Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   REGULAMENT-CADRU din 14 iunie 2010  privind componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 REGULAMENT-CADRU din 14 iunie 2010 privind componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor

EMITENT: Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 411 din 21 iunie 2010
    ART. 1
    Prezentul regulament stabileşte componenţa şi regulile generale după care funcţionează Comisia de abilitare a serviciilor externe de prevenire şi protecţie şi de avizare a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă din cadrul inspectoratelor teritoriale de muncă, denumită în continuare comisia de abilitare şi avizare teritorială, constituită în baza Hotărârii Guvernului nr. 1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006.

    ART. 2
    Componenţa comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este următoarea:

┌──────────┬─────────┬─────────────────┐
│Funcţia │Numele şi│Instituţia │
│ │prenumele│ │
├──────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │Inspectoratul │
│Preşedinte│ │teritorial de │
│ │ │muncă │
├──────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │Comisia de │
│ │ │autorizare │
│ │ │judeţeană sau a │
│ │ │municipiului │
│ │ │Bucureşti, │
│Membri │ │înfiinţată de │
│ │ │Consiliul │
│ │ │Naţional de │
│ │ │Formare │
│ │ │Profesională a │
│ │ │Adulţilor │
├──────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │Casa judeţeană de│
│ │ │pensii şi │
│ │ │asigurări sociale│
│ │ │- structura │
│ │ │asigurătorului │
├──────────┼─────────┼─────────────────┤
│ │ │Inspectoratul │
│Secretar │ │teritorial de │
│ │ │muncă │
└──────────┴─────────┴─────────────────┘



    ART. 3
    Preşedintele comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este reprezentantul conducerii din cadrul inspectoratului teritorial de muncă.

    ART. 4
    Secretarul comisiei de abilitare şi avizare teritoriale este numit prin decizie a reprezentantului conducerii inspectoratului teritorial de muncă.

    ART. 5
    (1) Comisia de abilitare şi avizare teritorială îşi desfăşoară lucrările numai în prezenţa tuturor membrilor.
    (2) Deciziile comisiei de abilitare şi avizare teritoriale se iau prin vot majoritar. Deciziile acesteia sunt puse în aplicare de către preşedinte.
    (3) Preşedintele comisiei are drept de vot.
    (4) Secretarul comisiei nu are drept de vot.

    ART. 6
    (1) Comisia de abilitare şi avizare teritorială se întruneşte ori de câte ori este solicitată, dar nu mai puţin de o dată pe trimestru, data întrunirii fiind convenită prin acord între membri şi preşedinte.
    (2) Data întrunirii se afişează la sediul inspectoratelor teritoriale de muncă, precum şi pe pagina de internet a acestora.
    (3) Secretarul comisiei participă la întruniri.

    ART. 7
    (1) Lucrările comisiei de abilitare şi avizare teritoriale vor fi consemnate într-un proces-verbal de şedinţă, în care se va preciza votul acordat de fiecare membru.
    (2) Procesul-verbal de şedinţă este întocmit de secretar.

    ART. 8
    Preşedintele comisiei de abilitare şi avizare teritoriale are următoarele atribuţii:
    a) asigură conducerea comisiei în intervalul dintre şedinţe;
    b) convoacă şedinţele comisiei şi propune ordinea de zi;
    c) conduce şedinţele comisiei şi moderează discuţiile, dând cuvântul participanţilor în ordinea înscrierilor, sintetizează şi supune la vot hotărârile, comunicând rezultatele votului;
    d) răspunde de îndeplinirea hotărârilor luate de plenul comisiei şi dispune luarea măsurilor necesare în acest sens de către secretar;
    e) poate dispune controlul activităţii secretarului;
    f) îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite în sarcina sa de plenul comisiei.


    ART. 9
    Preşedintele semnează certificatele de abilitare pentru servicii externe de prevenire şi protecţie, avizele/deciziile de respingere a documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă emise ca urmare a hotărârilor comisiei de abilitare şi avizare teritoriale, rapoartele şi hotărârile comisiei pentru reglementarea unor măsuri cu caracter administrativ, precum şi alte documente rezultate din exercitarea atribuţiilor sale.

    ART. 10
    (1) Lista serviciilor externe de prevenire şi protecţie abilitate, precum şi lista solicitanţilor care au obţinut avizarea documentaţiilor cu caracter tehnic de informare şi instruire în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă se vor transmite la Inspecţia Muncii în format electronic, pentru crearea unei baze de date la nivel naţional.
    (2) Listele prevăzute la alin. (1) vor fi publicate pe pagina de internet a Inspecţiei Muncii.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016