Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACORD INTERPROFESIONAL din 1 septembrie 2006  pentru grupa de produse struguri, must, vin si produse procesate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACORD INTERPROFESIONAL din 1 septembrie 2006 pentru grupa de produse struguri, must, vin si produse procesate

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 767 din 8 septembrie 2006

În baza <>art. 12 din Ordonanţa Guvernului nr. 45/2005 privind organizarea pieţei produselor agricole şi agroalimentare, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 307/2005 , membrii Organizaţiei Naţionale Interprofesionale Vitivinicole - ONIV, parteneri pe filiera vitivinicolã, au încheiat prezentul acord interprofesional pentru grupa de produse struguri, must, vin şi produse procesate, denumit în continuare AIP, privind contractarea, producerea, prelucrarea, depozitarea, procesarea şi comercializarea strugurilor de vin din soiurile nobile şi a materialului sãditor viticol certificat.
1. Asociaţia Profesionalã Vitivinicolã Dealu Mare ("APV DEALU MARE")
2. Asociaţia Profesionalã a Producãtorilor şi Comercianţilor de Produse Vitivinicole şi Bãuturi Alcoolice ("APPCPVBA VITIS")
3. Asociaţia Producãtorilor şi Exportatorilor de Vinuri din România ("APEV")
4. Asociaţia Consultanţilor Enologi din România ("ASCER")
5. Asociaţia Profesionalã Vitivinicolã Panciu ("AP VITIVINICOLş PANCIU")
6. Asociaţia Vitis Transilvania Jidvei ("AP VITIS TRANSILVANIA")
7. Asociaţia Producãtorilor de Vinuri Spumante şi Spumoase ("APVSS")
8. Asociaţia Producãtorilor de Vermut şi alte Bãuturi pe Bazã de Vin din România ("APVBBV")
9. Asociaţia Profesionalã Vitivinicolã Medgidia ("APV MEDGIDIA")
10. Asociaţia Profesionalã Vie Vin Timiş ("AP VIE VIN TIMIŞ")
11. Asociaţia Interprofesionalã Vitivinicolã Vrancea Pietroasa ("AIV VRANCEA PIETROASA")
12. Asociaţia Profesionalã Domeniile Cotnari ("AP DOMENIILE COTNARI")
13. Asociaţia Degustãtorilor Autorizaţi din România ("ADAR")
14. Asociaţia Producãtorilor şi Comercianţilor de Vinuri cu Denumire de Origine Tohani ("APCVDO TOHANI")
15. Asociaţia Profesionalã a Producãtorilor de Material Sãditor Viticol ("APVMSV")
16. Asociaţia Producãtorilor şi Importatorilor de Echipamente, Ambalaje şi alte Materiale pentru Producţia de Vin şi Bãuturi Alcoolice ("APIEAM")

ART. 1
Obiective şi duratã
1.1. Acordul interprofesional reglementeazã într-o manierã unitarã, la nivel naţional, organizarea comunã de piaţã, bazatã pe principiile unei pieţe unice cu reguli tehnice şi administrative armonizate, în domeniul vinului şi pe filiera grupei de produse struguri, must, vin şi produse procesate din acestea.
a) Organizarea comunã de piaţã în sectorul vitivinicol cuprinde lanţul de producţie integrat, de la plantare pânã la scoaterea pe piaţã a produsului final. Lanţul de producţie integratã reprezintã sistemul de legãturã între producãtori, procesatori şi distribuitori ai grupei de produse struguri, must, vin şi produse procesate.
b) Filiera grupei de produs cuprinde organismele administrative, publice şi private din sectorul vitivinicol, precum şi sistemul de relaţii funcţionale dintre acestea şi producãtorii, procesatorii, transportatorii, depozitarii, distribuitorii, comercianţii, beneficiari/utilizatori, în ceea ce priveşte producerea, certificarea şi controlul aceluiaşi produs în vederea utilizãrii şi/sau consumului acestuia.
1.2. În cursul anului de piaţã, semnatarii acordului interprofesional vor respecta reglementãrile necesare funcţionãrii şi dezvoltãrii sectorului vitivinicol, adoptate prin armonizarea legislaţiei naţionale cu acquis-ul Uniunii Europene.
1.3. Acordul interprofesional este valabil în perioada 1 august - 31 iulie a anului de piaţã, începând cu campania vitivinicolã a anului 2006, pentru struguri de vin din soiuri nobile, vin şi produse procesate din acestea şi material sãditor viticol certificat. Clauzele generale pot fi modificate cu acordul pãrţilor pânã la data de 30 iunie a anului de recoltã.
1.4. Respectarea clauzelor acordului interprofesional este obligatorie pentru toţi membrii ONIV şi parteneri pe filiera vitivinicolã, nemembrii ONIV, care aderã la acest acord, pe bazã de angajament.
1.5. Între producãtor şi beneficiar vor fi încheiate Contractul comercial privind producerea, livrarea şi plata materialului sãditor viticol certificat, denumit în continuare CPLMS, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul AIP, şi Contractul privind producerea, livrarea, cumpãrarea şi plata strugurilor proaspeţi pentru vinificaţie, denumit în continuare CPLCPS, al cãrui model este prevãzut în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul AIP, recunoscute de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale ca instrument legal pentru acordarea subvenţiei pe grupa de produse struguri, must, vin şi produse procesate, pentru anul de recoltã 2006.
ART. 2
Clauze generale
2.1. CPLCPS se încheie între producãtorii de struguri şi beneficiari, persoane fizice sau juridice.
2.2. CPLCPS este documentul în care se stabilesc clauze contractuale pentru strugurii de vin din soiuri nobile, materie primã pentru vin pe clase de calitate.
2.3. Clauzele speciale ale CPLCPS pot fi utilizate în relaţii comerciale şi de parteneri din filiera vitivinicolã, neafiliaţi la ONIV, cu menţiunea cã aceştia nu beneficiazã de clauzele privind concilierea interprofesionalã, de formele de sprijin financiar acordate de stat, ajutoare şi instrumente de reglementare a pieţei în sensul <>art. 14 din Ordonanţa Guvernului nr. 45/2005 , aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 307/2005 .
2.4. CPLMS se încheie între producãtorii de material sãditor viticol certificat şi beneficiari.
2.5. CPLMS este documentul în care se stabilesc clauze contractuale privind relaţia dintre producãtor - furnizor şi cultivator - beneficiar de material sãditor viticol.
2.6. CPLCPS şi CPLMS încheiate între producãtori şi beneficiari pentru realizarea obiectivelor AIP cuprind:
- clauze referitoare la obligaţiile ce revin pãrţilor;
- condiţii de livrare şi de calitate a produselor;
- preţ;
- termen de livrare;
- termen de platã;
- modalitãţi de platã şi de garantare a plãţii preţului;
- instrumente de platã;
- clauze privind penalitãţi pentru nerespectarea contractului.
2.7. Clauzele contractuale ale CPLPCS şi/sau CPLMS nu pot anula clauzele generale ale AIP.
2.8. CPLPCS se încheie pânã la data de 1 august a anului de piaţã.
2.9. CPLMS se încheie în intervalul 1 februarie - 5 aprilie anterior anului de recoltã.
2.10. Prin semnarea CPLPCS şi/sau a CPLMS partenerii contractuali se obligã la respectarea tuturor prevederilor acestora.
ART. 3
Modul de aplicare
3.1. Prezentul AIP reprezintã voinţa partenerilor asociaţi în structuri reprezentative, clauzele acestuia fiind obligatorii din momentul semnãrii lui.
3.2. Modificarea AIP se poate face anual, pânã la data de 30 iunie a anului de recoltã, prin negociere între membrii ONIV, în condiţiile prevãzute la art. 1 pct. 1.4.
3.3. ONIV urmãreşte aplicarea AIP în toate cazurile în care unul sau mai mulţi membri ai structurii profesionale sunt implicaţi în activitãţi derivate din prezentul AIP şi pasibili de atingerea într-o manierã avantajoasã a uneia dintre pãrţi.
3.4. Clauzele CPLCPS şi CPLMS, precum şi negocierile între membrii ONIV prin acte adiţionale nu pot afecta parametrii calitativi ai produsului şi, în acest caz, nu pot deroga de la AIP şi nu se pot extinde asupra acestuia.
3.5. În 60 de zile de la aplicarea reglementãrilor AIP corespunzãtor anului de piaţã, ONIV prezintã bilanţul realizãrii acestora membrilor consiliului pe produs.
ART. 4
Direcţiile de negociere a acordului interprofesional:
4.1. stabilesc cadrul general de funcţionare şi dezvoltare a sectorului vitivinicol pe filiera grupei de produse struguri, must, vin şi produse procesate din acestea;
4.2. stabilesc cuantumul preţului indicativ, preţ de bazã sau preţ de referinţã, în funcţie de clasa de calitate, soi, zonã şi regiune viticolã;
4.3. stabilesc condiţiile tarifare şi normele tehnice ale analizelor de laborator pentru struguri, must, vin şi produse procesate din acestea;
4.4. stabilesc normele tehnice privind recoltarea strugurilor din soiuri nobile pentru vin;
4.5. stabilesc contractele-tip pentru producerea materialului sãditor viticol certificat şi pentru producerea, livrarea, cumpãrarea şi plata strugurilor de vin.
4.6. AIP se negociazã anual între membrii ONIV pânã la 31 decembrie, cu excepţia primului an de încheiere a acordului pentru anul de piaţã urmãtor.
4.7. AIP se avizeazã de consiliul pe produs şi se recunoaşte de Ministerul Agriculturii, Pãdurilor şi Dezvoltãrii Rurale, pânã la data de 30 iunie, în vederea publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 5
Producerea strugurilor din soiuri nobile pentru vin
5.1. CPLCPS va specifica suprafaţa cultivatã cu viţã-de-vie cu soiuri nobile şi producţia pe fiecare soi.
5.2. Producãtorii - persoane fizice sau juridice, care predau şi comercializeazã struguri din soiuri nobile pentru vin pe piaţã se obligã sã permitã accesul reprezentanţilor beneficiarilor pentru monitorizarea culturii viţei-de-vie şi se obligã sã execute lucrãrile tehnologice la termenele stabilite.
ART. 6
Recoltarea strugurilor de vin din soiuri nobile
6.1. Recoltarea strugurilor de vin din soiuri nobile se executã de producãtori, în funcţie de soi, dupã acumularea conţinutului de zahãr, potrivit zonei viticole din care face parte şi în conformitate cu prevederile Legii viei şi vinului în sistemul organizãrii comune a pieţei vitivinicole nr. 244/2002.
6.2. Începerea recoltãrii se notificã beneficiarilor şi organismelor de filierã cu 5 zile înainte.
6.3. Producãtorul împreunã cu beneficiarul-procesator vor stabili graficul de recoltare pe zile, soi, cantitãţi, mod de ambalare, punct de recepţie etc.
6.4. Condiţiile de recepţie cantitativã şi calitativã se vor stabili de cãtre semnatarii CPLCPS.
ART. 7
Transportul strugurilor de vin din soiuri nobile
7.1. Transportul strugurilor de vin din soiuri nobile se suportã şi se asigurã, de regulã, de beneficiar-procesator.
7.2. Sub rezerva convenţiilor particulare, rãspunzând regulilor sau tradiţiei locale, înainte de începerea recoltãrii strugurilor de vin din soiuri nobile, CPLCPS poate deroga de la prevederile art. 9 pct. 9.1.
ART. 8
Preţul strugurilor de vin din soiuri nobile
8.1. Pãrţile au stabilit ca pentru recolta anului 2006 preţul de livrare al strugurilor de vin din soiuri nobile sã fie stabilit prin negociere între producãtor-furnizor şi beneficiar-procesator în funcţie de soi, clasã de calitate, zonã viticolã, regiune viticolã, centru viticol, podgorie, calitatea materiei prime etc., potrivit art. 4 pct. 4.2.
8.2. Condiţiile de calitate a strugurilor de vin din soiuri nobile se vor stipula în CPLCPS.
8.3. Preţul indicativ, preţul de bazã sau preţul de referinţã al strugurilor de vin din soiuri nobile este stabilit în funcţie de clasa de calitate, soi, zonã şi regiune viticolã.
8.4. Preţul de livrare se negociazã între producãtor şi procesator pentru struguri de vin din soiuri nobile şi poate fi astfel stabilit pornindu-se de la preţul de referinţã.
ART. 9
Plata strugurilor de vin din soiuri nobile
9.1. Modalitatea de platã şi condiţiile de platã se negociazã între pãrţi şi sunt stipulate în CPLCPS.
9.2. Sub rezerva convenţiilor particulare ce ţin de regulile sau obiceiurile locale valabile înainte de începerea campaniei de recoltare, CPLCPS poate deroga de la prevederile pct. 9.1.
ART. 10
Producerea materialului sãditor viticol
10.1. Pãrţile contractante vor stabili Lista soiurilor şi clonelor din soiuri nobile pentru vin, conform <>Ordinului ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 225/2006 privind aprobarea Zonãrii soiurilor nobile de viţã-de-vie roditoare admise în culturã în arealele viticole din România.
10.2. Condiţiile de producere, livrare, recepţie a viţelor-devie altoite din soiuri nobile şi clone vor fi stabilite în CPLMS, la data semnãrii.
ART. 11
Concurenţã şi restricţii
AIP urmãreşte adaptarea ofertei la cererea pieţei specifice grupei de produse struguri, must, vin şi produse procesate şi nu poate comporta restricţii în urmãtoarele domenii:
a) stabilirea segmentului de piaţã;
b) ameliorarea calitãţii;
c) limitarea capacitãţilor de producţie;
d) accesul noilor operatori pe filiera vitivinicolã;
e) situaţii de crizã;
f) diversificarea produselor;
g) asigurarea produselor;
h) menţinerea activitãţii economice din domeniul vitivinicol în special în zonele rurale.
ART. 12
Forţa majorã
Forţa majorã exonereazã de rãspundere partea care o invocã şi o dovedeşte, condiţionat de comunicarea actelor doveditoare în termen de 15 zile de la apariţia ei Comisiei de conciliere şi arbitraj din subordinea Comitetului director al ONIV.
ART. 13
Conciliere şi arbitraj
13.1. Litigiile referitoare la aplicarea prezentului AIP şi a contractelor-tip se supun Comisiei de conciliere şi arbitraj din subordinea Comitetului director al ONIV.
13.2. Pãrţile convin ca litigiile sã fie soluţionate pe cale amiabilã şi sã se adreseze instanţei numai dupã epuizarea procedurilor de conciliere.
ART. 14
Dispoziţii finale
AIP stabileşte şi reglementeazã raporturile contractuale între membrii ONIV.

Încheiat astãzi, .............. 2006.

ANEXA 1
la acordul interprofesional

CONTRACT COMERCIAL
privind producerea, livrarea şi plata materialului sãditor viticol certificat (CPLMS)
Încheiat astãzi, ......

CAP. I
Pãrţile contractante

Prezentul contract comercial este încheiat în baza art. 1 pct. 1.5 din acordul interprofesional aferent recoltei anului 2006 între:
Societatea Comercialã (SCDVV) ......, cu sediul în municipiul ......, str. ...... nr. ......, judeţul ......, cod ......, telefon ......, telefax ......, cont de virament nr. ......, deschis la ........, cod fiscal ......, reprezentatã prin ..........., în calitate de vânzãtor, denumitã în prezentul contract Furnizor,
şi
Societatea Comercialã ......, cu sediul în municipiul ......, str. ............. nr. ......, judeţul ......, cod ......, telefon ......, telefax ......, cont de virament nr. ......, deschis la ......, cod fiscal ......, reprezentatã prin ......, în calitate de beneficiar, denumitã în prezentul contract Beneficiar.

CAP. II
Obiectul contractului

ART. 1
Obiectul contractului îl constituie vânzarea-cumpãrarea a ...... bucãţi viţe-de-vie altoite din sortimentele şi la preţurile în lei precizate în anexa care face parte integrantã din prezentul contract.
ART. 2
Valoarea contractului este de ...... lei, la care se adaugã TVA conform prevederilor legale.

CAP. III
Termen de livrare

ART. 3
Livrarea viţelor-de-vie se va efectua în luna ......, dar nu mai târziu de ...... .

CAP. IV
Preţul şi valoarea contractului

ART. 4
Preţul viţelor-de-vie (fãrã TVA) este cel consemnat în anexa la prezentul contract comercial, stabilit prin negociere între Furnizor şi Beneficiar în condiţii de livrare franco-depozit furnizor.
ART. 5
Ochii altoi şi portaltoi vor fi asiguraţi de cãtre Furnizor, cu respectarea legislaţiei în vigoare privind calitatea şi avizele fitosanitare.

CAP. V
Modalitãţi şi condiţii de platã

ART. 6
Pentru realizarea produselor contractate Beneficiarul acceptã efectuarea de plãţi în avans pe bazã de facturã fiscalã în urmãtoarele tranşe şi la urmãtoarele termene:
- ..................... ;
- ..................... ;
- ..................... ;
- ..................... .
ART. 7
Furnizorul va emite factura fiscalã pentru fiecare transport, împreunã cu certificatul fitosanitar, certificatul de calitate şi certificatul de autenticitate.
ART. 8
În situaţia în care prin acte normative se va acorda ajutor de stat pentru reducerea preţului de cumpãrare a materialului sãditor, Furnizorul va reduce preţul de livrare, conform prevederilor legale.
ART. 9
În cazul forţei majore invocate de Furnizor, Beneficiarul va primi sumele virate în avans, recalculate în lei, la 30 de zile de la data constatãrii forţei majore.

CAP. VI
Recepţia produselor

ART. 10
Condiţiile de calitate sunt cele înscrise în <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 1.267/2005 pentru aprobarea Regulilor şi normelor tehnice privind producerea în vederea comercializãrii, controlul, certificarea calitãţii şi comercializarea materialului de înmulţire vegetativã a viţei-de-vie, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 18 bis din 9 ianuarie 2006.
ART. 11
Recepţia produselor va fi efectuatã la sediul Furnizorului de cãtre o comisie formatã din delegaţi împuterniciţi ai celor douã pãrţi. Constatãrile vor fi consemnate într-un proces-verbal.
ART. 12
Calitatea viţelor-de-vie este atestatã de cãtre Furnizor prin certificat de calitate ce va fi însoţit de certificat fitosanitar şi certificat de autenticitate.

CAP. VII
Modalitãţi de livrare

ART. 13
Data livrãrii se stabileşte prin acordul pãrţilor, prin înştiinţare în scris.
ART. 14
Livrarea se face cu mijloace auto proprii ale Beneficiarului, dotate corespunzãtor transportului materialului biologic, în condiţii de livrare franco-depozit furnizor.
ART. 15
Ridicarea mãrfii va fi efectuatã de delegatul împuternicit al Beneficiarului, care va poseda asupra sa împuternicirea privind preluarea acesteia.
ART. 16
Livrarea şi încãrcarea viţelor-de-vie în mijlocul de transport al Beneficiarului se efectueazã de cãtre Furnizor.
ART. 17
Pe timpul transportului, riscul dispariţiei, degradãrii sau distrugerii materialului sãditor trece în seama transportatorului, dupã luarea în primire a mãrfurilor, chiar dacã actul de transport (scrisoarea de trãsurã) nu a fost întocmit de Furnizor.
ART. 18
Materialul sãditor livrat va fi însoţit de factura fiscalã şi de toate documentele, conform prevederilor legale.

CAP. VIII
Modificãrile contractului

ART. 19
Pãrţile contractante de comun acord vor adapta contractul, ori de câte ori se modificã condiţiile pe baza cãrora a fost încheiat, cu respectarea prevederilor legale.
ART. 20
Toate modificãrile şi condiţiile suplimentare aduse prezentului contract nu sunt valabile decât în cazul în care au fost fãcute de comun acord şi semnate de ambele pãrţi contractante pe bazã de acte adiţionale.

CAP. IX
Rãspunderea contractualã

ART. 21
Denunţarea unilateralã a contractului este interzisã sub sancţiunea de daune interese echivalente cu prejudiciul creat.
ART. 22
În eventualitatea livrãrii altor viţe-de-vie altoite din alte soiuri decât cele contractate sau în amestec, rãspunderea o are Furnizorul, aceastã prevedere având efecte pânã la intrarea pe rol a plantaţiei.
ART. 23
Forţa majorã, aşa cum este definitã de lege, exonereazã de rãspundere partea care o invocã şi probeazã condiţiile legii, cu cerinţa notificãrii scrise în termen de 5 zile de la apariţia cazului de forţã majorã şi în baza certificatului emis de Camera de Comerţ şi Industrie şi a Judeţului ...... .

CAP. X
Dispoziţii finale

ART. 24
Prezentul contract se încheie în douã exemplare originale, câte unul pentru fiecare parte.
ART. 25
Actele adiţionale şi anexele la contract se vor încheia în acelaşi numãr de exemplare şi fac parte integrantã din el.
ART. 26
Eventualele litigii survenite pe durata derulãrii contractului vor fi soluţionate pe cale amiabilã, numai ulterior apelându-se la instanţele judecãtoreşti din judeţul ......, unde îşi are sediul Furnizorul, aşa cum prevede Codul de procedurã civilã în cazul activitãţilor comerciale.
ART. 27
Prezentul contract încheiat legal, ce exprimã voinţa pãrţilor contractante, reprezintã legea acestora, conform art. 969 din Codul civil.

Furnizor, Beneficiar,
Societatea Comercialã (SCDVV) ............ Societatea Comercialã ............
Reprezentat prin: Reprezentat prin:
.......................................... ..................................


ANEXĂ
la contractul CPLMS
nr. ....../......



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Soiul de
Nr. viţã-de-vie Categoria Portaltoi Cantitatea Preţ/ Valoarea Termen
crt. altoitã biologicã utilizat (bucãţi) bucatã totalã de
(ochi altoi/ (lei) (lei) livrare
portaltoi)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Furnizor, Beneficiar,
Societatea Comercialã (SCDVV) ............ Societatea Comercialã ............
Reprezentat prin: Reprezentat prin:
.......................................... ..................................


ANEXA 2
la acordul interprofesional

CONTRACT
privind producerea, livrarea, cumpãrarea şi plata strugurilor proaspeţi
pentru vinificaţie
(CPLCPS)
Încheiat astãzi, .........

ART. 1
Pãrţile contractante
Prezentul contract este încheiat în baza art. 1 pct. 1.5 din acordul interprofesional aferent recoltei anului 2006 între:
Societatea Comercialã ........................, cu sediul în municipiul ................................, str. .......................... nr. ......, judeţul ........................., cod ................., telefon .................., telefax ....................., cont de virament nr. ......................, deschis la ......................., cod fiscal ............., reprezentatã prin ......................., funcţia ................., în calitate de furnizor,
şi
Societatea Comercialã ........................, cu sediul în municipiul ........................, str. ............................. nr. ........, judeţul ......................., cod ...................., telefon .................., telefax ................., cont de virament nr. .................., deschis la ................, cod fiscal .................., reprezentatã prin ................., funcţia .................., în calitate de beneficiar, pentru producerea, livrarea, cumpãrarea şi plata strugurilor proaspeţi pentru vinificaţie.
ART. 2
Strugurii proaspeţi utilizaţi în vinificaţie trebuie sã fie din soiuri nobile, soiuri mixte şi soiuri cu rezistenţã la boli şi dãunãtori, liberi de boli şi dãunãtori.
ART. 3
Furnizorul se obligã sã livreze de pe o suprafaţã plantatã cu viţã-de-vie struguri de vin din soiuri nobile de ...... ha, din soiurile ........................, în scopul realizãrii unei producţii nete de platã de ....................... tone, care va fi predatã în contul beneficiarului la centrul de vinificare indicat de acesta, conform anexei.
ART. 4
Strugurii pentru vinificaţie trebuie sã aibã la recoltare un conţinut minim de zahãr în funcţie de zona viticolã B, Cla, CII şi clasa de calitate, astfel:
- struguri pentru vin DOC:
- albi .................... minimum ......... g zahãr/kg;
- roşii ................... minimum ......... g zahãr/kg;
- struguri pentru vin IG:
- albi .................... minimum ......... g zahãr/kg;
- roşii ................... minimum ......... g zahãr/kg;
- struguri pentru vin de masã:
- albi .................... minimum ......... g zahãr/kg;
- roşii ................... minimum ......... g zahãr/kg.
ART. 5
Beneficiarul se obligã sã cumpere de la furnizor cantitatea de .............. tone struguri pentru vinificaţie, la preţul de ................ lei/kg (DOC/IG/de masã), livratã conform condiţiilor tehnice de calitate corespunzãtoare soiului.
ART. 6
Beneficiarul se angajeazã sã cumpere şi cantitãţile de struguri pentru vinificaţie ce depãşesc cantitatea contractatã, în aceleaşi condiţii.
ART. 7
Semnatarii prezentului contract declarãm cã avem cunoştinţã de prevederile Acordului interprofesional pentru grupa de produse struguri, must, vin şi produse procesate din acestea, recolta 2006, şi ne angajãm sã le respectãm în litera şi spiritul lui, precum şi ale legislaţiei comerciale în vigoare.
Încheiat astãzi, ............................., în douã exemplare, toate cu valoare de original.

Furnizor, ......................... Beneficiar, ..........................
(numele, prenumele, (numele, prenumele,
semnãtura) semnãtura)
Societatea Comercialã ............. Societatea Comercialã ................


ANEXĂ
la contractul CPLCP
nr. ....../......



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Suprafaţa Soiul Cantitatea Preţ/kg Valoarea Termen
crt. (ha) (kg) (lei) totalã de livrare
(mii lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Furnizor, ......................... Beneficiar, ..........................
(numele, prenumele, (numele, prenumele,
semnãtura) semnãtura)
Societatea Comercialã ............. Societatea Comercialã ................


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016