┌────┬─────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │ │
│crt.│ Categorii de clienţi │ Numãrul de clienţi/cantitatea de │
│ │ │ gaze naturale furnizatã │
│ │ ├─────────────────────────────────────────┬─────┤
│ │ │ Luna │Anul │
│ │ ├──────┬─────┬─────┬──────┬───────┬───────┼─────┤
│ │ │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │..... │ 12 │ │
├────┼─────────────────────────┼──────┼─────┼─────┼──────┼───────┼───────┼─────┤
│ 1. │Consumatori eligibili │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────────┼──────┼─────┼─────┼──────┼───────┼───────┼─────┤
│ 2. │Furnizori licentiati │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────────────────┴──────┴─────┴─────┴──────┴───────┴───────┴─────┘
Director, Şef de compartiment,
............... ..........................
ANEXA 4
┌──┬─────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ │ Indicator de performanta │ Rezultate │
│ ├─────┬────────────────────────────────────────┬─────┬────┼────────────┬────┤
│ │Arti-│ │ │Ca- │ Luna │Anul│
│N │colul│ │ │te- ├─┬─┬─┬───┬──┼────┤
│r.│ din │ │ │go- │1│2│3│...│12│ │
│ │stan-│ │ U.M.│ria │ │ │ │ │ │ │
│c │dardu│ Denumirea │ │cli-│ │ │ │ │ │ │
│r │ de │ │ │ne- │ │ │ │ │ │ │
│t.│per- │ │ │ti- │ │ │ │ │ │ │
│ │for- │ │ │lor │ │ │ │ │ │ │
│ │manta│ │ │ *) │ │ │ │ │ │ │
├──┼─────┼────────────────────────────────────────┼─────┼────┼─┴─┴─┴───┴──┼────┤
│0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├──┼─────┼────────────────────────────────────────┼─────┼────┼─┬─┬─┬───┬──┼────┤
│1.│10.a)│Numãrul de solicitãri înregistrate │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │10.b)│Numãrul de contracte încheiate cu │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │respectarea termenului prevãzut │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │la art. 8 alin. (2) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│2.│14.a)│Numãrul anual de reclamaţii privind │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │funcţionarea deficitara a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │contoarelor/sistemelor şi echipamentelor│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │de mãsurare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │14.b)│Numãrul de reclamaţii prevãzute la │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │art. 12 alin. (1), care au fost │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │rezolvate în mai puţin de 15 zile │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │lucrãtoare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│3.│17.a)│Numãrul de reclamaţii privind facturarea│numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │17.b)│Numãrul de reclamaţii prevãzute la │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │art. 17 lit. a), care s-au dovedit │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │întemeiate │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │17.c)│Numãrul de reclamaţii prevãzute la │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │art. 17 lit. a), rezolvate │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │în termenul stabilit la art. 16 │ │ │ │ │ │ │ │ │
│4.│21.a)│Numãrul de întreruperi │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │21.b)│Numãrul de clienţi afectaţi de aceste │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │întreruperi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │21.c)│Numãrul de clienţi la care furnizarea a │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │fost reluatã într-un interval mai mic │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │de 4 ore │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │21.d)│Numãrul de clienţi la care furnizarea a │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │fost reluatã într-un interval mai mic │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │de 24 de ore │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │21.e)│Valoarea pagubelor produse la clienţi │mili-│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │de aceste întreruperi │oane │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ lei │ │ │ │ │ │ │ │
│ │21.f)│Valoarea despãgubirilor plãtite │mili-│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │datoritã intreruperilor în furnizare │oane │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │lei │ │ │ │ │ │ │ │
│5.│23.a)│Numãrul de întreruperi programate │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │23.b)│Numãrul de clienţi afectaţi de aceste │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │întreruperi │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │23.c)│Durata totalã a acestor întreruperi │ore/ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │zile │ │ │ │ │ │ │ │
│ │23.d)│Numãrul de întreruperi programate şi │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │neanuntate clienţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │23.e)│Valoarea daunelor cauzate de │mili-│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │întreruperile programate şi │oane │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │lei │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │neanuntate clienţilor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│6.│28.a)│Numãrul clienţilor pentru care s-a │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │dispus limitarea sau sistarea │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │furnizarii pentru neplata gazelor │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │naturale consumate │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │28.b)│Numãrul clienţilor la care s-a reluat │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │furnizarea într-un termen mai scurt │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │decât cel prevãzut în contract │ │ │ │ │ │ │ │ │
│7.│32.a)│Numãrul de reclamaţii privind │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │neasigurarea parametrilor tehnologici │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │32.b)│Numãrul de reclamaţii privind │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │nerespectarea condiţiilor de calitate │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │32.c)│Numãrul de reclamaţii la care s-a │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │rãspuns în termen │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │32.d)│Numãrul de reclamaţii care nu au putut │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │fi rezolvate │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│8.│34.a)│Numãrul de solicitãri, altele decât │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │cele la care se referã explicit │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │standardul de performanta │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │34.b)│Numãrul de solicitãri prevãzute la │numãr│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │lit. a), la care s-a rãspuns într-un │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │termen mai mic de 30 de zile calendarist│ce │ │ │ │ │ │ │ │
└──┴─────┴────────────────────────────────────────┴─────┴────┴─┴─┴─┴───┴──┴────┘