Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 116 din 2 iulie 2009  pentru aprobarea Normei privind compensarea partiala a dobanzii platite de IMM la creditele in lei (NI-CST-15-I/0)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 116 din 2 iulie 2009 pentru aprobarea Normei privind compensarea partiala a dobanzii platite de IMM la creditele in lei (NI-CST-15-I/0)

EMITENT: COMITETUL INTERMINISTERIAL DE FINANTARI, GARANTII SI ASIGURARI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 485 din 14 iulie 2009
HOTĂ?RÂRE nr. 116 din 2 iulie 2009
pentru aprobarea Normei privind compensarea parţialã a dobânzii plãtite de IMM la creditele în lei (NI-CST-15-I/0)
EMITENT: COMITETUL INTERMINISTERIAL DE FINANŢÃRI, GARANŢII ŞI ASIGURÃRI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 485 din 14 iulie 2009


În baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 534/2007 privind înfiinţarea, atribuţiile, competenţele şi modul de funcţionare ale Comitetului Interministerial de Finanţãri, Garanţii şi Asigurãri şi reglementarea operaţiunilor de finanţare, garantare şi asigurare efectuate de Banca de Export-Import a României EXIMBANK - S.A. în numele şi în contul statului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
analizând Norma privind compensarea parţialã a dobânzii plãtite de IMM la creditele în lei (NI-CST-15-I/0) şi ţinând seama de:
- <>Legea nr. 96/2000 privind organizarea şi funcţionarea Bãncii de Export-Import a României EXIMBANK - S.A., republicatã;
- Nota de aprobare nr. 516 din 26 iunie 2009, întocmitã de Banca de Export-Import a României EXIMBANK - S.A.;
- discuţiile şi propunerile formulate în şedinţa din data de 2 iulie 2009 de cãtre membrii Comitetului Interministerial de Finanţãri, Garanţii şi Asigurãri,

Comitetul Interministerial de Finanţãri, Garanţii şi Asigurãri, întrunit în plenul şedinţei din ziua de 2 iulie 2009, hotãrãşte:
ARTICOL UNIC
Se aprobã Norma privind compensarea parţialã a dobânzii plãtite de IMM la creditele în lei (NI-CST-15-I/0), conform anexei care face parte integrantã din prezenta hotãrâre.

p. Preşedintele Comitetului
Interministerial de Finanţãri,
Garanţii şi Asigurãri,
Mircea-Ionuţ Costea

Bucureşti, 2 iulie 2009.
Nr. 116.


ANEXÃ

NORMÃ
privind compensarea parţialã a dobânzii plãtite de IMM
la creditele în lei (NI-CST-15-I/0)

Prezenta normã este elaboratã în conformitate cu <>Legea nr. 96/2000 privind organizarea şi funcţionarea Bãncii de ExportImport a României EXIMBANK - S.A., republicatã*1), cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 534/2007 privind înfiinţarea, atribuţiile, competenţele şi modul de funcţionare ale Comitetului Interministerial de Finanţãri, Garanţii şi Asigurãri şi reglementarea operaţiunilor de finanţare, garantare şi asigurare efectuate de Banca de Export-Import a României EXIMBANK - S.A. în numele şi în contul statului*2), cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi cu Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 2006 privind aplicarea <>articolelor 87 şi <>88 din tratat ajutoarelor de minimis*3).
------------
*1) Republicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 260 din 18 aprilie 2007.
*2) Publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 417 din 22 iunie 2007.
*3) Publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 379 din 28 decembrie 2006, seria L.

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Banca de Export-Import a României EXIMBANK - S.A., denumitã în continuare EximBank, compenseazã parţial dobânda plãtitã de întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) la contractele de credit în lei, contractate de la bãnci.
ART. 2
Prezenta normã stabileşte o schemã transparentã de ajutor de minimis, care respectã criteriile prevãzute de Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 al Comisiei.
ART. 3
(1) Pentru facilitãţile acordate conform prezentei scheme, EximBank acţioneazã în numele şi în contul statului şi are calitatea de furnizor de ajutor de stat.
(2) Sursa de finanţare a acestor operaţiuni este, potrivit <>art. 10 lit. c) din Legea nr. 96/2000 , "fondul destinat stimulãrii operaţiunilor de comerţ exterior, precum şi pentru finanţarea, cofinanţarea şi refinanţarea activitãţilor de dezvoltare a infrastructurii, a utilitãţilor de interes public, dezvoltare regionalã, susţinere a activitãţii de cercetare-dezvoltare, protecţia mediului înconjurãtor, ocupare şi formare a personalului, susţinere şi dezvoltare a întreprinderilor mici şi mijlocii şi a tranzacţiilor internaţionale".

CAP. II
Definiţii

ART. 4
În sensul prezentei norme, urmãtoarele noţiuni se definesc astfel:
a) credit - creditul în lei acordat de banca finanţatoare IMM, sub forma creditului de investiţii, contractat ulterior datei de 1 ianuarie 2006;
b) transport rutier - transportul de marfã şi transportul de pasageri pe cale rutierã;
c) tranzacţii imobiliare - cumpãrarea/construirea de imobile în scopul vânzãrii/închirierii;
d) produse agricole - produsele enumerate în anexa nr. 1 la Tratatul instituind Comunitatea Europeanã, cu excepţia produselor din pescuit;
e) IMM - persoane juridice aşa cum sunt definite în Regulamentul (CE) nr. 70/2001 al Comisiei din 12 ianuarie 2001 privind aplicarea <>articolelor 87 şi <>88 din Tratatul CE la ajutoare de stat pentru întreprinderile mici şi mijlocii*4), cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
------------
*4) Publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 10 din 13 ianuarie 2001, seria L.

CAP. III
Bugetul şi durata schemei

ART. 5
(1) Bugetul total al schemei pe perioada de implementare 2009-2011, defalcat pe ani şi pe trimestre, este urmãtorul:




┌────────────────────────────────┬──────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ │ 2009 │ 2010 │ 2011 │
│ ├─────┬────┬───┼───────┬────┬────┬────┬───┼──────┬────┬────┬────┬────┤
│ │Total│ T3 │ T4│ Total │ T1 │ T2 │ T3 │ T4│ Total│ T1 │ T2 │ T3 │ T4 │
├────────────────────────────────┼─────┼────┼───┼───────┼────┼────┼────┼───┼──────┼────┼────┼────┼────┤
│Ajutor de minimis - milioane lei│ 10 │ 5 │ 5│ 20 │ 5 │ 5 │ 5 │ 5│ 16 │ 4 │ 4 │ 4 │ 4 │
├────────────────────────────────┼─────┼────┼───┼───────┼────┼────┼────┼───┼──────┼────┼────┼────┼────┤
│Numãr estimat de beneficiari � � �│ 1.000 � � � �│ 800 � � � � │
└────────────────────────────────┴─────┴────┴───┴───────┴────┴────┴────┴───┴──────┴────┴────┴────┴────┘



(2) Sumele neutilizate într-un trimestru se reporteazã în trimestrul urmãtor. Sumele rãmase disponibile la finele trimestrului IV se reporteazã la bugetul pentru anul urmãtor.

CAP. IV
Criterii de eligibilitate

ART. 6
IMM este eligibilã pentru a beneficia de compensarea dobânzii în cadrul prezentei scheme dacã, la data depunerii cererii, îndeplineşte cumulativ urmãtoarele criterii:
a) nu este în dificultate în sensul Instrucţiunilor privind ajutorul de stat pentru salvarea şi restructurarea firmelor în dificultate*5);
b) în cazul în care a fost emisã o decizie de recuperare a unui ajutor de stat împotriva sa, aceasta a fost deja executatã, creanţa fiind integral recuperatã;
c) nu se aflã în litigiu, în calitate de pârât, cu Ministerul Finanţelor Publice, inclusiv Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului şi cu EximBank;
d) suma ajutoarelor de minimis de care a beneficiat într-o perioadã de 3 ani fiscali (2 ani fiscali anteriori plus anul curent), inclusiv ajutoarele de minimis acordate de EximBank, nu depãşeşte echivalentul în lei a 200.000 euro (100.000 euro pentru transport rutier);
e) nu înregistreazã datorii restante cãtre bugetul general consolidat al statului, al cãror mod de platã nu a fost reglementat (convenţii de eşalonare, amânare, compensare cu TVA de recuperat etc.);
f) nu figureazã cu credite restante în baza de date a Centralei Riscurilor Bancare (C.R.B.)*6);
g) nu figureazã cu incidente majore cu cecuri şi bilete la ordin în ultimele 12 luni în baza de date a Centralei Incidentelor de Plãţi (C.I.P.)*7);
h) nu s-a instituit procedura judiciarã a insolvenţei.
--------------
*5) Publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 244 din 1 octombrie 2004, seria C.
*6) În cazul în care din verificarea C.R.B. rezultã existenţa unui credit restant, iar solicitantul compensaţiei prezintã documente din care sã reiasã cã a achitat restanţa, se considerã criteriul îndeplinit.
*7) În cazul în care solicitantul figureazã cu incidente de platã accidentale, care nu denotã un comportament financiar defectuos, se poate accepta la compensare, cu justificarea corespunzãtoare.

ART. 7
(1) Nu sunt eligibile pentru a fi selectate în cadrul prezentei scheme credite de investiţii pentru proiecte din sectorul/domeniul:
a) pescuitului şi acvaculturii, acoperite de Regulamentul (CE) nr. 104/2000 al Consiliului din 17 decembrie 1999 privind organizarea comunã a pieţelor în sectorul produselor pescãreşti şi de acvaculturã*8);
b) producţiei primare a produselor agricole enumerate în anexa nr. 1 la Tratatul privind instituirea Comunitãţii Europene;
c) procesãrii şi marketingului produselor agricole listate în anexa nr. 1 la Tratatul privind instituirea Comunitãţii Europene, în urmãtoarele cazuri:
- când cuantumul ajutorului este stabilit pe baza preţului sau a cantitãţii produselor de acest tip cumpãrate de la producãtorii primari sau puse pe piaţã de operatorii economici respectivi;
- când ajutorul este condiţionat a fi parţial sau integral cedat producãtorilor primari (fermieri);
d) sectorului carbonifer, astfel cum este definit în Regulamentul CE nr. 1.407/2002 al Consiliului din 23 iulie 2002 privind ajutorul de stat pentru industria cãrbunelui*9);
e) activitãţilor care favorizeazã utilizarea produselor naţionale în detrimentul celor din import;
f) producţiei de armament;
g) jocurilor de noroc;
h) producţiei şi comerţului cu ridicata ale produselor de alcool şi tutun;
i) tranzacţiilor imobiliare;
j) achiziţiei de mijloace de transport utilizate pentru transportul rutier de marfã pentru terţi;
k) achiziţiei de mijloace de transport de persoane, cu o capacitate de pânã la 8 persoane;
l) serviciilor de contabilitate, consultanţã, altor activitãţi similare, dacã finanţarea este destinatã construirii/achiziţionãrii/ amenajãrii/renovãrii de imobile cu destinaţie de sedii sociale/ puncte de lucru;
m) activitãţilor de poştã şi de curierat;
n) publicitãţii şi activitãţii de studiere a pieţei;
o) activitãţilor de închiriere şi leasing;
p) activitãţilor de investigare şi protecţie.
------------
*8) Publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 17 din 21 ianuarie 2000, seria L.
*9) Publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 205 din 2 august 2002, seria L.

(2) Nu se poate acorda ajutor de minimis pentru activitãţi legate de exportul cãtre state terţe sau state membre ale Uniunii Europene, respectiv ajutor legat direct de cantitãţile exportate, de organizarea şi funcţionarea reţelei de distribuţie sau de alte cheltuieli curente legate de activitatea de export.

CAP. V
Descrierea mãsurii de sprijin

ART. 8
Prezenta schemã are ca obiect reducerea cheltuielilor cu dobânda pentru creditele în lei contractate de IMM de la bãnci.
ART. 9
(1) Compensaţia de dobândã reprezintã maximum 50% din dobânda curentã plãtitã în trimestrul anterior solicitãrii de compensare, pentru creditele în lei.
(2) Valoarea maximã a ajutorului obţinut de un beneficiar în cadrul prezentei scheme nu poate sã depãşeascã echivalentul în lei a 200.000 euro (100.000 euro pentru transportul rutier) pe o perioadã de pânã la 3 ani fiscali.
(3) Nu se compenseazã dobânzile restante sau penalizatoare.
(4) Solicitãrile pentru acordarea compensãrii dobânzii vor fi analizate şi selectate în limita bugetului trimestrial alocat schemei, în ordinea descrescãtoare a punctajului aferent fiecãrui contract de credit, stabilit pe baza sistemului prezentat în anexa la prezenta normã. În cazul în care se obţine punctaj egal, selecţia se face în ordinea depunerii la EximBank a dosarelor complete şi eligibile.
ART. 10
(1) IMM poate solicita compensarea parţialã a dobânzii doar pentru trimestrul calendaristic anterior solicitãrii.
(2) Compensaţia parţialã a dobânzii se acordã doar pentru trimestrele calendaristice în care IMM întruneşte condiţiile stipulate în prezenta normã. Refuzul de acordare a compensaţiei aferente unui anumit trimestru calendaristic nu exclude posibilitatea ca IMM sã solicite şi sã primeascã compensaţia parţialã a dobânzii plãtite, aferentã trimestrelor calendaristice în care întruneşte condiţiile de acordare.
(3) IMM poate solicita compensarea parţialã a dobânzii, aferentã unui trimestru calendaristic, doar în condiţiile stipulate la art. 6.
(4) IMM poate solicita compensarea dobânzii pentru unul sau mai multe contracte de credit, cu respectarea prevederilor prezentei norme.
ART. 11
Acordarea compensaţiei se aprobã de cãtre Comitetul Interministerial de Finanţãri, Garanţii şi Asigurãri (C.I.F.G.A.).
ART. 12
Plata compensaţiei se face în lei.

CAP. VI
Regula de cumul

ART. 13
(1) Ajutorul de minimis nu va fi cumulat cu niciun alt ajutor de stat acordat pentru aceleaşi costuri eligibile (legate de acelaşi proiect de investiţii), în cazul în care un asemenea cumul ar duce la depãşirea intensitãţii maxime admise prevãzute în legislaţia specificã aplicabilã, dupã caz.
(2) Ajutorul de minimis va fi acordat numai dupã ce EximBank a verificat respectarea regulii cumulului, pe baza declaraţiei pe propria rãspundere a IMM.

CAP. VII
Documentaţia necesarã pentru cererea de acordare a compensaţiei de dobândã

ART. 14
În vederea analizãrii solicitãrii de acordare a compensaţiei de dobândã, IMM eligibile vor depune la EximBank documentaţia cuprinzând:
a) cerere de acordare a compensãrii parţiale a dobânzii plãtite la credite;
b) situaţia dobânzilor plãtite, în lei, completatã separat pentru fiecare contract, avizatã de banca finanţatoare; situaţia va indica obiectul/destinaţia creditului;
c) declaraţia pe propria rãspundere a IMM, referitor la:
- cuantumul ajutoarelor de minimis, primite într-o perioadã de 3 ani fiscali (2 ani fiscali anteriori plus anul curent), prin care aceasta confirmã cã solicitarea se încadreazã în pragul de minimis şi nu ridicã totalul cumulat al ajutoarelor primite anterior, situate sub pragul de minimis, la o sumã care sã depãşeascã acest prag, conform legislaţiei în vigoare;
- faptul cã la data solicitãrii compensãrii dobânzii nu se aflã în litigiu, în calitate de pârât, cu Ministerul Finanţelor Publice, inclusiv Agenţia Naţionalã de Administrare Fiscalã, Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului şi cu EximBank;
- faptul cã nu a fost emisã împotriva sa o decizie de recuperare a unui ajutor de stat sau, dacã a fost emisã, s-a executat;
- încadrarea în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, conform legislaţiei în vigoare;
- respectarea destinaţiei/utilizãrii creditului şi a domeniilor eligibile;
d) copie de pe contractele de credit pentru care se solicitã compensarea parţialã a dobânzii plãtite;
e) alte documente solicitate de EximBank, în funcţie de specificul finanţãrii pentru care se solicitã compensaţia de dobândã;
f) dovada plãţii comisionului de angajare a cererii de acordare a compensaţiei dobânzii plãtite.
ART. 15
Informaţiile şi declaraţiile furnizate de IMM stau la baza stabilirii de cãtre EximBank a valorii compensaţiei de dobândã.

CAP. VIII
Analiza şi aprobarea compensãrii parţiale a dobânzii

ART. 16
(1) Cererea şi documentaţia necesare pentru acordarea compensãrii dobânzii se depun la sediul unitãţilor teritoriale ale EximBank ulterior încheierii fiecãrui trimestru calendaristic; nu se acceptã transmiterea cererii şi a documentaţiei prin poştã.
(2) Termenul-limitã de depunere a solicitãrilor este de 5 zile lucrãtoare, începând cu data de 15 a primei luni din trimestrul calendaristic; pentru dobânzile plãtite în trimestrul II 2009, termenul-limitã de depunere a solicitãrilor este de 5 zile lucrãtoare, începând cu data de 27 iulie.
ART. 17
IMM care solicitã compensarea parţialã a dobânzii plãtite la credite au obligaţia deschiderii unui cont curent la EximBank.
ART. 18
Pentru compensarea parţialã a dobânzii plãtite, IMM va plãti EximBank comisioane conform Caietului de comisioane al EximBank.
ART. 19
EximBank va analiza solicitarea de compensare parţialã a dobânzii pe urmãtoarele coordonate:
- urmãrirea încadrãrii solicitãrii de compensaţie în criteriile de eligibilitate prevãzute de prezenta normã;
- verificarea încadrãrii în pragul de minimis, respectiv suma totalã a ajutoarelor de minimis primite de IMM într-o perioadã de 3 ani fiscali (2 ani fiscali anteriori plus anul curent) în cadrul unor mãsuri separate de ajutor de acest tip, inclusiv compensarea acordatã prin EximBank, nu trebuie sã depãşeascã pragul de minimis stabilit de legislaţia în vigoare;
- stabilirea punctajului aferent solicitãrilor de compensaţie de dobândã;
- calcularea valorii compensaţiei, aferentã perioadei pentru care se solicitã, conform urmãtoarei formule:
Compensaţia = max. 50% x dobânda plãtitã
ART. 20
În baza hotãrârii C.I.F.G.A. de aprobare a solicitãrii de compensare parţialã a dobânzii, EximBank va comunica IMM valoarea maximã a ajutorului acordat şi caracterul de minimis al acestuia.

CAP. IX
Monitorizarea şi raportarea ajutorului de minimis

ART. 21
(1) În cazul în care, ulterior acordãrii compensãrii de dobândã, se constatã cã au fost încãlcate condiţiile prevãzute de legislaţia în domeniul ajutorului de minimis, EximBank va lua toate mãsurile necesare pentru recuperarea sumelor plãtite din fondurile statului sub formã de compensaţie de dobândã.
(2) Recuperarea prin executare silitã se efectueazã prin Corpul executorilor fiscali al EximBank, potrivit dispoziţiilor legale în vigoare privind <>Codul de procedurã fiscalã şi prevederilor normelor interne privind recuperarea creanţelor administrate de EximBank în numele şi în contul statului.
ART. 22
EximBank va pãstra evidenţa ajutoarelor de minimis acordate în baza prezentei scheme şi informaţiile referitoare la acestea, pe o perioadã de 10 ani de la data ultimei alocãri specifice de ajutor în cadrul acesteia, pentru a stabili dacã sunt respectate toate condiţiile prevãzute de Regulamentul (CE) nr. 1.998/2006 .
ART. 23
EximBank va transmite anual Consiliului Concurenţei un raport cu privire la implementarea schemei în forma prevãzutã la cap. III din Regulamentul (CE) nr. 794/2004 al Comisiei din 21 aprilie 2004 de punere în aplicare a Regulamentului (CE) nr. 659/1999 al Consiliului de stabilire a normelor de aplicare a <>articolului 93 din Tratatul CE*10).
------------
*10) Publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 140 din 30 aprilie 2004, seria L.

ART. 24
IMM beneficiare de ajutor de stat vor ţine o evidenţã specificã a ajutoarelor primite, în conformitate cu legislaţia în domeniul ajutorului de stat.
ART. 25
În vederea asigurãrii transparenţei şi a unui control eficient al ajutoarelor de minimis, EximBank va aplica prevederile <>art. 6 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 117/2006 privind procedurile naţionale în domeniul ajutorului de stat, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 137/2007 , referitoare la schemele de minimis, şi va transmite spre informare Consiliului Concurenţei prezenta schemã de ajutor de minimis în termen de 15 zile de la data adoptãrii.
ART. 26
Prezenta schemã va fi publicatã integral pe site-ul EximBank, la adresa web http://www.eximbank.ro.
ART. 27
EximBank va furniza Consiliului Concurenţei toate informaţiile solicitate de Comisia Europeanã cu privire la prezenta schemã de ajutor de minimis, pentru a fi transmise acesteia, în termen de 20 de zile lucrãtoare de la primirea solicitãrii.

CAP. X
Dispoziţii finale

ART. 28
Valoarea maximã a compensaţiei de dobândã care poate fi acordatã în cadrul prezentei scheme se actualizeazã automat la modificarea pragului de minimis al ajutorului.
ART. 29
În scopul aplicãrii prezentei norme, EximBank emite proceduri, care se supun aprobãrii C.I.F.G.A.
ART. 30
Prezenta normã intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.


ANEXÃ
-----
la normã
--------

MATRICE
pentru determinarea punctajului aferent solicitãrilor
de compensaţii de dobândã


┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Indicator/Caracteristicã │Punctaj │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┤
│ 1. │Domeniul de activitate* corespunzãtor proiectului susţinut │
│ │ prin acordarea compensaţiei de dobândã │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┤
│ │ Industrie │ │
│ │ Secţiunile B-D │ 4 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Construcţii │ │
│ │ Secţiunea F │ 3 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Comerţ şi servicii │ │
│ │ Secţiunea G │ 2 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Hoteluri şi restaurante │ │
│ │ Secţiunea I │ 1 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Altele │ 0 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┤
│ 2. │Activitatea de export a solicitantului (ponderea** exporturilor │
│ │ în total cifrã de afaceri) │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┤
│ │ Mai mult de 50% │ 5 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Mai puţin de 50% │ 2 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Nu are activitate de export │ 0 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┤
│ 3. │Tipul investiţiei │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┤
│ │ Investiţie de modernizare/extindere │ 2 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Investiţie de înlocuire │ 1 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Alt tip de investiţie │ 0 │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┤
│ 4. │Proiectul de investiţii contribuie la protecţia mediului │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┤
│ │ Da │ 1 │
│ ├───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ │ Nu │ 0 │
├────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ TOTAL: │maximum │
│ │ 12 pct.│
└────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘


-------------
* Secţiunea CAEN conform anexei nr. 1 la Ordinul preşedintelui Institutului Naţional de Statisticã nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificãrii activitãţilor din economia naţionalã - CAEN
** La 31.12.20..., anul anterior solicitãrii

---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016