Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
DECIZIE nr. 121 din 8 mai 2012 privind reluarea activitatii si stabilirea atributiilor domnului Dezsi Attila in functia publica, corespunzatoare categoriei inaltilor functionari publici, de inspector guvernamental in cadrul Secretariatului General al Guvernului
EMITENT: GUVERNUL - PRIMUL-MINISTRU PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 306 din 8 mai 2012
Având în vedere cererea domnului Dezsi Attila, înregistratã la Cabinetul primului-ministru cu nr. 5/3.093 din 8 mai 2012,
în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) şi al art. 96 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi al art. 12 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalţilor funcţionari publici, managementul carierei şi mobilitatea înalţilor funcţionari publici, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
primul-ministru emite prezenta decizie.
ART. 1
Începând cu data intrãrii în vigoare a prezentei decizii, domnul Dezsi Attila îşi reia activitatea în funcţia publicã de inspector guvernamental, corespunzãtoare categoriei înalţilor funcţionari publici, în cadrul Secretariatului General al Guvernului.
ART. 2
Începând cu data prevãzutã la art. 1, domnul Dezsi Attila, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat sã îndeplineascã, la nivelul judeţului Hunedoara, sarcini specifice în domeniul administraţiei publice. Fişa de descriere a atribuţiilor şi responsabilitãţilor şi a modului de raportare a activitãţii desfãşurate se stabileşte prin ordin al ministrului delegat pentru administraţie. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental şi a celorlalte drepturi aferente se realizeazã de Secretariatul General al Guvernului, în condiţiile legii, pe bazã de pontaj şi raport bilunar de urmãrire a indicatorilor punctuali ai activitãţii pe care o desfãşoarã în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite şi/sau de reprezentantul Ministerului Administraţiei şi Internelor la nivelul judeţului unde îşi desfãşoarã activitatea. Evaluarea anualã se realizeazã, în condiţiile legii, pe baza raportãrilor realizate în urma activitãţii desfãşurate.
PRIM-MINISTRU
VICTOR-VIOREL PONTA
Contrasemneazã:
---------------
Secretarul general al Guvernului,
Ion Moraru
Bucureşti, 8 mai 2012.
Nr. 121.
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: