Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 10 din 21 martie 1995  privind structura serviciilor Camerei Deputatilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 10 din 21 martie 1995 privind structura serviciilor Camerei Deputatilor

EMITENT: CAMERA DEPUTATILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 56 din 24 martie 1995

    În temeiul art. 64 din Constituţia României, al art. 29 lit. j) şi k), al art. 77 şi 212 din Hotărîrea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994 pentru aprobarea Regulamentului Camerei Deputaţilor,

    Camera Deputaţilor adopta prezenta hotărîre.

    ART. 1
    În structura serviciilor Camerei Deputaţilor funcţionează departamente, direcţii generale, direcţii, servicii, birouri, oficii, secţii şi ateliere.
    Structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor este prevăzută în anexele nr. 1, 1 a)─k). In cadrul direcţiilor prevăzute în anexele nr. 1 a)-k), prin hotărîre a Biroului permanent, se pot organiza servicii, birouri, oficii, secţii, ateliere, după caz.
    Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi Secretariatul membrilor Biroului permanent sînt integrate în Direcţia secretariatului tehnic numai sub aspect administrativ, persoanele care îndeplinesc funcţii în cadrul acestora subordonindu-se liderilor grupurilor parlamentare si, după caz, membrilor Biroului permanent.
    ART. 2
    Atribuţiile, sarcinile şi răspunderile compartimentelor din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabilesc prin regulament, care se aproba de către Biroul permanent.
    ART. 3
    Numărul maxim de posturi pentru fiecare compartiment din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabileşte prin statul de funcţii, care se aproba de către Biroul permanent.
    Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului din serviciile Camerei Deputaţilor se fac prin ordin de către secretarul general, în condiţiile legii.
    Pentru funcţiile de şef de departament şi director general, numirea şi eliberarea din funcţie se fac cu acordul prealabil al Biroului permanent.
    ART. 4
    La aplicarea prezentei hotărîri se va proceda la reincadrarea personalului în funcţii si, după caz, în grade şi trepte profesionale, precum şi pe gradaţii, tinindu-se seama de competenta profesională reflectată în rezultatele obţinute pînă la data încadrării şi de nivelul de pregătire a fiecăruia.
    ART. 5
    Prezenta hotărîre intra în vigoare la data aprobării statului de funcţii.
    Reincadrarea personalului în funcţii se va efectua în termen de 30 de zile de la aprobarea statului de funcţii.
    ART. 6
    Hotărîrea Adunării Deputaţilor nr. 13/1990 privind structura organizatorică a aparatului Adunării Deputaţilor, precum şi prevederile referitoare la structura serviciilor Camerei Deputaţilor din hotărîrile Camerei Deputaţilor nr. 38/1993, 53/1993, 11/1994, 18/1994 şi 33/1994 se abroga.

    Aceasta hotărîre a fost adoptată de Camera Deputaţilor în şedinţa din 21 martie 1995, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constituţia României.


              PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                      ADRIAN NĂSTASE



    Bucureşti, 21 martie 1995.
    Nr. 10.


    ANEXA 1
    ───────


            STRUCTURA ORGANIZATORICĂ A SERVICIILOR CAMEREI DEPUTAŢILOR


 ┌───────────────────────────────┐ ┌─────────────────────┐ ┌─────────────────┐
 │ Institutul Român pentru ├────────┤ Biroul permanent al ├────────┤ Grup consilieri │
 │ Drepturile Omului │ ─ ┐ │ Camerei Deputaţilor │ ┌ ─ │ │
 └───────────────────────────────┘ │ └──────────┬──────────┘ │ └─────────────────┘
                                     │ │ │
┌────────────────────────────────────┼───────────────┤ │
│ └ ─ ─ ─+ │ ┌ ─ ─ ─┘ ┌───────────────────────────────┐
│┌───────────────────────────────┐ ┌──────────┴────────┴─┐ │ Direcţia controlului │
││ Direcţia de protocol ├────────┤ ├────────┤ financiar de gestiune │
│└───────────────────────────────┘ │ │ └───────────────────────────────┘
│┌───────────────────────────────┐ │ Secretar general │ ┌───────────────────────────────┐
││Direcţia secretariatului tehnic├────────┤ ├────────┤ Direcţia de personal │
│└───────────────────────────────┘ │ │ └───────────────────────────────┘
│┌──────────────────────────────────┐ └──┬───┬───┬───────┬──┘ ┌───────────────────────────────┐
││ Oficiul de ambientare şi ├────────┘ │ │ └───────────┤ Oficiul juridic │
││ expoziţii de artă │ │ └───────────┐ └───────────────────────────────┘
│└──────────────────────────────────┘ └ ─ ─ ─ ─ ─ ─ ┐│
│┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ ││
││ Departamentul tehnic legislativ ├─┐ ││
│└──────────────────────────────────────────────────────────┘ │ ││
│┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │ ││
├┤ Departamentul pentru relaţii externe ├─┤ ││
││ │ │ ││
│└──────────────────────────────────────────────────────────┘ │ ││
│┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │ ││
└┤ Direcţia pentru presa şi informaţii ├─┤ ││
 │ │ ├─┘│
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │
 │ Bibliotecă ├─┤ │
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │
 │ Arhivă ├─┤ │
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │
 │ Direcţia generală pentru relaţii cu publicul ├─┤ │
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │ │
 │ Direcţia generală a bugetului ├─┼──┘
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │
 │ Centrul internaţional de conferinţe (departament) ├─┤
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │
 │ Departamentul pentru sistemul de pază ├─┤
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │
 │ Secretar general adjunct ├─┤
 └┬─────────────────────────────────────────────────────────┘ │
  │ ┌───────────────────────────────────────────────────────┐ │
  │┌┤ Departamentul de informatică │ │
  ││└───────────────────────────────────────────────────────┘ │
  ││┌───────────────────────────────────────────────────────┐ │
  │└┤ Direcţia generală de investiţii │ │
  └┬┴───────────────────────────────────────────────────────┘ │
   │┌───────────────────────────────────────────────────────┐ │
   ├┤ Direcţia generală pentru exploatarea imobilelor │ │
   │└───────────────────────────────────────────────────────┘ │
   │┌───────────────────────────────────────────────────────┐ │
   └┤Direcţia generală pentru transport şi servicii generale│ │
    └───────────────────────────────────────────────────────┘ │
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┐ │
 │ Regia Autonomă "Monitorul Oficial" ├─┘
 └──────────────────────────────────────────────────────────┘


    ANEXA 1a)

                       ┌──────────────────────┐
                       │ Direcţia │
                       │secretariatului tehnic│
                       └──────────┬───────────┘
       ┌───────────────┬──────────┴──────┬───────────────────┐
┌──────┴──────┐ ┌──────┴──────┐ ┌────────┴─────────┐ ┌───────┴────────┐
│Secretariatul│ │Secretariatul│ │ Serviciul pentru │ │ │
│ pentru │ │ membrilor │ │ pregătirea │ │ Registratură │
│ grupurile │ │ Biroului │ │ lucrărilor │ │ generală │
│parlamentare │ │ permanent │ │Biroului permanent│ │ │
└─────────────┘ └─────────────┘ └──────────────────┘ └────────────────┘



    ANEXA 1b)


                    │ Departamentul tehnic │
                    │ legislativ │
                    └───────────┬──────────┘
       ┌────────────────────────┼────────────────────┐
┌──────┴───────────┐ ┌─────────┴────────┐ ┌────────┴─────────┐
│ │ │ Direcţia pentru │ │ Direcţia pentru │
│ Direcţia │ │ organizarea │ │ organizarea │
│ legislativă │ │şedinţelor Camerei│ │ şedinţelor │
│ │ │ Deputaţilor │ │ comisiilor │
└──────────────────┘ └──────────────────┘ └──────────────────┘




    ANEXA 1c)

                          │ Departamentul pentru │
                          │ relaţii externe │
                          └──────────┬───────────┘
        ┌────────────────┬───────────┴───┬────────────────┬─────────────┐
┌───────┴────────┐ ┌─────┴──────┐┌───────┴────────┐┌──────┴──────┐┌─────┴─────┐
│Direcţia relaţii│ │ Direcţia ││ Direcţia de ││ Oficiul de ││ │
│cu organizaţiile│ │ relaţii ││analiză, sinteză││ integrare ││ Biroul de │
│ parlamentare │ │parlamentare││ şi documentare ││euroatlantică││ protocol │
│ internaţionale │ │ bilaterale ││ ││ ││ │
└────────────────┘ └────────────┘└────────────────┘└─────────────┘└───────────┘




    ANEXA 1d)

                     ┌──────────────┐
                     │ Biblioteca │
                     └──────┬───────┘
     ┌──────────────┬───────┴───────┬──────────────┐
┌────┴─────┐ ┌─────┴─────┐ ┌──────┴─────┐ ┌─────┴─────┐
│ Oficiul │ │ Oficiul │ │ Oficiul │ │ Oficiul │
│achiziţie,│ │catalogare,│ │ relaţii cu │ │ cercetare │
│ evidenţă │ │clasificare│ │ publicul │ │ │
└──────────┘ └───────────┘ └─────┬──────┘ └───────────┘
                     ┌─────────────┼────────────┐
                ┌────┴─────┐ ┌─────┴────┐ ┌─────┴──────┐
                │ Săli de │ │ Depozite │ │Secretariat,│
                │ lectură │ │ │ │ informaţii │
                └──────────┘ └──────────┘ └────────────┘



    ANEXA 1e)

                 ┌──────────────────────────┐
                 │ Direcţia generală pentru │
                 │ relaţii cu publicul │
                 └────────────┬─────────────┘
          ┌───────────────────┴────────────────────┐
┌─────────┴──────┐ ┌───────┴────────┐
│Direcţia pentru │ │Biroul evidenţă,│
│ consultanţă │ │ secretariat şi │
│ juridică │ │ registratură │
└────────────────┘ └────────────────┘



    ANEXA 1f)

                              ┌─────────────────────┐
                              │ Direcţia generală a │
                              │ bugetului │
                              └──────────┬──────────┘
      ┌──────────────┬────────────┬──────┴──────┬─────────────┬───────────┐
┌─────┴─────┐┌───────┴──────┐┌────┴─────┐┌──────┴──────┐┌─────┴─────┐┌────┴────┐
│ ││ ││ Direcţia ││ Direcţia de ││Oficiul de ││Serviciul│
│ Direcţia ││ Direcţia ││salarizare││ finanţare a ││ calcul şi ││ pentru │
│trezoreriei││contabilităţii││ şi ││cheltuielilor││informatică││ control │
│ ││ ││organizare││ de capital ││a gestiunii││financiar│
│ ││ ││ ││ ││ ││preventiv│
└───────────┘└──────────────┘└──────────┘└─────────────┘└───────────┘└─────────┘



    ANEXA 1g)

                                ┌───────────────────────┐
                                │ Centrul internaţional │
                                │ de conferinţe │
                                │ (departament) │
                                └───────────┬───────────┘
          ┌──────────────────────┬──────────┴───────┬─────────────────────┐
┌─────────┴─────────┐┌───────────┴──────────┐┌──────┴─────────┐┌──────────┴────┐
│Direcţia de relaţii││ Direcţia ││ Biroul pentru ││ Biroul de │
│ şi de operare ││tehnico─administrativă││ logistică ││ protocol │
└───────────────────┘└──────────────────────┘└────────────────┘└───────────────┘





    ANEXA 1h)

                 ┌──────────────────────────────┐
                 │ Departamentul de informatică │
                 └──────────────┬───────────────┘
        ┌───────────────────────┼───────────────────────┐
┌───────┴───────┐ ┌───────┴───────┐ ┌───────┴───────┐
│ Direcţia de │ │ Direcţia de │ │ Direcţia de │
│ resurse │ │ exploatare │ │ asistenţă şi │
│ informatice │ │ sisteme │ │ pregătire │
│ │ │ informatice │ │ informatică │
└───────────────┘ └───────────────┘ └───────────────┘





    ANEXA 1i)

                    ┌─────────────────────┐
                    │ Direcţia generală │
                    │ de investiţii │
                    └─────────┬───────────┘
         ┌────────────────────┼─────────────────────┐
┌────────┴──────┐ ┌───────┴───────┐ ┌───────┴───────┐
│ Direcţia de │ │ │ │ │
│ pregătire, │ │ Direcţia de │ │ Direcţia de │
│ analiză şi │ │ construcţii │ │ instalaţii │
│ programare │ │ │ │ │
└───────────────┘ └───────────────┘ └───────────────┘





    ANEXA 1j)

                  ┌────────────────────────────┐
                  │ Direcţia generală pentru │
                  │ exploatarea imobilelor │
                  └─────────────┬──────────────┘
         ┌──────────────────────┼────────────────────┐
 ┌───────┴────────┐ ┌─────────┴────────┐ ┌───────┴─────────┐
 │ │ │ Direcţia │ │ Direcţia pentru │
 │Direcţia tehnică│ │ administrativă │ │ achiziţie de │
 │ │ │ │ │ bunuri │
 └────────────────┘ └──────────────────┘ └─────────────────┘



    ANEXA 1k)


              ┌────────────────────────────────┐
              │ Direcţia generală pentru │
              │ transport şi servicii generale │
              └────────────────┬───────────────┘
        ┌──────────────────────┼────────────────────┐
┌───────┴────────┐ ┌────────┴───────┐ ┌───────┴────────┐
│ Direcţia de │ │ Direcţia │ │ Servicii │
│ transport auto │ │ serviciilor de │ │ generale │
│ şi mecanizare │ │ alimentatie │ │ (serviciu) │
└────────────────┘ └────────────────┘ └────────────────┘


          ________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016