Acte ghid-operational iulie 2003
Monitorul Oficial 538 bis din 25 Iulie 2003 (M. Of. 538 bis/2003)
GHID din 19 mai 2003 pentru evaluarea copilului cu dizabilităţi şi încadrarea într-un grad de handicap*) EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI ŞI CERCETĂRII PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 bis din 25 iulie 2003
──────────*) anexele nr. 1-12 au fost aprobate de:- ordinul nr. 3989 din 19 mai 2003 al ministerului educaţiei şi cercetării;- ordinul nr. 18 din 26 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru protecţia copilului şi adopţie;- ordinul nr. 416 din 5 mai 2003 al ministerului sănătăţii şi familiei;- ordinul nr. 142 din 28 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru persoanele cu handicap.──────────anexa iconsideraŢii generale asupra evaluĂrii copilului cu dizabilitĂŢiconceptul de dizabilitatetermenul central utilizat în legislaţia şi practica românească curenta este cel de "handicap". pe locul secund, ca sfera de frecventa şi utilizare este termenul "deficienţa". ambii termeni sunt acoperiţi prin definiţii ...
GHID din 26 februarie 2003 pentru evaluarea copilului cu dizabilităţi şi încadrarea într-un grad de handicap*) EMITENT: AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PROTECŢIA COPILULUI ŞI ADOPŢIE PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 bis din 25 iulie 2003
──────────*) anexele nr. 1-12 au fost aprobate de:- ordinul nr. 3989 din 19 mai 2003 al ministerului educaţiei şi cercetării;- ordinul nr. 18 din 26 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru protecţia copilului şi adopţie;- ordinul nr. 416 din 5 mai 2003 al ministerului sănătăţii şi familiei;- ordinul nr. 142 din 28 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru persoanele cu handicap.──────────anexa iconsideraŢii generale asupra evaluĂrii copilului cu dizabilitĂŢiconceptul de dizabilitatetermenul central utilizat în legislaţia şi practica românească curenta este cel de "handicap". pe locul secund, ca sfera de frecventa şi utilizare este termenul "deficienţa". ambii termeni sunt acoperiţi prin definiţii ...
GHID METODOLOGIC 5 mai 2003 pentru evaluarea copilului cu dizabilităţi şi încadrarea într-un grad de handicap*) EMITENT: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII ŞI FAMILIEI PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 bis din 25 iulie 2003
──────────*) anexele nr. 1-12 au fost aprobate de:- ordinul nr. 3989 din 19 mai 2003 al ministerului educaţiei şi cercetării;- ordinul nr. 18 din 26 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru protecţia copilului şi adopţie;- ordinul nr. 416 din 5 mai 2003 al ministerului sănătăţii şi familiei;- ordinul nr. 142 din 28 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru persoanele cu handicap.──────────anexa iconsideraŢii generale asupra evaluĂrii copilului cu dizabilitĂŢiconceptul de dizabilitatetermenul central utilizat în legislaţia şi practica românească curenta este cel de "handicap". pe locul secund, ca sfera de frecventa şi utilizare este termenul "deficienţa". ambii termeni sunt acoperiţi prin definiţii ...
GHID din 28 februarie 2003 pentru evaluarea copilului cu dizabilităţi şi încadrarea într-un grad de handicap*) EMITENT: AUTORITATEA NAŢIONALĂ PENTRU PERSOANELE CU HANDICAP PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 538 bis din 25 iulie 2003
──────────*) anexele nr. 1-12 au fost aprobate de:- ordinul nr. 3989 din 19 mai 2003 al ministerului educaţiei şi cercetării;- ordinul nr. 18 din 26 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru protecţia copilului şi adopţie;- ordinul nr. 416 din 5 mai 2003 al ministerului sănătăţii şi familiei;- ordinul nr. 142 din 28 februarie 2003 al autorităţii naţionale pentru persoanele cu handicap.──────────anexa iconsideraŢii generale asupra evaluĂrii copilului cu dizabilitĂŢiconceptul de dizabilitatetermenul central utilizat în legislaţia şi practica românească curenta este cel de "handicap". pe locul secund, ca sfera de frecventa şi utilizare este termenul "deficienţa". ambii termeni sunt acoperiţi prin definiţii ...