Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECRET nr. 378 din 14 octombrie 1960  pentru modificarea unor dispozitii, in legatura cu reorganizarea activitatii Notariatului de Stat, din   Decretul nr. 40/1953 privitor la procedura succesorala notariala,   Decretul nr. 2142/1930 pentu functionarea cartilor funduare centrale pentru caile ferate si canaluri, Decretul Lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispozitiilor privitoare la cartile funciare, Decretul Lege nr. 511/1938 pentru punerea in aplicare in Bucovina a legii pentru unificarea dispozitiilor privitoare la cartile funciare,   Legea nr. 163/1946 pentru inlocuirea provizorie cu carti de evidenta funciara a cartilor funciare distruse, sustrase sau pierdute,   Legea nr. 241/1947 pentru punerea in aplicare in Transilvania a legii pentru unificarea dispozitiilor privitoare la cartile funciare,   Legea nr. 242/1947 pentru transformarea cartilor funciare provizorii din vechiul regat in carti de publicitate funciara, Codul de procedura civila si din alte acte normative    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECRET nr. 378 din 14 octombrie 1960 pentru modificarea unor dispozitii, in legatura cu reorganizarea activitatii Notariatului de Stat, din Decretul nr. 40/1953 privitor la procedura succesorala notariala, Decretul nr. 2142/1930 pentu functionarea cartilor funduare centrale pentru caile ferate si canaluri, Decretul Lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispozitiilor privitoare la cartile funciare, Decretul Lege nr. 511/1938 pentru punerea in aplicare in Bucovina a legii pentru unificarea dispozitiilor privitoare la cartile funciare, Legea nr. 163/1946 pentru inlocuirea provizorie cu carti de evidenta funciara a cartilor funciare distruse, sustrase sau pierdute, Legea nr. 241/1947 pentru punerea in aplicare in Transilvania a legii pentru unificarea dispozitiilor privitoare la cartile funciare, Legea nr. 242/1947 pentru transformarea cartilor funciare provizorii din vechiul regat in carti de publicitate funciara, Codul de procedura civila si din alte acte normative

EMITENT: MAREA ADUNARE NATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 22 din 20 octombrie 1960
Prezidiul Marii Adunãri Naţionale a Republicii Populare Romane decreteazã:

ART. 1
<>Decretul nr. 40 din 22 ianuarie 1953 privitor la procedura succesoralã notarialã se modifica dupã cum urmeazã:

1. Dupã articolul 2 se introduce articolul 2^1, care va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 2^1
Notariatele de stat deschid procedura succesoralã şi procedeazã la întocmirea inventarului şi la luarea celorlalte mãsuri de conservare a bunurilor rãmase de pe urma defunctului, la cererea oricãrei persoane interesate, a procuratorului sau a comitetului executiv al sfatului popular. Tot astfel, în interesul statului, al moştenitorilor sau pentru apãrarea altor interese legitime, ele pot proceda şi din oficiu.
Comitetul executiv al sfatului popular al ultimului domiciliu al defunctului este obligat sa ceara deschiderea procedurii succesorale, atunci când are cunostinta ca moştenirea cuprinde bunuri imobile."

2. Articolul 3 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 3
Notarul de stat poate face singur inventarierea sau sa delege pe secretarul notariatului de stat.
În cazul când în localitatea unde a avut loc decesul nu exista notariat de stat, precum şi în cazuri urgente, inventarierea poate fi efectuatã, din oficiu sau la cererea notariatului de stat, şi de un delegat al comitetului executiv al sfatului popular local.
Secretariatul notariatului de stat sau delegatul comitetului executiv al sfatului popular local se vor conformã, în cazurile arãtate mai sus, dispoziţiile art. 4, 5 şi 9.
Celelalte mãsuri de conservare se iau numai de notarul de stat."

3. Articolul 4 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4
În cazurile prevãzute de art. 2^1 notarul de stat se transporta la ultimul domiciliu al celui decedat şi ia informaţii despre numele şi domiciliul moştenitorilor, despre bunurile succesorale şi locul unde se gãsesc, precum şi despre existenta vreunui testament."

4. Articolul 12 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12
Notarul de stat, dupã ce a constatat ca de pe urma unei persoane decedate au rãmas bunuri, cheamã înaintea sa pe toţi moştenitorii presupusi şi pe legatari."

5. Articolul 13 alineatul 1 va avea urmãtorul cuprins:
"La termenul fixat, notarul de sfat stabileşte numãrul şi calitatea moştenitorilor, compunerea masei succesorale, precum şi întinderea drepturilor acestora".

6. Articolul 15 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 15
Dacã moştenitorii contesta calitatea ori întinderea dreptului vreunuia dintre ei sau compunerea masei succesorale, notarul de stat constata printr-o încheiere neînţelegerile ivite, indruma pãrţile sa ceara soluţionarea lor pe cale judecãtoreascã şi suspenda procedura succesoralã începutã.
În cazul în care, în termen de doua luni de la suspendarea procedurii succesorale, moştenitorii nu fac dovada ca s-au adresat instanţei judecãtoreşti, sunt aplicabile dispoziţiile art. 20 alin. II. Dupã soluţionarea de cãtre instanta judecãtoreascã a neintelegerilor dintre moştenitori, ei pot cere redeschiderea procedurii succesorale şi eliberarea certificatului de moştenitor.
Procedura succesoralã poate fi de asemenea redeschisã, dacã, moştenitorii, în urma înţelegerii intervenite între ei, renunţa la acţiune şi sunt de acord sa ceara eliberarea certificatului de moştenitor."

7. Articolul 18 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 18
Dacã moştenitorii sunt cunoscuţi, au acceptat moştenirea şi este neîndoielnic ca nu exista alţi moştenitori, notarul de stat poate elibera certificatul de moştenitor şi mai înainte de împlinirea termenului de 6 luni de la deschiderea succesiunii.
De asemenea notarul de stat poate elibera deindata certificatul de moştenitor, în temeiul unui testament, dacã acesta îndeplineşte condiţiile legale de forma, nu conţine dispoziţii contrare legii şi este cert ca nu aduce atingere drepturilor moştenitorilor rezervatari."

8. Articolul 19 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 19
În cazul art. 15 alin. 1 şi 2, precum şi în cazul în care moştenitorii, care nu se înţeleg, s-au adresat direct instanţei judecãtoreşti în vederea împãrţirii moştenirii, eliberarea, certificarea, certificatului de moştenitor se face la cerere de notariatul de stat pe baza hotãrârii notariatului de stat competent."

9. Articolul 20 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 20
În cazul când la trei termene succesive sorocite de notarul de stat, dintre care ultimul a fost fixat dupã trecerea a 6 luni de la deschiderea moştenirii, nu se prezintã nici unul dintre moştenitori, deşi aceştia au fost regulat citaţi, dar se constata ca cel puţin unul dintre ei a acceptat moştenirea expres sau tacit, notarul de stat stabileşte printr-o încheiere cine sunt moştenitorii acceptanţi, care este averea rãmasã şi suspenda procedura succesoralã.
Pe baza încheierii, notarului de stat procedeazã la stabilirea taxei de îndeplinire a procedurii succesorale şi la comunicarea debitului cãtre organele financiare pentru încasarea taxei stabilite.
Moştenitorii pot cere oricând notariatului de stat redeschiderea procedurii succesorale şi eliberarea certificatului de moştenitor."

10. Dupã articolul 22 se introduce articolul 22^1, care va avea urmtorul cuprins:
"Art. 22^1
În cazul în care notarul de stat constata ca nu au fost cuprinse toate bunurile succesorale în certificatul de moştenitor, el poate, cu consimţãmântul tuturor moştenitorilor, sa facã un supliment de certificat pentru aceste bunuri, fãcându-se menţiune despre aceasta în certificatul de moştenitor şi în exemplarele eliberate moştenitorilor.
Dacã moştenitorii vor sa refacã imparteala, în acest caz vor cere instanţei judecãtoreşti anularea certificatului de moştenitor şi refacerea împãrţelii."

11. Articolul 23 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 23
Dupã eliberarea certificatului de moştenitor nu se va mai putea elibera alt certificat. Acei care au pretenţii la moştenire ori au fost prejudiciati în alt fel prin eliberarea ori cuprinsul certificatului, pot cere în justiţie anularea lui şi stabilirea drepturilor lor.
Pana la anularea prin hotãrâre judecãtoreascã, certificatul de moştenitor face dovada deplina în ce priveşte calitatea de moştenitor şi cota sau bunurile ce revin fiecãrui moştenitor.
În cazul anulãrii certificatului de moştenitor, notariatul de stat va elibera un nou certificat, potrivit hotãrârii definitive a instanţei."

ART. 2
Decretul nr. 2142 din 12 iunie 1930 pentru funcţionarea cãrţilor funduare centrale pentru cãile ferate şi canaluri, se modifica dupã cum urmeazã:

1. Articolul 1 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1
Biroul registrelor centrale pentru cãile ferate şi canaluri, prevãzut de legile I din anul 1868 şi LXI din anul 1881 şi regulamentul din 8 aprilie 1869, va funcţiona pe lângã notariatului de stat din centrul regional Cluj."

ART. 3
<>Decretul-lege nr. 115 din 27 aprilie 1938 , pentru unificarea dispoziţiilor privitoare la cãrţile funciare, se modifica dupã cum urmeazã:

1. Articolul 71 alin. 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Titularul înscris în cartea funciarã va putea cere notariatului de stat reducerea sumei maxime".

2. Articolul 81 pct. 25 va avea urmãtorul cuprins:
"25. Încheierea de respingere a cererii de înscriere în cartea financiarã şi, dupã caz, plângerea impotriva unei atari încheieri sau acţiunea în anularea închiderii prin care s-a dispus înscrierea în cartea financiarã.".

3. În cuprinsul art. 86 şi 87 expresia "instanta de moştenire" se socoteşte înlocuitã prin aceea de "organul competent a dezbate moştenirea".

4. În cuprinsul art. 96-98, art. 101-102 şi art. 136 alin. 2 expresiile "instanta cãrţii funciare principala" se socotesc înlocuite prin aceea de "notariat de stat la care se afla cartea principala", iar expresiile de "instanta cãrţii secundare" şi "instanta secundarã" din cuprinsul art. 96, 98 şi 101-102 se socotesc înlocuite prin aceea de "notariat de stat la care se afla cartea secundarã".

5. Articolul 100 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 100
Dacã înscrierea facuta în cartea secundarã se radiaza în urma unei hotãrâri judecãtoreşti prin care s-a rezolvat acţiunea în anulare îndreptatã impotriva încheierii data de cãtre un notariat de stat în temeiul cãreia s-a fãcut înscrierea, încheierea de radiere se va comunica şi notariatului de stat la care se afla cartea principala, pentru ca radierea sa se noteze la dreptul de ipoteca intabulata în cartea principala."

6. Articolul 103 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 103
Cererile nerezolvate, privitoare la ipoteca colectivã, depuse la notariatului de stat la care se afla cartea principala, ce a încetat sa fiinteze ca atare, se vor trimite de acest notariat de stat, la care urmeazã sa se afle cartea principala.
Aceste cereri vor avea rangul dobândit prin înregistrarea lor la notariatul de stat la care s-a aflat cartea principala."

7. Articolul 108 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 108
Acţiunea ce urmeazã sa fie notatã se va depune, în copie legalizatã de organul de urmãrire sau de instanta judecãtoreascã sesizatã, la notariatul de stat la care se afla cartea funciarã, în care urmeazã a se face notarea."

8. Articolul 109 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 109
Creditorul va putea cere notificarea acţiunii pauliene, depunând în acest scop o copie legalizatã de pe acţiune, dacã dovedeşte printr-un înscris cu data certa ca dreptul sau de creanta s-a nãscut înainte de actul atacat ca viclean."

9. În cuprinsul art. 118, termenul de "grefa" se socoteşte înlocuit prin acel de "secretariat al notariatului de stat".

10. Articolul 120 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 120
Cererile şi înscrisurile netimbrate sau neîndestulãtor timbrate se vor primi şi nota în mod provizoriu în cartea funciarã, notandu-se şi neachitarea taxei de timbru în partea cãrţii funciare în care urmeazã sa se facã înscrierea.
Dacã nu se aduce în termen de 15 zile de la înregistrarea cererii dovada plãţii taxei de timbru, se va radia notarea."

11. Articolul 127 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 127
Acţiunea în anulare sau plângere impotriva unei încheieri data de notariatul de stat cu privire la o carte funciarã se vor nota din oficiu în cartea funciarã."

12. Articolul 128 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 128
Tribunalul popular care a soluţionat acţiunea în anulare sau plângere va înştiinţa din oficiu notariatul de stat a cãrui încheiere a fost atacatã despre introducerea sau neintroducerea în termen a recursului.
Recursul se va nota din oficiu în cartea funciarã.
În cazul respingerii recursului, notarea acestuia se va radia din oficiu."

13. Articolul 129 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 129
Hotãrârea data de tribunalul popular sau de instanta de recurs va fi trimisa din oficiu notariatului de stat a cãrui încheiere a fost atacatã. Notariatul de stat va inmana pãrţilor hotãrârea.
Înscrierea facuta în temeiul hotãrârii data de tribunalul popular sau de instanta de recurs îşi va produce efectele de la înregistrarea cererii la notariatul de stat."

14. În cuprinsul art. 136 alin. 3, termenul "apel" se socoteşte înlocuit cu acela de "plângere."

15. În cuprinsul art. 149 pct. 1 şi 3, precum şi în titlul sectiei a II-a din Capitolul VII, expresia "lucrãri judecãtoreşti" se socoteşte înlocuitã cu aceea "lucrãri ale notariatului de stat".

16. Articolul 150 se abroga.

17. Articolul 172 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 172
Notariatul de stat primind actele, va întocmi o încunoştiinţare prin care toţi cei interesaţi sunt invitaţi sa arate motivat obiectiunile pe care le-ar avea cu privire la înscrierile fãcute în cãrţile funciare provizorii.
Încunoştiinţarea se va afişa timp de 15 zile la notariatul de stat şi la sfatul popular la localitãţile în care se afla imobilul. Intamplator cuprinzând obiectiunile cu privire la înscrieri se pot inainta în termen de trei luni de la ultima zi de afişare."

18. Articolul 174 alin. 1 va avea urmãtorul cuprins:
"Proiectele cãrţilor funciare, dimpreuna cu toate înscrisurile referitoare, vor fi înaintate comisiunei de control de pe lângã notariatul de stat al regiunii, compusa dintr-un notar de stat al regiunii, dintr-un notar de stat delegat de notarul şef al regiunii, asistat de doi delegaţi ai Ministerului Justiţiei, dintre care unul va fi conducãtor de carte funciarã".

19. În cuprinsul art. 175 alin. 1, expresia "circumscripţii ale notariatelor de stat".

20. Articolul 178 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 178
Dacã pãrţile nu ajung la un acord, notariatul de stat va indruma la proces partea care, potrivit dreptului comun, are sarcina dovezii, statornicind în acest scop un termen, care nu va putea fi mai mare de o luna şi se va socoti din ziua când s-a dat încheierea de îndrumare la proces."

21. Articolul 181 se abroga.

22. Articolul 185 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 185
Dacã s-a constatat ca o carte funciarã în întregime sau o parte însemnatã a ei este cu totul obscura din cauza numeroaselor schimbãri ivite, fie în cuprinsul imobilelor, fie în persoana proprietarilor sau pentru orice alta cauza, Ministerul Justiţiei, în urma raportului notariatului de stat competent, va putea sa ordone o noua întocmire a cãrţii funciare, aplicându-se în acest caz dispoziţiile legii de fata."

23. Articolele 187, 188 şi 190 se abroga.

24. Pe data punerii în aplicare a prezentului decret, denumirile de "instanta", "instanta funciarã", "instanta de carte funciarã", "tribunal popular", "tribunal popular de carte funciarã", precum şi acelea de "judecãtor", "judecãtor delegat", "judecãtor de carte funciarã", "judecãtor însãrcinat cu conducerea instanţei de carte funciarã", folosite în art. 3, 9, 16, 31, 37, 40, 41, 45, 52-56, 60, 63, 71 alin. 1, 72, 83 alin. 3, 86, 88, 92, 96, 97, 99, 102, 106, 110, 113, 115, 116, 121, 124, 126, 130 alin. ultim, 133, 135-138, 162, 164-168, 171, 173, 174 alin. 3, 175 alin. 3 şi 4, 177, 182 şi 183, se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirile de "notariat de stat" şi "notariat de stat" şi "notar de stat".

ART. 4
Pe data punerii în aplicare a prezentului decret, denumirile de "instanta" şi "instanta de carte funciarã", folosite în <>art. 12, 15, 21 şi 39 din Decretul-lege nr. 511 din 15 octombrie 1938 pentru punerea în aplicare în Bucovina a legii pentru unificarea dispoziţiilor privitoare la cãrţile funciare se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirea de "notariat de stat".
ART. 5
<>Legea nr. 163 din 14 martie 1946 pentru înlocuirea provizorie cu cãrţi de evidenta funciarã a cãrţilor funciare distruse, sustrase sau pierdute se modifica dupã cum urmeazã:

1. Articolul 13 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 13
În cazul când, dupã ce s-a înregistrat o cerere pentru întocmirea unei cãrţi de evidenta funciarã, se introduce o alta cerere privitor la acelaşi imobil, cea de a doua se va rezolva numai dupã ce se va fi rezolvat cea dintâi
Când cererile se exclud din pricina ca ele emana de la autori diferiţi şi posesiunea fiecãruia dintre aceştia este doveditã cu certificate, potrivit art. 7 pct. 1, notarul de stat va cita pãrţile şi, dupã ascultarea lor şi eventual administrarea probelor la fata locului, va constata care dintre ei are posesiunea mai calificatã şi va dispune, prin încheiere, întocmirea cãrţii de evidenta funciarã în favoarea dobânditorului respectiv."

2. Pe data punerii în aplicare a prezentului decret, denumirile de "instanta", "secţie de carte funciarã", şi "circumscripţie judecãtoreascã" ori acelea de "judecãtor", "judecãtor delegat" şi "judecãtor de carte funciarã", folosite în <>art. 1, 6, 12-14, 20 şi 31 din Legea nr. 163 din 14 martie 1946 se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirile de "notariat", "circumscripţie a notariatului de stat" şi "notar de stat".

ART. 6
<>Legea nr. 241 din 12 iulie 1947 pentru punerea în aplicare în Transilvania a legii pentru unificarea dispoziţiilor privitoare la cãrţile funciare din 27 aprilie 1938, se modifica dupã cum urmeazã:

1. În cuprinsul art. 6 alin. 3, temeiul de "acţiune", se socoteşte înlocuit cu acela de "cerere".

2. Articolul 32 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 32
Notariatul de stat va întocmi o încunoştiinţare, care se va afişa cu cel puţin 15 zile înainte de începerea lucrãrilor de verificare la notariatul de stat şi la sfatul popular al localitãţii în care urmeazã sa se facã lucrãrile, invitandu-se prin aceasta toţi acei care contesta vreo înscriere în protocol, pretinzand înscrierea în favoarea lor a unui drept, sa-şi formuleze obiectiunile."

3. Articolul 34 alin. ultim va avea urmãtorul cuprins:
"Dacã pãrţile nu se înţeleg, notarul de stat le va indruma la instanta judecãtoreascã, efectuand rectificãrile necesare în temeiul hotãrârii judecãtoreşti definitive".

4. Articolul 39 alin. 3 va avea urmãtorul cuprins:
"Contestaţiile vor fi notate în cartea funciarã şi trimise spre rezolvare instanţei judecãtoreşti".

5. Articolul 39 alin. 4 şi 5 se abroga.

6. Pe data punerii în aplicare a prezentului decret, denumirile de "instanta", "de carte funciarã a tribunalului popular", "tribunal popular", precum şi acelea de "judecãtor", "judecãtor delegat", folosite în <>art. 6, 9, 11, 25, 26, 28, 30, 31, 33-39 şi 41 din Legea nr. 241 din 12 iulie 1947 se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirile de "notariat de stat" şi "notar de stat".

ART. 7
<>Legea nr. 242 din 12 iulie 1947 pentru transformarea cãrţilor funciare provizorii din vechiul regat în cãrţi de publicitate funciarã se modifica dupã cum urmeazã:

1. La articolul 38 se adauga un alineat final cu urmãtorul cuprins:
"Cãrţile de publicitate funciarã vor fi ţinute de notariatele de stat".

2. Pe data punerii în aplicare a prezentului decret denumirile de "instanta", "instanta de carte funciarã", "secţie de carte funciarã" folosite în <>art. 19, 23, 34 şi 35 din Legea nr. 242 din 12 iulie 1947 se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirile de "notariat de stat" şi "notar de stat".

ART. 8
Codul de procedura civilã se modifica dupã cum urmeazã:

1. Art. 477 alin. 2 va avea urmãtorul cuprins:
"Tribunalul popular va aduce la cunostinta notariatului de stat în circumscripţia cãruia se afla imobilul ale cãruia se urmãresc, încheierea de încuviinţare a acestei urmãri spre a fi transcrisã în registrele de mutaţiuni imobiliare ţinute de notariatul de stat".

2. Alin. 1 şi 2 ale articolului 501 vor avea urmãtorul cuprins:
"Dupã fixarea termenului de vânzare, preşedintele tribunalului popular va cere notariatului de stat în raza cãruia se afla bunul nemişcãtor care se urmãreşte, sa caute în registrul ipotecilor şi sa facã o lista specialã de toate inscripţiile, transcripţiile de privilegii sau ipoteci, ce exista asupra nemişcãtorului urmãrit.
Notariatul de stat este obligat sa înainteze lista cerutã în termen de 5 zile".

3. Art. 551 alin. 4 va avea urmãtorul cuprins:
"Aceasta ordonanta se va transcrie în registrele de mutaţii ţinute de notariatul de stat care funcţioneazã în circumscripţia tribunalului popular care a sãvârşit urmãrirea".

4. Pe data punerii în aplicare a prezentului decret, denumirile de "tribunal popular", "judecãtor" şi "grefier", folosite în art. 552, 710, 711 şi 714-716 se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirile de "notariat de stat", "notar de stat" sau "secretar".

ART. 9
Pe data punerii în aplicare a prezentului decret, denumirile de "tribunal popular", "tribunal popular de carte funciarã", "instanta", "instanta funciarã", "instanta de carte funciarã", "secţie de carte funciarã" sau "grefa", precum şi acela de "preşedinte", "judecãtor", "judecãtor delegat", "magistrat", "judecãtor de carte funciarã" sau "grefier", folosite în Codul civil, precum şi în orice alte legi, în legatura cu transcrirea sau înscrierea actelor de strãmutare şi urmãrire a proprietãţii, inscripţia privilegiilor, ipotecilor şi amanetelor şi operaţiunile de carte funciarã, se socotesc înlocuite în mod corespunzãtor prin denumirile de "notariat de stat", "notariat de stat" sau "secretar".
ART. 10
<>Decretul nr. 40 din 22 ianuarie 1953 privitor la procedura succesoralã notarialã se va republica cu modificãrile lui ulterioare, procedându-se la o noua numerotare a articolelor.

Preşedintele Prezidiului
Marii Adunãri Naţionale,
ION GHEORGHE MAURER

Secretarul Prezidiului
Marii Adunãri Naţionale,
GHEORGHE STOICA

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016