarea Institutului Român pentru Drepturile Omului.
ART. 6
Regia Autonomã "Monitorul Oficial" îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea Camerei Deputaţilor, secretarul general al acesteia exercitând atribuţiile prevãzute de legislaţia în vigoare pentru ministerul de resort.
ART. 7
Serviciile Camerei Deputaţilor îşi desfãşoarã activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de plenul Camerei Deputaţilor, cu avizul prealabil al Biroului permanent.
ART. 8
În urma evaluãrii posturilor şi în raport cu modificãrile intervenite în structura serviciilor Camerei Deputaţilor prin efectul intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent, în limita numãrului de posturi aprobat, ţinându-se seama de competenţa profesionalã reflectatã în rezultatele obţinute pânã la data încadrãrii, precum şi de nivelul de pregãtire al fiecãruia. În procedura de reîncadrare a personalului existent se va avea în vedere şi consultarea superiorului ierarhic direct.
ART. 9
Pânã la aprobarea de cãtre plenul Camerei Deputaţilor a Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei Deputaţilor, secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, care dintre compartimentele prevãzute în anexã urmeazã sã exercite atribuţiile conferite, prin acte anterioare ale Camerei Deputaţilor, pentru compartimentele din actuala structurã organizatoricã.
ART. 10
(1) Prezenta hotãrâre intrã în vigoare la data de 5 iulie 2006.
(2) La aceeaşi datã se abrogã <>Hotãrârea Camerei Deputaţilor nr. 30 din 24 aprilie 2001 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 5 iulie 2006, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
BOGDAN OLTEANU

Bucureşti, 5 iulie 2006.
Nr. 23.

ANEXĂ

STRUCTURA ORGANIZATORICA
a Serviciilor Camerei Deputatilor





┌──────────┐ ┌────────────────┐
│Presedinte├─────┤Cancelarie │
└────┬─────┘ │Director General│
│ └────────────────┘
┌─────────────────┐ ┌──────┴────────┐ ┌──────────────────────┐




│pentru Drepturile│ └──────┬────────┘ │ permanent │
│ Omului │ │ └┬─────────────────────┘
└─────────────────┘ │ │




┌───────────────────┐ ┌─┤Secretar General├─┐│ |
│Directia de control├─┤ └──────┬─────────┘ ││┌────────────────┐ |
└───────────────────┘ │ | │ | └┼┤Cabinet Secretar│ | ┌──────────────┐


│Serviciul juridic├─┤ | │ | ││Director General│ │ "Monitorul │


└─────────────────┘ │ | │ | │└────────────────┘ │ Oficial" │
┌────────────────┐ │ | │ | │ └──────────────┘
│Serviciul audit ├─┘ | │ | │
└────────────────┘ | │ | │
| │ | │
| │ | │
┌──────────────────────────┼────────────┼──────────────┐
│ | │ | │ │
┌──┴───┐ | │ | │ ┌───┴───┐
┌─┤ A │ | │ | │ │ J ├─────┐
│ └──────┘ ┌──────┐ | │ | ┌──────┐│ └───────┘ │
│ │ B ├───┼────┤ E ││ │
│ ┌──┐ └──────┘ | │ | └──────┘│ │
├─┤a1│ | | │ | ┌──┬───┘ │




│ ┌──┐ | ┌──┐ | │ | └──┘ | │ j1 ├─────┤





│ │ └──┘ │
│ ┌─────┐ │ │
│ ┌──┐ │ C ├───┤ ┌────┐ │
├─┤a3│ └─────┘ │ ┌─────┐ │ j2 ├─────┘
│ └──┘ ├──┤ F │ └────┘
│ │ └─────┘
│ ┌──┐ │ ┌─────┐
└─┤a4│ ├──┤ G │
└──┘ │ └─────┘
│ ┌─────┐
├──┤ H │
│ └─────┘
┌─────┐ │ ┌─────┐
│ D ├───┴──┤ I │
└─────┘ └─────┘

Legenda:
───────
A - Secretar General Adjunct
a1 - Directia Generala Afaceri Externe
- Directia cooperare parlamentara
- Directia de relatii cu adunari si organisme
parlamentare internationale
a2 - Directia pentru tehnologia informatiei si comunicatiilor
a3 - Directia cercetare si documentare
a4 - Centrul international de Conferinte
- Directia pentru promovare contractare si organizare
- Directia pentru alimentatie

B - Departamentul Legislativ
- Directia procedura legislativa, sinteze si evaluari
- Directia pentru organizarea lucrarilor in plen
- Serviciul pentru lucrari in comisii
b1 - Secretariatul comisiilor parlamentare

C - Departamentul economic
- Directia financiar-contabila
- Directia decontari pentru deputati
- Directia de salarizare
- Directia achizitii publice
- Serviciul pentru evidenta tehnic-operativa de gestiuni

D - Directia Resurse umane

E - Departamentul secretariatului tehnic
- Directia pentru organizarea si evidenta lucrrilor Biroului
Permanent
- Biroul pentru protectia informatiilor clasificate
- Centrul de Informare a Cetateanului-Registratura
e1 - Secretariatul pentru Cabinetele membrilor Biroului permanent
e2 - Secretariatul pentru Grupurile parlamentare

F - Directia Afaceri Europene
G - Directia pentru relatii publice
H - Directia de paza si ordine
I - Directia de protocol

J - Secretar General Adjunct
j1 - Departamentul Administrativ si Infrastructura
- Directia tehnica
- Directia administrativa
- Directia pentru transporturi
- Serviciul intretinere

j2 - Directia Generala pentru Dezvoltare
- Directia pentru pregatirea lucrarilor de investitii
si reparatii
- Directia pentru urmarirea si receptia lucrarilor de
investitii si reparatii
- Directia Carte Tehnica


__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016