Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 261 din 3 octombrie 2007  privind unele masuri pentru desfasurarea sedintelor Guvernului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 261 din 3 octombrie 2007 privind unele masuri pentru desfasurarea sedintelor Guvernului

EMITENT: PRIMUL-MINISTRU - GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 683 din 8 octombrie 2007
În temeiul <>art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

primul-ministru emite urmãtoarea decizie:

ART. 1
(1) Dezbaterile din şedinţele Guvernului privind materialele cuprinse pe agenda de lucru sau lista suplimentarã, precum şi orice alte mãsuri stabilite se înregistreazã pe bandã magneticã şi se consemneazã în stenograma şedinţei a cãrei transcriere este certificatã de secretarul general al Guvernului.
(2) Transcrierea stenogramei şedinţei Guvernului se prezintã, în vederea certificãrii, de cãtre directorul Direcţiei speciale.
(3) Informaţiile rezultate din dezbaterile Guvernului şi consemnate în stenogramã, precum şi transcrierea acesteia sunt clasificate şi au nivelul de secretizare "secret".
ART. 2
(1) La şedinţele Guvernului participã membrii Cabinetului şi personalul care îndeplineşte funcţiile menţionate la lit. A din anexa care face parte integrantã din prezenta decizie şi posedã certificat/autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel de secretizare "secret".
(2) La şedinţele Guvernului pot participa, în calitate de invitaţi, consilierii primului-ministru, conducãtori ai unor organe de specialitate din subordinea Guvernului ori a ministerelor sau ai unor autoritãţi administrative autonome, precum şi orice alte persoane a cãror prezenţã se apreciazã a fi utilã, la solicitarea primului-ministru.
(3) Propunerile privind participarea persoanelor prevãzute la alin. (2) se prezintã secretarului general al Guvernului de cãtre directorul Direcţiei pregãtire şedinţe ale Guvernului, în raport de conţinutul şi specificul materialelor incluse pe agenda de lucru.
(4) Lista cu persoanele invitate sã participe la şedinţele Guvernului se aprobã de secretarul general al Guvernului.
(5) Monitorizarea accesului în sala şedinţei Guvernului este asiguratã de persoana care îndeplineşte funcţia prevãzutã la lit. A pct. 3 din anexã.
(6) Accesul în sala de şedinţe a reprezentanţilor mass-media poate fi permis, pe timp limitat, la începutul lucrãrilor.
(7) Accesul în sala de şedinţe înainte de începerea lucrãrilor, în perioada pauzei şi dupã terminarea dezbaterilor este permis şi personalului din cadrul direcţiilor specializate cu atribuţii în pregãtirea şedinţelor Guvernului, care are autorizaţie de acces la documente clasificate, nivel de secretizare "secret".
(8) Dupã terminarea şedinţei Guvernului au acces în salã, cu prioritate, persoanele care au distribuit documentele ce conţin informaţii clasificate, pentru ridicarea acestora, urmând ca dupã finalizarea acestei activitãţi sã se permitã accesul personalului administrativ pentru dezafectarea sãlii.
ART. 3
(1) Este interzis accesul în sala de şedinţe a Guvernului cu telefoane mobile, precum şi cu aparaturã de înregistrare audio şi/sau video, alta decât cea care asigurã înregistrarea oficialã sau care aparţine reprezentanţilor mass-media prezenţi în sala de şedinţe la începutul lucrãrilor.
(2) Pe timpul şedinţei Guvernului, personalul din Compartimentul documente clasificate al Secretariatului General al Guvernului asigurã instalarea şi punerea în funcţiune a aparaturii speciale pentru protecţia împotriva ascultãrii active.
ART. 4
(1) Înregistrarea dezbaterilor din şedinţele Guvernului se realizeazã de persoanele desemnate care îndeplinesc funcţiile prevãzute la lit. B din anexã şi posedã certificat/autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel de secretizare "secret".
(2) Casetele audio/CD-urile destinate înregistrãrii dezbaterilor din cadrul şedinţelor Guvernului sunt furnizate persoanelor prevãzute la alin. (1) de cãtre Compartimentul documente clasificate al Secretariatului General al Guvernului.
(3) Descifrarea, transcrierea, redactarea şi prelucrarea stenogramelor şedinţelor de Guvern se realizeazã de cãtre personalul care îndeplineşte funcţiile prevãzute la lit. C din anexã şi posedã certificat/autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel de secretizare "secret".
(4) Casetele audio/CD-urile înregistrate în timpul şedinţei Guvernului se predau, pentru transcrierea stenogramelor, personalului prevãzut la alin. (3), cu respectarea prevederilor legale privind protecţia informaţiilor clasificate.
ART. 5
Stenogramele şi transcrierile acestora vor fi predate imediat dupã finalizare de cãtre personalul prevãzut la art. 4 alin. (3), împreunã cu casetele audio/CD-urile pe care au fost înregistrate dezbaterile din cadrul şedinţei Guvernului, la Compartimentul documente clasificate al Secretariatului General al Guvernului, care le va gestiona conform dispoziţiilor legale privind protecţia informaţiilor clasificate.
ART. 6
(1) Consultarea transcrierilor stenogramelor şedinţelor de Guvern se realizeazã numai la Compartimentul documente clasificate al Secretariatului General al Guvernului, cu aprobarea secretarului general al Guvernului, de cãtre urmãtoarele persoane posesoare de certificate de securitate/autorizaţii de acces la documente clasificate, nivel de secretizare "secret":
a) integral - de cãtre membrii Cabinetului, la solicitarea scrisã a acestora;
b) integral - de cãtre personalul care îndeplineşte funcţiile prevãzute la lit. D din anexã, în vederea extragerii sarcinilor pe domenii de activitate şi autoritãţi publice responsabile;
c) parţial - de cãtre personalul Direcţiei juridice a Secretariatului General al Guvernului, numai pentru materialele care le-au fost repartizate pentru analizã, avizare juridicã şi finalizare, precum şi de cãtre personalul Direcţiei speciale din cadrul Secretariatului General al Guvernului, pentru materialele care vizeazã apãrarea, ordinea publicã şi siguranţa naţionalã. Personalul Direcţiei speciale asigurã extragerea sarcinilor rezultate din dezbaterea în şedinţa Guvernului a documentelor militare şi clasificate, urmãrind îndeplinirea acestora de cãtre autoritãţile publice responsabile.
(2) Transcrierile stenogramelor şedinţelor Guvernului pot fi consultate punctual şi de cãtre alte persoane decât cele menţionate la alin. (1) lit. a)-c), care posedã certificat/ autorizaţie de acces la informaţii clasificate, nivel de secretizare "secret", la solicitarea scrisã a membrilor Guvernului şi cu aprobarea secretarului general al Guvernului.
(3) Datele de identificare ale persoanelor care consultã stenogramele se consemneazã în fişa existentã la dosarul fiecãrei transcrieri a stenogramei.
(4) Consemnãrile rezultate din procesul de consultare se întocmesc în dublu exemplar şi se ştampileazã de Compartimentul documente clasificate al Secretariatului General al Guvernului, una dintre copii rãmânând la dosar.
(5) Este interzisã efectuarea de copii sau extrase de pe stenogramele şedinţelor de Guvern fãrã aprobarea secretarului general al Guvernului.
(6) Gestionarea documentelor prevãzute la alin. (4) şi (5) se realizeazã potrivit dispoziţiilor legale privind protecţia informaţiilor clasificate.

PRIM-MINISTRU
CĂLIN-POPESCU TĂRICEANU

Contrasemneazã:


───────────────
p. Şeful Cancelariei Primului-Ministru,
Ion-Mircea Plângu

Bucureşti, 3 octombrie 2007.
Nr. 261.

ANEXĂ

A. Personalul din cadrul Secretariatului General al Guvernului care participã la şedinţele Guvernului:
1. Direcţia pregãtire şedinţe ale Guvernului:
- director;
- şef serviciu;
2. Direcţia juridicã:
- director;
- şef serviciu;
3. Direcţia specialã:
- director.
B. Personalul din cadrul Secretariatului General al Guvernului care realizeazã înregistrarea dezbaterilor din şedinţele Guvernului:
- Direcţia administrativã:
- expert/referent.
C. Personalul din cadrul Secretariatului General al Guvernului care realizeazã descifrarea, transcrierea, redactarea şi prelucrarea stenogramelor şedinţelor Guvernului:
- Direcţia specialã:
- consilier/referent.
D. Personalul din cadrul Secretariatului General al Guvernului care reţine sarcini pe domenii de activitate şi autoritãţi publice responsabile:
- Serviciul relaţii instituţionale:
- expert.
____________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016