Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 19 din 5 iunie 2006  privind incuviintarea infiintarii subcomisiei de ancheta pentru cercetarea modului in care au fost aplicate si respectate masurile de prevenire si combatere a gripei aviare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 19 din 5 iunie 2006 privind incuviintarea infiintarii subcomisiei de ancheta pentru cercetarea modului in care au fost aplicate si respectate masurile de prevenire si combatere a gripei aviare

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 493 din 7 iunie 2006
În temeiul prevederilor art. 46 lit. e), ale art. 71 şi ale art. 73 alin. (2) din Regulamentul Camerei Deputaţilor,
având în vedere situaţia creatã de gripa aviarã în numeroase judeţe şi în municipiul Bucureşti, prin virusul H5N1,

Camera Deputaţilor adoptã prezenta hotãrâre.

ART. 1
Se încuviinţeazã înfiinţarea subcomisiei de anchetã privind cercetarea modului în care au fost aplicate şi respectate mãsurile de prevenire şi combatere a gripei aviare, în cadrul Comisiei pentru agriculturã, silviculturã, industrie alimentarã şi servicii specifice, denumitã în continuare subcomisie de anchetã, având în principal urmãtoarele obiective:
a) verificarea modului prin care organele de specialitate au urmãrit respectarea mãsurilor de monitorizare, profilaxie şi combatere a gripei aviare în zonele afectate;
b) analizarea situaţiilor privind supravegherea prin examen de laborator a gripei aviare;
c) analizarea mãsurilor instituite de Comandamentul central antiepizootic în vederea limitãrii extinderii bolii;
d) anchetele epidemiologice efectuate pentru fiecare focar de gripã aviarã;
e) dezinfectantele utilizate şi cheltuielile efectuate în ferme, localitãţi şi pe drumuri publice;
f) pierderile şi costurile cauzate de gripa aviarã în România;
g) verificarea oricãror alte aspecte, incidente cu acest eveniment.
ART. 2
Componenţa nominalã a subcomisiei de anchetã este prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 3
În condiţiile în care unul dintre membrii subcomisiei de anchetã se aflã în imposibilitatea de a participa la lucrãri, grupurile parlamentare vor desemna un înlocuitor.
ART. 4
Convocarea şedinţelor subcomisiei de anchetã se face cu cel puţin 24 de ore înainte de cãtre preşedintele acesteia sau, în lipsa lui, de vicepreşedintele care îl înlocuieşte.
ART. 5
Împiedicarea în orice fel a activitãţii subcomisiei de anchetã în îndeplinirea atribuţiilor sale se sancţioneazã potrivit legii penale.
ART. 6
(1) Subcomisia de anchetã poate invita pentru audiere şi explicaţii orice persoanã care poate avea cunoştinţã despre o faptã sau despre o împrejurare de naturã sã serveascã la aflarea adevãrului în domeniul care formeazã obiectul activitãţii subcomisiei de anchetã.
(2) La cererea subcomisiei de anchetã, orice persoanã care cunoaşte fapte sau împrejurãri în legãturã cu situaţiile semnalate este obligatã sã le aducã la cunoştinţã sau sã le înfãţişeze. Instituţiile şi autoritãţile cu atribuţii referitoare la faptele înfãţişate sunt obligate, în condiţiile legii, sã rãspundã la solicitãrile subcomisiei de anchetã în termenul stabilit de aceasta.
(3) În cazul în care este necesarã prezenţa unor experţi pentru lãmurirea unor fapte sau împrejurãri în vederea aflãrii adevãrului, subcomisia de anchetã dispune efectuarea de expertize.
(4) Dispoziţiile legale referitoare la invitarea, prezentarea şi ascultarea martorilor, precum şi cele privitoare la prezentarea înscrisurilor sau efectuarea expertizelor se aplicã în mod corespunzãtor.
ART. 7
În activitatea sa subcomisia de anchetã va putea utiliza 3 specialişti în domeniu, fãrã drept de vot.
ART. 8
(1) Constatãrile, concluziile şi propunerile subcomisiei de anchetã vor face obiectul unui raport final care va fi depus la Biroul permanent al Camerei Deputaţilor în termen de 15 zile lucrãtoare de la data înfiinţãrii şi aprobãrii componenţei subcomisiei de anchetã de cãtre Camera Deputaţilor.
(2) Dupã primirea raportului, Biroul permanent îl va pune la dispoziţie grupurilor parlamentare şi îl va înainta Comitetului liderilor grupurilor parlamentare în vederea înscrierii pe ordinea de zi.
ART. 9
În scopul realizãrii obiectivelor pentru care se constituie subcomisia de anchetã, Camera Deputaţilor va asigura personalul de specialitate şi logistica necesarã, cu aprobarea Biroului permanent.

Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Camera Deputaţilor în şedinţa din 5 iunie 2006, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituţia României, republicatã.

PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
BOGDAN OLTEANU

Bucureşti, 5 iunie 2006.
Nr. 19.

ANEXĂ

COMPONENŢA NOMINALĂ
a subcomisiei de anchetã


1. Kelemen Atilla Bela Ladislau - preşedinte - UDMR
2. Semcu Adrian - vicepreşedinte - PNL
3. Munteanu Ioan - secretar - PSD
4. Dumitriu Dragoş Petre - membru - PRM
5. Ionescu Daniel - membru - PSD
6. Man Mircea - membru - PD
7. Popa Nicolae - membru - PC


_________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016