Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 18 din 2 iunie 1997 (*republicata*)  privind structura organizatorica a Secretariatului general al Camerei Deputatilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 18 din 2 iunie 1997 (*republicata*) privind structura organizatorica a Secretariatului general al Camerei Deputatilor

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 259 din 10 iulie 1998
---------
    *) Republicată în temeiul art. 4 din Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 22 din 22 iunie 1998, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 231 din 25 iunie 1998.
    Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 18 din 2 iunie 1997 a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 115 din 6 iunie 1997 şi a mai fost republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 139 din 3 iulie 1997.

    În temeiul art. 64 din Constituţia României, al art. 29 lit. j) şi k), al art. 77 şi al art. 211 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8 din 24 februarie 1994 şi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 53 din 14 martie 1996,

    Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.

    ART. 1
    Secretariatul general al Camerei Deputaţilor asigura condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfăşurarea activităţii parlamentare.
    Structura organizatorică a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexele nr. 1 şi 2.
    În cadrul compartimentelor prevăzute în anexa nr. 2, prin hotărâre a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor se pot organiza, după caz, direcţii, sectoare, servicii, birouri, oficii, secţii, ateliere.
    Departamentele din cadrul Secretariatului general al Camerei Deputaţilor sunt conduse de directori generali.
    ART. 2
    Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura Secretariatului general al Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aprobă de către Biroul permanent, în condiţiile legii.
    ART. 3
    Secretarul general al Camerei Deputaţilor conduce întreaga activitate a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor şi răspunde de buna funcţionare a acestuia.
    Secretarul general conduce personalul care îşi desfăşoară activitatea la cabinetele membrilor Biroului permanent, Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi Secretariatul tehnic al comisiilor parlamentare, sub aspectul pregătirii profesionale şi al respectării ordinii interioare a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.
    ART. 4
    Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din Secretariatul general al Camerei Deputaţilor se realizează prin ordin, de către secretarul general, în condiţiile legii.
    Numirea şi eliberarea din funcţia de director general se realizează prin ordin, de către secretarul general, cu acordul prealabil al Biroului permanent.
    Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului prevăzut la art. 3 alin. 2 se realizează prin ordin, de către secretarul general, la propunerea prealabilă, după caz, a:
    a) fiecărui membru al Biroului permanent;
    b) conducerii fiecărui grup parlamentar;
    c) biroului fiecărei comisii parlamentare.
    ART. 5
    În ceea ce priveşte raporturile dintre Camera Deputaţilor şi Institutul Român pentru Drepturile Omului, sunt aplicabile dispoziţiile Legii nr. 9/1991 privind înfiinţarea Institutului Român pentru Drepturile Omului.
    ART. 6
    Regia Autonomă "Monitorul Oficial" îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea Camerei Deputaţilor, secretarul general al acesteia exercitând atribuţiile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru ministerul de resort.
    ART. 7
    Secretariatul general al Camerei Deputaţilor îşi desfăşoară activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de Biroul permanent.
    ART. 8
    Secretarul general va proceda, în raport cu modificările intervenite prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri, la reîncadrarea personalului în funcţii si, după caz, în grade şi trepte profesionale, precum şi pe gradatii, ţinându-se seama de competenta profesională reflectată în rezultatele obţinute până la data încadrării, ca şi de nivelul de pregătire al fiecăruia. Reincadrarea personalului se va efectua în termen de 30 de zile de la aprobarea statului de funcţii al Secretariatului general al Camerei Deputaţilor.
    ART. 9
    Pana la adoptarea de către Biroul permanent a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor, secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri, care dintre compartimentele prevăzute în anexele la aceasta urmează sa exercite atribuţiile conferite, prin acte anterioare ale Camerei Deputaţilor, pentru compartimentele din actuala structura organizatorică.
    ART. 10
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
    ART. 11
    Prezenta hotărâre intră în vigoare la data aprobării statului de funcţii.
    Pe aceeaşi data se abrogă Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 10/1995 privind structura serviciilor Camerei Deputaţilor, Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 33/1996 privind organizarea Centrului de informare, documentare şi studii parlamentare, precum şi orice alte dispoziţii contrare.

    ANEXA 1



                          STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
              a Secretariatului general al Camerei Deputaţilor


                                         ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
                             ┌───────────┤Departamentul legislativ │
                             │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
                             │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
┌───────────┐ ┌──────────┐ ├───────────┤Departamentul pentru informare parlamentară │
│Institutul │ │ Regia │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
│ Român │ │ Autonomă │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
│ pentru │ │"Monitorul│ ├───────────┤Departamentul financiar─contabil │
│Drepturile │ │ Oficial" │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
│ Omului │ │ │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
└─────┬─────┘ └────┬─────┘ ├───────────┤Departamentul pentru resurse umane şi protecţia muncii│
      | | │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      | | │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      | | ├───────────┤Centrul Internaţional de Conferinţe (departament) │
      | | │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      | | │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      | | ├───────────┤Departamentul pentru relaţii externe │
      | | │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      | | │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      | | ├───────────┤Departamentul secretariatului tehnic │
      | | │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      | | │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      | | ├───────────┤Direcţia pentru presă şi imaginea Camerei Deputaţilor │
      | | │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      | | │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
┌───────────┐ ┌──────────┐ ├───────────┤Direcţia pentru relaţii publice │
│ Biroul │ │ │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
│ permanent ├──┤ Secretar ├──┤ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
│al Camerei │ │ general │ ├───────────┤Direcţia pentru protocol │
│Deputaţilor│ │ │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
└─────┬─────┘ └──────────┘ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      │ ├───────────┤Direcţia juridică │
      │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      │ ├───────────┤Direcţia controlului financiar de gestiune │
      │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      │ ├───────────┤Direcţia pentru ordine şi pază │
      │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
      │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
      │ │ ┌──┤Departamentul pentru informatică şi comunicaţii │
      │ │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
┌─────┴─────┐ │ ┌────────┐ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
│Cabinetele │ │ │Secretar│ ├──┤Direcţia pentru exploatarea imobilului │
│ membrilor │ ├─┤general │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
│ Biroului │ │ │adjunct ├──┤ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
│ permanent │ │ │ │ ├──┤Direcţia comercială │
└───────────┘ │ └────────┘ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
                             │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
                             │ ├──┤Direcţia pentru serviciile de alimentaţie │
                             │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
                             │ │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
                             │ └──┤Direcţia pentru inventarierea patrimoniului │
                             │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
                             │ ┌────────┐ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
                             │ │Secretar│ ┌──┤Departamentul pentru investiţii │
                             └─┤general │ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
                               │adjunct ├──┤ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
                               │ │ ├──┤Direcţia tehnică │
                               └────────┘ │ └──────────────────────────────────────────────────────┘
                                           │ ┌──────────────────────────────────────────────────────┐
                                           └──┤Direcţia pentru transporturi │
                                              └──────────────────────────────────────────────────────┘


    Legendă: linia punctată = a se vedea art. 5 şi 6 din hotărâre.



    ANEXA 2a)

                      CABINETELE MEMBRILOR BIROULUI PERMANENT


┌───────────────────────┐ ┌───────────────────────┐ ┌───────────────────────┐
│ Secretar │ │ Cabinetele membrilor │ │ Direcţia │
│ general │ │ Biroului permanent │ │secretariatului tehnic │
└──────────┬────────────┘ └──────────┬────────────┘ └───────────┬───────────┘
           | │ |
           | │ |
           | │ |
           |┌─────────────────────────┴──────────────────────────┐|
┌──────────┴┴───────────┐ ┌──────────┴┴───────────┐
│Consilieri parlamentari│ │ Secretariatul │
│şi experţi parlamentari│ │ cabinetelor │
└───────────────────────┘ └───────────────────────┘


    Legendă: linie punctată = a se vedea art. 3 alin. 2 din hotărâre.



    ANEXA 2b)


                            DEPARTAMENTUL LEGISLATIV


                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └──────────┬─────────────┘
                                      │
         ┌────────────────────────────┼────────────────────────────┐
         │ │ │
┌────────┴──────────────┐ ┌──────────┴────────────┐ ┌────────────┴──────────┐
│ Direcţia pentru │ │ Direcţia pentru │ │ Direcţia pentru │
│ organizarea │ │ desfăşurarea │ │ organizarea şi │
│ şedinţelor Camerei │ │ sedinţelor Camerei │ │desfăşurarea şedinţelor│
│ Deputaţilor │ │ Deputaţilor │ │comisiilor parlamentare│
└───────────────────────┘ └───────────────────────┘ └───────────────────────┘




    ANEXA 2c)



                  DEPARTAMENTUL PENTRU INFORMARE PARLAMENTARĂ

                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └──────────┬─────────────┘
                                      │
         ┌────────────────────────┬───┴──────────┬─────────────────┐
         │ │ │ │
┌────────┴──────────────┐ ┌──────┴─────┐ ┌─────┴─────┐ ┌─────────┴──────────┐
│ Centrul pentru studii │ │ Biblioteca │ │ Arhiva │ │Muzeul Parlamentului│
│şi cercetări (direcţie)│ │ (direcţie) │ │ (serviciu)│ │ (serviciu) │
└───────────────────────┘ └────────────┘ └───────────┘ └────────────────────┘




    ANEXA 2d)


                        DEPARTAMENTUL FINANCIAR─CONTABIL

                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └───────────┬────────────┘
                                       │
       ┌───────────────┬───────────────┼───────────────┬───────────────┐
       │ │ │ │ │
┌──────┴───────┐┌──────┴───────┐┌──────┴───────┐┌──────┴───────┐┌──────┴───────┐
│ ││ ││ Direcţia ││ ││ Serviciul │
│ Direcţia ││ Direcţia ││ pentru ││ Direcţia de ││ pentru │
│ financiară ││contabilităţii││ finanţarea ││informatică a ││ controlul │
│ ││ ││cheltuielilor ││ gestiunii ││ financiar─ │
│ ││ ││ de capital ││ ││ preventiv │
└──────────────┘└──────────────┘└──────────────┘└──────────────┘└──────────────┘




    ANEXA 2e)


             DEPARTAMENTUL PENTRU RESURSE UMANE ŞI PROTECŢIA MUNCII

                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └──────────┬─────────────┘
                                      │
           ┌──────────────────────────┼────────────────────────────┐
           │ │ │
┌──────────┴─────────────┐ ┌──────────┴─────────────┐ ┌────────────┴───────────┐
│Direcţia pentru resurse │ │ Direcţia pentru │ │Biroul pentru protecţia │
│ umane │ │organizare şi salarizare│ │ muncii │
└────────────────────────┘ └────────────────────────┘ └────────────────────────┘



    ANEXA 2f)


                      CENTRUL INTERNAŢIONAL DE CONFERINŢE
                                 (departament)

                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └──────────┬─────────────┘
                                      │
         ┌────────────────────────────┴──────────────────────────┐
         │ │
┌────────┴──────────────┐ ┌──────────┴──────────┐
│ Direcţia pentru │ │ │
│ marketing, contractare│ │ Direcţia │
│ şi promovare │ │ pentru logistică │
│ (extrabugetară) │ │ │
└───────────────────────┘ └─────────────────────┘



    ANEXA 2g)

                      DEPARTAMENTUL PENTRU RELAŢII EXTERNE

                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └───────────┬────────────┘
                                       │
              ┌────────────────────────┴───────────────────────┐
              │ │
┌─────────────┴───────────────┐ ┌─────────────┴───────────────┐
│ Direcţia pentru relaţii │ │ │
│cu organizaţiile parlamentare│ │ Direcţia pentru relaţii │
│ internaţionale şi integrare │ │ parlamentare bilaterale │
│ euroatlantică │ │ │
└─────────────────────────────┘ └─────────────────────────────┘



    ANEXA 2h)


                        DEPARTAMENTUL SECRETARIATULUI TEHNIC

                                                              ┌────────────────┐
                                                              │ Cabinetele │
                                                              │ membrilor │
                                       ┌----------------------┤ Biroului │
                                       | │ permanent │
                                       | │ (secretariatul │
                                       | │ cabinetelor) │
                                       | └────────────────┘
                                       | ┌────────────────┐
                                       | │ Secretariatul │
                                       |----------------------┤pentru grupurile│
                                       | │ parlamentare │
                                       | └────────────────┘
                            ┌──────────┴───────────┐
                            │ Director │
                            └──────────┬───────────┘
                                       │
                                       │
            ┌──────────────────────────┼────────────────────────────┐
            │ │ │
 ┌──────────┴────────────┐ ┌──────────┴─────────────┐ ┌────────────┴──────────┐
 │ Serviciul pentru │ │ Biroul stenograme │ │Biroul pentru documente│
 │ pregătirea lucrărilor │ │ │ │ secrete │
 │ Biroului permanent │ └────────────────────────┘ └───────────────────────┘
 └───────────────────────┘


    Legendă: linie punctată = a se vedea art. 3 alin. 2 din hotărâre.



    ANEXA 2i)


             DIRECŢIA PENTRU PRESĂ ŞI IMAGINEA CAMEREI DEPUTAŢILOR

                          ┌─────────────────────────┐
                          │ Director │
                          └───────────┬─────────────┘
                                      │
            ┌─────────────────────────┴───────────────────────────┐
            │ │
┌───────────┴─────────────┐ ┌────────────┴────────────┐
│ Serviciul pentru │ │Serviciul pentru imaginea│
│ presă │ │ Camerei Deputaţilor │
└─────────────────────────┘ └─────────────────────────┘




    ANEXA 2j)


                        DIRECŢIA PENTRU RELAŢII PUBLICE

                          ┌─────────────────────────┐
                          │ Director │
                          └───────────┬─────────────┘
                                      │
         ┌────────────────────────────┼────────────────────────────┐
         │ │ │
┌────────┴───────────────┐ ┌──────────┴─────────────┐ ┌────────────┴───────────┐
│ Serviciul pentru │ │ Biroul registratură │ │Biroul pentru informaţii│
│ petiţii │ │ generală │ │ publice şi raporturile │
│ │ │ │ │ cu societatea civilă │
└────────────────────────┘ └────────────────────────┘ └────────────────────────┘




    ANEXA 2k)


                         DIRECŢIA PENTRU ORDINE ŞI PAZĂ

                          ┌─────────────────────────┐
                          │ Director │
                          └───────────┬─────────────┘
                                      │
         ┌────────────────────────────┴────────────────────────────┐
         │ │
┌────────┴──────────┐ ┌────────┴─────────┐
│ Serviciul pentru │ │ │
│ paza bunurilor, │ │ Serviciul tehnic │
│acces şi permanenţă│ │ │
└───────────────────┘ └──────────────────┘




    ANEXA 2l)


                DEPARTAMENTUL PENTRU INFORMATICĂ ŞI COMUNICAŢII

                           ┌────────────────────────┐
                           │ Director general │
                           └───────────┬────────────┘
                                       │
       ┌───────────────┬───────────────┼───────────────┬───────────────┐
       │ │ │ │ │
┌──────┴────────┐┌─────┴─────────┐┌────┴──────────┐┌───┴────────┐┌─────┴───────┐
│Direcţia pentru││Direcţia pentru││Direcţia pentru││ Serviciul ││ Serviciul │
│ resurse ││ exploatarea ││ asistenţă şi ││ pentru ││ pentru │
│ informatice ││ sistemelor ││ pregătire ││comunicaţii ││multiplicarea│
│ ││ informatice ││ informatică ││ ││documentelor │
└───────────────┘└───────────────┘└───────────────┘└────────────┘└─────────────┘



    ANEXA 2m)


                    DIRECŢIA PENTRU EXPLOATAREA IMOBILULUI

                            ┌────────────────────────┐
                            │ Director │
                            └───────────┬────────────┘
                                        │
                ┌───────────────────────┴───────────────────┐
                │ │
     ┌──────────┴─────────┐ ┌────────┴──────┐
     │ Serviciul pentru │ │ Serviciul │
     │ spaţii interioare │ │ horticol │
     └────────────────────┘ └───────────────┘




    ANEXA 2n)



                              DIRECŢIA COMERCIALĂ

                          ┌─────────────────────────┐
                          │ Director │
                          └────────────┬────────────┘
                                       │
         ┌───────────────────┬─────────┴─────────┬───────────────────┐
         │ │ │ │
┌────────┴────────┐ ┌────────┴────────┐ ┌────────┴────────┐ ┌────────┴────────┐
│Serviciul pentru │ │Serviciul pentru │ │ Serviciul de │ │Serviciul pentru │
│ contractări │ │ aprovizionare │ │ gestionare a │ │ prestaţii │
│ │ │tehnico─materială│ │ bunurilor │ │ │
└─────────────────┘ └─────────────────┘ └─────────────────┘ └─────────────────┘




    ANEXA 2o)



                    DIRECŢIA PENTRU SERVICII DE ALIMENTAŢIE

                          ┌─────────────────────────┐
                          │ Director │
                          └────────────┬────────────┘
                                       │
            ┌──────────────────────────┴───────────────────────────┐
            │ │
┌───────────┴────────────┐ ┌────────────┴───────────┐
│ Serviciul │ │ Serviciul pentru │
│ comercial─alimentar │ │activităţi extrabugetare│
└────────────────────────┘ └────────────────────────┘



    ANEXA 2p)


                        DEPARTAMENTUL PENTRU INVESTIŢII

                          ┌─────────────────────────┐
                          │ Director general │
                          └────────────┬────────────┘
                                       │
             ┌─────────────────────────┼───────────────────────┐
             │ │ │
  ┌──────────┴──────────┐ ┌──────────┴─────────┐ ┌─────────┴─────────┐
  │ Direcţia pentru │ │ Direcţia pentru │ │ Serviciul pentru │
  │pregătirea lucrărilor│ │urmărirea lucrărilor│ │recepţie şi predări│
  │ de investiţii │ │ de investiţii │ │ în exploatare │
  └─────────────────────┘ └────────────────────┘ └───────────────────┘




    ANEXA 2r)


                                DIRECŢIA TEHNICĂ


                            ┌────────────────────────┐
                            │ Director │
                            └───────────┬────────────┘
                                        │
           ┌────────────────┬───────────┴─────────┬──────────────────┐
           │ │ │ │
┌──────────┴──────┐ ┌───────┴──────────┐ ┌────────┴───────┐ ┌────────┴───────┐
│Serviciul pentru │ │ Serviciul │ │ Serviciul │ │ Biroul pentru │
│ exploatarea şi │ │ electroenergetic │ │ termoenergetic │ │ amplificare şi │
│ intreţinerea │ │ │ │ │ │ mecanică │
│ imobilelor │ │ │ │ │ │ logistică │
└─────────────────┘ └──────────────────┘ └────────────────┘ └────────────────┘



    ANEXA 2s)


                          DIRECŢIA PENTRU TRANSPORTURI

                           ┌─────────────────────────┐
                           │ Director │
                           └────────────┬────────────┘
                                        │
           ┌──────────────────┬─────────┴────────┬───────────────────┐
           │ │ │ │
┌──────────┴─────────┐┌───────┴────────┐┌────────┴─────────┐┌────────┴───────┐
│Serviciul dispecerat││Serviciul pentru││ Serviciul pentru ││Serviciul pentru│
│ şi exploatarea ││ întreţinere şi ││mecanizare, dotări││ transporturi │
│ mijloacelor auto ││ reparaţii auto ││ şi aprovizionare ││ diverse │
└────────────────────┘└────────────────┘└──────────────────┘└────────────────┘


                                     -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016