Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECRET nr. 428 din 25 decembrie 1986  privind unele masuri pentru imbunatatirea activitatii de transport auto in bazinele carbonifere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECRET nr. 428 din 25 decembrie 1986 privind unele masuri pentru imbunatatirea activitatii de transport auto in bazinele carbonifere

EMITENT: CONSILIUL DE STAT
PUBLICAT: BULETINUL OFICIAL NR. 80 DIN 27/12/86
Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decreteazã:
ART. 1
Pe data de 1 ianuarie 1987, activitatea de transport auto de masa miniera şi alte produse, la combinatele miniere Motru şi Rovinari şi întreprinderile miniere Horezu, Mehedinti şi Cimpulung, trece de la Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei la Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor.
ART. 2
Volumul de transport, autovehiculele, personalul muncitor, subunitatile şi obiectivele de investiţii, care se preiau, potrivit art. 1, de cãtre unitãţile Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor, de la unitãţile Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei, sînt cele prevãzute în anexele nr. 1* şi nr. 2* .
Predarea-preluarea se va face pe baza de protocoale încheiate între combinatele miniere Motru şi Rovinari şi întreprinderile miniere Horezu, Mehedinti şi Cimpulung, din subordinea Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei, şi unitãţile din subordinea Centralei de transporturi auto, de sub îndrumarea şi controlul Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor, care vor cuprinde mijloacele de transport auto, clãdirile, utilajele şi instalaţiile pentru exploatare, întreţinere şi reparare a autovehiculelor, materialele, cotele de combustibili şi lubrifianţi, piesele de schimb şi anvelopele în limita mijloacelor circulante planificate ce se preiau, fondurile de investiţii, personalul aferent şi indicatorii de plan economici şi financiari.
Indicatorii ce se preiau prin protocoale vor fi la nivelul planului repartizat unitãţilor miniere de la care trece activitatea de transport auto.
------------------
* Anexele au fost comunicate instituţiilor interesate.
ART. 3
Mijloacele de transport se vor preda în stare de funcţionare şi complet echipate.
Autovehiculele cu grad avansat de uzura, care îndeplinesc condiţiile de scoatere din funcţiune, depãşesc consumul normat de carburanţi şi a cãror reparatie depãşeşte 60% din valoarea de înlocuire, nu se preiau potrivit alineatului precedent şi vor fi scoase din funcţiune de cãtre unitãţile deţinãtoare din subordinea Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei, potrivit legii.
Autobasculantele rãmase disponibile ca urmare a aplicãrii prezentului decret vor fi redistribuite de Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei, cu sprijinul Ministerului Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe.
ART. 4
Pe data de 1 ianuarie 1987, Întreprinderea de reparaţii auto Craiova, Liceul industrial nr. 4 Craiova, Liceul industrial Plenita şi Gradinita nr. 41 cu program prelungit Craiova, din subordinea Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei, trec în subordinea Centralei industriale de reparaţii auto Bucureşti, de sub îndrumarea şi controlul Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor.
Trecerea se face cu activul şi pasivul stabilit pe baza bilanţurilor încheiate la data de 31 decembrie 1986, împreunã cu indicatorii de plan economico-financiari şi cu contractele economice încheiate.
ART. 5
Pe data de 1 ianuarie 1987 se înfiinţeazã Grupul de transporturi auto - bazinul carbonifer Oltenia - Rovinari, cu sediul în oraşul Rovinari, judeţul Gorj, unitate fãrã personalitate juridicã, în cadrul Centralei de transporturi auto, de sub îndrumarea şi controlul Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor, avînd ca obiect de activitate executarea transporturilor auto pentru combinatele miniere Motru şi Rovinari, precum şi pentru întreprinderile miniere Horezu, Mehedinti şi Cimpulung.
Grupul de transporturi auto funcţioneazã pe baza autoconducerii muncitoresti şi autogestiunii economice şi are un aparat de lucru compus din 20 de posturi de execuţie tehnico-productiva şi 8 posturi de administraţie, potrivit anexei nr. 3 *.
Personalul încadrat în aparatul de lucru al Grupului de transporturi auto va fi retribuit, potrivit legii, cu retributia corespunzãtoare întreprinderilor de transporturi auto încadrate în grupa IV de ramuri, grad special de organizare.
-------------------
* Anexa a fost comunicatã instituţiilor interesate.
ART. 6
Cotele de combustibili şi lubrifianţi şi repartiţiile de anvelope necesare activitãţii de transporturi auto, preluate potrivit prezentului decret, vor fi asigurate şi evidentiate distinct de Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe prin planurile anuale, balante şi repartiţii, la nivelul consumurilor specifice aprobate pentru unitãţile miniere.
ART. 7
Aprovizionarea cu piesele şi materialele necesare activitãţii de transport auto preluate va fi asigurata de Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe, prin Baza judeteana de aprovizionare tehnico-materialã Gorj.
ART. 8
Pentru crearea condiţiilor de stabilizare şi permanetizare a forţei de munca în bazinele miniere în care s-a preluat, de cãtre Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor, activitatea de transporturi auto, consiliile populare judeţene, începînd cu anul 1987, vor lua mãsuri de asigurare a spaţiilor de locuit şi a celorlalte condiţii sociale necesare personalului muncitor.
ART. 9
În scopul asigurãrii necesarului de soferi cu personal din zonele miniere, Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor va putea organiza cursuri de calificare cu scoatere din producţie.
ART. 10
Personalul muncitor care trece de la unitãţile Ministerului Minelor, Petrolului şi Geologiei la unitãţile Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor se considera transferat în interesul serviciului.
Personalul transferat în interesul serviciului sau trecut în aceeaşi unitate în funcţii cu niveluri de retribuire mai mici, precum şi personalul devenit disponibil ca urmare a aplicãrii prezentului decret, beneficiazã de drepturile prevãzute la art. 21 din Decretul nr. 162/1973 privind stabilirea normelor unitare de structura pentru unitãţile economice.
ART. 11
Prevederile Decretului nr. 367/1980 privind unele mãsuri pentru utilizarea raţionalã a personalului din unitãţile socialiste nu se aplica posturilor din aparatul Centralei de transporturi auto de sub îndrumarea şi controlul Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor, precum şi posturilor din unitãţile la şi de la care se transfera personalul ca urmare a aplicãrii prevederilor prezentului decret.
ART. 12
Personalul muncitor care participa la activitatea de transport auto din zonele deservite va putea lucra în doua schimburi de lucru a cîte 10-12 ore.
ART. 13
Personalul muncitor care participa la activitatea de transport auto din zonele deservite beneficiazã de transport zilnic la şi de la locul de munca în aceleaşi condiţii ca şi personalul similar din unitãţile miniere, precum şi de masa calda gratuita la intrarea în schimb pentru personalul care lucreazã în activitatea de transport în carierele din bazinele miniere Rovinari, Motru-Jilt şi Horezu, în condiţiile prevederilor Decretului nr. 274/1982.
Personalului muncitor nelocalnic i se acorda transport gratuit o data la 45 de zile dus-întors la locul de domiciliu.
ART. 14
Se autoriza Comitetul de Stat al Planificarii, Ministerul Finanţelor şi Ministerul Aprovizionarii Tehnico-Materiale şi Controlului Gospodãririi Fondurilor Fixe ca, pe baza propunerilor ce vor fi prezentate de cãtre Ministerul Transporturilor şi Telecomunicatiilor şi Ministerul Minelor, Petrolului şi Geologiei, în termen de 90 de zile de la adoptarea prezentului decret, sa introducã influentele ce rezulta în indicatorii economici şi financiari din planul naţional unic de dezvoltare economico-socialã aprobaţi pentru ministerele respective şi centralele industriale din subordine, precum şi în volumul şi structura bugetului de stat şi în celelalte planuri financiare pe anul 1987 şi pe trimestre.
ART. 15
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul decret.
ART. 16
Articolul 2 din <>Decretul nr. 430/1985 privind unele mãsuri de imbunatatire a activitãţii de reparare a mijloacelor de transport auto din cadrul Ministerului Minelor şi modificarea unor indicatori de plan economici şi financiari pe anul 1985 ai Ministerului Transporturilor şi Telecomunicatiilor şi Ministerului Minelor, precum şi orice alte dispoziţii contrare, se abroga.
----------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016