Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1 din 19 septembrie 2011  privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a institutiei Avocatul Poporului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1 din 19 septembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului de organizare si functionare a institutiei Avocatul Poporului

EMITENT: PARLAMENTUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 692 din 29 septembrie 2011

    În temeiul art. 38 din Legea nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    Birourile permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului adoptã prezenta hotãrâre.

    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotãrârea Biroului permanent al Senatului nr. 5/2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 11 octombrie 2004, cu completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:

    1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - Instituţia Avocatul Poporului, denumitã în continuare instituţie, se organizeazã şi funcţioneazã potrivit prevederilor art. 58-60 din Constituţia României, republicatã, ale Legii nr. 35/1997 privind organizarea şi funcţionarea instituţiei Avocatul Poporului, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale prezentului regulament."

    2. Articolul 2 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 2. - Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, denumit în continuare regulament, stabileşte structura organizatoricã, atribuţiile compartimentelor de specialitate, procedura de primire şi de soluţionare a petiţiilor, statutul personalului, precum şi rãspunderea disciplinarã a acestuia."

    3. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 3. - Prevederile regulamentului sunt în conformitate cu dispoziţiile Legii nr. 35/1997, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi se completeazã cu reglementãrile legale aplicabile personalului de specialitate şi personalului angajat cu contract individual de muncã."

    4. La articolul 4, literele b) şi c) se abrogã.

    5. La articolul 4, litera n) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "n) stabileşte şi aprobã programul de audienţe şi dispecerat;".

    6. La articolul 4 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu urmãtorul cuprins:
    "(2) Avocatul Poporului poate delega exercitarea acestor atribuţii adjuncţilor sãi sau unor persoane cu funcţii de conducere din cadrul instituţiei."

    7. La articolul 6, litera a) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "a) coordoneazã activitatea din domeniul lor de activitate;".

    8. La articolul 6, litera b) se abrogã.

    9. La articolul 6, literele c) şi d) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "c) informeazã Avocatul Poporului cu privire la activitatea domeniului de activitate;
    d) repartizeazã petiţiile în cadrul domeniilor de activitate;".

    10. Articolul 7^1 se abrogã.

    11. La capitolul II, titlul secţiunii a 3-a şi articolul 8 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "SECŢIUNEA a 3-a
    Directorul coordonator
    Art. 8. - (1) Directorul coordonator este numit prin concurs sau examen, pe criterii de profesionalism, prin ordin al Avocatului Poporului şi se subordoneazã conducerii instituţiei Avocatul Poporului.
    (2) Principalele atribuţii şi responsabilitãţi ale directorului coordonator sunt urmãtoarele:
    a) îndrumã şi rãspunde de activitatea Biroului financiar şi Biroului administrativ şi asigurã comunicarea dintre Avocatul Poporului şi conducãtorii acestora;
    b) urmãreşte şi controleazã elaborarea raportãrilor statistice periodice ale instituţiei Avocatul Poporului din domeniul economic-administrativ, prevãzute de reglementãrile în vigoare;
    c) organizeazã gestionarea patrimoniului instituţiei şi ia mãsuri pentru asigurarea integritãţii acestuia;
    d) organizeazã activitatea de întreţinere, de dotare şi stabileşte mãsuri pentru paza şi folosirea sediului instituţiei şi a bunurilor sale, prin structurile de resort;
    e) urmãreşte modul de executare a contractelor pentru asigurarea utilitãţilor (apã, cãldurã, energie electricã, telefon etc.);
    f) dispune mãsuri pentru efectuarea inventarierii anuale a tuturor bunurilor din patrimoniul instituţiei şi prezintã conducerii instituţiei un raport asupra acestui inventar;
    g) rãspunde de respectarea dispoziţiilor legale privind utilizarea fondurilor cuprinse în bugetul de venituri şi cheltuieli al instituţiei şi de întocmirea proiectului bugetului anual al instituţiei;
    h) rãspunde de organizarea şi de realizarea sistemului informatic general al instituţiei;
    i) dispune mãsurile care trebuie luate cu privire la circulaţia şi la transferul bunurilor;
    j) organizeazã activitatea de prevenire şi de stingere a incendiilor, precum şi activitatea de protecţie a muncii;
    k) aprobã valoarea de inventar a cãrţilor primite gratuit;
    l) îndeplineşte şi alte atribuţii prevãzute de lege sau încredinţate de Avocatul Poporului."

    12. La articolul 9, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
    "(1^1) Biroul contencios constituţional, juridic, resurse umane, protocol este în directa subordonare a Avocatului Poporului."

    13. La articolul 9, dupã alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu urmãtorul cuprins:
    "(4) În cadrul fiecãrui birou teritorial îşi desfãşoarã activitatea 2 experţi, cu excepţia Biroului Teritorial Alba Iulia, birou-pilot, care are 3 angajaţi."

    14. La articolul 10, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 10. - (1) În cadrul instituţiei funcţioneazã Consiliul consultativ, în componenţa cãruia intrã Avocatul Poporului, adjuncţii acestuia, precum şi alte persoane desemnate prin ordin de Avocatul Poporului."

    15. Articolul 11 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 11. - Activitatea de audit public intern este organizatã şi se desfãşoarã în directa subordonare a conducerii instituţiei, potrivit legii."

    16. La articolul 12, partea introductivã şi literele c), d) şi e) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 12. - Angajaţii din cadrul Biroului contencios constituţional, juridic, resurse umane, protocol, aflat în directa subordonare a Avocatului Poporului, îndeplinesc urmãtoarele atribuţii:
    ........................................................................
    c) avizeazã ordinele, instrucţiunile, regulamentele, contractele şi orice alte acte emise de Avocatul Poporului, adjuncţii acestuia şi directorul coordonator în exercitarea atribuţiilor legate de activitatea instituţiei;
    d) participã la activitatea de pregãtire a rapoartelor anuale şi speciale, inclusiv prin centralizarea periodicã a petiţiilor şi dosarelor aflate în lucru;
    e) informeazã Avocatul Poporului cu privire la aspectele sociale care pot constitui obiectul autosesizãrilor, colaborând, dupã caz, cu domeniile de activitate;".

    17. La articolul 13, partea introductivã se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 13. - În stabilirea structurii organizatorice se vor avea în vedere domeniile de activitate, astfel cum sunt stabilite prin lege:".

    18. La articolul 14 alineatul (1), litera b) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "b) registrele de dosare în care se înregistreazã toate lucrãrile în legãturã cu soluţionarea petiţiilor;".

    19. La articolul 14 alineatul (1), litera h) se abrogã.

    20. La articolul 14 alineatul (1), dupã litera h) se introduc douã noi litere, literele i) şi j), cu urmãtorul cuprins:
    "i) registrul sesizãrilor din oficiu;
    j) registrul anchetelor."

    21. La articolul 14, alineatul (3) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(3) La sfârşitul fiecãrui an, dupã ultima operaţiune din fiecare registru se va întocmi un proces-verbal de închidere, care va fi contrasemnat de directorul coordonator."

    22. La capitolul IV, titlul secţiunii a 2-a se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "SECŢIUNEA a 2-a
    Procedura de primire şi de soluţionare a petiţiilor.
    Procedura în cazul sesizãrii din oficiu"

    23. La articolul 16, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 16. - (1) Petiţiile adresate instituţiei Avocatul Poporului trebuie formulate în scris, cu respectarea condiţiilor prevãzute de lege, şi pot fi transmise prin poştã, inclusiv cea electronicã, fax ori pot fi depuse personal sau prin mandatar."

    24. La articolul 16, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
    "(1^1) În cazul petiţiilor transmise instituţiei prin poşta electronicã (e-mail) care nu conţin datele de identificare ale petiţionarului, acestea vor fi solicitate tot prin intermediul poştei electronice. În cazul în care datele de identificare solicitate nu sunt comunicate, petiţia va fi consideratã anonimã."

    25. La articolul 16, alineatele (2) şi (3) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "(2) În cazul în care petiţia se depune prin mandatar se vor solicita datele de identificare ale acestuia.
    (3) Pentru motive temeinice, la solicitarea petiţionarului, acestuia i se poate încuviinţa sã îşi prezinte oral sau prin serviciul dispecerat petiţia, care va fi consemnatã de cãtre persoanele care asigurã serviciul de audienţe şi dispecerat, pe formularele-tip, ale cãror modele sunt prezentate în anexele nr. 2 şi 3."

    26. Dupã articolul 16 se introduce un nou articol, articolul 16^1, cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 16^1. - (1) Persoanele lezate în drepturile sau libertãţile lor cetãţeneşti de cãtre autoritãţile administraţiei publice pot sesiza instituţia Avocatul Poporului în cadrul programului de audienţe. Audienţele se acordã de personalul de specialitate, în baza programãrii avizate de adjuncţii Avocatului Poporului şi aprobate de Avocatul Poporului. Birourile teritoriale ale instituţiei Avocatul Poporului au acelaşi program de audienţe ca şi sediul central al instituţiei.
    (2) Dacã aspectele sesizate se referã la acte ale autoritãţilor administraţiei publice sau ale regiilor autonome şi condiţiile prevãzute de Legea nr. 35/1997, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, petiţionarul poate sesiza instituţia, prin completarea unui formular-tip de cerere, care primeşte numãr şi datã de înregistrare. În cazul în care petiţia se depune prin mandatar, se vor solicita datele de identificare ale acestuia. Pentru motive temeinice, la solicitarea petiţionarului, formularul-tip de cerere va fi completat de expertul/consilierul de serviciu care acordã audienţa.
    (3) Petiţionarii care solicitã audienţã la un adjunct al Avocatului Poporului vor depune o cerere referitoare la problemele reclamate, urmând a li se comunica data la care adjunctul Avocatului Poporului le poate acorda audienţã. Dupã acordarea audienţei de cãtre personalul de specialitate, persoanele nemulţumite pot solicita motivat acordarea de audienţe la adjunctul Avocatului Poporului specializat în problema sesizatã.
    (4) Dacã, dupã parcurgerea procedurii menţionate mai sus, petiţionarii solicitã audienţã la Avocatul Poporului, aceştia vor fi îndrumaţi sã formuleze în scris o cerere motivatã, urmând ca Avocatul Poporului sã decidã asupra temeiniciei cererii şi acordãrii audienţei."

    27. Articolul 17 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 17. - (1) Petiţiile, având ataşate şi plicurile, se depun la registraturã unde, în aceeaşi zi, sunt trecute în registrul general de intrare-ieşire a corespondenţei şi primesc numãr şi datã de înregistrare, dupã care se predau adjuncţilor Avocatului Poporului.
    (2) Adjuncţii Avocatului Poporului repartizeazã petiţiile în funcţie de domeniul de activitate, pe bazã de condicã.
    (3) În situaţia în care obiectul unei petiţii este de competenţa a douã sau mai multe domenii de activitate, adjuncţii Avocatului Poporului vor desemna domeniul responsabil cu soluţionarea petiţiei, menţinându-se totodatã obligaţia celorlalte domenii de a colabora.
    (4) Predarea şi primirea petiţiilor se fac sub semnãturã, prin condicã."

    28. Articolul 18 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 18. - (1) Persoana cãreia i-a fost repartizatã petiţia, denumitã în continuare titularul lucrãrii, analizeazã obiectul acesteia, verificã dacã petiţionarul a mai adresat instituţiei Avocatul Poporului sesizãri având acelaşi obiect şi propune prin fişa petiţiei etapele rezolvãrii şi proiectul de rãspuns pe care îl supune spre analizã şi avizare adjunctului Avocatului Poporului care coordoneazã domeniul de activitate din care face parte.
    (2) În situaţia în care petiţia nu intrã în obiectul de activitate al instituţiei Avocatul Poporului, proiectul de rãspuns se aprobã şi se semneazã de cãtre adjunctul Avocatului Poporului care coordoneazã domeniul de activitate.
    (3) Dacã petiţia intrã în obiectul de activitate al instituţiei, titularul lucrãrii verificã dacã sunt îndeplinite cerinţele prevãzute de lege şi, dacã este cazul, solicitã, cu aprobarea adjunctului Avocatului Poporului, informaţii suplimentare, telefonic sau în scris, de la petiţionar ori de la autoritate. Atunci când este necesar se poate solicita prezenţa petiţionarului. În acest caz se va deschide un dosar care va purta numãrul de înregistrare al petiţiei, acordat conform art. 17."

    29. Articolul 19 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 19. - În situaţia în care în urma cercetãrilor preliminare rezultã necesitatea efectuãrii unei anchete, titularul lucrãrii face propunerea de anchetã, motivatã în fapt şi în drept, şi o supune spre avizare adjunctului Avocatului Poporului care coordoneazã domeniul de activitate din care face parte. Avocatul Poporului aprobã efectuarea anchetei şi împuterniceşte persoanele care o vor efectua."

    30. La articolul 20, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 20. - (1) Avocatul Poporului poate întrerupe efectuarea anchetei ori de câte ori constatã cã petiţia a fost soluţionatã amiabil sau cã au încetat temeiurile pentru care a fost dispusã."

    31. La articolul 21, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 21. - (1) Potrivit aceleiaşi proceduri, în cazul în care în urma cercetãrilor preliminare sau a anchetelor se constatã cã petiţia persoanei lezate este întemeiatã, instituţia Avocatul Poporului va sesiza autoritatea administraţiei publice care a încãlcat drepturile petiţionarului, cerându-i în scris sã reformeze sau sã revoce actul administrativ şi sã repare prejudiciile produse, precum şi sã repunã persoana lezatã în situaţia anterioarã."

    32. La articolul 23, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 23. - (1) Petiţiile anonime nu se înregistreazã."

    33. La articolul 23, dupã alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmãtorul cuprins:
    "(1^1) În cazul în care o persoanã adreseazã mai multe petiţii, sesizând aceeaşi problemã, titularul lucrãrii propune adjunctului Avocatului Poporului conexarea acestora, petiţionarul urmând sã primeascã un singur rãspuns, care sã facã referire la toate petiţiile primite."

    34. La articolul 23, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Dacã dupã trimiterea rãspunsului se primeşte o nouã petiţie cu acelaşi conţinut şi fãrã a se aduce noi dovezi, aceasta se claseazã la numãrul iniţial, fãcându-se menţiune despre faptul cã s-a rãspuns."

    35. La articolul 24, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 24. - (1) Avocatul Poporului poate aproba sesizarea din oficiu atunci când aflã, prin orice mijloace, cã au fost încãlcate drepturile sau libertãţile persoanelor fizice.
    (2) Sesizarea din oficiu se înregistreazã în registrul general de intrare-ieşire a corespondenţei şi în registrul sesizãrilor din oficiu."

    36. La articolul 30, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Personalul este îndreptãţit sã primeascã, potrivit legii, o compensare în bani, corespunzãtoare numãrului de zile de concediu de odihnã neefectuat, numai în cazul încetãrii contractului individual de muncã."

    37. La articolul 32, partea introductivã şi literele b) şi e) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 32. - În relaţia cu persoanele, personalul instituţiei are urmãtoarele îndatoriri:
    ......................................................................
    b) sã asigure în procesul de elaborare şi de aplicare a deciziilor, precum şi de soluţionare a petiţiilor egalitatea de tratament a acestora, fãrã privilegii şi fãrã discriminãri;
    ......................................................................
    e) sã asigure accesul persoanelor la documente, în conformitate cu dispoziţiile legale;".

    38. La articolul 34, alineatele (2) şi (3) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Avocatul Poporului aplicã sancţiunea disciplinarã prin ordin. Aceastã atribuţie poate fi delegatã unuia dintre adjuncţii Avocatului Poporului.
    (3) Salariatul nemulţumit de sancţiunea disciplinarã aplicatã poate contesta ordinul de sancţionare la instanţa competentã, potrivit dispoziţiilor Codului muncii."

    39. Anexa nr. 1 "Structura organizatoricã a instituţiei Avocatul Poporului" se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:


    "ANEXA Nr. 1

                 Structura organizatoricã a instituţiei
                          Avocatul Poporului




   ┌────────────────────┐ ┌──────────────────┐ ┌─────────────────────┐
   │Şef cabinet referent│ ────────┤Avocatul Poporului├───────┤Consiliul Consultativ│
   └────────────────────┘ └─────────┬────────┘ └─────────────────────┘
              ┌──────────────────┬──────────┴──────────┬─────────────────┐
   ┌──────────┴─────────┐ ┌─────┴─────────────┐ ┌────┴─────┐ ┌────────┴─────────┐
   │Domeniul drepturile │ │Domeniul drepturile│ │ Domeniul │ │ Domeniul │
   │omului egalitate de │ │ copilului, │ │ armatã, │ │ proprietate, │
   │şanse între bãrbaţi │ │ ale familiei, │ │ justiţie,│ │ muncã, │
   │ şi femei, culte │ │ tinerilor, │ │ poliţie, │ │protecţie socialã,│
   │ religioase şi │ │ pensionarilor, │ │ peniten- │ │ impozite şi taxe
   │minoritãţi naţionale│ │ persoanelor cu │ │ ciare │ │ │
   │ │ │ handicap │ │ │ │ │
   │ │ │ │ │ │ │ │
   │ Secretar de stat │ │ Secretar de stat │ │ Secretar │ │ Secretar de stat │
   │ (adjunct) │ │ (adjunct) │ │ de stat │ │ (adjunct) │
   │ │ │ │ │(adjunct) │ │ │
   │ Consilieri │ │ Consilieri │ │Consilieri│ │ Consilieri │
   │ Experţi │ │ Experţi │ │ Experţi │ │ Experţi │
   └──────────┬─────────┘ └───────────────────┘ └──────────┘ └──────────┬───────┘
              │ ┌───────────┐ │
              └───────────────────────────┬─────────────┤Şef cabinet├──────┘
                                          │ └───────────┘
   ┌──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┐
   │ ┌─────┐ ┌────────────────────┐ │
   │ │Audit│ │Director coordonator│ │
   │ └─────┘ └────────────────────┘ │
   └──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┘
                                ┌─────────┴─────────┐
                                │Birouri funcţionale│
                                └─────────┬─────────┘
                  ┌───────────────────────┼────────────────────────┐
                  │ │ │
           ┌──────┴──────┐ ┌──────┴──────┐ ┌────────────┴───────────────────┐
           │ Financiar │ │Administrativ│ │ Contencios constituţional, │
           │ │ │ │ │juridic, resurse umane, protocol│
           │Consilier şef│ │Consilier şef│ │ Consilier şef │
           │ Consilieri │ │ Consilieri │ │ Consilieri │
           │ Experţi │ │ Experţi │ │ Experţi │
           │ Referenţi │ │ Referenţi │ │ Referenţi │
           └─────────────┘ └──────┬──────┘ └────────────────────────────────┘
                                ┌─────────┴─────────┐
   ┌──────┬─────┬─────┬─────┬───┤Birouri teritoriale├────┬─────┬─────┬────┬───────┬──────┬──────┐
   │ │ │ │ │ └─┬─────┬─────────┬─┘ │ │ │ │ │ │ │
   │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
┌──┴──┐┌──┴──┐┌─┴─┐┌──┴─┐┌──┴──┐┌─┴──┐┌─┴────┐┌───┴──┐┌──┴─┐┌──┴─┐┌──┴─┐┌─┴───┐┌──┴──┐┌──┴──┐┌──┴──┐
│Alba ││Pi- ││Ba-││Ora-││Su- ││Bra-││Cluj- ││Con- ││Cra-││Ga- ││Iaşi││Târgu││Plo- ││Timi-││Slo- │
│Iulia││teşti││cãu││dea ││ceava││şov ││Napoca││stanţa││iova││laţi││ ││Mureş││ieşti││şoara││bozia│
└─────┘└─────┘└───┘└────┘└─────┘└────┘└──────┘└──────┘└────┘└────┘└────┘└─────┘└─────┘└─────┘└─────┘

 Notã: Total personal finanţat prin legea bugetului de stat - 99.
       Birourile funcţionale sunt conduse de un consilier şef.
       Funcţiile care potrivit legilor primesc spor pentru complexitatea muncii sunt: auditul şi
       controlul financiar-preventiv.
       Directorul coordonator conduce biroul financiar şi cel administrativ.
       Birourile teritoriale vor avea doi angajaţi, cu excepţia Biroului Teritorial Alba Iulia,
       birou pilot, care va avea trei angajaţi."



    40. La anexa nr. 2, punctul 11 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "11. Petiţia este depusã
    [] personal
    [] prin mandatar"

    ART. II
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a instituţiei Avocatul Poporului, aprobat prin Hotãrârea Biroului permanent al Senatului nr. 5/2002, republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 11 octombrie 2004, cu completãrile ulterioare, precum şi cu modificãrile şi completãrile aduse prin prezenta hotãrâre, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouã numerotare.

    Aceastã hotãrâre a fost adoptatã de Birourile permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului în şedinţa comunã din 19 septembrie 2011.

                 PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
                      ROBERTA ALMA ANASTASE

                     PREŞEDINTELE SENATULUI
                       MIRCEA-DAN GEOANĂ

    Bucureşti, 19 septembrie 2011.
    Nr. 1.

                         ---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016