Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   HOTARARE nr. 1.760 din 31 decembrie 1974  privind regimul tarifelor pentru transportul de marfuri cu mijloace auto in trafic international    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

HOTARARE nr. 1.760 din 31 decembrie 1974 privind regimul tarifelor pentru transportul de marfuri cu mijloace auto in trafic international

EMITENT: CONSILIUL DE MINISTRI
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 11 din 17 ianuarie 1975
Consiliul de Miniştri al Republicii Socialiste România hotãrãşte:

ART. 1
Se aproba Tariful pentru transportul mãrfurilor de export şi import comandat cu mijloace auto în trafic internaţional, dispoziţiile tarifare pentru transportul de mãrfuri în trafic internaţional cu mijloace auto şi nomenclatorul mãrfurilor, prevãzute în anexele nr. 1, 2 şi 3 la prezenta hotãrîre.
ART. 2
Tarifele prevãzute la art. 1 sînt unice şi se aplica de toate organizaţiile socialiste care efectueazã transporturi de mãrfuri cu mijloace auto în trafic internaţional.
ART. 3
Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, cu acordul Ministerului Finanţelor, Ministerului Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale şi Ministerului Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor, va putea modifica tarifele aprobate conform art. 1, cînd aceasta va fi impusa de conjunctura economicã internationala.
În scopul folosirii intensive a parcului auto destinat transporturilor internaţionale de mãrfuri, întreprinderile de transporturi pot acorda reduceri la tarifele aprobate, în funcţie de sezon, de distanţele de transport, de felul şi cantitatea mãrfurilor oferite la transport.
Modificãrile şi reducerile de tarif se vor efectua cu asigurarea acoperirii integrale a cheltuielilor de transport.
ART. 4
Se autoriza Ministerul Finanţelor şi Ministerul Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale sa aprobe modificãri ale cotelor de subvenţii şi prelevãri la bugetul de stat, începînd cu anul 1975, pentru produsele ce vor fi transportate cu mijloace auto în trafic internaţional, în funcţie de noile tarife aprobate.

ANEXA 1

TARIF
pentru transportul mãrfurilor de export şi import comandat cu mijloace auto în trafic internaţional


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Dolar/autovehicul-kilometru
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Tarif de transport
Capacitatea ───────────────────────────────── Tarif
autovehiculului Cl. I Cl. II Cl. III Cl. IV de dislocare
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Autocamioane
Pînã la 10 tone 0,62 0,57 0,52 0,47 0,47
10,1 - 14 tone*) 0,67 0,62 0,57 0,52 0,52
14,1 - 19 tone 0,72 0,67 0,62 0,57 0,57
peste 19 tone 0,77 0,72 0,67 0,62 0,62

B. Autofrigorifice
Pînã la 14 tone 0,73 0,68 0,63 0,58 0,52
14,1 - 19 tone 0,78 0,73 0,68 0,63 0,57
peste 19 tone 0,83 0,78 0,73 0,68 0,62
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



----------
*) Pentru autotrenul MAN (duba) se percepe un spor tarifar de 40% la tariful pentru transportul mãrfurilor de export şi import comandat.


ANEXA 2

DISPOZIŢII TARIFARE
pentru transportul de mãrfuri în trafic internaţional cu mijloace auto


CAP. 1
Dispoziţii generale

1. Transportul de mãrfuri în trafic internaţional, efectuat cu mijloace auto româneşti, se tarifeaza în valuta şi lei sau numai în valuta, în funcţie de felul parcursului (extern, intern) şi beneficiarul prestaţiei (roman, strãin).
2. Prin transportul de mãrfuri în trafic internaţional se înţelege:
a) transportul mãrfurilor de export solicitat de unitãţile economice din ţara, autorizate a efectua operaţiuni de comerţ exterior;
b) transportul mãrfurilor de import special comandat a se executa cu mijloace auto sau al mãrfurilor de import la care expeditorul nu solicita un mijloc auto (import necomandat);
c) transportul de mãrfuri în cont strãin, executat la cererea şi în contul partenerilor strãini.
3. Tarifele pentru transporturile menţionate la pct. 2 lit. a) şi b) nu cuprind taxele accesorii care se plãtesc în afarã graniţelor Republicii Socialiste România pentru folosirea drumurilor, circulaţia mãrfurilor, cheltuieli pentru îndeplinirea formalitãţilor de frontiera, treceri cu feribot şi altele asemenea.
Pentru transportul în cont strãin menţionat la pct. 2 lit. c) în tarifele convenite se vor include şi taxele accesorii.
4. Cheltuielile privind spalarea, dezinfectarea şi parcarea autovehiculelor, cele pentru obţinerea autorizaţiilor de circulaţie şi contravaloarea carnetelor T.I.R. sînt incluse în tarif.

CAP. 2
Sfera de aplicare a tarifelor

5. Aplicarea tarifelor se face în funcţie de destinaţia transportului, felul parcursului (extern-intern) şi relaţia cu expeditorii, astfel:
A. Tariful pentru transportul mãrfurilor de export şi import comandat prevãzut în anexa nr. 1 se aplica pentru intreaga distanta kilometrica dintre punctul de frontiera de ieşire al Republicii Socialiste România şi cel de descãrcare din strãinãtate, indicat în scrisoarea de transport, sau de la punctul de încãrcare şi pînã la punctul de frontiera de intrare al Republicii Socialiste România.
B. Tariful pentru transportul necomandat al mãrfurilor de import cu mijloace auto se aplica pentru intreaga distanta de la locul de încãrcare a mãrfurilor din strãinãtate şi pînã la locul de descãrcare în Republica Socialistã România, indicat în scrisoarea de trasura C.M.R.
C. Tariful stabilit de la caz la caz se aplica de cãtre întreprinderile de transport la nivelul convenit cu beneficiarii strãini; pentru tansporturile executate la cererea şi în contul acestora, de la locul de încãrcare şi pînã la cel de descãrcare.
D. Pentru parcursul de pe teritoriul Republicii Socialiste România se aplica urmãtoarele tarife:
a) tariful unic pentru transporturile de mãrfuri cu mijloace auto, stabilit în baza <>Decretului nr. 523/1973 privind aprobarea tarifelor etalon reasezate; precum şi unele mãsuri pentru stabilirea tarifelor reasezate; pentru transporturile de mãrfuri pe calea feratã şi cu mijloace auto, în cazul mãrfurilor de export sau al celor de import comandat;
b) tariful local de mãrfuri C.F.R., în cazul transportului necomandat al mãrfurilor de import. În acest caz, minimul de tarifare este de 5 tone pentru expeditii vagonabile şi 25% din capacitatea autovehiculului pentru expeditii de coletãrie.
E. Tariful de dislocare pentru parcursul gol extern de la punctul de descãrcare a mijloacelor auto la punctul de încãrcare la care a fost dirijat de cãtre corespondentul Romtrans se aplica de cãtre întreprinderile de transport în condiţiile prevãzute la cap. IV pct. 18.

CAP. 3
Elementele de baza pentru stabilirea tarifelor de transport în valuta

6. Tarifele de transport se determina pe baza urmãtoarelor elemente:
A. La export şi import comandat:
a) capacitatea şi felul autovehiculului solicitat;
b) distanta kilometrica între punctul de frontiera al Republicii Socialiste România de ieşire (intrare) şi locul de descãrcare (respectiv încãrcare) a mãrfurilor în strãinãtate;
c) tarifele unitare cuprinse în anexa nr. 1;
d) nomenclatorul mãrfurilor cuprins în anexa nr. 3.
B. La import necomandat:
a) greutatea expeditiei şi clasa tarifara;
b) distanta kilometrica de la locul de încãrcare din strãinãtate pînã la locul de descãrcare din Republica Socialistã România pe ruta feroviara cea mai economicã de îndrumare a transporturilor;
c) tarifele feroviare externe ale ţãrilor din parcursul de inapoiere.
C. La transportul în cont strãin:
a) capacitatea şi felul autovehiculului solicitat de expeditor;
b) distanta kilometrica între punctul de încãrcare şi cel de descãrcare a mãrfurilor;
c) tariful convenit cu beneficiarul strãin.
7. Rutele admise pentru circulaţia autovehiculelor în trafic internaţional vor fi cele stabilite prin marsrutele întocmite de comun acord de cãtre Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, Ministerul Agriculturii, Industriei Alimentare şi Apelor şi Ministerul Comerţului Exterior şi Cooperãrii Economice Internaţionale.
8. Rutele de îndrumare în cursa a autovehiculelor vor fi obligatoriu cele stabilite de întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans".
În cazuri justificate, cînd specificul mãrfurilor, urgenta transporturilor, starea drumurilor şi altele asemenea impun folosirea altei rute, aceasta poate fi stabilitã prin înţelegere prealabilã între beneficiari şi transportator, însã numai în cadrul marsrutelor admise conform prevederilor pct. 7.
9. Distanta kilometrica pentru stabilirea tarifelor de transport se calculeazã:
a) între frontiera Republicii Socialiste România şi frontiera tarii de destinaţie sau invers, pe baza rutei de îndrumare stabilitã conform pct. 7;
b) de la punctul de frontiera al tarii de destinaţie şi pînã la locul de descãrcare la export, la distanta kilometrica cea mai scurta, care permite circulaţia autovehiculului de tonajul şi cu caracteristicile respective;
c) de la statia de cale feratã cea mai apropiatã de localitatea de încãrcare şi pînã la statia de frontiera a Republicii Socialiste România, pe ruta feroviara prescrisã de întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans", în cazul importurilor necomandate;
d) în cazuri de impiedicari la transport, care vor trebui dovedite de întreprinderile de transport prin acte oficiale eliberate de agenţiile economice ale Republicii Socialiste România din strãinãtate, corespondenţii Romtrans sau alte organe oficiale din ţara respectiva, cînd transportul se executa pe rute ocolite, distanţele kilometrice se calculeazã pe ruta efectiv parcursã;
e) în calculul distantei kilometrice se poate lua în plus o distanta de pînã la 25 km în interiorul localitãţii de încãrcare şi 25 km în interiorul localitãţii de descãrcare, de la caz la caz.
10. Atunci cînd mãrfurile încãrcate de la un singur expeditor se descarca în mai multe locuri pe parcursul extern din aceeaşi ţara, distanta de tarifare va fi cea cuprinsã între punctul de frontiera de ieşire din Republica Socialistã România şi ultimul punct de descãrcare în cazul mãrfurilor de export şi distanta de la primul punct de încãrcare pînã la ultimul punct de descãrcare în cazul transporturilor în cont strãin.
11. Pentru mãrfurile încãrcate din mai multe puncte de pe parcursul extern din aceeaşi ţara, pentru un singur beneficiar, distanta de tarifare va fi aceea dintre primul loc de încãrcare şi punctul de frontiera de intrare în Republica Socialistã România, în cazul importului comandat.
12. Greutatea încãrcatã de predator în autovehicul va fi în limitele admise de caracteristicile constructive ale acestuia şi sarcina admisã pe osie conform reglementãrilor internaţionale.
Întreprinderile de transporturi, prin prepuşii sãi (conducãtorii auto), vor verifica sa nu se depãşeascã sub nici o forma limita de încãrcare permisã.
În cazul unei defectiuni a autovehiculului aparuta înainte de încãrcare, întreprinderea de transport, prin prepuşii sãi, va comunica predatorului şi va înscrie şi pe scrisoarea de transport cantitatea maxima de marfa ce o poate incarca.
13. Predatorul este obligat sa determine, prin mijloace proprii, cantitatea de marfa prezentatã la transport şi sa înscrie corect pe scrisoarea de transport greutatea mãrfurilor încãrcate şi numãrul coletelor.

CAP. 4
Tarifarea transporturilor

A. La export şi import comandat

14. Pentru mãrfurile de export, tarifele de transport se calculeazã la distanta kilometrica stabilitã conform pct. 9-11, corespunzãtor tipului şi capacitãţii autovehiculului utilizat şi clasei de încadrare a mãrfii respective.
Dacã marfa de export predatã la transport nu este prevãzutã în nomenclatorul mãrfurilor, se va stabili sortimentul cu care se poate asimila aceasta potrivit caracteristicilor ei, aplicindu-se tabela de tarife corespunzãtoare poziţiei tarifare respective.
Dacã acest lucru nu este posibil, se va aplica tabela de tarife convenitã cu întreprinderea care a depus comanda de transport.

B. La import necomandat

15. Tariful de transport se calculeazã la cantitatea de marfa efectiv încãrcatã, minimum de tarifare fiind 5 tone pentru mãrfuri vagonabile şi 25% din capacitatea autovehiculului pentru mãrfuri de coletãrie.
Cantitatea de marfa la import se rotunjeste din 104 în 100 kg.

C. În cont strãin

16. Tariful de transport se calculeazã pe autovehicul sau per tona, conform înţelegerii stabilite cu partenerul strãin.
17. Documentul de baza pentru tarifarea transporturilor de mãrfuri în trafic internaţional este scrisoarea de trasura tip C.M.R., în care se vor înscrie obligatoriu de cãtre Romtrans sau transportator urmãtoarele date:
a) denumirea mãrfurilor într-o limba strãinã de uz internaţional. În cazul încãrcãrii autovehiculului cu mai multe expeditii, în scrisoarea de transport se va înscrie la rubrica denumirea mãrfii "Mãrfuri generale", iar în borderoul de încãrcare, denumirea exactã din contractele comerciale (la import se vor trece şi numerele abrufelor pentru fiecare partida de marfa încãrcatã);
b) numãrul dispoziţiei de transport şi vamuire;
c) numãrul autorizaţiei de export şi valabilitatea acesteia;
d) ţara, oraşul, adresa şi numele destinatarului;
e) ruta de îndrumare a autovehiculului care va transporta marfa, conform prevederilor pct. 8;
f) numele şi adresa exactã a corespondentilor Întreprinderii de comerţ exterior "Romtrans", din strãinãtate, ca destinatari (în cazul condiţiilor de livrare "franco frontiera tarii de destinaţie", la export, precum şi atunci cînd transportul este destinat porturilor în vederea reexpedierii), cît şi a celor din ţãrile de tranzit;
g) locul pînã la care tarifele de transport şi taxele accesorii cad în sarcina exportatorului, conform condiţiilor de livrare prevãzute în contractele comerciale, în vederea recuperãrii tarifelor pentru parcursul suplimentar.
18. Tariful de dislocare prevãzut în anexa nr. 1 se aplica pe parcursul gol extern, de la punctul de descãrcare a mijlocului auto pînã la punctul de încãrcare la care a fost dirijat de cãtre corespondentul Romtrans, numai pentru transportul de mãrfuri de import special comandat a se executa cu mijloace auto.
Pentru transportul mãrfurilor de import necomandat nu se aplica tarif de dislocare; raza de dislocare se va stabili prin convenţii bilaterale încheiate între întreprinderile de transport şi întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans".

CAP. 5
Timpul de stationare

19. Pentru operaţiunile de încãrcare sau descãrcare se acorda beneficiarilor un timp de stationare netarifabil de 20 minute per tona capacitate, însã cel mult 6 ore de fiecare autovehicul.
Dacã încãrcarea sau descãrcarea se face în mai multe locuri, timpul de stationare netarifabil se calculeazã prin însumarea timpului consumat la fiecare loc de încãrcare-descãrcare, fãrã a se depãşi pe total limitele menţionate la alineatul precedent.
20. În timpul de stationare netarifabil se efectueazã urmãtoarele operaţiuni:
a) receptionarea, cintarirea şi manipularea mãrfurilor;
b) aplicarea plumburilor comerciale, precum şi orice alte operaţiuni legate de expedierea mãrfurilor;
c) întocmirea documentelor de însoţire a transportului.
Timpul de stationare se considera din momentul sosirii autovehiculului la punctul de încãrcare sau descãrcare şi pînã la terminarea operaţiunilor respective.
21. În vederea eliminãrii stationarii autovehiculelor în strãinãtate, predatorii mãrfurilor de export, împreunã cu transportatorii, vor stabili de comun acord data îndrumãrii în cursa, astfel încît sa se evite la maximum sosirea autovehiculelor la destinaţie în zilele de simbata şi duminica sau alte zile nelucrãtoare.
22. Pentru depãşirea timpului de stationare în strãinãtate se vor percepe urmãtoarele tarife:
a) pentru primele 10 ore, cîte 2,00 dolari la autovehiculele fãrã instalaţii de frig şi 3,00 dolari la autofrigorifere, de fiecare ora începutã;
b) peste 10 ore, cîte 3,00 dolari la autovehicule fãrã instalaţii de frig şi 5,00 dolari la autofrigorifere, de fiecare ora începutã.
23. Nu se considera depasiri ale timpilor liberi de stationare:
a) stationarile la punctele vamale din ţara sau strãinãtate, dar numai în cazul în care acestea nu se datoresc vinei expeditorului;
b) timpul legal de odihna al soferilor;
c) durata defectiunilor tehnice ale autovehiculelor;
d) stationarile în afarã programului de lucru al instituţiilor din strãinãtate care au legatura cu transportul, în caz ca îndrumarea în cursa s-a fãcut potrivit pct. 21, iar transportatorul n-a respectat timpul de parcurs prevãzut în marsruta.
24. Depãşirea în ţara a timpului liber de stationare se va trata conform dispoziţiilor din tarifele pe baza cãrora se deconteazã tarifele de transport intern, pentru export sau import, dupã caz.
25. În termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a noului tarif, Întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans" şi cãrãuşii vor stabili timpul de stationare netarifabil acordat la încãrcarea-descãrcarea mãrfurilor de import.

CAP. 6
Decontarea tarifelor de transport şi a taxelor accesorii

26. Tarifele privind transportul auto, atît pe parcursul intern, cît şi extern, se calculeazã şi se deconteazã de cãtre:
a) întreprinderile de transport direct la unitãţile autorizate cu sarcini de export, în cazul mãrfurilor exportate;
b) Întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans", în cazul mãrfurilor importate (comandate şi necomandate);
c) întreprinderile de transport sau întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans" cãtre beneficiarul strãin care a solicitat prestaţia.
27. Decontarea taxelor pentru depãşirea timpului liber de stationare se face de cãtre transportator astfel:
A. La exportatori pentru:
a) depasirile înregistrate în ţara, la încãrcarea mãrfurilor de export;
b) depasirile înregistrate la punctele vamale, în condiţiile arãtate la pct. 23 primul alineat;
c) depasirile produse la descãrcarea mãrfurilor în strãinãtate şi confirmate de destinatari, recuperarea sumelor plãtite la exportatori urmînd sa se facã de la aceştia.
B. La importatori pentru:
- depasirile înregistrate la descãrcarea mãrfurilor de import, respectîndu-se prevederile pct. 21 şi 24.
28. Taxele accesorii pentru parcursul extern se achitã de cãtre Întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans" care le deconteazã pe baza de antecalcul, astfel:
A. La export, întreprinderilor de transport care, la rindul lor, le vor recupera odatã cu tariful de transport, de la unitãţile autorizate cu sarcini de export pentru:
a) parcursul extern, dus-întors, al autovehiculelor;
b) cheltuielile pentru formalitãţile de frontiera;
c) taxele accesorii privind marfa, pe parcursul extern, la ducere.
B. La import comandat, unitãţilor cu sarcini de import privind marfa la inapoiere şi cele pentru îndeplinirea formalitãţilor de frontiera respective la retur.
La import necomandat taxele accesorii se vor acoperi din încasãrile obţinute prin aplicarea tarifului feroviar aferent parcursului de retur. În cazul cînd taxele accesorii vor depãşi tariful feroviar, diferenţa se va suporta de întreprinderile de comerţ exterior importatoare.

CAP. 7
Dispoziţii finale

29. Sumele plãtite la export pentru parcursul auto de la frontiera tarii de destinaţie pînã la locul de descãrcare a mãrfii, în cazul exportului cu condiţii de livrare "franco frontiera tarii de destinaţie", vor fi recuperate de cãtre unitãţile autorizate cu sarcini de export, direct de la beneficiarii mãrfurilor sau prin intermediul Întreprinderii de comerţ exterior "Romtrans", autorizata în scris de unitãţile cu activitate de comerţ exterior exportatoare.
Aceste sume vor fi la nivelul anexei nr. 1 a prezentului tarif, în caz ca beneficiarul accepta, sau la nivelul tarifului feroviar al tarii de destinaţie.
30. La decontarea tarifelor de transport în valuta pentru import, Întreprinderea de comerţ exterior "Romtrans" va deduce comisionul cuvenit conform reglementãrilor în vigoare.
31. Autorizaţiile contingentate pentru traficul internaţional de mãrfuri cu mijloace auto ale Republicii Socialiste România nu se vor folosi pentru transporturile în cont strãin decît cu aprobarea Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor.




ANEXA 3

NOMENCLATORUL MĂRFURILOR

──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Denumirea mãrfii sau produsului Clasa
de încadrare
───────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2
────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A

Ambalaje de carton (noi) 4
Ambalaje de lemn (noi) 4
Animale impaiate 1
Alimente pentru copii (sucuri concentrate) 2
Aparate electrice 1
Artificii pom de iarna 3
Ardei 4
Afine 3
Autoturisme 1

B

Bacon 1
Bame 4
Batog 1
Brinzeturi 1
Borhot de prune 4
Broaste - pulpe congelate 1
Bãuturi alcoolice imbuteliate 1
Bãuturi în butoaie 1
Bere 1
Butelii pentru gaze (goale sau pline) 1
Blanuri prelucrate 1

C

Conserve de carne, de peste 1
Cartofi, inclusiv cartofi deshidratati 4
Ceapa verde şi uscata 4
Cepe de flori 3
Covoare 1
Cãrţi 1
Cereale 4
Cadouri (pachete fãrã indicarea conţinutului) 1
Conserve de legume 3
Ciuperci (proaspete şi uscate) 1
Crengi de copaci (brad, salcie şi altele asemenea) 3
Carne congelata 1
Cozi de raci congelate 1
Castraveti 4
Conopida 4
Capsuni 3
Cirese 3
Coacaze 3
Caise 3
Ciuperci în saramura 1
Confecţii 1
Carton şi celuloza 3
Cauciuc 3
Chimicale 1
Conserve de fructe 3
Crema de lapte 1

D

Dulciuri (ciocolata, bomboane) 1
Decoruri pentru teatru 1

E

Exponate 1
Echipament şi utilaj sportiv 1

F

Fructe uscate (inclusiv deshidratate) 3
Fructe proaspete 3
Frunze de plante uscate (inclusiv medicinale) 3
Flori proaspete 3
Flori vii 3
Fructe congelate 3
Fasole verde 4
Fructe de padure 2
Fructe - pulpe în acid formic 3
Fibre de melana 2
Fire şi fibre sintetice 2

G

Gheaţa artificiala 4
Ghivece cu flori 1
Gulioare 4
Galbiori 1

H

Hirtie de orice fel 1
Hribi 1

I

Incaltaminte 1
Iepuri şi animale vii 1

J

Jucarii de orice fel 2

L

Leguminoase proaspete 4
Leguminoase uscate (inclusiv deshidratate) 4
Lumanari 2
Legume congelate 4

M

Mate sarate 1
Mezeluri de orice fel 1
Mere industriale 4
Marochinarie 1
Miere de albine 1
Maşini agricole, maşini electrice, motoare, piese de schimb 1
Mobila 2
Mazare pastai 4
Mere 3
Mure 3
Miez de nuca 1
Metale brute 3
Mãrfuri de import comandat 2

N

Nuci în coaja 2
Nuci (miez de nuca) 1

O

Organe de animale congelate (plamini, stomac, suprarenale) 2

P

Preparate din carne (altele deint cele denumite) 1
Placenta umanã 1
Pasta de roşii 3
Piese de schimb pentru maşini şi utilaje 2
Puieţi de pom 4
Plamini congelati 2
Peste congelat 1
Pulpe de broaste congelate 1
Pãsãri tãiate congelate 1
Praz 4
Piersici 3
Prune 3
Pere de vara şi de toamna 3
Pepeni verzi 4
Pepeni galbeni 4
Pulpe de fructe în acid formic 3
Pasta de aluminiu 1
Pasta de oua 2
Piei prelucrate şi produse de pielarie 2
Piei şi blanuri brute 2
Plante medicinale (altele decît frunze) 2
Produse zaharoase 2

R

Rasaduri de flori 3
Rasaduri de legume 3
Recuzite de teatru 2
Remorci auto, autocamioane 2
Raci - cozi congelate 1
Roşii de cimp 4
Roşii de sera 3
Ridichi 4

S

Simburi de fructe 3
Sucuri (fructe, legume) 3
Stomac de animale congelat 2
Suprarenale congelate 2
Salau congelat 1
Sturion congelat 1
Smeura de gradina 2
Smeura de padure 2
Struguri 3
Sampanie 1
Sucuri în acid formic 2
Seminţe de plante 3
Sticlarie 1

T

Turba (amestec) 4
Tigari 2
Tricotaje şi textile 1
Timplarie (produse finite) 2
Tuica 2
Tesaturi 1

U

Unt 1
Untura 1
Utilaje agricole şi industriale 2

V

Vinat viu 1
Vinat congelat sau refrigerat 1
Viţei refrigerati 1
Varza 4
Visine 3
Vin 2
Vopsele, coloranti 1
───────────────────────────────────────────────────────────────────────


----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016