Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 1.147 din 9 septembrie 2008  privind modificarea anexei nr. 11 la Procedura de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 724/2008, şi înscrierea la programele pentru susţinerea finanţării întreprinderilor mici şi mijlocii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 1.147 din 9 septembrie 2008 privind modificarea anexei nr. 11 la Procedura de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 724/2008, şi înscrierea la programele pentru susţinerea finanţării întreprinderilor mici şi mijlocii

EMITENT: Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 663 din 23 septembrie 2008
    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/21 la Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 26 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 lit. B pct. 1 şi 2 din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale, cu modificările ulterioare,
    în temeiul art. 5 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 387/2007, cu modificările ulterioare,
    ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale emite prezentul ordin.
    ART. I
    Anexa nr. 11 la Procedura de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 724/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 431 din 9 iunie 2008, se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    (1) În vederea utilizării eficiente a fondurilor prevăzute în bugetul Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale pentru susţinerea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, în termen de 5 zile lucrătoare de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, a prezentului ordin, operatorii economici pot depune formulare de preselecţie on-line, pe site-ul www.mimmc.ro, pentru:
    - Programul naţional multianual pe perioada 2002-2011 pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 790/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 4 iulie 2008;
    – Programul de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 724/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 431 din 9 iunie 2008.

    (2) Perioada de înregistrare a formularelor de preselecţie va fi de 5 zile lucrătoare de la data împlinirii termenului prevăzut la alin. (1).
    (3) Operatorii economici pot depune la oficiile teritoriale pentru întreprinderi mici şi mijlocii şi cooperaţie cereri-tip pentru obţinerea acordului de principiu pentru finanţare, până la epuizarea bugetului alocat, şi la Programul naţional pe perioada 2006-2011 pentru susţinerea accesului microîntreprinderilor şi întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 791/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 475 din 27 iunie 2008.

    ART. III
    Pentru înscrierea la programele prevăzute la art. II, precum şi la Programul pentru sprijinirea dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii prin fonduri în limita sumelor plătite pentru profitul brut reinvestit, a cărui procedură de implementare a fost aprobată prin Ordinul ministrului pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale nr. 725/2008, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 434 din 10 iunie 2008, pot depune formulare de preselecţie/cereri-tip de acord de principiu pentru finanţare şi operatorii economici care au fost respinşi la prima înscriere.

    ART. IV
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul pentru întreprinderi mici şi mijlocii, comerţ, turism şi profesii liberale,
                    Ovidiu Ioan Silaghi

    Bucureşti, 9 septembrie 2008.
    Nr. 1.147.
    ANEXA 1

    OPIS*)
    *) Se va nota cu "X" în dreptul fiecărui document numai dacă acesta este cuprins în dosar. OTIMMC nu îşi asumă răspunderea pentru lipsa documentelor din cadrul dosarului, chiar dacă acestea au fost semnate ca fiind incluse în cuprinsul acestuia.
    SECŢIUNEA A
    Documente care însoţesc cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare

┌─────────────────────────────────────┬┐
│1. Certificatul constatator, în ││
│original, emis de oficiul registrului││
│comerţului de pe lângă tribunalul din││
│raza teritorială a sediului ││
│întreprinderii (termen de ││
│valabilitate 30 de zile ││
│calendaristice de la data ││
│eliberării), care va cuprinde: ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- datele de identificare ale ││
│societăţii ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- codul unic de înregistrare ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- acţionarii/asociaţii ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- reprezentanţii legali ai societăţii││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- domeniul de activitate principal şi││
│domeniile de activitate secundare şi ││
│data autorizării obiectului principal││
│de activitate ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- punctele de lucru şi alte sedii ││
│secundare ale societăţii ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│- situaţia societăţii (dacă este în ││
│stare de funcţionare, dizolvare, ││
│reorganizare judiciară, lichidare, ││
│insolvenţă, faliment sau suspendare ││
│temporară a activităţii) ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│2. Istoric pe obiect de activitate, ││
│în original, pentru codul CAEN pe ││
│care accesează Programul, cu ││
│precizarea datei când a fost ││
│autorizată această activitate, emis ││
│de oficiul registrului comerţului de ││
│pe lângă tribunalul unde îşi are ││
│sediul societatea sau, după caz, ││
│autorizaţia de funcţionare eliberată ││
│de unităţile ││
│administrativ-teritoriale din raza ││
│teritorială unde îşi desfăşoară ││
│activitatea solicitantul ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│3. Declaraţia pe propria răspundere ││
│privind încadrarea societăţii pentru ││
│anul fiscal 2007, cuprinzând: numărul││
│mediu anual de salariaţi, cifra de ││
│afaceri anuală netă şi activele ││
│totale; anexele nr. 5 şi 6 la ││
│procedură ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│4*1). Certificatul fiscal privind ││
│îndeplinirea obligaţiilor de plată ││
│către bugetul general consolidat, în ││
│original sau în copie legalizată, ││
│eliberat de către direcţiile generale││
│teritoriale ale finanţelor publice, ││
│pentru sediul social şi toate ││
│punctele de lucru cu personalitate ││
│juridică (după caz, inclusiv pentru ││
│punctele de lucru care au CUI) ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│5*2). Certificatul de atestare ││
│fiscală privind îndeplinirea ││
│obligaţiilor de plată către bugetele ││
│locale, în original sau în copie ││
│legalizată, eliberat de către ││
│direcţiile de impozite şi taxe locale││
│din cadrul primăriilor din raza/ ││
│razele teritoriale unde societatea ││
│îşi desfăşoară activitatea, pentru ││
│sediul social şi toate punctele de ││
│lucru (inclusiv pentru toate punctele││
│de lucru, indiferent dacă au sau nu ││
│CUI) ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│6. Declaraţia pe propria răspundere ││
│privind forma juridică a ││
│solicitantului, în cazul persoanei ││
│fizice autorizate să desfăşoare ││
│activităţi economice în mod ││
│independent (inclusiv asociaţii ││
│familiale, pentru anul 2008) ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│7. Împuternicirea reprezentantului ││
│legal al operatorului economic care ││
│semnează documentele din cadrul ││
│Programului ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│8. Copia certificată a buletinului de││
│identitate/cărţii de identitate a ││
│împuternicitului ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│9. Bilanţul contabil, contul de ││
│profit şi pierderi şi datele ││
│informative încheiate pentru 31 ││
│decembrie 2007 sau, după caz, ││
│declaraţia de impunere pe venit ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│10. Balanţa de verificare pentru 31 ││
│decembrie 2007 ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│11. Balanţa de verificare aferentă ││
│ultimei luni încheiate ││
└─────────────────────────────────────┴┘

    *1) Dacă direcţiile de finanţe (DGTFP şi DITL) nu eliberează certificate fiscale pentru punctele de lucru şi alte sucursale, operatorul economic va solicita o adeverinţă care să ateste că nu are datorii.
    *2) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).
    SECŢIUNEA B
    Documente care însoţesc cererea-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile

┌─────────────────────────────────────┬┐
│a) Formularul de decont prevăzut în ││
│anexa nr. 8 la procedură, însoţit de ││
│documentele justificative, în ││
│original şi în copie certificată, ││
│prevăzute în anexa nr. 2 la procedură││
├─────────────────────────────────────┼┤
│b) Declaraţie pe propria răspundere ││
│că activul/activele achiziţionat/ ││
│achiziţionate este nou/sunt noi şi că││
│nu aplică pentru acestea amortizarea ││
│accelerată prevăzută în Legea nr. 571││
│/2003 privind Codul fiscal, cu ││
│modificările şi completările ││
│ulterioare ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│c) Copie certificată de pe fişa de ││
│amortizare a activului achiziţionat, ││
│cu codul de clasificare al acestuia ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│d) Angajamentul beneficiarului de a ││
│raporta efectele participării în ││
│Program pe o perioadă de 3 ani către ││
│Unitatea de implementare a ││
│Programului din cadrul OTIMMC, ││
│conform anexei nr. 10 la procedură ││
├─────────────────────────────────────┼┤
│e) Declaraţie pe propria răspundere ││
│că a respectat prevederile legale în ││
│domeniul achiziţiilor publice, ││
│respectiv Ordonanţa de urgenţă a ││
│Guvernului nr. 34/2006 privind ││
│atribuirea contractelor de achiziţie ││
│publică, a contractelor de concesiune││
│de lucrări publice şi a contractelor ││
│de concesiune de servicii, aprobată ││
│cu modificări şi completări prin ││
│Legea nr. 337/2006, cu modificările ││
│şi completările ulterioare ││
└─────────────────────────────────────┴┘

    Reprezentantul legal/împuternicitul operatorului economic*3)
    Numele .................. Ştampila
    Funcţia ................. ..........
    Semnătura ...............
    Data semnării ...........
    *3) Cererile şi toate celelalte documente vor fi semnate de aceeaşi persoană (reprezentant legal sau împuternicit).

    -----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016