Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   DECIZIE nr. 153/EN din 15 iunie 2004  pentru modificarea Deciziei presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii nr. 88/EN/2004 privind desemnarea furnizorului de serviciu universal in domeniul serviciilor postale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

DECIZIE nr. 153/EN din 15 iunie 2004 pentru modificarea Deciziei presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii nr. 88/EN/2004 privind desemnarea furnizorului de serviciu universal in domeniul serviciilor postale

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN COMUNICATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 653 din 20 iulie 2004
În temeiul prevederilor <>art. 38 alin. (1), (3) şi (5) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 79/2002 privind cadrul general de reglementare a comunicaţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 591/2002 , precum şi ale art. 12 alin. (1), ale art. 27 alin. (3) şi ale <>art. 30 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 31/2002 privind serviciile poştale, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 642/2002 ,

preşedintele Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii emite prezenta decizie.

ART. I
Decizia preşedintelui Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii nr. 88/EN/2004 privind desemnarea furnizorului de serviciu universal în domeniul serviciilor poştale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 355 din 22 aprilie 2004, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - (1) CNPR beneficiazã, pânã la data de 31 decembrie 2008, de dreptul exclusiv de a presta urmãtoarele servicii poştale având ca obiect trimiteri de corespondenţã, indiferent dacã livrarea acestora este acceleratã sau nu, ale cãror greutate şi tarif sunt mai mici decât limitele stabilite potrivit alin. (2) şi (3):
a) colectarea, sortarea, transportul şi livrarea trimiterilor de corespondenţã interne;
b) distribuirea trimiterilor de corespondenţã expediate din afara teritoriului României cãtre o adresã aflatã pe teritoriul acesteia.
(2) Limita de greutate care determinã întinderea dreptului exclusiv al CNPR este de:
a) 100 g, pânã la data de 31 decembrie 2005;
b) 50 g, de la data de 1 ianuarie 2006 şi pânã la 31 decembrie 2008.
(3) Limita de tarif care determinã întinderea dreptului exclusiv al CNPR este de 12.000 lei, inclusiv taxa pe valoarea adãugatã.
(4) În cazul modificãrii tarifelor practicate de CNPR, în condiţiile art. 17 alin. (3), ANRC poate actualiza limita de tarif prevãzutã la alin. (3), însã valoarea actualizatã nu va depãşi urmãtoarele niveluri:
a) pânã la data de 31 decembrie 2005, de 3 ori tariful public corespunzãtor unei trimiteri de corespondenţã din prima treaptã de greutate a celei mai rapide categorii standard din oferta de servicii poştale a CNPR;
b) de la data de 1 ianuarie 2006 şi pânã la data de 31 decembrie 2008, de 2,5 ori tariful public corespunzãtor unei trimiteri de corespondenţã din prima treaptã de greutate a celei mai rapide categorii standard din oferta de servicii poştale a CNPR.
(5) Furnizorii de servicii poştale pot presta serviciile prevãzute la alin. (1), cu sau fãrã valoare adãugatã, sub limitele de greutate prevãzute la alin. (2), cu condiţia practicãrii unui tarif cel puţin egal cu limita de tarif stabilitã la alin. (3).
(6) Actualizarea prevãzutã la alin. (4) se realizeazã în cazul în care, în lipsa acesteia, obligaţiile de asigurare a serviciului universal, prevãzute la cap. III, nu ar mai putea fi îndeplinite în mod corespunzãtor. Decizia preşedintelui ANRC privind actualizarea limitei de tarif care determinã întinderea dreptului exclusiv al CNPR va stabili şi data de la care furnizorii de servicii poştale sunt obligaţi sã practice tarife cel puţin egale cu aceastã limitã."
2. Articolul 9 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 9. - (1) În vederea îndeplinirii obligaţiilor prevãzute la art. 6 alin. (1)-(3), CNPR va livra la locuinţa sau la sediul destinatarului ori, dupã caz, la punctele sale de contact toate trimiterile poştale care au o greutate cel mult egalã cu 500 g, în unul dintre urmãtoarele moduri:
a) la orice recipient în care destinatarul este de acord sã îi fie depuse trimiterile poştale care îi sunt adresate;
b) cãtre persoana consideratã autorizatã sã primeascã trimiterea poştalã.
(2) Trimiterile poştale cu o greutate mai mare de 500 g, precum şi trimiterile poştale înregistrate, care nu au putut fi livrate cãtre persoana consideratã autorizatã sã le primeascã, vor fi livrate la punctele de contact ale CNPR, dar numai dupã ce destinatarul a fost avizat, în condiţiile alin. (1), cu privire la sosirea acestor trimiteri poştale."
3. Alineatele (1)-(3) ale articolului 12 vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 12. - (1) CNPR are obligaţia de a asigura îndeplinirea urmãtoarelor obiective de calitate stabilite pentru normele de distribuire a trimiterilor interne de corespondenţã din cea mai rapidã categorie standard, ce fac obiectul serviciilor prevãzute la art. 1 alin. (2) lit. a):
a) pânã la sfârşitul anului 2004: Z+1 pentru 70% din totalul trimiterilor poştale şi Z+2 pentru 80% din totalul trimiterilor poştale;
b) pânã la sfârşitul anului 2005: Z+1 pentru 77% din totalul trimiterilor poştale şi Z+2 pentru 90% din totalul trimiterilor poştale;
c) pânã la sfârşitul anului 2006: Z+1 pentru 85% din totalul trimiterilor poştale şi Z+2 pentru 97% din totalul trimiterilor poştale.
(2) CNPR are obligaţia de a asigura îndeplinirea urmãtoarelor obiective de calitate stabilite pentru normele de distribuire a trimiterilor intraeuropene de corespondenţã din cea mai rapidã categorie standard, ce fac obiectul serviciilor prevãzute la art. 1 alin. (2) lit. a):
a) pânã la sfârşitul anului 2004: Z+3 pentru 75% din totalul trimiterilor poştale şi Z+5 pentru 85% din totalul trimiterilor poştale;
b) pânã la sfârşitul anului 2005: Z+3 pentru 80% din totalul trimiterilor poştale şi Z+5 pentru 90% din totalul trimiterilor poştale;
c) pânã la sfârşitul anului 2006: Z+3 pentru 85% din totalul trimiterilor poştale şi Z+5 pentru 97% din totalul trimiterilor poştale.
(3) Obiectivele de calitate stabilite pentru normele de distribuire prevãzute la alin. (2) vor fi asigurate pentru traficul poştal cu fiecare stat."
4. Alineatul (2) al articolului 23 se abrogã.
5. Articolul 26 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 26. - Lit. i) a pct. 1.2.2 şi pct. 3.5.2 din anexa nr. 1 "Regimul de autorizare generalã pentru furnizarea serviciilor poştale" la Decizia preşedintelui Autoritãţii Naţionale de Reglementare în Comunicaţii nr. 118/2003 privind procedura de autorizare a furnizorilor de servicii poştale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 212 din 1 aprilie 2003, se abrogã."
ART. II
Prezenta decizie se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare la 3 zile de la publicare.

p. Preşedintele Autoritãţii Naţionale
de Reglementare în Comunicaţii,
Alexandrina-Luminiţa Hîrţan,
vicepreşedinte

Bucureşti, 15 iunie 2004.
Nr. 153/EN.
------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016