Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 181 din 29 martie 2007  pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului pentru definitivare in functie, promovare in grade sau trepte profesionale superioare in cadrul aceleiasi instante ori aceluiasi parchet, precum si in functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 181 din 29 martie 2007 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursului sau examenului pentru definitivare in functie, promovare in grade sau trepte profesionale superioare in cadrul aceleiasi instante ori aceluiasi parchet, precum si in functii de executie a personalului auxiliar de specialitate la instante si parchete superioare

EMITENT: CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII - PLENUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 251 din 16 aprilie 2007

În temeiul dispoziţiilor art. 134 alin. (4) din Constituţia României, republicatã, şi ale <>art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicatã, cu modificãrile ulterioare,
având în vedere <>art. 42-44 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotãrãşte:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul privind organizarea şi desfãşurarea concursului sau examenului pentru definitivarea în funcţie, promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare, cuprins în anexa care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.
ART. 2
La data intrãrii în vigoare a prezentei hotãrâri, <>Hotãrârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 108/2005 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 304 din 12 aprilie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se abrogã.
ART. 3
Prezenta hotãrâre se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Consiliului Superior
al Magistraturii,
Anton Pandrea,
judecãtor

Bucureşti, 29 martie 2007.
Nr. 181.

ANEXĂ

REGULAMENT
privind organizarea şi desfãşurarea concursului sau examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate la instanţe şi parchete superioare

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Prezentul regulament reglementeazã organizarea şi desfãşurarea examenului pentru definitivare în funcţie, precum şi concursului sau examenului de promovare a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor, potrivit dispoziţiilor <>art. 42-44 din Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor de pe lângã acestea, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 2
Definitivarea în funcţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor, încadrat în funcţia de debutant dupã terminarea studiilor, se face pe bazã de examen.
ART. 3
(1) Promovarea în funcţii de execuţie a personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor în grade sau trepte profesionale superioare, în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, se face prin examen.
(2) Promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare se face numai prin concurs organizat la nivelul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţiei Naţionale Anticorupţie, curţilor de apel şi parchetelor de pe lângã curţile de apel.

CAP. II
Condiţii pentru înscrierea la examen sau la concursul pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet, precum şi în funcţii de execuţie la instanţele şi parchetele superioare

SECŢIUNEA 1
Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru definitivare în funcţie

ART. 4
Poate participa la examenul pentru definitivare în funcţie personalul auxiliar de specialitate al instanţelor judecãtoreşti şi al parchetelor, încadrat pentru prima datã dupã terminarea studiilor în funcţia de debutant, la sfârşitul perioadei de 6 luni de la data încadrãrii.
ART. 5
Data examenului pentru definitivare în funcţie se afişeazã cu 30 de zile înainte de împlinirea termenului de 6 luni, prin afişare la sediul instanţelor sau parchetelor care organizeazã examenul.
ART. 6
(1) Tematica pentru examen va cuprinde subiecte din legislaţia care reglementeazã statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioarã ale instanţelor sau parchetelor de pe lângã acestea, precum şi noţiuni generale de procedurã penalã şi/sau de procedurã civilã.
(2) Tematica se stabileşte anual de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul.
ART. 7
(1) În cazul examenului pentru definitivare în funcţie a grefierilor informaticieni, tematica pentru examen cuprinde subiecte prin care sã se asigure verificarea cunoştinţelor în domeniul informatic.
(2) Tematica se stabileşte potrivit art. 6 alin. (2), la propunerea grefierului informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul.

SECŢIUNEA a 2-a
Condiţii pentru înscrierea la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet

ART. 8
Poate participa la examenul pentru promovarea în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe ori aceluiaşi parchet personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte urmãtoarele condiţii:
a) are vechimea minimã prevãzutã de lege pentru gradul sau treapta în care urmeazã sã fie promovat;
b) are calificativul "foarte bine" în ultimii 3 ani;
c) nu a fost sancţionat disciplinar dupã acordarea ultimului calificativ.
ART. 9
Îndeplinirea condiţiilor prevãzute de art. 8 se constatã prin raport întocmit de preşedintele instanţei ori de conducãtorul parchetului unde candidatul îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 10
Dispoziţiile art. 6 şi 7 se aplicã în mod corespunzãtor.

SECŢIUNEA a 3-a
Condiţii pentru înscrierea la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare

ART. 11
Poate participa la concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare personalul auxiliar de specialitate care îndeplineşte urmãtoarele condiţii:
a) are o vechime de cel puţin 3 ani în funcţie la instanţa sau parchetul la care este încadrat;
b) are calificativul "foarte bine" în ultimii 3 ani;
c) nu a fost sancţionat disciplinar dupã acordarea ultimului calificativ.
ART. 12
Îndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 11 se constatã printr-un raport întocmit de compartimentul de specialitate al instanţei sau parchetului unde candidatul îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 13
Dispoziţiile art. 6 şi 7 se aplicã în mod corespunzãtor.

CAP. III
Organizarea şi desfãşurarea examenului pentru definitivare în funcţie, promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet, precum şi a concursului pentru promovare în funcţii de execuţie la instanţe sau parchete superioare

SECŢIUNEA 1
Organizarea şi desfãşurarea examenului pentru definitivare în funcţie

ART. 14
(1) Comisia de examen pentru definitivare în funcţie este alcãtuitã din preşedinte şi 2 membri numiţi de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului unde candidaţii îşi desfãşoarã activitatea.
(2) Din comisia de examen face parte şi un reprezentant al personalului auxiliar de specialitate.
(3) În cazul examenului pentru definitivarea în funcţie a grefierilor informaticieni, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, iar în cazul inexistenţei ori vacanţei postului de grefier informatician-şef, un grefier informatician cu experienţã desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului.
ART. 15
(1) În ziua desfãşurãrii examenului, comisia de examen elaboreazã subiectele şi baremele de corectare pe baza tematicii aprobate.
(2) Locul desfãşurãrii examenului, timpul afectat elaborãrii lucrãrii, precum şi modalitatea de securizare a lucrãrilor sunt stabilite de comisia de examen.
(3) Frauda doveditã atrage eliminarea candidatului din examen. În acest caz, lucrarea se anuleazã cu menţiunea "fraudã" şi se încheie un proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.
(4) La sfârşitul susţinerii probei se afişeazã baremul de corectare.
ART. 16
Examenul de definitivare pentru personalul auxiliar de specialitate debutant constã într-o probã scrisã cu caracter preponderent practic.
ART. 17
Comisia de examen apreciazã lucrãrile cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordã în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu aceastã notã. Sunt definitivaţi în funcţie candidaţii care au obţinut cel puţin nota 6.
ART. 18
Candidaţii pot depune contestaţii în termen de 48 de ore de la data afişãrii rezultatelor la preşedintele instanţei sau la conducãtorul parchetului unde aceştia îşi desfãşoarã activitatea.
ART. 19
(1) Rezolvarea contestaţiilor se face de o comisie desemnatã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care a organizat examenul, în termen de 3 zile de la data limitã de depunere a contestaţiilor, având aceeaşi componenţã numericã cu cea a comisiei de examen.
(2) Membrii comisiei de examen nu pot face parte din comisia pentru soluţionarea contestaţiilor.
(3) Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.
ART. 20
(1) În cazul nepromovãrii examenului pentru definitivare în funcţie, perioada în care personalul auxiliar de specialitate are calitatea de debutant poate fi prelungitã cu încã 6 luni.
(2) Nepromovarea pentru a doua oarã a examenului pentru definitivare în funcţie atrage eliberarea din funcţie pentru incapacitate profesionalã.
(3) În cazul neprezentãrii la examenul pentru definitivare în funcţie din motive neimputabile, candidatul poate participa la urmãtoarea sesiune organizatã de cãtre instanţa sau parchetul în care îşi desfãşoarã activitatea.

SECŢIUNEA a 2-a
Organizarea şi desfãşurarea examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet

ART. 21
Data organizãrii examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare, precum şi tematica stabilitã potrivit art. 6 se comunicã, de cãtre curţile de apel şi parchetele de pe lângã curţile de apel, instanţelor şi parchetelor din circumscripţia acestora, cu cel puţin 30 de zile înainte, şi se aduc la cunoştinţã prin afişare.
ART. 22
(1) În termen de 15 zile de la comunicarea datei examenului, cei interesaţi pot depune cereri la preşedintele instanţei sau la conducãtorul parchetului unde aceştia îşi desfãşoarã activitatea.
(2) Cererile împreunã cu raportul prevãzut de art. 9 vor fi înaintate, dupã caz, la curtea de apel sau la parchetul de pe lângã aceasta, cu cel puţin 10 zile înaintea datei susţinerii examenului.
ART. 23
Dispoziţiile art. 21 şi 22 privind stabilirea şi anunţarea datei examenului şi a termenului de depunere a cererilor se aplicã în mod corespunzãtor şi în cazul organizãrii examenului de promovare în grade sau trepte profesionale superioare a personalului auxiliar de specialitate din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie.
ART. 24
(1) Examenul constã în susţinerea unei lucrãri scrise şi a unei probe practice.
(2) Tematica stabilitã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului va cuprinde legislaţia care reglementeazã statutul personalului auxiliar de specialitate, regulamentele de ordine interioarã ale instanţelor sau parchetelor, precum şi noţiuni din procedura penalã şi/sau procedura civilã, iar proba practicã constã în verificarea cunoştinţelor de operare pe calculator.
(3) În cazul examenului de promovare a grefierilor informaticieni, tematica este propusã de grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de grefier informatician-şef, precum şi în cazul în care grefierul informatician-şef susţine examenul de promovare, tematica este propusã de un grefier informatician desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului şi va fi avizatã de Direcţia de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv de compartimentul informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(4) Pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie tematica se stabileşte de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul, la propunerea reprezentanţilor compartimentului informatic din cadrul acestora.
ART. 25
(1) Comisia de examen este numitã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã examenul şi este formatã din 3 membri, dintre care unul este judecãtor sau, dupã caz, procuror, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al comisiei şi doi sunt reprezentanţi ai personalului auxiliar de specialitate.
(2) În cazul examenului pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni, reprezentantul personalului auxiliar de specialitate este grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizeazã examenul, iar în cazul inexistenţei sau vacanţei postului de grefier informatician-şef, un grefier informatician cu experienţã desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, dupã caz.
(3) Pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Direcţiei Naţionale Anticorupţie, desemnarea grefierului informatician, membru al comisiei de examen, se face fãrã avizul prevãzut la alin. (2).
ART. 26
(1) Cu cel puţin 5 zile înainte de data examenului, comisia de examen verificã şi avizeazã raportul prevãzut la art. 12 şi afişeazã lista candidaţilor admişi sã susţinã examenul.
(2) În cazul neavizãrii raportului, candidatul nu poate participa la examen.
ART. 27
(1) În ziua desfãşurãrii examenului, comisia de examen elaboreazã subiectele şi baremele de corectare pentru proba scrisã, pe baza tematicii aprobate.
(2) Locul desfãşurãrii examenului, timpul afectat elaborãrii lucrãrii, precum şi modalitatea de securizare a lucrãrilor sunt stabilite de comisia de examen.
(3) Frauda doveditã atrage eliminarea candidatului din examen. În acest caz, lucrarea se anuleazã cu menţiunea "fraudã" şi se încheie un proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.
(4) La sfârşitul susţinerii probei scrise se afişeazã baremul de corectare.
ART. 28
(1) Comisia de examen va aprecia atât proba scrisã, cât şi proba practicã cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordã în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu aceastã notã. Media finalã este media aritmeticã a notelor obţinute la cele douã probe.
(2) Comisia de examen întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor care se afişeazã la sediul instanţei sau al parchetului care a organizat examenul.
ART. 29
(1) În termen de 48 de ore de la afişarea rezultatului examenului se pot face contestaţii, care vor fi soluţionate de o comisie formatã din 3 judecãtori sau, dupã caz, procurori, desemnaţi de colegiul de conducere al instanţei sau al parchetului care a organizat examenul, care nu fac parte din comisia de examen.
(2) Contestaţiile se soluţioneazã în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.
(3) Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.

SECŢIUNEA a 3-a
Organizarea şi desfãşurarea concursului de promovare la instanţe sau la parchete superioare

ART. 30
Data organizãrii concursului de promovare la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Parchetul de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, Direcţia Naţionalã Anticorupţie şi la celelalte instanţe sau parchete superioare, precum şi tematica concursului stabilitã potrivit art. 24 alin. (2)-(4) se comunicã de cãtre curţile de apel şi parchetele de pe lângã acestea instanţelor şi parchetelor din circumscripţia lor, cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilitã pentru concurs.
ART. 31
Concursul pentru promovarea în funcţii de execuţie la instanţe şi parchete superioare constã într-o probã scrisã şi una practicã din tematica anunţatã.
ART. 32
(1) Comisia de concurs este numitã de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului care organizeazã concursul şi este formatã din trei judecãtori sau procurori, din care unul este membru al colegiului de conducere.
(2) În cazul concursului de promovare a grefierilor informaticieni, comisia de concurs este formatã dintr-un membru al colegiului de conducere, grefierul informatician-şef al compartimentului informatic al instanţei sau parchetului unde se organizeazã concursul, precum şi un grefier informatician cu experienţã din cadrul aceluiaşi compartiment informatic, desemnat de colegiul de conducere al instanţei sau parchetului, cu avizul Direcţiei de exploatare a tehnologiei informaţiei din cadrul Ministerului Justiţiei, respectiv al compartimentului informatic din cadrul Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie.
(3) În cazul inexistenţei sau vacanţei postului de grefier informatician-şef, colegiul de conducere al instanţei sau parchetului va desemna 2 grefieri informaticieni cu experienţã care vor face parte din comisia de concurs sau va decide ca în componenţa acesteia sã fie incluşi specialişti în domeniul informatic din afara instanţei sau parchetului. Desemnarea grefierilor informaticieni, respectiv a specialiştilor membri ai comisiei de concurs, se va face cu avizul prevãzut la alin. (2).
(4) Pentru promovarea în funcţie a grefierilor informaticieni în cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie sau Direcţiei Naţionale Anticorupţie desemnarea grefierilor informaticieni sau a specialiştilor, membri ai comisiei de concurs se face fãrã avizul prevãzut la alin. (2).
ART. 33
(1) Cu 10 zile înaintea datei concursului, comisia de concurs va verifica îndeplinirea de cãtre candidaţi a condiţiilor de participare la concurs şi va afişa lista candidaţilor admişi şi a celor respinşi la sediul instanţei sau parchetului care organizeazã concursul.
(2) Candidaţii respinşi pot face contestaţie în termen de 48 de ore de la data afişãrii listei. Contestaţia se soluţioneazã de o comisie formatã din 3 judecãtori sau, dupã caz, procurori, numiţi de cãtre colegiul de conducere, care nu vor fi aceiaşi cu membrii comisiei de concurs, în termen de 3 zile.
(3) Modul de soluţionare a contestaţiei se comunicã prin afişare la sediul instanţei sau parchetului care organizeazã concursul, cel mai târziu cu o zi înainte de data desfãşurãrii concursului.
ART. 34
(1) Comisia de concurs va elabora subiectele şi baremele de corectare în ziua desfãşurãrii concursului.
(2) Subiectele vor fi pãstrate în plic sigilat pânã la ora începerii concursului.
(3) Locul şi ora desfãşurãrii concursului vor fi stabilite de cãtre comisia de concurs.
(4) La ora stabilitã pentru concurs, plicul cu subiecte va fi adus în salã şi va fi desfãcut de cãtre un candidat, dupã verificarea integritãţii plicului.
(5) Candidaţii care nu au fost prezenţi la deschiderea plicului pierd dreptul de a participa la concurs.
(6) În caz de fraudã, pe lucrare se va face menţiunea "fraudã", se va încheia proces-verbal în acest sens, iar candidatul va fi declarat respins.
(7) La predarea lucrãrilor, colţul cu numele candidatului va fi sigilat şi ştampilat în prezenţa acestuia, iar candidatul va semna într-un tabel, cu menţionarea numãrului paginilor scrise.
(8) La sfârşitul susţinerii probei scrise se va afişa baremul de corectare.
(9) Proba practicã se susţine în aceeaşi zi cu proba scrisã, iar rezultatele vor fi afişate la sfârşitul examinãrii tuturor candidaţilor.
ART. 35
(1) Comisia de concurs va aprecia atât proba scrisã, cât şi proba practicã cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordã în situaţia în care punctajul obţinut este mai mic sau egal cu aceastã notã.
(2) Rezultatele obţinute la probele de concurs se afişeazã la sediile instanţelor şi parchetelor organizatoare, în termen de 3 zile de la susţinerea probelor.
ART. 36
(1) În termen de 48 de ore de la afişarea rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi de nota obţinutã la proba scrisã pot face contestaţie, care se depune la instanţa sau parchetul care a organizat concursul.
(2) Notele obţinute la proba practicã nu pot fi contestate.
ART. 37
(1) Contestaţiile se soluţioneazã de comisia prevãzutã la art. 33 alin. (2), în termen de 3 zile de la expirarea termenului de depunere a acestora.
(2) Hotãrârea comisiei de soluţionare a contestaţiilor este definitivã.
ART. 38
(1) În termen de 5 zile de la data expirãrii termenului de soluţionare a contestaţiilor, comisia de concurs stabileşte media finalã obţinutã de candidaţi, care este media aritmeticã a notelor obţinute la cele douã probe şi întocmeşte tabelul de clasificare a candidaţilor, pe care îl afişeazã la sediul instanţelor şi parchetelor organizatoare.
(2) Sunt declaraţi admişi, în limita posturilor scoase la concurs, candidaţii care au obţinut cel puţin media 7, fãrã ca la vreuna dintre probe sã fi obţinut o notã mai micã de 5.
(3) La medii egale vor fi declaraţi admişi candidaţii care au obţinut nota mai mare la proba scrisã.

CAP. IV
Dispoziţii finale

ART. 39
Candidaţii declaraţi admişi la examenul de promovare în grade sau trepte profesionale superioare în cadrul aceleiaşi instanţe sau aceluiaşi parchet ori la concursul de promovare la instanţe sau parchete superioare sunt numiţi, în condiţiile legii, prin decizie a preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, a procurorului general al Parchetului de pe lângã Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, a procurorului şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, a preşedintelui curţii de apel sau, dupã caz, a procurorului general al parchetului de pe lângã curtea de apel.
ART. 40
Lucrãrile scrise şi rezultatele concursului se anexeazã la dosarele personale ale candidaţilor declaraţi admişi.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016