Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   NORMĂ din 4 octombrie 2011  privind procedura de agreare de către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a unităţilor specializate medicale şi/sau psihologice, în vederea examinării personalului din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 NORMĂ din 4 octombrie 2011 privind procedura de agreare de către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a unităţilor specializate medicale şi/sau psihologice, în vederea examinării personalului din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 738 din 20 octombrie 2011
──────────
    Aprobată prin ORDINUL nr. 769 din 4 octombrie 2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 738 din 20 octombrie 2011.
──────────
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    În înţelesul prezentelor norme, agrearea se referă la activitatea de certificare a condiţiilor de spaţiu, dotare şi organizare administrativă a unităţilor specializate medicale şi/sau psihologice, organizate legal în domeniul de competenţă propriu al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, pe bază de documente şi după constatarea conformităţii la sediul solicitantului.

    CAP. II
    Procedura de agreare
    ART. 2
    (1) În vederea obţinerii agreării, unitatea specializată medicală şi/sau psihologică trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
    a) să fie organizată în una dintre structurile aprobate, conform prevederilor legale în vigoare (Legea nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr. 15/1990 privind reorganizarea unităţilor economice de stat ca regii autonome şi societăţi comerciale, cu modificările ulterioare, Ordonanţa Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau în orice formă de exercitare a profesiei de psiholog prevăzută de Legea nr. 213/2004 privind exercitarea profesiei de psiholog cu drept de liberă practică, înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Colegiului Psihologilor din România etc.);
    b) să fie autorizată potrivit dispoziţiilor legale în vigoare;
    c) să deţină câte un cabinet medical cu folosire exclusivă pentru medicii din specialităţile obligatorii prevăzute în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind examinarea medicală şi psihologică a personalului din transporturi cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei şi a navigaţiei, precum şi organizarea, funcţionarea şi componenţa comisiilor medicale şi psihologice de siguranţă circulaţiei, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv minimum două încăperi cu folosire exclusivă pentru examinările psihologice;
    d) să facă dovada posibilităţii efectuării investigaţiilor medicale paraclinice obligatorii şi psihologice prevăzute în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;
    e) în cazul unităţilor specializate medicale, să facă dovada că are angajat personal de specialitate medical pentru specialităţile obligatorii prevăzute în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare - cel puţin un medic pentru specialităţile medicale obligatorii, cu cel puţin 17,5 ore/săptămână dedicate exclusiv activităţii de siguranţă circulaţiei;
    f) în cazul unităţilor specializate psihologice, să facă dovada că are angajat cel puţin un psiholog cu 20 de ore/săptămână dedicate exclusiv activităţii de siguranţă circulaţiei şi atestat în psihologia transporturilor treapta practicant specialist;
    g) să depună, în vederea agreării, toate documentele prevăzute la alin. (2).

    (2) Documentele care trebuie depuse în vederea agreării sunt:
    a) cererea/solicitarea de agreare;
    b) certificatul de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale, pentru unităţile medicale organizate conform Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de forma lor de înfiinţare şi organizare, sau actul de înfiinţare ori de organizare, pentru alte forme de organizare a unităţilor medicale (a căror activitate poate fi clasificată şi prin codurile CAEN 8622, 8512, 8690, 8720, 7450);
    c) actul de înfiinţare sau de organizare pentru formele de exercitare a profesiei de psiholog prevăzute de Legea nr. 213/2004;
    d) autorizaţia sanitară de funcţionare;
    e) dovada deţinerii spaţiului corespunzător;
    f) dovada deţinerii în proprietate a aparaturii necesare efectuării investigaţiilor medicale paraclinice şi psihologice pentru acoperirea cerinţelor metodologice cuprinse în Ordinul ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;
    g) dovada asigurării de răspundere civilă în domeniul medical;
    h) contractele individuale de muncă ale personalului medical şi/sau psihologic angajat, înregistrate la inspectoratul teritorial de muncă;
    i) certificatele de membru al Colegiului Medicilor din România vizate la zi pentru personalul medical şi/sau atestatele de liberă practică emise de Colegiul Psihologilor din România;
    j) programul de activitate al personalului medical şi/sau psihologic, pe zile, stabilit pentru activitatea de siguranţă a circulaţiei rutiere;
    k) declaraţiile pe proprie răspundere ale medicilor/psihologilor care vor efectua examinările pentru personalul din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere, din care să reiasă că nu fac parte din comisia centrală şi teritorială medicală şi psihologică de siguranţă circulaţiei şi a navigaţiei, care funcţionează în cadrul ambulatoriilor de specialitate din reţeaua sanitară proprie a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii;
    l) decizia reprezentantului legal şi/sau fişa de post a persoanei responsabile cu păstrarea documentelor de siguranţă circulaţiei rutiere.

    (3) Toate documentele depuse în copie necesare agreării, vor fi certificate pentru conformitate prin sintagma "conform cu originalul" şi vor fi semnate de reprezentantul legal al unităţii medicale şi/sau psihologice pe fiecare pagină.

    ART. 3
    (1) Dosarul de agreare se depune la direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, care va analiza documentele şi va întocmi fişa de analiză privind evaluarea unităţii specializate medicale şi/sau psihologice, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1.
    (2) După analizarea dosarului, în maximum 30 de zile, personalul direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi personalul care îşi desfăşoară activitatea în cadrul unităţilor sanitare aparţinând reţelei sanitare proprii a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, care nu fac parte din comisia centrală şi teritorială medicală şi psihologică de siguranţă circulaţiei şi a navigaţiei, ce funcţionează în cadrul ambulatoriilor de specialitate din reţeaua sanitară proprie a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, împuternicit de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, verifică unitatea specializată medicală şi/sau psihologică solicitantă a agreării, pentru stabilirea conformităţii datelor cu situaţia concretă a fiecărui solicitant.
    (3) Verificarea unităţii specializate medicale şi/sau psihologice solicitante a agreării de către personalul împuternicit conform alin. (2) este urmată de încheierea unui proces-verbal de verificare a concordanţei, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2.
    (4) În urma verificării efectuate, personalul împuternicit propune conducerii Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii agrearea unităţii specializate medicale şi/sau psihologice ori respingerea solicitării prin direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
    (5) După obţinerea aprobării de agreare, certificatul de agreare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3, este semnat de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
    (6) Certificatul de agreare are o valabilitate de 3 ani, cu vizare anuală.
    (7) Pentru acordarea vizei anuale, unitatea specializată medicală şi/sau psihologică agreată va trimite direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu 30 de zile înaintea împlinirii unui an de la data agreării, solicitarea de avizare, care va cuprinde şi datele de identificare ale unităţii (adresă, telefon, fax), însoţită de:
    a) declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă că unitatea solicitantă îşi menţine condiţiile iniţiale de agreare;
    b) un raport de activitate pentru anul precedent care să cuprindă numărul de examinări efectuate şi numărul de persoane declarate apte şi inapte.

    (8) Pentru verificarea menţinerii condiţiilor de agreare şi a respectării reglementărilor legale privind efectuarea examinărilor medicale şi/sau psihologice pentru persoanele cu funcţii care concură la siguranţa circulaţiei rutiere, personalul împuternicit de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii întocmeşte un proces-verbal cu ocazia verificării pentru acordarea vizei anuale, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4, şi propune conducerii Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii acordarea sau respingerea vizei.
    (9) Unitatea specializată medicală şi/sau psihologică cu mai multe puncte de lucru trebuie să îndeplinească condiţiile de agreare pentru fiecare punct de lucru.

    CAP. III
    Obligaţiile unităţilor specializate medicale şi/sau psihologice agreate în vederea menţinerii certificatului de agreare
    ART. 4
    Unităţile specializate medicale şi/sau psihologice agreate au următoarele obligaţii:
    a) să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 2 alin. (1) obligatoriu pe toată durata valabilităţii certificatului de agreare;
    b) să raporteze, în termen de 24 de ore, persoanele declarate inapte la: unitatea angajatoare care solicită examinarea, Autoritatea Rutieră Română, serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din cadrul instituţiei prefectului judeţene;
    c) să anunţe direcţia de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în termen de maximum 15 zile lucrătoare, cu privire la înlocuirea oricărui medic şi/sau psiholog desemnat la agreare, precum şi cu privire la toate modificările intervenite în condiţiile prevăzute la art. 2 alin. (1), impuse în vederea agreării;
    d) să aloce examinării medicale un timp mediu/consultaţie de 15 minute, iar examinării psihologice un timp mediu/examinare de 90 de minute, conform timpului standard prevăzut în normele la contractul-cadru cu Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, respectiv de reglementările stabilite de Colegiul Psihologilor din România;
    e) să afişeze la loc vizibil programul de lucru destinat activităţilor de examinare medicală şi psihologică pentru personalul din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere;
    f) să deţină şi să completeze corect şi la zi toate evidenţele obligatorii, inclusiv un registru unic de evidenţă a examinărilor, cu rubricile: numele şi prenumele, CNP, funcţia, unitatea angajatoare cu adresa acesteia, după caz, tipul de examen solicitat, data efectuării examenului, avizul obţinut, data transmiterii avizului eliberat (în copie) la comisia teritorială;
    g) să păstreze minimum 5 ani dosarul cu toate documentele medicale şi psihologice ce au stat la baza emiterii avizului;
    h) să întocmească documentaţia de examinare corect şi complet şi să elibereze avizul în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003, cu modificările şi completările ulterioare;
    i) să transmită, trimestrial, avizele celor examinaţi, în copie, comisiei teritoriale nominalizate în anexa nr. 5, pe bază de borderou şi în format electronic;
    j) să instruiască personalul care efectuează examinarea medicală/psihologică în cadrul comisiilor teritoriale de siguranţă circulaţiei şi navigaţiei, conform arondării prevăzute în anexa nr. 5, cu privire la procedurile speciale din domeniul siguranţei circulaţiei rutiere;
    k) să solicite persoanelor examinate o declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă faptul că nu au mai fost examinate medical şi psihologic la o altă unitate pentru funcţia pentru care solicită examinarea;
    l) să respecte confidenţialitatea tuturor datelor şi informaţiilor referitoare la persoanele examinate;
    m) să afişeze la loc vizibil tarifele practicate şi certificatul de agreare;
    n) să pună la dispoziţia personalului împuternicit din cadrul direcţiei de specialitate din Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii documentele solicitate;
    o) în cazul examinării persoanelor cu funcţii care concură la siguranţa circulaţiei rutiere din domeniul transporturilor cu reglementări speciale, psihologul cu drept de liberă practică trebuie să deţină treapta de specializare practicant principal.


    CAP. IV
    Controlul unităţilor specializate medicale şi/sau psihologice agreate şi măsuri de sancţionare
    ART. 5
    Personalul direcţiei de specialitate din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi personalul medical/psihologic angajat în unităţile sanitare aparţinând reţelei sanitare proprii a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, care nu fac parte din comisia centrală şi teritorială medicală şi psihologică de siguranţă circulaţiei şi a navigaţiei, ce funcţionează în cadrul ambulatoriilor de specialitate din reţeaua sanitară proprie a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, împuternicite de conducerea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, pot să efectueze controale la unităţile specializate medicale şi/sau psihologice agreate, care vizează modul în care sunt respectate prevederile legale privind examinarea medicală şi/sau psihologică a personalului din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere.

    ART. 6
    În baza controalelor efectuate, personalul împuternicit poate propune următoarele sancţiuni:
    a) avertisment pentru nerespectarea prevederilor art. 4 lit. e), k) şi m);
    b) suspendarea certificatului de agreare pe o perioadă de 30 de zile pentru nerespectarea prevederilor art. 4 lit. f), g) şi j);
    c) anularea certificatului de agreare pentru nerespectarea prevederilor art. 4 lit. a)-d), h), l), n) şi o), precum şi în cazul neremedierii în termen a neregulilor constatate sau în caz de recidivă ori în cazul efectuării examinărilor medicale şi psihologice pentru alte categorii de personal din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei decât pentru cele care au fost agreate.


    ART. 7
    Unitatea specializată medicală şi/sau psihologică căreia i-a fost anulat certificatul de agreare nu poate depune timp de 2 ani un nou dosar în vederea agreării.

    ART. 8
    Certificatul de agreare îşi pierde valabilitatea în următoarele condiţii:
    a) dacă unitatea specializată medicală şi/sau psihologică agreată nu începe activitatea în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data obţinerii agreării;
    b) dacă unitatea specializată medicală şi/sau psihologică agreată nu respectă prevederile art. 4 lit. i);
    c) dacă din motive imputabile unităţii specializate medicale şi/sau psihologice agreate aceasta îşi întrerupe activitatea pe o perioadă mai mare de 30 de zile calendaristice;
    d) ridicarea de către organele în drept a autorizaţiei sanitare de funcţionare sau expirarea termenului de valabilitate a acesteia;
    e) dacă la expirarea termenului prevăzut în certificatul de agreare unitatea specializată medicală şi/sau psihologică nu solicită vizarea anuală;
    f) respingerea vizei anuale;
    g) încetarea activităţii unităţii specializate medicale şi/sau psihologice agreate prin faliment, dizolvare, lichidare, desfiinţare sau reprofilare, după caz.


    CAP. V
    Dispoziţii finale
    ART. 9
    Lista cu unităţile specializate medicale şi/sau psihologice agreate va fi publicată pe site-ul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi va fi actualizată lunar.

    ART. 10
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentele norme.

    ANEXA 1

    la norme
    FIŞĂ
    de analiză a dosarelor de agreare

┌───────────────────┬──────────────────┐
│Denumirea │ │
│solicitantului │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│Adresa │ │
│solicitantului │ │
├───────────────────┼──────────────────┤
│Tipul de examinare │[] Medicală [] │
│solicitat │Psihologică │
├───────────────────┼──────────────────┤
│Data: │ │
└───────────────────┴──────────────────┘

    1. Cerere de solicitare
    [] Da [] Nu

    2. Copie a autorizaţiei sanitare de funcţionare
    [] Da [] Nu [] Nu este cazul

    3. Documentele de firmă (sau de formă de organizare)
    - certificatul de înregistrare cu anexe (dacă este cazul)
    [] Da [] Nu

    – certificatul de înregistrare în Registrul unic al cabinetelor medicale (dacă este cazul)
    [] Da [] Nu

    – actul de înfiinţare sau de organizare (pentru alte unităţi decât cele organizate conform Ordonanţei Guvernului nr. 124/1998 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor medicale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare)
    [] Da [] Nu

    – pentru unităţile medicale: existenţa obiectului principal (sau unic) de activitate menţionat în certificatul de înregistrare, respectiv: activităţi medicale, de sănătate
    [] Da [] Nu

    – pentru unităţile psihologice: să facă dovada că este organizată ca unitate psihologică specializată în una dintre formele independente de exercitare a profesiei de psiholog cu drept de liberă practică sau în altă formă
    [] Da [] Nu
    Observaţii: ........................................................................................................................


    4. Dovada deţinerii spaţiului:
    [] Contract de vânzare-cumpărare .......
                                       [] Contract de închiriere ........, valabil până la ...........
                                       [] Contract de comodat ........., valabil până la .............
                                       [] Altele: ....................................
    Schiţă cu planul de amplasare a cabinetului/cabinetelor
    [] Da [] Nu


    5. Actele de personal:
    - contracte de muncă (în cazul unităţilor private), cu specificarea timpului de lucru pentru care se încheie contractul:
    [] Da [] Nu [] Parţial
    Observaţii: ..........................................................................................................................

    – pentru unităţile medicale: certificate de membru al colegiului judeţean al medicilor sau al Colegiului Medicilor din Municipiul Bucureşti, vizate la zi
    [] Da [] Nu [] Parţial
    Observaţii: ..........................................................................................................................

    – pentru unităţile psihologice: atestate de liberă practică
    [] Da [] Nu

    – declaraţii pe propria răspundere a medicilor şi/sau psihologilor care vor efectua examinările pentru personalul din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere din care să reiasă faptul că efectuează examinări medicale şi/sau psihologice numai într-o singură unitate
    [] Da [] Nu


    6. Dovada existenţei unui laborator de analize medicale (deţinerea în proprietate)
    [] Da [] Nu [] Nu este cazul

    7. Dovada existenţei unui laborator de radiologie/imagistică (deţinerea în proprietate)
    [] Da [] Nu [] Nu este cazul

    8. Dovada deţinerii dreptului de proprietate (titlul de proprietate) asupra aparaturii necesare:
    [] Contract de vânzare-cumpărare/contract de donaţie şi/sau contract de sponsorizare irevocabile/factură/hotărâre a instanţei de judecată
    [] Lipsă aparatură ..................................................................................................................
    [] Lipsă documente de achiziţionare
    [] Altele: ............................................................................................................
    Concluzii: ............................................................................................................


┌──────────────────────────────────────┐
│Semnături │
├──────────────────────────────────────┤
│Membrii comisiei Ministerului │
│Transportului şi Infrastructurii │
├───────────────┬──────────────────────┤
│Numele │Semnătura │
├───────────────┼──────────────────────┤
│ │ │
├───────────────┼──────────────────────┤
│ │ │
└───────────────┴──────────────────────┘


    ANEXA 2

    la norme
    PROCES-VERBAL DE VERIFICARE A CONCORDANŢEI
    întocmit astăzi, ..........................,
    cu ocazia verificării unităţii .............................
    Subsemnaţii:
    1. .............................................................................................................................
    2. ............................................................................................................................,
    în prezenţa ............................, reprezentant al unităţii ....................................., în vederea verificării respectării prevederilor Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 769/2011 pentru aprobarea Normelor privind procedura de agreare de către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a unităţilor specializate medicale şi/sau psihologice, în vederea examinării personalului din transporturi cu atribuţii în vederea circulaţiei rutiere, am constatat următoarele:
    1. condiţii de spaţiu/autorizaţii de funcţionare
    Observaţii: ...........................................................................................................................

    2. condiţii de personal
    Observaţii: ...........................................................................................................................

    3. condiţii de dotare
    Observaţii: ...........................................................................................................................



┌──────────────────────────────────────┐
│Semnături │
├─────────────────────┬────────────────┤
│Membrii comisiei │ │
│Ministerului │Reprezentantul │
│Transporturilor şi │unităţii │
│Infrastructurii │ │
├───────┬─────────────┼──────┬─────────┤
│Numele │Semnătura │Numele│Semnătura│
├───────┼─────────────┼──────┼─────────┤
│ │ │ │ │
├───────┼─────────────┤ │ │
│ │ │ │ │
├───────┼─────────────┤ │ │
│ │ │ │ │
└───────┴─────────────┴──────┴─────────┘


    ANEXA 3

    la norme
    - faţă -
    GUVERNUL ROMÂNIEI
 (a se vedea imaginea asociată)
    MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII
    CERTIFICAT DE AGREARE
    Nr. ....../.......
    Unitatea .............................., cu sediul în ..........................., str. ........................... nr. ........., judeţul ................., este agreată să efectueze examinări medicale şi/sau psihologice pentru personalul cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere.
    Prezentul certificat este valabil 3 ani, cu avizare anuală.
    Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
    .................................................
    - verso -
    Viza anuală Viza anuală

    ANEXA 4

    la norme
    PROCES-VERBAL
    întocmit astăzi, ........, cu ocazia verificării pentru acordarea vizei anuale a unităţii ...................................
    Subsemnaţii
    1. ..................................................................................................................................
    2. ..................................................................................................................................,
    în prezenţa ..................................................................., reprezentant al unităţii .............................., în vederea menţinerii condiţiilor care au stat la baza agreării, am procedat la verificarea:
    1. condiţiilor de spaţiu/autorizaţiilor de funcţionare
    Observaţii: .........................................................................................................................

    2. condiţiilor de personal
    Observaţii: .........................................................................................................................

    3. condiţiilor de dotare
    Observaţii: .........................................................................................................................

    4. condiţiilor de desfăşurare a activităţii:
    a) registru unic de evidenţă al examinărilor:
    [] Da [] Nu
    Observaţii: .........................................................................................................................

    b) respectă nr. de examinări/zi
    [] Da [] Nu
    Observaţii: .........................................................................................................................

    c) fişele de examinare şi avizele eliberate sunt întocmite conform Ordinului ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 447/2003 pentru aprobarea Instrucţiunilor privind examinarea medicală şi psihologică a personalului din transporturi cu responsabilităţi în siguranţa circulaţiei şi a navigaţiei, precum şi organizarea, funcţionarea şi componenţa comisiilor medicale şi psihologice de siguranţă circulaţiei, cu modificările şi completările ulterioare
    [] Da [] Nu
    Observaţii: .........................................................................................................................

    d) fişele de examinare sunt întocmite de personalul desemnat la agreare
    [] Da [] Nu
    Observaţii: .........................................................................................................................

    e) avizele sunt eliberate la punctul de lucru la care s-a acordat agrearea
    [] Da [] Nu
    Observaţii: .........................................................................................................................

    f) avizele sunt eliberate numai pentru personalul din transporturi cu atribuţii în siguranţa circulaţiei rutiere
    [] Da [] Nu
    Observaţii: .........................................................................................................................




┌──────────────────────────────────────┐
│Semnături │
├─────────────────────┬────────────────┤
│Membrii comisiei │ │
│Ministerului │Reprezentantul │
│Transporturilor şi │unităţii │
│Infrastructurii │ │
├───────┬─────────────┼──────┬─────────┤
│Numele │Semnătura │Numele│Semnătura│
├───────┼─────────────┼──────┼─────────┤
├───────┼─────────────┤ │ │
├───────┼─────────────┤ │ │
└───────┴─────────────┴──────┴─────────┘


    ANEXA 5

    la norme
    Comisiile teritoriale de siguranţă circulaţiei şi navigaţiei din ambulatoriile de specialitate
    ale spitalelor din reţeaua sanitară proprie a Ministerului Transporturilor şi infrastructurii şi judeţele arondate

┌────┬─────────────────┬───────────────┐
│Nr. │Denumire │Judeţe arondate│
│crt.│ │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│ │Gara de Nord │Bucureşti, │
│1 │Bucureşti - │Giurgiu, │
│ │Bucureşti, Piaţa │Teleorman │
│ │Gării de Nord nr.│ │
│ │3 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │Bucureşti, │
│2 │nr. 2 Bucureşti -│Ilfov, Călăraşi│
│ │Bucureşti, bd. │ │
│ │Mărăşti nr. 63 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│3 │Griviţa Bucureşti│Bucureşti, │
│ │- Bucureşti, │Ilfov, Călăraşi│
│ │Calea Griviţei │ │
│ │nr. 359 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│4 │Braşov - Braşov, │Covasna, Braşov│
│ │Bd. 15 Noiembrie │ │
│ │nr. 60 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│5 │Târgu Mureş - │Mureş, Harghita│
│ │Târgu Mureş, str.│ │
│ │Liviu Rebreanu │ │
│ │nr. 31 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│6 │Craiova - │Gorj, Dolj, Olt│
│ │Craiova, str. │ │
│ │Ştirbei Vodă nr. │ │
│ │6 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │Tulcea, │
│7 │Constanţa - │Ialomiţa, │
│ │Constanţa, bd. │Constanţa │
│ │I.C. Brătianu nr.│ │
│ │35-37 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│8 │Oradea - Oradea, │Bihor │
│ │Str. Republicii │ │
│ │nr. 56 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │Satu Mare, │
│9 │Satu Mare - Satu │Maramureş │
│ │Mare, str. Vasile│ │
│ │Lucaciu nr. 1 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│10 │Cluj-Napoca - │Cluj, Alba │
│ │Cluj-Napoca, Str.│ │
│ │Republicii nr. 18│ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│11 │specialitate CF │Sălaj, │
│ │Dej - Dej, Str. 1│Bistriţa-Năsăud│
│ │Mai nr. 27 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│12 │Galaţi - Galaţi, │Galaţi, Brăila │
│ │str. Alexandru │ │
│ │Moruzi nr. 5-7 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│13 │Buzău - Buzău, │Buzău, Vrancea │
│ │Bd. Republicii │ │
│ │nr. 8-12 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│14 │Simeria - │Hunedoara │
│ │Simeria, str. │ │
│ │Avram Iancu nr. │ │
│ │26 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│15 │Iaşi - Iaşi, str.│Iaşi, Vaslui │
│ │Garabet │ │
│ │Ibrăileanu nr. 1 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│16 │Suceava - │Suceava, │
│ │Suceava, bd. │Botoşani │
│ │Nicolae Iorga nr.│ │
│ │12 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│17 │Paşcani - │Neamţ, Bacău │
│ │Paşcani, Str. │ │
│ │Gării nr. 12 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│ │Drobeta-Turnu │ │
│18 │Severin - │Mehedinţi │
│ │Drobeta-Turnu │ │
│ │Severin, Bd. │ │
│ │Carol I nr. 5-7 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │Prahova, │
│19 │Ploieşti - │Dâmboviţa │
│ │Ploieşti, str. │ │
│ │Domnişori nr. 93 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│20 │Sibiu - Sibiu, │Sibiu │
│ │str. Constantin │ │
│ │Noica nr. 17 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │Caraş-Severin, │
│21 │Timişoara - │Timiş │
│ │Timişoara, Str. │ │
│ │Gării nr. 1 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│22 │Piteşti - │Argeş, Vâlcea │
│ │Piteşti, Str. │ │
│ │Republicii nr. │ │
│ │170 │ │
├────┼─────────────────┼───────────────┤
│ │Ambulatoriul de │ │
│ │specialitate CF │ │
│23 │Arad - Arad, str.│Arad │
│ │Vasile Milea nr. │ │
│ │47 │ │
└────┴─────────────────┴───────────────┘


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016