Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECRET nr. 88 din 16 martie 1971  privind infiintarea, organizarea si functionarea Ministerului Minelor, Petrolului si Geologiei    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECRET nr. 88 din 16 martie 1971 privind infiintarea, organizarea si functionarea Ministerului Minelor, Petrolului si Geologiei

EMITENT: CONSILIUL DE STAT
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL nr. 42 din 29 martie 1971
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decreteazã:

CAP. 1
Dispoziţii generale

ART. 1
Se înfiinţeazã Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei.
ART. 2
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei înfãptuieşte politica partidului şi statului în domeniul extractiei şi preparãrii carbunelui, minereurilor feroase şi neferoase, metalelor rare, substanţelor nemetalifere şi sarii, extractiei ţiţeiului şi gazelor naturale, precum şi al geologiei. În domeniul geologiei, îndeplineşte funcţia de minister coordonator pentru toate organizaţiile socialiste care desfãşoarã activitate geologica pe întreg teritoriul tarii.
ART. 3
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei conduce, indruma şi controleazã activitatea centralelor industriale şi a celorlalte unitãţi din subordinea sa şi rãspunde, în calitate de titular de plan, de realizarea planului pentru intreaga sa activitate.
ART. 4
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei asigura în activitatea sa aplicarea legilor, decretelor, precum şi a hotãrârilor Consiliului de Miniştri.
ART. 5
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei colaboreazã cu celelalte ministere şi organe centrale, precum şi cu organele locale, în scopul îndeplinirii atribuţiilor ce-i revin.

CAP. 2
Atribuţii

ART. 6
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei are urmãtoarele atribuţii:

A. Atribuţii generale
a) asigura, în cadrul planului economiei naţionale, dezvoltarea în ritm susţinut şi cu eficienta maxima a ramurilor şi subramurilor din domeniul sau de activitate. În acest scop:
- elaboreazã studii şi programe privind proportiile, nivelurile, ritmurile şi direcţiile de dezvoltare în perspectiva a ramurilor şi subramurilor sale, ţinând seama de rolul acestora în ansamblul economiei naţionale şi de tendintele şi progresul realizat pe plan mondial, precum şi studii şi programe privind necesarul de materii prime minerale;
- elaboreazã proiectul planurilor anuale şi de perspectiva pe baza studiilor proprii, precum şi a propunerilor centralelor şi ale celorlalte unitãţi subordonate;
- stabileşte, dupã adoptarea legilor pentru aprobarea planului şi a bugetului de stat, indicatorii de plan economic şi financiar pe centrale şi celelalte unitãţi subordonate;
- determina necesarul şi posibilitãţile de creştere a bazei de rezerve de substanţe minerale utile;
- urmãreşte exploatarea raţionalã a zãcãmintelor de substanţe minerale solide şi fluide şi condiţiile specifice acestor zãcãminte;
- urmãreşte utilizarea raţionalã a consumului de gaze naturale, combustibili lichizi şi cãrbuni pentru toate sectoarele economiei naţionale;
- urmãreşte împreunã cu celelalte organe interesate valorificarea la un grad superior a resurselor minerale existente în subsolul tarii;
- asigura ridicarea continua a caracteristicilor calitative ale produselor şi lucrãrilor, în scopul sporirii eficientei lor economice;
- determina, potrivit normelor legale, necesarul mijloacelor circulante pentru centralele şi celelalte unitãţi subordonate şi le doteaza cu astfel de mijloace, cu acordul Ministerului Finanţelor;
- urmãreşte şi rãspunde de îndeplinirea indicatorilor ce îi revin din planul de stat şi informeazã periodic Consiliul de Miniştri;
- analizeazã bilanţurile şi dãrile de seama periodice ale unitãţilor subordonate şi întocmeşte pe cele care privesc activitatea pe întregul minister;
- întocmeşte şi executa planul de venituri şi cheltuieli pentru administraţia centrala a ministerului şi unitãţile bugetare subordonate;
b) coordoneazã şi indruma activitatea de cercetare şi proiectare din unitãţile subordonate şi ia mãsuri pentru inzestrarea acestora cu mijloacele tehnico-materiale necesare; urmãreşte rezultatele cercetãrii ştiinţifice şi valorificarea acestora; se preocupa de introducerea progresului tehnic, ştiinţific şi economic în unitãţile subordonate;
c) organizeazã activitatea de documentare tehnica, asigura informarea unitãţilor subordonate cu privire la tendintele progresului tehnico-ştiinţific pe plan naţional şi mondial; editeazã publicaţii şi lucrãri privitoare la problemele de ştiinţa, tehnica şi producţie, specifice activitãţilor pe care le conduce;
d) aproba, în limita competentei sale, documentaţiile tehnico-economice pentru lucrãrile de investiţii; organizeazã, indruma şi controleazã activitatea de planificare, proiectare şi de executare a investiţiilor şi ia mãsuri pentru respectarea termenelor de punere în funcţiune a acestora;
e) aproba studiile tehnico-economice pentru asimilarea de produse noi, de mare importanta, care privesc activitatea ministerului;
f) stabileşte caracteristicile de construcţie ale lucrãrilor miniere de deschidere şi aproba norme de deviz cu caracter republican pentru aceste lucrãri, precum şi norme de deviz departamentale pentru lucrãrile de foraj;
g) aproba, în limita competentei sale, tipurile şi indicatorii tehnico-economici ai instalaţiilor complexe ce urmeazã a fi importate pentru industria miniera şi petroliera;
h) indruma şi coordoneazã activitatea de organizare a producţiei şi a muncii în unitãţile subordonate; organizeazã activitatea de elaborare, aplicare şi urmãrire a normativelor şi normelor de munca pentru toate categoriile de personal din ramurile şi subramurile sale; organizeazã elaborarea de normative şi norme de munca unificate pe economie la lucrãrile pentru care se stabileşte ca este initiator sau colaborator; aproba metodologiile specifice de normare, precum şi normativele şi normele unificate pe ramuri, subramuri şi alte activitãţi şi controleazã modul lor de aplicare;
i) indruma activitatea de invenţii şi inovaţii şi se preocupa de generalizarea celor mai importante realizari; face propuneri cu privire la problemele de standardizare; aproba norme interne; coordoneazã şi controleazã activitatea de metrologie din unitãţile subordonate;
j) organizeazã întocmirea lucrãrilor privind necesarul de materii prime, materiale şi utilaje a cãror balanţa se aproba de Consiliul de Miniştri, de ministere sau de alte organe centrale; rãspunde de întocmirea balantelor materiale de cãtre unitãţile în subordine şi colaboreazã cu celelalte organe centrale la echilibrarea acestora, în concordanta cu sarcinile din planul de stat, cu necesitãţile şi posibilitãţile economiei naţionale; asigura aprovizionarea cu materialele şi utilajele pentru care este coordonator, necesar tuturor ministerelor, celorlalte organe centrale, precum şi organelor locale;
k) organizeazã şi coordoneazã activitatea de cooperare şi colaborare economicã, tehnica şi ştiinţificã cu alte ministere şi organe centrale din ţara, precum şi cu parteneri din strãinãtate în acţiunile de care rãspunde; asigura aplicarea convenţiilor şi acordurilor internaţionale privitoare la domeniul sau de activitate şi controleazã îndeplinirea sarcinilor ce decurg din acestea; urmãreşte prospectarea şi studierea necesitãţilor pieţei externe referitoare la acţiunile de cooperare şi pentru produsele unitãţilor pe care le coordoneazã;
l) întocmeşte planul de import pentru principalele utilaje, materiale şi materii prime şi urmãreşte realizarea acestuia;
m) întocmeşte planul de export şi face propuneri privind proportiile, structura şi orientarea schimburilor comerciale în perspectiva; urmãreşte realizarea în ansamblu a sarcinilor de export;
n) exercita atribuţiile ce-i revin, potrivit legii, cu privire la preţuri şi tarife, în domeniul sau de activitate;
o) asigura aplicarea politicii partidului şi statului în probleme de personal, în care scop:
- stabileşte criterii unitare de selecţionare, pregãtire, perfecţionare şi promovare a personalului din ramurile şi subramurile sale şi controleazã aplicarea acestor criterii;
- stabileşte necesarul de personal în perspectiva şi ia mãsuri pentru pregãtirea şi perfecţionarea acestuia, potrivit legii;
- angajeazã personalul pentru aparatul propriu, numeşte organele de conducere ale centralelor, grupurilor industriale, combinatelor şi ale celorlalte unitãţi din subordinea sa;
- asigura baza materialã şi dotarea liceelor de specialitate şi a şcolilor profesionale din subordinea sa, precum şi cadrele didactice de specialitate necesare;
p) participa la elaborarea propunerilor privind perfecţionarea elementelor sistemului de salarizare pentru ramurile şi subramurile sale; elaboreazã indicaţii pentru aplicarea unitarã a elementelor sistemului de salarizare pentru unitãţile subordonate şi controleazã modul lor de aplicare;
r) stabileşte, potrivit legii, mãsuri cu privire la protecţia muncii, în scopul asigurãrii celor mai bune condiţii de munca, al prevenirii accidentelor de munca şi imbolnavirilor profesionale, precum şi pentru îmbunãtãţirea continua a condiţiilor de trai;
s) organizeazã, indruma şi coordoneazã activitatea tuturor unitãţilor sanitare din reţeaua Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei, potrivit normelor emise de Ministerul Sãnãtãţii;
s,) prezintã Consiliului de Miniştri proiecte de acte normative şi alte acte prevãzute de lege; avizeazã proiectele de acte normative şi cu alt caracter elaborate de ministere şi celelalte organe centrale, care intereseazã domeniul sau de activitate;
t) elaboreazã, pe baza şi în vederea aplicãrii legii, norme privind activitatea de planificare, financiarã, tehnica, de protecţia muncii, de personal, de munca şi salarizare, precum şi orice alte activitãţi din ramurile şi subramurile sale;
t,) îndeplineşte orice alte atribuţii prevãzute de lege.

B. Atribuţii în domeniul coordonãrii activitãţii geologice
a) elaboreazã studii şi sinteze geologice-economice privind dezvoltarea în perspectiva a rezervelor de substanţe minerale utile şi a lucrãrilor geologice necesare realizãrii acestora; actualizeazã periodic rezervele de prognoza; elaboreazã, pe baza acestor studii şi a propunerilor ministerelor şi comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene, programe şi estimari pe perioade mai mari de 10 ani şi proiecte de planuri cincinale pentru dezvoltarea activitãţii geologice;
b) avizeazã, potrivit dispoziţiilor legale:
- propunerile de plan anuale pentru lucrãri geologice ale ministerelor, altor organe centrale ale administraţiei de stat sau comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene;
- programele anuale de exploatare pentru zacamintele de substanţe minerale utile solide;
- documentaţiile geologice şi tehnico-economice privind executarea lucrãrilor geologice;
- documentaţiile tehnico-economice privind deschiderea sau dezvoltarea exploatãrii zãcãmintelor de substanţe minerale utile solide şi introducerea în exploatare a zãcãmintelor de substanţe minerale utile fluide, inclusiv ape subterane;
- documentaţiile privind abandonarea de sonde de referinta, prospectiune şi exploatare pentru substanţe minerale utile fluide, scoaterea din evidenta a rezervelor de substanţe minerale utile, închiderea parţialã sau totalã a minelor şi carierelor, stabilirea perimetrelor de exploatare şi a pilierilor definitivi de protecţie;
c) urmãreşte modul cum se realizeazã prevederile avizelor date pentru lucrãrile geologice ce se efectueazã de cãtre unitãţile din subordinea ministerelor, altor organe centrale ale administraţiei de stat şi comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene şi analizeazã rezultatele lucrãrilor geologice, propunand mãsuri pentru îmbunãtãţirea activitãţii în acest domeniu;
d) stabileşte perimetre miniere precum şi perimetre de protecţie hidrogeologica pentru zãcãminte de ape minerale, lacuri terapeutice şi acumulari de namol terapeutic;
e) acorda asistenta geologica, ştiinţificã şi de specialitate unitãţilor care executa lucrãri geologice din subordinea ministerelor, celorlalte organe centrale şi comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene;
f) organizeazã fondul geologic al Republicii Socialiste România şi tine evidenta rezultatelor lucrãrilor geologice;
g) elaboreazã şi editeazã hartile oficiale de toate categoriile, specifice activitãţii geologice şi organizeazã Muzeul geologic al Republicii Socialiste România;
h) elaboreazã, cu consultarea ministerelor interesate norme cu privire la activitatea geologica şi de protecţie a zãcãmintelor, obligatorii pentru toate unitãţile care desfãşoarã activitate geologica şi de exploatare a substanţelor minerale utile; îşi da avizul asupra actelor normative elaborate de ministere şi celelalte organe centrale interesate, privitoare la exploatarea raţionalã a zãcãmintelor;
i) organizeazã şi urmãreşte pregãtirea tehnicienilor geologi necesari pentru intreaga activitate geologica; colaboreazã cu Ministerul Învãţãmântului la elaborarea planului şi programelor în domeniul stiintelor geologice;
j) organizeazã şi coordoneazã activitatea de colaborare ştiinţificã cu strainatatea în domeniul geologiei.

C. Atribuţii în domeniul controlului geologic-minier
a) controleazã modul cum se realizeazã protecţia şi exploatarea raţionalã a zãcãmintelor de cãtre unitãţile din subordinea ministerelor, altor organe centrale şi comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene;
b) controleazã, la unitãţile prevãzute la litera a, executarea lucrãrilor geologice;
c) verifica oportunitatea scoaterii din evidenta a rezervelor de substanţe minerale utile;
d) stabileşte mãsuri obligatorii pentru înlãturarea lipsurilor constatate.
ART. 7
În îndeplinirea atribuţiilor sale, Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei are dreptul sa ceara ministerelor, altor organe centrale ale administraţiei de stat şi comitetelor executive ale consiliilor populare judeţene, precum şi unitãţilor din subordinea acestora, documentaţii, date şi informaţii necesare realizãrii atribuţiilor sale.

CAP. 3
Organizare şi funcţionare

ART. 8
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei este condus de Colegiul ministerului, organ deliberativ, care hotãrãşte în problemele generale privind activitatea ministerului.
ART. 9
Colegiul ministerului se compune din:
a) ministru, prim-adjunct al ministrului, adjunctii ministrului şi secretarii generali;
b) directori generali şi directori din aparatul ministerului, conducatori ai unor unitãţi din subordinea acestuia, precum şi specialiati cu experienta îndelungatã şi inalta calificare din cadrul ministerului sau din afarã acestuia;
c) un delegat al sindicatelor, desemnat de Uniunea Generalã a Sindicatelor din România.
Componenta colegiului se aproba de Consiliul de Miniştri, la propunerea ministrului.
Preşedintele colegiului ministerului este ministrul; în lipsa acestuia, atribuţiile de preşedinte se îndeplinesc de primul adjunct al ministrului.
ART. 10
La şedinţele colegiului pot fi invitaţi delegaţi ai unor organe şi organizaţii de stat ori obşteşti interesate în examinarea problemelor supuse dezbaterii. De asemenea, la şedinţele colegiului pot fi invitaţi specialişti din cadrul ministerului sau din afarã acestuia.
ART. 11
Pentru analizarea unor probleme de mare complexitate sau care intereseazã intreaga activitate a ministerului, colegiul poate constitui colective de lucru cuprinzând specialişti din cadrul ministerului sau din afarã acestuia; desemnarea specialiştilor din afarã ministerului se va face cu acordul ministrului sau al conducatorului organului central respectiv.
ART. 12
Colegiul ministerului îşi desfãşoarã activitatea în prezenta a cel puţin doua treimi din numãrul membrilor sãi şi adopta hotãrâri cu majoritatea membrilor ce-l compun.
În caz de divergenta între ministru şi majoritatea membrilor colegiului, problema asupra cãreia nu s-a realizat un acord se supune Biroului Permanent al Consiliului de Miniştri, pentru a hotãrî.
ART. 13
Şedinţele colegiului au loc cel puţin o data pe trimestru şi se convoacã în timp util de ministru. Colegiul poate fi convocat şi la cererea a cel puţin o treime din numãrul membrilor sãi.
ART. 14
Colegiul ministerului în întregul sau şi fiecare membru în parte rãspund în fata Consiliului de Miniştri pentru intreaga activitate a ministerului; fiecare membru al colegiului rãspunde în fata colegiului şi a preşedintelui acestuia pentru îndeplinirea sarcinilor ce îi sunt încredinţate.
ART. 15
Între şedinţele colegiului, ministrul împreunã cu primul adjunct al ministrului, adjunctii ministrului şi secretarii generali dezbat şi rezolva probleme curente ale activitãţii ministerului şi stabilesc mãsurile necesare pentru îndeplinirea operativã a hotãrârilor colegiului.
ART. 16
Ministrul informeazã colegiul asupra principalelor probleme rezolvate în perioada dintre şedinţe.
ART. 17
În executarea hotãrârilor colegiului şi în exercitarea atribuţiilor proprii, ministrul emite, pe baza şi în vederea executãrii legii, ordine, instrucţiuni şi alte acte prevãzute de lege.
ART. 18
Ministrul reprezintã ministerul în raporturile cu celelalte organe şi organizaţii din ţara, precum şi în relaţiile internaţionale.
ART. 19
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei are în conducerea sa un ministru, un prim-adjunct al ministrului, cinci adjuncţi ai ministrului şi doi secretari generali.
Primul adjunct al ministrului, adjunctii ministrului şi secretarii generali se numesc prin hotãrâre a Consiliului de Miniştri, iar atribuţiile acestora se stabilesc de colegiul ministerului.
ART. 20
În cadrul Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei funcţioneazã un Consiliu tehnico-ştiinţific şi Comisia centrala de coordonare a activitãţii ştiinţifice, care se organizeazã şi funcţioneazã pe baza regulamentului aprobat de colegiul ministerului. Organizarea şi funcţionarea Comisiei de coordonare a activitãţii ştiinţifice se fac cu acordul Consiliului Naţional al Cercetãrii Ştiinţifice.
Membrii Consiliului tehnico-ştiinţific sunt desemnaţi de colegiu; pentru persoanele din afarã ministerului desemnarea se va face cu acordul conducerii organizaţiei în care lucreazã.
ART. 21
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei are urmãtoarea structura organizatoricã:
a) Departamentul geologiei, cu:
- Direcţia de coordonare şi perspectiva pentru substanţe minerale fluide;
- Direcţia de coordonare şi perspectiva pentru substanţe minerale solide;
- Inspecţia de stat geologica-miniera, cu inspectorate teritoriale;
- Direcţia lucrãri geologice;
- Direcţia economicã;
b) Direcţia plan:
c) Direcţia plan-financiar;
d) Direcţia tehnica;
e) Direcţia mecano-energetica;
f) Direcţia de colaborare şi cooperare economicã şi tehnica cu strainatatea;
g) Direcţia de personal;
h) Direcţia generalã de organizare şi control;
i) Direcţia coordonãrii producţiei de minereuri neferoase;
j) Direcţia coordonãrii producţiei de cãrbune, minereuri de fier şi nemetalifere;
k) Direcţia generalã de coordonare a producţiei de petrol şi gaze;
l) Direcţia comercialã;
m) Oficiul juridic şi arbitraj;
n) Direcţia secretariat-administrativã.
Numãrul maxim de posturi în administraţia centrala, raportul minim dintre numãrul funcţiilor de execuţie şi cel al funcţiilor de conducere, precum şi ponderea personalului de deservire fata de numãrul total de personal tehnic-administrativ, sunt cele prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul decret*).
Direcţia comercialã este organizatã şi funcţioneazã potrivit normelor legale privind organizarea şi funcţionarea întreprinderilor şi organizaţiilor economice de stat.
Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei are în subordionea sa centrale, grupuri industriale, combinate, trusturi, întreprinderi, institute de cercetãri şi institute de proiectari, Oficiul de documentare şi publicaţii tehnice, Baza de aprovizionare, licee industriale, grupuri şcolare, şcoli profesionale, unitãţi sanitare şi Muzeul republican al petrolului.
Atribuţiile, normele de funcţionare şi structura organizatoricã a unitãţilor prevãzute în prezentul articol se stabilesc de Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei, potrivit normelor lagel; pentru Inspecţia de stat geologica-miniera regulamentul de funcţionare se aproba de Consiliul de Miniştri.
ART. 22
Atribuţiile Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei în domeniul geologiei se exercita prin Departamentul geologiei. Acest departament este condus de Consiliul departamentului, organ deliberativ, care hotãrãşte asupra principalelor probleme în domeniul sau de activitate.
Consiliul departamentului se compune din:
- şeful departamentului;
- adjunctii şefului departamentului;
- directori şi alţi conducatori ai unor compartimente ale departamentului, conducatori ai unitãţilor din subordinea acestuia, precum şi oameni de ştiinţa şi specialişti cu experienta îndelungatã şi inalta calificare din cadrul departamentului şi din afarã acestuia.
Componenta consiliului departamentului se aproba de colegiul ministerului.
Preşedintele consiliului departamentului este şeful departamentului; în lipsa acestuia, atribuţiile de preşedinte se îndeplinesc de unul dintre adjunctii sãi, desemnat de acesta.
Şeful departamentului are grad de prim-adjunct al ministrului, iar adjunctii şefului departamentului au grad de adjunct al ministrului.
Şeful departamentului şi adjunctii acestuia se numesc prin hotãrâre a Consiliului de Miniştri.
Consiliul departamentului îşi desfãşoarã activitatea în prezenta a cel puţin doua treimi din numãrul membrilor sãi şi adopta hotãrâri cu majoritatea membrilor ce-l compun.
În caz de divergenta între şeful departamentului şi majoritatea membrilor consiliului departamentului, problema asupra cãreia nu s-a realizat un acord se supune colegiului ministerului.
Prevederile articolelor 10, 11 şi 13 se aplica în mod corespunzãtor şi pentru consiliul departamentului.
ART. 23
Şeful departamentului aduce la cunostinta ministrilor şi a celorlalţi conducatori ai organelor centrale şi locale cu activitate geologica-miniera cele mai importante constatãri ale organelor de control geologic-minier; informeazã Colegiul Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei asupra constatãrilor referitoare la activitatea unitãţilor subordonate acestui minister.
Constatãrile de importanta deosebita ale organelor geologice-miniere se aduc la cunostinta Consiliului de Miniştri.
ART. 24
Prin ordinul ministrului minelor, petrolului şi geologiei, în funcţie de necesitaţi, se pot infiinta în subordinea centralelor, grupurilor industriale, combinatelor, trusturilor şi întreprinderilor, unitãţi cu gestiune economicã interna, organizate la nivel de întreprindere, care pot avea cont de decontare la bãncile finanţatoare, cointeresate material la rezultatele financiare pe baza realizarilor proprii, independent de rezultatele pe unitatea din care fac parte.
Asemenea unitãţi subordonate centralelor, grupurilor industriale, combinatelor şi trusturilor pot avea comitete de direcţie ca organe de conducere colectivã.
Aceste unitãţi pot exercita atribuţii asemãnãtoare celor stabilite prin lege pentru întreprinderi, pe baza împuternicirilor date de unitatea din care fac parte, şi rãspund de îndeplinirea sarcinilor de plan, precum şi de aplicarea normelor şi mãsurilor de protecţia muncii în mod asemãnãtor cu întreprinderile.

CAP. 4
Dispoziţii finale

ART. 25
Decretul nr. 652/1969 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Petrolului, aprobat prin Legea nr. 47/1969 , cu modificãrile ulterioare, Decretul nr. 118/1970 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Ministerului Industriei Miniere şi Geologiei, aprobat prin Legea nr. 17/1970 , cu modificãrile ulterioare, se abroga.

Preşedintele Consiliului de Stat,
NICOLAE CEAUŞESCU

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016