Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 244 din 16 martie 2010  referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 6 din anexa nr. III la   Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, precum si a prevederilor anexelor nr. III/2 si III/3 la aceasta lege    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 244 din 16 martie 2010 referitoare la exceptia de neconstitutionalitate a dispozitiilor art. 6 din anexa nr. III la Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, precum si a prevederilor anexelor nr. III/2 si III/3 la aceasta lege

EMITENT: CURTEA CONSTITUTIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 346 din 26 mai 2010

Ioan Vida - preşedinte
Nicolae Cochinescu - judecãtor
Aspazia Cojocaru - judecãtor
Acsinte Gaspar - judecãtor
Petre Lãzãroiu - judecãtor
Ion Predescu - judecãtor
Puskas Valentin Zoltan - judecãtor
Tudorel Toader - judecãtor
Augustin Zegrean - judecãtor
Carmen-Cãtãlina Gliga - procuror
Patricia Marilena Ionea - magistrat-asistent

Pe rol se aflã soluţionarea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 4 şi ale anexelor nr. 3 şi 4 din <>Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele mãsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pânã la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordã funcţionarilor publici în anul 2007, excepţie ridicatã de Şerbescu Maria, Cârstoiu Diana, Chirica Eliza, Samoilã Magda Elena, Niţã Maria, Pruteanu Neculai, Zaharia Claudia, Iuga Dana Mihaela, Rusu Claudia, Însurãţelu Iuliana, Seghedin Oana Adriana, Vasilescu Mihaela, Ţãbârnã Mihaela Gabriela, Albert Carmen Luciana, Munteanu Alina Sandra, Bunea Ovidiu, Şchiopu Ecaterina, Rotariu Elvira, Dobrea Corneliu, Secara Maricel, Sâmpetru Otilia, Bîzgã Corina, Enache Dan, Penciuc Pintilii, Catanã Gabriela, Filip Elena, Ivanoschi Ana, Stanciu Elena, Brãenescu Dana Rafaela, Mînzat Sorina, Mantalea Mihaela, Patraş Donose Smaranda, Ciocan Mirela, Budãi Simona Smãrãndiţa, Amarii Manuela, Popa Anca, Zarã Roxana, Şchiopu Mihaela, Mihalcea Liliana, Niţã Mihaela Gabriela, Dãscãliţei Ramona, Ciorâţanu Alina, Nichifor Rodica, Ursu Maria, Isãilã Irina, Drelciuc Mihaela, Artene Suzana, Şerban Liliana, Bordianu Laura, Şuhan Cãtãlina, Munteanu Smaragda, Zaharia Mihaela, Ţuchendria Eugenia, Anghel Nicoleta, Ardeleanu Lenuţa, Filiche Elena, Obreja Nuşa Daniela, Rogan Camelia, Sava Alina Maria, Matei Marian, Moisuc Anca, Axinte Mihaela, Bantaş Tiberiu, Voicu Gianina, Ticu Ioana, Teodorescu Viorica, Gordobino Viorica, Petricã Gabriela, Mustafa Gabriela, Pãcurar Mihaela Cãtãlina, Lãpuşneanu Alexandru Lucian, Emandache Daniela, Giurgiuc Gabriela, Pãuleţ Ancuţa, Creangã Florin Valentin, Matei Elena, Georgescu Dorian, Popa Mihaela, Mendelovici Alin, Zapodeanu Monica, Honceriu Diana Elena, Juverdeanu Irina Mihaela, Cogan Paraschiva, Tudose Alina Afrodita, Buhuş Roxana Ionela, Darie Iulia Cristina, Simioneasa Alina, Vânaga Vasile, Jipu Anca, Chiuchiu Nicoleta, Ghiga Gheorghe, Secarã Daniela, Adomnicãi Cristian Paul, Palade Bianca Georgiana, Spulber Elena Felicia, Jijie Cristina, Raţã Dorica, Irimescu Constantin, Croitoru Viorica, Axinia Mihaela, Tomozei Iulia, Dragomir Ana Monica, Ilii Mihaela Carmen, Mihai Cecilia, Miron Adina, Boandã Mirela, Tiron Alina Nicoleta, Melinte Alina, Luca Raluca, Jitariuc Liliana, Ştefaniu Ioana, Pântea Aurora, Vartolomei Daniela, Spatariu Simona, Costãchescu Daniela, Şerban Elena Petronela, Enache Angelina, Stan Irina, Ailenei Marcela, Prisecariu Oana, Barbacariu Mãdãlina, Vartolomei Marionela, Mancaş Luminiţa, Grãdinaru Nicuşor, Gociu Natalia, Axinte Antonina, Diaconescu Irina, Crauciuc Bujor Doina, Bîtculescu Gabriela, Cuzic Dana Claudia, Timofte Georgeta, Stoica Florina Mihaela, Andrieş Vasilica, Tutunaru Dãnuţ, Bordei Simona, Vãtãmãnelu Maria, Petrãraşu Carmen, Iacob Dorina Mariana, Zãnoagã Monica, Rusu Marlena Lãcrãmioara, Chica Cristina, Şerban Ion, Golduţ Liliana, Vasile Roxana Cristina, Baltag Gabriela, Matei Adriana, Dãnilã Elena Laura şi Popescu Marius Stelian în Dosarul nr. 6.762/99/2007 al Curţii de Apel Iaşi - Secţia contencios administrativ şi fiscal.
La apelul nominal lipsesc pãrţile, faţã de care procedura de citare este legal îndeplinitã.
Cauza fiind în stare de judecatã, preşedintele acordã cuvântul reprezentantului Ministerului Public, care pune concluzii de respingere a excepţiei de neconstituţionalitate ca neîntemeiatã. Astfel, aratã cã textele de lege criticate au fost abrogate prin <>Legea-cadru nr. 330/2009 , însã soluţia legislativã a cãrei constituţionalitate este pusã în discuţie a fost preluatã în actul abrogator. Aceastã soluţie nu este, însã, contrarã dispoziţiilor Constituţiei privind egalitatea în drepturi, întrucât tratamentul juridic diferenţiat, criticat de autorii excepţiei, este justificat de situaţiile diferite în care se aflã categoriile sociale comparate.

CURTEA,
având în vedere actele şi lucrãrile dosarului, constatã urmãtoarele:
Prin Încheierea din 18 mai 2009, pronunţatã în Dosarul nr. 6.762/99/2007, Curtea de Apel Iaşi - Secţia de contencios administrativ şi fiscal a sesizat Curtea Constituţionalã cu excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 4 şi ale anexelor nr. 3 şi 4 din <>Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele mãsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pânã la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordã funcţionarilor publici în anul 2007. Excepţia a fost ridicatã de Şerbescu Maria, Cârstoiu Diana, Chirica Eliza, Samoilã Magda Elena, Niţã Maria, Pruteanu Neculai, Zaharia Claudia, Iuga Dana Mihaela, Rusu Claudia, Însurãţelu Iuliana, Seghedin Oana Adriana, Vasilescu Mihaela, Ţãbârnã Mihaela Gabriela, Albert Carmen Luciana, Munteanu Alina Sandra, Bunea Ovidiu, Şchiopu Ecaterina, Rotariu Elvira, Dobrea Corneliu, Secara Maricel, Sâmpetru Otilia, Bîzgã Corina, Enache Dan, Penciuc Pintilii, Catanã Gabriela, Filip Elena, Ivanoschi Ana, Stanciu Elena, Brãenescu Dana Rafaela, Mînzat Sorina, Mantalea Mihaela, Patraş Donose Smaranda, Ciocan Mirela, Budãi Simona Smãrãndiţa, Amarii Manuela, Popa Anca, Zarã Roxana, Şchiopu Mihaela, Mihalcea Liliana, Niţã Mihaela Gabriela, Dãscãliţei Ramona, Ciorâţanu Alina, Nichifor Rodica, Ursu Maria, Isãilã Irina, Drelciuc Mihaela, Artene Suzana, Şerban Liliana, Bordianu Laura, Şuhan Cãtãlina, Munteanu Smaragda, Zaharia Mihaela, Ţuchendria Eugenia, Anghel Nicoleta, Ardeleanu Lenuţa, Filiche Elena, Obreja Nuşa Daniela, Rogan Camelia, Sava Alina Maria, Matei Marian, Moisuc Anca, Axinte Mihaela, Bantaş Tiberiu, Voicu Gianina, Ticu Ioana, Teodorescu Viorica, Gordobino Viorica, Petricã Gabriela, Mustafa Gabriela, Pãcurar Mihaela Cãtãlina, Lãpuşneanu Alexandru Lucian, Emandache Daniela, Giurgiuc Gabriela, Pãuleţ Ancuţa, Creangã Florin Valentin, Matei Elena, Georgescu Dorian, Popa Mihaela, Mendelovici Alin, Zapodeanu Monica, Honceriu Diana Elena, Juverdeanu Irina Mihaela, Cogan Paraschiva, Tudose Alina Afrodita, Buhuş Roxana Ionela, Darie Iulia Cristina, Simioneasa Alina, Vânaga Vasile, Jipu Anca, Chiuchiu Nicoleta, Ghiga Gheorghe, Secarã Daniela, Adomnicãi Cristian Paul, Palade Bianca Georgiana, Spulber Elena Felicia, Jijie Cristina, Raţã Dorica, Irimescu Constantin, Croitoru Viorica, Axinia Mihaela, Tomozei Iulia, Dragomir Ana Monica, Ilii Mihaela Carmen, Mihai Cecilia, Miron Adina, Boandã Mirela, Tiron Alina Nicoleta, Melinte Alina, Luca Raluca, Jitariuc Liliana, Ştefaniu Ioana, Pântea Aurora, Vartolomei Daniela, Spatariu Simona, Costãchescu Daniela, Şerban Elena Petronela, Enache Angelina, Stan Irina, Ailenei Marcela, Prisecariu Oana, Barbacariu Mãdãlina, Vartolomei Marionela, Mancaş Luminiţa, Grãdinaru Nicuşor, Gociu Natalia, Axinte Antonina, Diaconescu Irina, Crauciuc Bujor Doina, Bîtculescu Gabriela, Cuzic Dana Claudia, Timofte Georgeta, Stoica Florina Mihaela, Andrieş Vasilica, Tutunaru Dãnuţ, Bordei Simona, Vãtãmãnelu Maria, Petrãraşu Carmen, Iacob Dorina Mariana, Zãnoagã Monica, Rusu Marlena Lãcrãmioara, Chica Cristina, Şerban Ion, Golduţ Liliana, Vasile Roxana Cristina, Baltag Gabriela, Matei Adriana, Dãnilã Elena Laura şi Popescu Marius Stelian cu prilejul soluţionãrii recursului formulat împotriva Sentinţei civile nr. 77/CA din 30 ianuarie 2009, pronunţatã de Tribunalul Iaşi în Dosarul nr. 6.762/99/2007.
În motivarea excepţiei de neconstituţionalitate autorii acesteia susţin, în esenţã, cã <>art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 cuprinde, în ultima tezã, prevederi de domeniul legii organice, contravenindu-se dispoziţiilor art. 73 alin. (3) lit. j) şi art. 115 alin. (1) din Constituţie. De asemenea, considerã cã diferenţa de salarizare dintre funcţionarii publici din cadrul aparatului propriu al consiliilor judeţene şi cei din instituţiile publice subordonate consiliilor judeţene, prevãzutã de anexele nr. 3 şi 4 din <>Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 , este discriminatorie, aducând atingere art. 16 alin. (1) din Constituţie.
Curtea de Apel Iaşi - Secţia de contencios administrativ şi fiscal considerã cã excepţia de neconstituţionalitate nu este întemeiatã. În acest sens, aratã cã <>Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 nu încalcã prevederile constituţionale referitoare la competenţa emiterii actelor normative. De asemenea, aratã cã dispoziţiile de lege criticate reglementeazã, în mod egal, elementele sistemului de salarizare a funcţionarilor publici, cu referire specialã la salariile de bazã, în raport cu criteriile impuse de text, fãrã a institui privilegii sau discriminãri. În ceea ce priveşte salarizarea, statul are un drept larg de apreciere, el fiind cel care, prin organele sale, stabileşte atât sfera de competenţã a organelor administraţiei publice, cât şi remunerarea activitãţii desfãşurate la nivelul fiecãrei structuri din cadrul administraţiei publice, un rol esenţial avându-l însã şi locul pe care se aflã structura respectivã în ierarhia internã a organelor administraţiei de stat.
În conformitate cu dispoziţiile <>art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992 , încheierea de sesizare a fost comunicatã preşedinţilor celor douã Camere ale Parlamentului, Guvernului, precum şi Avocatului Poporului, pentru a-şi formula punctele de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.
Guvernul considerã cã nu sunt întemeiate criticile referitoare la neconstituţionalitatea extrinsecã a <>art. 6 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 , întrucât salarizarea funcţionarilor publici nu face parte dintre domeniile legii organice. Cât priveşte criticile referitoare la încãlcarea principiului egalitãţii în drepturi, considerã cã acestea sunt inadmisibile, întrucât pun în discuţie aspecte ce ţin de competenţa Parlamentului, singurul în mãsurã sã poatã completa textul de lege în sensul dorit de autorii excepţiei.
Avocatul Poporului considerã cã dispoziţiile de lege criticate sunt constituţionale.
Preşedinţii celor douã Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la excepţia de neconstituţionalitate.

CURTEA,
examinând încheierea de sesizare, raportul întocmit de judecãtorul-raportor, punctele de vedere ale Guvernului şi Avocatului Poporului, concluziile procurorului, dispoziţiile de lege criticate, raportate la prevederile Constituţiei, precum şi <>Legea nr. 47/1992 , reţine urmãtoarele:
Curtea Constituţionalã a fost legal sesizatã şi este competentã, potrivit dispoziţiilor art. 146 lit. d) din Constituţie, precum şi ale art. 1 alin. (2), ale <>art. 2, 3, 10 şi 29 din Legea nr. 47/1992 , sã soluţioneze excepţia de neconstituţionalitate.
Potrivit încheierii de sesizare, obiectul excepţiei de neconstituţionalitate îl constituie dispoziţiile art. 4 şi ale anexelor nr. 3 şi 4 din <>Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 privind unele mãsuri de reglementare a drepturilor salariale şi a altor drepturi ale funcţionarilor publici pânã la intrarea în vigoare a legii privind sistemul unitar de salarizare şi alte drepturi ale funcţionarilor publici, precum şi creşterile salariale care se acordã funcţionarilor publici în anul 2007, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 66 din 29 ianuarie 2007, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 232/2007 , publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 474 din 16 iulie 2007.
Prevederile de lege criticate au urmãtoarea redactare:
- Art. 4: "Salariul de bazã se stabileşte în funcţie de categorie, de clasã, care reflectã nivelul studiilor necesare exercitãrii funcţiei publice, şi, dupã caz, de gradul profesional al funcţiei publice, precum şi în raport cu nivelul la care se presteazã activitatea, respectiv la nivel central sau local, potrivit anexelor nr. 1-6."
Prevederile anexei nr. 3 reglementeazã salarizarea pentru aparatul propriu al prefecturilor, al instituţiilor subordonate autoritãţilor sau instituţiilor publice centrale, al serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale altor organe ale administraţiei publice centrale de specialitate din unitãţile administrativ-teritoriale, al inspectoratelor teritoriale de muncã, al caselor de asigurãri de sãnãtate judeţene şi a municipiului Bucureşti, al Casei de Asigurãri de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti, al Casei de Asigurãri de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, al caselor judeţene de pensii şi a municipiului Bucureşti, al agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncã şi a municipiului Bucureşti, precum şi din aparatul propriu al consiliilor judeţene, iar prevederile anexei nr. 4 reglementeazã salarizarea pentru aparatul propriu al consiliilor locale şi al instituţiilor din subordinea consiliilor judeţene sau consiliilor locale.
Curtea constatã cã, ulterior sesizãrii cu excepţia de neconstituţionalitate, prevederile de lege criticate au fost abrogate prin <>art. 48 alin. (1) pct. 13 din Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 762 din 9 noiembrie 2009. Cu toate acestea, soluţia legislativã criticatã referitoare la criteriile de stabilire a salariului de bazã pentru funcţionarii publici, care era reglementatã de <>art. 4 din Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 , a fost preluatã în art. 6 din anexa nr. III a actului abrogator, care prevede cã: "Art. 6. - Salariul de bazã corespunzãtor activitãţii desfãşurate în exercitarea prerogativelor de putere publicã este stabilit în funcţie de:
a) complexitatea, importanţa, atribuţiile şi gradul de responsabilitate ale postului;
b) competenţele necesare pentru ocuparea postului;
c) clasificarea funcţiei publice, respectiv: funcţii publice de stat, funcţii publice teritoriale, funcţii publice locale;
d) categoria funcţiei publice;
e) condiţiile specifice prevãzute pentru ocuparea funcţiei publice."
În ceea ce priveşte dispoziţiile anexelor nr. 3 şi 4 din <>Ordonanţa Guvernului nr. 6/2007 , Curtea constatã cã <>Legea-cadru nr. 330/2009 stabileşte o nouã grilã de salarizare a funcţionarilor publici, diferitã de reglementarea anterioarã, pãstrând însã diferenţa de salarizare criticatã de autorii excepţiei în cuprinsul anexelor nr. III/2 şi III/3 din legea amintitã. Anexa nr. III/2 la <>Legea-cadru nr. 330/2009 reglementeazã, în prezent, salariile de bazã pentru funcţii publice teritoriale stabilite şi avizate potrivit legii din cadrul instituţiei prefectului, serviciilor publice deconcentrate ale ministerelor şi ale celorlalte organe ale administraţiei publice centrale din unitãţile administrativ-teritoriale, precum şi pentru funcţiile publice locale stabilite şi avizate potrivit legii din cadrul aparatului de specialitate al consiliilor judeţene, al primarului general al municipiului Bucureşti, al primarilor sectoarelor municipiului Bucureşti, al primarilor municipiilor reşedinţã de judeţ, precum şi al instituţiilor înfiinţate în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea consiliilor judeţene ori a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a consiliilor locale ale sectoarelor municipiului Bucureşti, respectiv municipiilor reşedinţã de judeţ. Anexa nr. III/3 la <>Legea-cadru nr. 330/2009 stabileşte salariile de bazã pentru funcţii publice locale, stabilite şi avizate potrivit legii în cadrul aparatului de specialitate al primarilor municipiilor, oraşelor şi comunelor şi al instituţiilor înfiinţate în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea consiliilor locale.
Aşa fiind, Curtea reţine ca obiect al excepţiei de neconstituţionalitate prevederile art. 6 din anexa nr. III la <>Legea-cadru nr. 330/2009 , precum şi prevederile anexelor nr. III/2 şi III/3 la aceastã lege, urmând a analiza conformitatea acestor prevederi de lege în raport cu dispoziţiile din Constituţie cuprinse în art. 16 referitor la egalitatea în drepturi a cetãţenilor, art. 73 alin. (3) lit. j) referitor la domeniul de reglementare al legii organice şi art. 115 privind domeniul de reglementare al ordonanţelor Guvernului.
În ceea ce priveşte critica de neconstituţionalitate extrinsecã raportatã la dispoziţiile art. 73 alin. (3) lit. j) şi art. 115 din Constituţie, Curtea constatã cã susţinerile autorilor excepţiei se refereau la reglementarea pe calea ordonanţei Guvernului a unor domenii aparţinând legii organice. În prezent, însã, noua reglementare, respectiv <>Legea-cadru nr. 330/2009 , este adoptatã potrivit art. 114 alin. (3) din Constituţie. Aşa fiind, Curtea apreciazã cã obiectul criticii nu se mai conservã.
Referitor la critica de neconstituţionalitate raportatã la principiul egalitãţii în drepturi, Curtea constatã cã diferenţele de salarizare prevãzute de anexele nr. III/2 şi III/3 la <>Legea-cadru nr. 330/2009 sunt stabilite potrivit criteriilor prevãzute de art. 6 din anexa nr. III din <>Legea-cadru nr. 330/2009 . Aceste criterii au în vedere, printre altele, complexitatea, importanţa, atribuţiile şi responsabilitatea postului. Diferenţele ce decurg din aceste raţiuni nu contravin principiului egalitãţii în drepturi care nu presupune omogenitate, astfel cã situaţii obiectiv diferite justificã instituirea unui tratament juridic diferit.

Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) şi al art. 147 alin. (4) din Constituţie, precum şi al art. 1-3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) şi al <>art. 29 din Legea nr. 47/1992 ,

CURTEA CONSTITUŢIONALĂ
În numele legii
DECIDE:

Respinge excepţia de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 6 din anexa nr. III la <>Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice, precum şi a prevederilor anexelor nr. III/2 şi III/3 la aceastã lege, excepţie ridicatã de Şerbescu Maria, Cârstoiu Diana, Chirica Eliza, Samoilã Magda Elena, Niţã Maria, Pruteanu Neculai, Zaharia Claudia, Iuga Dana Mihaela, Rusu Claudia, Însurãţelu Iuliana, Seghedin Oana Adriana, Vasilescu Mihaela, Ţãbârnã Mihaela Gabriela, Albert Carmen Luciana, Munteanu Alina Sandra, Bunea Ovidiu, Şchiopu Ecaterina, Rotariu Elvira, Dobrea Corneliu, Secara Maricel, Sâmpetru Otilia, Bîzgã Corina, Enache Dan, Penciuc Pintilii, Catanã Gabriela, Filip Elena, Ivanoschi Ana, Stanciu Elena, Brãenescu Dana Rafaela, Mînzat Sorina, Mantalea Mihaela, Patraş Donose Smaranda, Ciocan Mirela, Budãi Simona Smãrãndiţa, Amarii Manuela, Popa Anca, Zarã Roxana, Şchiopu Mihaela, Mihalcea Liliana, Niţã Mihaela Gabriela, Dãscãliţei Ramona, Ciorâţanu Alina, Nichifor Rodica, Ursu Maria, Isãilã Irina, Drelciuc Mihaela, Artene Suzana, Şerban Liliana, Bordianu Laura, Şuhan Cãtãlina, Munteanu Smaragda, Zaharia Mihaela, Ţuchendria Eugenia, Anghel Nicoleta, Ardeleanu Lenuţa, Filiche Elena, Obreja Nuşa Daniela, Rogan Camelia, Sava Alina Maria, Matei Marian, Moisuc Anca, Axinte Mihaela, Bantaş Tiberiu, Voicu Gianina, Ticu Ioana, Teodorescu Viorica, Gordobino Viorica, Petricã Gabriela, Mustafa Gabriela, Pãcurar Mihaela Cãtãlina, Lãpuşneanu Alexandru Lucian, Emandache Daniela, Giurgiuc Gabriela, Pãuleţ Ancuţa, Creangã Florin Valentin, Matei Elena, Georgescu Dorian, Popa Mihaela, Mendelovici Alin, Zapodeanu Monica, Honceriu Diana Elena, Juverdeanu Irina Mihaela, Cogan Paraschiva, Tudose Alina Afrodita, Buhuş Roxana Ionela, Darie Iulia Cristina, Simioneasa Alina, Vânaga Vasile, Jipu Anca, Chiuchiu Nicoleta, Ghiga Gheorghe, Secarã Daniela, Adomnicãi Cristian Paul, Palade Bianca Georgiana, Spulber Elena Felicia, Jijie Cristina, Raţã Dorica, Irimescu Constantin, Croitoru Viorica, Axinia Mihaela, Tomozei Iulia, Dragomir Ana Monica, Ilii Mihaela Carmen, Mihai Cecilia, Miron Adina, Boandã Mirela, Tiron Alina Nicoleta, Melinte Alina, Luca Raluca, Jitariuc Liliana, Ştefaniu Ioana, Pântea Aurora, Vartolomei Daniela, Spatariu Simona, Costãchescu Daniela, Şerban Elena Petronela, Enache Angelina, Stan Irina, Ailenei Marcela, Prisecariu Oana, Barbacariu Mãdãlina, Vartolomei Marionela, Mancaş Luminiţa, Grãdinaru Nicuşor, Gociu Natalia, Axinte Antonina, Diaconescu Irina, Crauciuc Bujor Doina, Bîtculescu Gabriela, Cuzic Dana Claudia, Timofte Georgeta, Stoica Florina Mihaela, Andrieş Vasilica, Tutunaru Dãnuţ, Bordei Simona, Vãtãmãnelu Maria, Petrãraşu Carmen, Iacob Dorina Mariana, Zãnoagã Monica, Rusu Marlena Lãcrãmioara, Chica Cristina, Şerban Ion, Golduţ Liliana, Vasile Roxana Cristina, Baltag Gabriela, Matei Adriana, Dãnilã Elena Laura şi Popescu Marius Stelian în Dosarul nr. 6.762/99/2007 al Curţii de Apel Iaşi - Secţia contencios administrativ şi fiscal.
Definitivã şi general obligatorie.
Pronunţatã în şedinţa publicã din data de 16 martie 2010.


PREŞEDINTELE CURŢII CONSTITUŢIONALE,
prof. univ. dr. IOAN VIDA

Magistrat-asistent,
Patricia Marilena Ionea
__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016